Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Spousta zbytečných zpráv a přitom extrémně dlouhá doba doručení na zboží skladem.

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den, velice nás mrzí Vaše negativní recenze. Kontrolovali jsme celý průběh Vaší objednávky a nemůžeme souhlasit s tvrzením, že by zboží bylo skladem (odvápňovací prášek Kärcher), protože je u něj transparentně uvedena dostupnost 2-4 pracovní dny. Tuto dostupnost jste mohl vidět jak u produktu v e-shopu, tak následně v košíku, dále je uvedena ve Vašem e-mailu v přijetí objednávky a také v dalších mailech informujících o zpracování objednávky. Objednávku jste provedl ve středu večer 15.11., hned ve čtvrtek ráno 16.11. jsme vám objednávku potvrdili a poslali platební údaje, v pátek 17.11. byl svátek, následně byl víkend, ale hned v pondělí jsme Vám zboží odeslali a v úterý bylo u Vás. Tzn. celý proces, včetně obdržení balíku, trval na neskladové zboží celkem 3 pracovní dny, takže opět nesouhlasíme s tvrzením "extrémně dlouhá doba doručení". Dále uvádíte "spousta zbytečných zpráv" - dostal jste od nás několik mailů, abyste byl o každém našem kroku o zpracování objednávky informován: 1. Přijatá objednávka (zasílá systém automaticky hned po Vašem objednání, abyste si zkontroloval veškeré Vámi vyplněné údaje), 2. Čeká na platbu (dostal jste pokyny k platbě), 3. Objednávka je zaplacena (potvrzení o platbě), 4. Připravena k expedici (zboží je zabaleno a připraveno k předání dopravci), 5. Odeslaná (obdržel jste odkaz na sledování zásilky přepravce). Děkujeme za pochopení, za tým JADAL.cz Jakub.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Nejde motor hlásí chybu
    • Nemůžu si užívat masáže

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den, bohužel hodnotíte výrobek nikoliv náš obchod. Po kontrole jsme zjistili, že jste zboží vyreklamovala a vše proběhlo hladce a výrobek máte zpět zcela v pořádku. S pozdravem tým JADAL.cz.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    12 dní od objednání a zboží stále nedorazilo, v dnešní době celkem dost dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den paní Seidertová, mrzí nás negativní recenze a nerozumíme jí, protože objednaný náhradní díl (brusnou desku) s uvedenou dostupností 7-10 pracovních dnů (dostupnost vidíte jak na našich stránkách, tak v potvrzení Vaší objednávky) jste si objednala 14.3.2023 a přesně za 7 pracovních dnů, tedy 23.3.2023, jsme Vám zboží vyexpedovali. Dnes 27.3.2023 ho obdržíte od kurýra GLS. Veškeré informace, včetně odkazu na sledování zásilky, jste obdržela do e-mailu. Děkujeme za pochopení. S přátelským pozdravem tým JADAL.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Můj třetí nákup u daného prodejce, a podruhé bylo zboží jiné než deklarované v e-shopu a jednou nedodali zboží vůbec. Za mne nemůžu jinak než nedoporučit tento obchod.

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den pane Mašku, velice nás mrzí vaše nespokojenost, ale musíme reagovat. Nesouhlasíme s tvrzením "podruhé bylo zboží jiné než deklarované". Evidujeme od vás celkem 5 objednávek z toho jednu obj. jsme vám stornovali z důvodu nedostupnosti zboží (sklo pod kamna jsme neměli skladem my ani dodavatel - tuto dostupnost vidíte vždy u každého produktu), další objednávku (také se sklem pod kamna) jste si od nás vůbec nevyzvedl bez jakéhokoliv upozornění z vaší strany. Kolega vás po několika týdnech kontaktoval a vy jste mu odpověděl, že už to nepotřebujete a zavěsil jste. Poslední objednávka byla na komínový kartáč (119,-Kč), který jste nám tu také nechal z důvodu, že se vám nelíbila jeho barva. Na e-shopu prezentujeme univerzální fotografii se zelenou barvou, bohužel máme převzato od distribuce, chodí nám od nich různé barvy, toto nejsme schopni nijak ovlivnit, barvu komínového kartáče opravdu nikdo neřeší. Dále jste kolegovi velmi nevybíravým a arogantním způsobem tvrdil, že kartáč má mít trn 25 cm, i když jste nebyl schopen sdělit, kde přesně jste tento údaj vyčetl, protože my ani distribuce toto neuvádí. Takto za nás. Děkujeme za pochopení, tým JADAL.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání

    Poslali něco jiného..... zdá se mi že neví co nabízí

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den, nezlobte se, ale nerozumíme Vaší recenzi, objednal jste si od nás produkt: "2ks Pratelný látkový filtr pro vysavače Scheppach ASP 15-ES, ASP 20-ES, ASP 30-ES" a ten jste od nás také obdržel. Toto máte jak v potvrzení objednávky (číslo 59689), kterou jste si vytvořil prostřednictvím našeho e-shopu, tak je to uvedeno i na faktuře, kterou automaticky posíláme mailem před odesláním objednávky. Kde je prosím chyba? Můžete nás kontaktovat na tel.: 606123417 nebo, pokud Vám zboží nevyhovuje, máte možnost ho vrátit bez udání důvodu v zákonné 14denní lhůtě. Děkujeme za pochopení. Tým JADAL.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlé dodání
    • dodané zboží bylo nekompletní, nebylo funkční a podle vzhledu bylo již použité a pravděpodobně i dříve reklamované ??? Vracím !!! Nikdy více !!!

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den, koupil jste si u nás zásuvku Powercube, kterou jste nám následně vrátil s tím, že je použitá, nefunguje, nebyla zabalená v originálním obalu a že z balení "čouhal" kabel. Po našem telefonátu jsme situaci ihned řešili, vysvětlovali jsme vám, že toto zboží nerozbalujeme, že chyba musela nastat už u dodavatele a situaci vyřešíme. Ujišťovali jsme vás, že tento typ zboží opravdu pouze zabalíme do další krabice s výstelkou a posíláme zákazníkovi. Pokud by balení bylo neoriginální a ve stavu, v jakém jste nám popisoval, tak bychom ho záměrně určitě neposílali. Zkontrolovali jsme dokonce kamery a žádný kabel z originálního balení "nečouhal". Produkt jsme předali na reklamaci našemu dodavatele a nyní čekáme na jeho vyjádření. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti. S pozdravem tým JADAL.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Berou objednavky ale zboži nemaj komunikace nic moc

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den, z historie Vaší objednávky vidíme, že jste si objednal ventilátor na kamna s uvedenou dostupností "2-5 pracovních dnů", skladem tedy určitě nebyl. Objednávku jste vytvořil ve čtvrtek 29.9.2022 a v úterý jste nám volal, kdy dostanete zboží, že nebudete čekat a objednávku jste nám stornoval. I přesto, že je distributorský sklad s kamny a příslušenstvím extrémě přetížený, hned ve středu nám ventilátor přišel a je nyní skladem. Omlouváme se, ale nerozumíme Vaší recenzi. Tým JADAL.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zaprášené, mírně poškrábané. Dodané šrouby nevhodné k výrobku. Chybějící těsnící průchodka na kabel u bazénového světla. Po konzultaci s technikem Handscraftu, který byl nejspíš skutečným dodavatelem, se prý světlo ve vodě těsnit nemusí a uzavření reklamace.

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den, velice nás mrzí Vaše nespokojenost s výrobkem. Světlo do bazénu jsme vám poslali zabalené ve fólii tak, jak jsme ho obdrželi od hlavní distribuce Hanscraft. Bohužel do dnes jsme od Vás nedostali žádné detailní fotografie, kde by bylo vidět nějaké poškrábání apod. Co se týká reklamace chybějící průchodky, o které dodavatel tvrdí, že tam být nemá, s Vámi intenzivně řešíme od 1.8. a dali jsme vám i přímo kontakt na technika z Hanscraftu. Bohužel více dělat nemůžeme, další možností ale je, svítidlo vrátit do 14 dnů a samozřejmě Vám vrátíme peníze. Děkujeme za pochopení. Tým JADAL.cz.

  • Doporučuji přečíst si obchodní podmínky než nakoupíte u této firmy.

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den, omlouváme se za vzniklou nepříjemnost, která vznikla tak, že jste nám odeslala vířivku s tím, že jste od nás následně požadovala proplatit dopravné ve výši 1600,-Kč (upozorňujeme, že dopravce jste si vybírala vy, bez jakéhokoliv upozornění). Jaká jsou práva a povinnosti jsme Vám vysvětlovali jak písemně, tak následně i po telefonu. Děkujeme za pochopení. Tým JADAL.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Čekám od 5.5.2021 a zboží dosud nedorazilo. Je 14.6.

    HRůZA

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den, v první řadě bychom vás chtěli upozornit, že jsme se vám snažili několikrát dovolat, ale nezvedáte nám telefon...Objednal jste si zboží, které bylo na objednávku a avízo z hlavní distribuce bylo "naskladnění konec května" (tuto informaci jste obdržel do potvrzení objednávky), bohužel u dodavatele stále nemají skladem a aktuálně nevědí, kdy jim zboží přijde. Na našich stránkách transparentně uvádíme, že vzhledem k situaci, pokud není zboží skladem, jsou dostupnosti pouze orientační a jsou závislé na skladech distribuce. Toto vám přišlo mailem tučně a červeně zvýrazněné. V dnešní velmi špatné době, co se týká dostupností zboží (slýcháte to ze všech různých médií), nelze s přesností určit přesný termín naskladnění, když vám to nezaručí ani výhradní distributoři. Děkujeme za pochopení. Tým JADAL.cz

  • Obchod není schopen dodat zboží ani 2 mésíce po objednání.Proto jsem objednávku zrušil,jelikož mi poslali dotaz na spokojenost se zbožím ,které jsem nikdy neobdržel,domnívám se,že tam neví pravá ruka co délá ta levá.

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den pane Šmatláku, velice nás mrzí Vaše nespokojenost, nezlobte se na nás, ale o tom, že zboží přijde až v květnu jste veděl a souhlasil jste s delší dodací dobou - viz naše mailová komunikace níže. Formulář o hodnocení chodí automaticky ze serveru Heureka.cz. Takže se opravdu nedomníváme, že je zboží již dodané. Objednávku jsme Vám tedy na Vaši žádost stornovali. Děkujeme za pochopení Tým JADAL.cz.

    Mailová komunikace:
    od JADAL.cz z 15.4.2021: "Velice se omlouváme, ale dnes nám napsali z hlavní distribuce, že se naskladnění posunulo na cca zač. května. Bohužel s tím my jako prodejci nemůžeme nic dělat, protože dodavatel je jen jeden (zásobuje ČR, SR a Maďarsko). Děkujeme za pochopení."

    3 odpovědi od Vás:
    15.4.2021 12:37: "Dobrý den . Děkuji za informaci.Chápu tuoto situaci ,na objednávce nadále trvám.Roman šmatlák."
    15.4.2021 12:26: "Chápu tuto situaci a děkuji za informaci.Moje objednávka je nadále platná."
    15.4.2021 8:55: Dobrý den . Děkuji za informaci . Na pilu počkám.Já jen jestli není něco špatně.

  • Na stránkách bylo zboží skladem,po objednání mi za za dva dny přišel email ze zboží neni skladem a do Vánoc uz nebude.

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den, v době vaší objednávky zboží již nebylo skladem - viz propsání dostupnosti v potvrzení objednávky ve Vašem mailu. Bohužel Makita zboží vyprodala a naskladnění proběhne až v polovině února. Na tuto skutečnost jsme Vás hned druhý den upozornili a objednávku jste zrušil. Děkujeme za pochopení. S pozdravem tým JADAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    K lamelovací frézka PowerPlus POWX1310 píší, že je k ní dárek multifunkční kapesní nůž JADAL - 5 funkcí, nerezový, hliníková rukojeť. Ale když jsem si zboží vyzvedl a ptal se po noži, tak ještě po mě vyjeli, že to není pravda a podobný řeči. Mě nešlo ani o nůž, ale spíš o princip a to jednání. Kupoval jsem si frezku a ne nůž. A jestli mi bude tvrdit nejaky nesmysly, tak se první podívejte na své stránky. Neumím si představit tu řešit reklamaci.

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Vážený pane Veselý, ve vaší připravené objednávce jste žádný nůž neměl a proto vám pracovník obchodu při vyzvednutí zboží tuto skutečnost potvrdil. Ono když si v košíku nevyberete žádný dárek, tak ho pak nemáte ani v potvrzení objednávky, ani vám ho pak nikdo nemůže připravit, natož vydat. Více informací naleznete na našich stránkách zde: https://www.jadal.cz/darek-ke-zbozi/ . Omlouvám se, ale nemohu souhlasit ani s tvrzením, že by po vás někdo "vyjel". Osobně jsem u této situace byl a na otázku "kolega tvrdil, že má být k objednávce ještě nůž" vám bylo slušně odpovězeno, že tam nůž není. Děkujeme za pochopení. Za tým JADAL.cz, Jakub Vlachý.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží přišlo nekompletní, dlouhá doba na vyřízení dodání chybějícího dílu.

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den pane Makudero, nerozumíme negativní recenzi našeho obchodu (nedoporučujete: obchod, délku dodací doby, komunikaci obchodu). Zboží jsme Vám dodali v avízovaném dodacím termínu. Bohužel v originálním balení údajně chyběla bočnice odsavače, za tuto chybu výrobce se samozřejmě omlouváme, ale nejsme schopni tuto skutečnost nijak zjistit při expedici, protože zboží je baleno v originální krabici přímo ve výrobě. Na základě naší komunikace s naším servisním technikem a technikem od distribuce, jsme celou věc s Vámi ihned řešili jak telefonicky, tak písemně, kde jsme si i potvrzovali číslo chybějícího náhradního dílu a následně díl okamžitě objednali. Celou dobu jsme s Vámi tedy aktivně komunikovali. Nyní je to ve stavu, kdy Vám přímo z distribuce posílají chybějící náhradní díl. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za vzniklé potíže. S pozdravem tým JADAL.cz.

  • Po 14 dnech objednání zboží stále žádná změna a objednávka nevyřízena.

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den, omlouváme se za zdržení, objednávku jste u nás dnes zrušil. U zboží byla uvedena dostupnost cca do 2 týdnů. Tuto informaci jsme dostali přímo od Bosch ČR, která nám jí potvrzovala. Telefonicky jsme to s Vámi řešili. Bohužel stále čekáme na naskladnění. V této nešťastné době, kdy ještě nedávno stály výrobní linky po celém světě, nikdo nedokáže sdělit přesný termín dodání (pokud zboží není skladem). Děkujeme za pochopení. S pozdravem tým JADAL.cz

    • nabízejí zboží, které nejsou schopni dodat a potvrzenou objednávku obratem ruší, ani nenabídnou alternativu!!

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den paní Slováčková, u zboží, které jste si objednala v našem e-shopu byla uvedena dostupnost "na dotaz", tzn., že zboží není skladem a je potřeba zjistit u ditribuce, kdy zboží naskladní, což jsme udělali a bylo nám sděleno, že naskladnění se očekává až někdy na podzim, ale není jisté kdy. O tomto faktu jste byla informována a objednávku jsme Vám, vzhledem k nejistému naskladnění, museli zrušit. Děkujeme za pochopení. Vysvětlivky k dostupnostem naleznete na našich stránkách v sekci "Slovník dostupností" zde: https://www.jadal.cz/slovnik-dostupnosti/ . S pozdravem tým JADAL.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • žboží není skladem i když to uvádí

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den, nemůžeme souhlasit s tvrzením, že jsme uváděli, že sada pilových pátků Festool je skladem. Když si otevřete potvrzení Vaší objednávky, tak je dostupnost uvedena i přímo na řádku u zboží v závorce "2-5 dnů", která se automaticky přenáší z našeho e-shopu do objednávky. Ještě pro lepší orientaci máme v e-shopu slovník dostupností, který naleznete zde: https://www.jadal.cz/slovnik-dostupnosti/ . Děkujeme za pochopení. S pozdravem tým JADAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • kdybych se neozval ani nevěděli že obchod neproběhl

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den, u zboží byla uvedena dostupnost "do týdne". Bohužel, jak jsme Vás informovali po telefonu, distributoři, vzhledem k aktuální situaci na trhu, neznají přesné datum naskladnění a neustále mění dostupnosti, protože doprava od výrobce je podstatně složitější než před krizí. Nejsme tedy schopni zaručit 100% dostupnost zboží. Toto máme uvedeno i na našich stránkách www.jadal.cz (upozornění jste musel vidět, protože je nastaveno jako vyskakovací okno). Děkujeme za pochopení. Tým JADAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po potvrzené objednávce, kdy si ani neověřili, že zahradní domek Tinman tin 706 není dostupný, mi po 5 dnech čekání oznámili e-emailem, že objednávka byla zrušena ze strany obchodu..

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den, Velice se omlouváme, ale jak distribuce domků Tinman, vzhledem k situaci, nefunguje do odvolání.S tím bohužel nemůžeme nic dělat. Děkujeme za pochopení. Tým JADAL.cz