-
Doporučuje obchod
- výběr
- možnost vyzvednutí přímo ve skladu
Ihned po naskladnění informace, na skladě příjemná komunikace, velice pomohli i s problémem. Děkuji
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Vše v pořádku a výborná komunikace...
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Vše bezvadně fungovalo, předem jsme obdržela informaci ohledně doručení, takže jsem si dle toho mohla naplánovat čas, zboží mi pracovníci společnosti donesli až do sklepa, za což ji velice děkuji :-)
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Vše vynikající od objednání až po dodání .
-
Doporučuje obchod
Bezvadná komunikace, rychlé vyřízení objednávky.
-
Doporučuje obchod
Vše je OK.
-
Nedoporučuje obchod
Jsem zděšený z toho co přišlo, část plechů je do vrtule , části pouzdra do sebe nesedí ,jsem zklamaný ze zpracování materiálu . Za ty peníze katastrofa po
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Jenom tu nejlepší,rychlí,vstřícní,bezva jednání
-
Doporučuje obchod
- rychlé vyřízení
-
Doporučuje obchod
- Velmi rychlé dodání
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Funguje jak má. Není co dodat.
Sleva z ceny by mohla být větší - koupil jsem 5 pouzder. Ale to si asi přeje každý. -
Doporučuje obchod
- Skvělá domluva
-
Nedoporučuje obchod
Stále jsem pouzdro neobdržel i přes několik telefonátů
-
Nedoporučuje obchod
- Prišiel mi poškodený tovar za 604 euro
Reakce obchodu JAP pouzdro
Dobrý den, pane Sviecku,
pokud se stane že Vám přijde poškozený zboží je nutné sepsat protokol s přepravce a převzít s výhradou případně zboží nepřejímat vůbec. Naši pracovníci vždy zasílají email o odeslání zboží a na tuto skutečnost v něm upozorňujeme aby si zákazník zboží důkladně zkontroloval.
Ve Vašem případě jste zboží převzal od přepravce bez výhrad a nelze tedy reklamovat promáčklý či ohnutý pouzdro toto je totiž viditelná vada.
Samozřejmě nás toto mrzí, ale je třeba si na toto dávat pozor kdykoliv a u čehokoliv.
Chápeme Vaše rozhořčení a tak jsme Vám na email zaslali návrh se slevou na další objednávku.
Jan Jelínek - vedoucí zákaznické podpory - JAP-POUZDRO.CZ -
Doporučuje obchod
komunikace perfektní
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- spolehlivost
-
Doporučuje obchod
- výborný poradce na telefonu a rychlé dodání
- maximální spokojenost
při výběru jsem zavolal na infolinku, kde byl velice šikovný operátor,
dokázal mi poradit s výběrem a upozornil na možnosti následného zasazení posuvných dveří jaké budou bez problému pasovat.
Byl velice ochotný .
Pouzdro jsem objednal v úterý nebo ve středu a v pátek dorazilo. Supr rychlost.
Jen tak dále, ať se daří :-) -
Doporučuje obchod
- Výborná komunikace, rychlé jednání.
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží objednané 10.8., a dnes 22.8. ještě nedorazilo.
Reakce obchodu JAP pouzdro
Dobrý den, pane Klásku,
za pozdější dodání pouzder se Vám moc omlouváme.
Příčina byla chybné vyskladnění ve výrobě spolu se zaseknutím na depu přepravní společnosti.
Tuto záležitost jsme již s výrobou i přepravní společností dořešili.
Vám se tedy ještě jednou omlouváme a jako kompenzaci za pozdní dodání Vám do email zasílám slevový kupon na další nákup.
Jan Jelínek - vedoucí zákaznické podpory - JAP-POUZDRO.CZ -
Nedoporučuje obchod
Již druhé pouzdro doručeno poškozené.
Mám zaplacené již dvě třetí již platit nebudu. Stojí mi na tom celá stavba.Reakce obchodu JAP pouzdro
Dobrý den pane Boušku,
mrzí nás komplikace při doručení pouzdra.
Nicméně první pouzdro jste si neobjednával na našem e-shopu, ale u jiného dodavatele zde opravdu nic zmůžeme.
Vaše druhé stavební pouzdro (objednáno již u nás) bylo poškozeno přepravní společností u které jsme dopravu reklamovali a Vám jsme ihned objednali nové pouzdro na naše náklady.
Bohužel ani toto poškození nedokážeme nijak ovlivnit, přesto bychom Vám rádi nabídli jako omluvu slevový kupon na další nákup, který Vám zašlu na email.
Jan Jelínek - vedoucí zákaznické podpory - JAP-POUZDRO.CZ