• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Jsem zděšený z toho co přišlo, část plechů je do vrtule , části pouzdra do sebe nesedí ,jsem zklamaný ze zpracování materiálu . Za ty peníze katastrofa po

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Stále jsem pouzdro neobdržel i přes několik telefonátů

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Prišiel mi poškodený tovar za 604 euro

    Reakce obchodu JAP pouzdro

    Dobrý den, pane Sviecku,

    pokud se stane že Vám přijde poškozený zboží je nutné sepsat protokol s přepravce a převzít s výhradou případně zboží nepřejímat vůbec. Naši pracovníci vždy zasílají email o odeslání zboží a na tuto skutečnost v něm upozorňujeme aby si zákazník zboží důkladně zkontroloval.
    Ve Vašem případě jste zboží převzal od přepravce bez výhrad a nelze tedy reklamovat promáčklý či ohnutý pouzdro toto je totiž viditelná vada.
    Samozřejmě nás toto mrzí, ale je třeba si na toto dávat pozor kdykoliv a u čehokoliv.
    Chápeme Vaše rozhořčení a tak jsme Vám na email zaslali návrh se slevou na další objednávku.

    Jan Jelínek - vedoucí zákaznické podpory - JAP-POUZDRO.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží objednané 10.8., a dnes 22.8. ještě nedorazilo.

    Reakce obchodu JAP pouzdro

    Dobrý den, pane Klásku,

    za pozdější dodání pouzder se Vám moc omlouváme.
    Příčina byla chybné vyskladnění ve výrobě spolu se zaseknutím na depu přepravní společnosti.
    Tuto záležitost jsme již s výrobou i přepravní společností dořešili.

    Vám se tedy ještě jednou omlouváme a jako kompenzaci za pozdní dodání Vám do email zasílám slevový kupon na další nákup.

    Jan Jelínek - vedoucí zákaznické podpory - JAP-POUZDRO.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Již druhé pouzdro doručeno poškozené.
    Mám zaplacené již dvě třetí již platit nebudu. Stojí mi na tom celá stavba.

    Reakce obchodu JAP pouzdro

    Dobrý den pane Boušku,

    mrzí nás komplikace při doručení pouzdra.
    Nicméně první pouzdro jste si neobjednával na našem e-shopu, ale u jiného dodavatele zde opravdu nic zmůžeme.
    Vaše druhé stavební pouzdro (objednáno již u nás) bylo poškozeno přepravní společností u které jsme dopravu reklamovali a Vám jsme ihned objednali nové pouzdro na naše náklady.
    Bohužel ani toto poškození nedokážeme nijak ovlivnit, přesto bychom Vám rádi nabídli jako omluvu slevový kupon na další nákup, který Vám zašlu na email.

    Jan Jelínek - vedoucí zákaznické podpory - JAP-POUZDRO.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace minimální, zájem o zákazníka mizivé.

    Pokud je Vám lhostejný termín dodání, pak doporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pouzdro jsem objednal v patek. V eshopu bylo uvedeno, ze je zbozi skladem na pobocce na Praze 9. Zbozi jsem tyz den zaplatil. Dnes je patek tyden pote a obchodak mi po dvou dnech urgenci oznamil, ze mu me zbozi nedorazilo. Kdy dorazi nevi. Eshop lze, obchodak slibuje nepodlozene informace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • sliby které nedodrží, třeba každý den volat aby se objednávka někam posunula - to není JAP jen obchodní partner, který vrhá špatné světlo na celou firmu JAP

    Reakce obchodu JAP pouzdro

    Dobrý den pane Davide,

    Vaše objednávka obsahovala sadu JAP, která je dostupná standardně do 7 pracovních dní jako máme na stránkách, což jsme i dodrželi. Zboží Vám bylo doručeno 7.pracovní den od objednání.
    Pokud Vám náš kolega který zpracovával Vaší objednávku předal mylné informace o termínu dodání za to se Vám moc omlouváme a jako omluvu Vám do emailu posílám voucher na slevu na další objednávku.

    Přeji pěkný den
    Jan Jelínek - vedoucí zákaznické podpory - JAP-POUZDRO.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    pouzdro bylo objednáno 13.1 mělo dorazit do 5 dnů a do dnes nedošlo a i přes sliby a urgence teď nám stojí stavba

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Mám hodnotit zajíce v pytli?

  • Nedoporučuje obchod

    • Objednávka mi do dnešního dne nepřišla.

    Reakce obchodu JAP pouzdro

    Dobrý den,

    výroba pouzder byla přes Vánoční svátky zavřena a proto se termín doručení protáhnul o pár dní až do začátku Ledna.
    Za vzniklé komplikace při stavbě se Vám chceme omluvit a zasíláme Vám na Váš email slevový kupón na příští nákup v našem internetovém obchodě který je platný na jakýkoliv produkt z naší nabídky a není nijak omezen.
    Věříme, že jej využijete a bude s nákupem spokojena.

    Přeji pěkný den
    Jan Jelínek - vedoucí zákaznické podpory - JAP-POUZDRO.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • zhotovitel uvádí termín dodání 10 dnů, pouzdro není vyrobeno

    jednání zaměstnanců velice vstřícné a milé, jen dodávka zboží vázne a stavba nemůže pokračovat,

    Reakce obchodu JAP pouzdro

    Dobrý den,
    stavební pouzdro Norma Line Parallel, které jste si objednala uvádíme termín dodání do 10 pracovních dní a bylo Vám dodáno 9.tý pracovní den od objednání.
    Mrzí nás jestli byl termín špatně pochopen a stavba stála.
    Děkujeme za pozitivní hodnocení komunikace s našimi pracovníky.

    Jan Jelínek - vedoucí zákaznické podpory - JAP-POUZDRO.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    Přišel email s tím že pouzdra dávají do výroby, to mě překvapilo jelikož jsem pochopil z e-shopu že jde o standardní rozměry. Dále přijde jakýsi dotazník na spokojenost s obchodem což je velice komické když zboží ještě nedorazilo . :-D kdyby jste radši místo dotazníku hnuli s těmi pouzdry, byla by vaše práce užitečnější. Běžte jim s tím pomoct ať už to je!

    Reakce obchodu JAP pouzdro

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste nebyl spokojen s Vaším nákupem u Nás.
    Pouzdra, které jste si objednal o výšce čistého průchodu 210cm jsou standardní rozměry to máte pravdu, ale nejsou skladové.
    U každého produktu se Vám vždy po výběru ukáže dostupnost zda produkt máme skladem nebo jde do výroby tak jako u tohoto produktu kde je psáno 7 pracovních dní.
    Dotazník spokojenosti je zasílám automaticky a odpovídat na něj můžete i po doručení zboží.

    Jan Jelínek - vedoucí zákaznické podpory - JAP-POUZDRO.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Po týdnu a 2 urgencích, i když avizují dodání do 2-3 prac. dní, pouzdro dorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • při objednávce telefonická informace o termínu dodání (platba předem) cca 10 dní, na potvrzené objednávce termín 3-4 týdny.
  • Nedoporučuje obchod

    Avizovaný termín dodání bohužel neodpovídá skutečnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velmi ochotná a nápomocná paní na infolince - děkuji.
    • nepřehledný eshop
    • nekompetentní zaměstnanci

    Naprosto tragický eshop. 2.5. vytvořena objednávka na dvě pouzdra (standard a parallel) a v objednávce potvrzení výroby 2-3 týdny. Po uplynutí 3 týdnů oznámení, že jdou pouzdra do expedice, kde ale následující den zjistili, že je to špatně vyrobeno. Následný slib, že do týdne budou pouzdra dodány. Po týdnu oznámení, že jdou pouzdra do expedice, ale následující den oznámení, že nic není vyrobeno. Opět slib vyrobení do pár dní a domluva, že jedno pouzdro zašlou 30.5. a druhé bude následovat. Druhý den opět hovor, že první pouzdro nebylo odesláno. Jako kompenzace nabídnuto trapných 1000kč, což jsou 4% z hodnoty objednávky.

    JAP má možná výhodu, že neexistuje pořádná konkurence, ale s takovým přístupem je jen otázkou času, kdy někdo příjde s prozákaznickým přístupem a JAP se nebude stačit divit....

    A jsem zvědav, jak pan Jelínek jakožto obchodní ředitel na tuto recenzi odpoví.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Tragédie sama o sobě, reklama po o objednání do 24 hod je lež, na objednávku jsem čekal více než týden, po týdnu od objednání jsem volal kde je problém, bylo mi řečeno že kolegyně co má na starost objednávky tam není a že zjistí stav a zavolá, nikdo nevolal, po dalším volání co tedy byli zase na obědě. Objednávka nakonec dorazila za 10 dní od objednání, opravdu rychlost světla.

    Reakce obchodu JAP pouzdro

    Dobrý den,
    recenze nás mrzí nicméně, pouzdra máme skladem, ale někdy je v přepravních službách přetlak a dodáno bylo po kontrole procesu do 3 pracovního dne.
    Nechápeme tedy tvrzení že dodání trvalo 10 dnů.

    Za případné chyby v komunikaci se omlouváme :) nejsme dokonalí a ponaučíme se.

    Děkuji a přeji pěkný den.

    Adam Jelínek - obchodní ředitel eshopu - jap-pouzdro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • několikanásobně delší termíny dodání, než je uvedeno u zboží při nákupu
    • na zboží objednané na dobírku, byla dodatečně požadována záloha
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nákup na E - shopu, cena ani dodací lhůta neodpovídala nabídce.

    Reakce obchodu JAP pouzdro

    Dobrý den, nespokojenost zákazníka nás mrzí nicméně si nemyslíme že je oprávněná, nabídku kterou uvádíme v našem eshopu je platná a ceny vždy dodržíme.
    Termíny jsou v současné době na půdní schody a uzávěry delší než normálně, tato situace je bohužel způsobena výrobou, každý zákazník je na to upozorněn.

    Adam Jelínek - obchodní ředitel eshopu - jap-pouzdro.cz