Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem doposud nedostal

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den, omlouváme se za zdržení vaší objednávky. Bohužel vzhledem k současnému stavu, jsme vás včas informovali, že se doručení objednaného zboží opozdí (neměli jsme ho skladem a objednává se u dodavatele). Nemůžeme tedy souhlasit se záporným hodnocením "kvalita komnikace obchodu"...Děkujeme za pochopení. S pozdravem tým JADAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zrušili objednávku, protože nabízeli zboží, které neměli

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den, velice se omlouváme za nepříjemnost, někdy se stane, že v době objednávky se poslední kus prodá a další již nelze objednat, toto nijak nelze ovlivnit. Děkujeme za pochopení. Tým JADAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    nemám

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den, bohužel podle vyplněného dotazníku nejsme schopni reagovat na vaši recenzi. Po podrobném prozkoumání vaší objednávky jste u nás objednal zboží s platbou předem převodem na účet, my jsme objednávku potvrdili a vystavili zálohovou fakturu. Od této chvíle jste s námi nekomunikoval a fakturu neuhradil. 22.3. jste nám, po našem připomenutí, napsal, že rušíte objednávku s důvodem "předražené zboží"...Cena zboží je nastavena dle ceníku distribuce a pokud jste měl pocit, že je cena příliš vysoká, objednávku jste nemusel vůbec realizovat. Vaše recenze je tedy pro nás zcela neopodstatněná. Děkujeme za pochopení. S pozdravem tým JADAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    předraženo. nemíníme nikoho sponzorovat

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den, omlouváme se, ale nerozumíme Vaší recenzi. Zboží jste si u nás závazně objednal, objednávku jsme vám potvrdili a následující pracovní den jste objednávku bez problému stornoval. Cena zboží je nastavena dle ceníku distribuce a pokud jste měl pocit, že je cena příliš vysoká, objednávku jste nemusel vůbec realizovat. Vaše recenze je tedy pro nás zcela neopodstatněná...S pozdravem tým JADAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zjistil jsem , že to samé zboží jsem jinde objevil o minimálně 500 korun levněji

    Myslím, že o tolik předražené zboží , není správné prodávat.

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Vážený pane Knorek, osobně jsem prověřoval cenu pilového plátku Hawera TC-Brick S 2243 HM a je nastavena zcela v pořádku (dokonce je zde i sleva). Pokud jste někde viděl stejný výrobek nabízený o 500,-Kč levněji, je to podezřelé a nebo se jedná o nějaký výprodej, my bychom totiž s tak velkou slevou byli pod cenou nákupu. Moc by mě zajímalo, kde jste onu slevu viděl, pošlete mi prosím na e-mail [email protected] odkaz, protože jsem prohledal všechny možné servery, obchody a porovnávače a na zmíněnou slevu jsem nenarazil. Leda že byste měl na mysli podobné zboží od jiného výrobce, to by pak ale byla tato recenze bezpředmětná. Dále upozorňuji, že dle zákona a našich obchodních podmínek, jste měl nárok vrátit zboží do 14 dnů bez udání důvodu. Děkuji za pochopení, s pozdravem Jakub Vlachý, JADAL.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Délka dodací lhůty byla delší než týden , což je dost dlouho.Kufr na nářadí (L-boxx) byl otevřený a uvnitř nálepka JADAL .Kufr by měl byt zalepený od výroby a ne rozbalený a uvnitř nalepená nálepka.

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den, děkujeme za vaši recenzi. Jen pro vysvětlení: u zboží byla uvedena dostupnost 2-5 pracovních dnů, což znamená, že v tomto rozmezí zboží naskladňujeme a následně posíláme zákazníkovi (viz. slovník dostupnosti, který je uveden v detailu každého zboží), toto jsme 100% splnili. Další věc, kterou jste zmínil, je otevření kufru. Kufr skutečně otevíráme z důvodu kontroly úplného obsahu zboží, dále opisujeme výrobní čísla strojů a akumulátorů, která pak i uvádíme na Vaši faktuře. Výrobní čísla pak můžete použít v registraci stroje u výrobce pro prodloužení klasické záruky na 3 roky. Co se týká samolepky uvnitř kufru, ta slouží hlavně kvůli kontaktu na náš servis, aby jste nemusel, v případě závady, složitě pátrat, kde bylo zboží zakoupeno. Děkujeme za pochopení. S pozdravem tým JADAL.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    na fotkach mate sacky do vysavace a dosly my filtri pratelnitakze opak nez se potrebovaaly

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den paní Stanková,
    Bohužel nerozumíme Vaší recenzi, objednala jste si toto zboží: "6ks Pratelný látkový filtr pro vysavače Scheppach ASP 15-ES, ASP 20-ES, ASP 30-ES" a dodali jsme přesně zboží dle názvu, popisu i obrázku. Mimo jiné popisy a obrázky máme převzaty přímo od výrobce a pokud jste nebyla spokojená se zbožím, máte samozřejmě nárok na vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu. Bohužel jste nám nezavolala ani nenapsala, abychom mohli vzniklou situaci řešit. Děkujeme za pochopení. S přátelským pozdravem tým JADAL.cz.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nevím, snad sortiment
    • dlouhá dodací lhůta 7 dnů
    • nic neříkající komunikace obchodu
    • na obrázku u zboží jiný výrobek než byl nakonec dodán
    • nedostatečný popis výrobku v e-chopu

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den pane Hanetšlegr, níže posíláme vyjádření v bodech k vaší recenzi, protože s tím, co píšete, nemůžeme souhlasit.
    1. "dlouhá dodací lhůta": Dostupnost na našich stránkách byla v době objednávky 2-5 pracovních dnů (dostupnost máte uvedenou i v potvrzení objednávky u zboží v závorce). Slovník dostupností máme popsaný na našich stránkách přímo u zboží a dále jej naleznete zde: https://www.jadal.cz/cz-texty-21.html
    2. "nic neříkající komunikace obchodu": Dostal jste celkem 5 mailů + 1 sms (1. mail: přijatá objednávka, 2. mail: potvrzená objednávka s uvedenou dostupností, 3. mail: zboží je připraveno k expedici, 4. mail: obj. vyexpedována + jste dostal odkaz na sledování zásilky, 5. mail + sms: zboží je připraveno na pobočce Uloženka.
    3. "na obrázku u zboží jiný výrobek než byl nakonec dodán": Objednal jste si hubici Narex a dostal jste hubici Narex. Bohužel obrázky jsou ilustrační a jsou převzaty od výrobce.
    4. "nedostatečný popis výrobku v e-chopu": Máme naprosto totožný popis spolu s popisem výrobce.
    Naše stránky: https://www.jadal.cz/cz-detail-6768591-rucni-trubice-zahnuta-narex-ht-vys-pro-vysavace-narex-36mm.html
    Stránky výrobce: https://www.narex.cz/cs-CZ/630637-ht-vys
    Popis:
    Ruční trubice zahnutá Narex HT-VYS pro vysavače Narex 36mm
    plastová
    zahnutá
    s regulací sací síly
    pro VYS 18; 20-01; 30-21; 30-71 AC
    Technické údaje:
    ø 36 mm
    Rozsah dodávky:
    Množství v balení: 1 ks
    5. Máte nárok na vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dnů.
    Děkujeme za pochopení. S přátelským pozdravem tým JADAL.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboži dorazilo ale uplne jine nez jsem si objednal

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den pane Rychtaříku, reaguji na váš příspěvěk a pro ostatní vysvětlím. Objednal jste si od nás plechový domek, bohužel se stalo to, že v distribučním skladu zaměnili štítky zásilky a místo domku vám poslali gril, druhému zákazníkovi zase váš domek. Naštěstí ani jeden z vás zásilku nepřevzal, vy jste nám jako první zavolal a upozornil na daný problém. Kolega, který s vámi mluvil, začal situaci ihned řešit a ještě ten den zařídil, aby vám poslali hned druhý den správnou zásilku, termín dodání se tedy posunul o pouhé 2 dny. Nerozumím tomu, proč neuvádíte do této recenze úplné informace a nedoporučujete náš obchod. Myslím, že z naší strany jsme udělali maximum, bohužel v externím skladu se stala chyba, to nikdo z nás neovlivní, stane se, ale dokázali jsme se s ní rychle vypořádat a dát věci do pořádku. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Jakub Vlachý, majitel JADAL.cz

  • Zboží nebylo dosud doručeno .

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den,
    Velice se omlouváme za zdržení, ale zboží nebylo skladem a dostupnost je u něj uvedena cca týden. Bohužel jsme závislí na dodavateli, který nám ho stále nedodal. Nyní zjišťujeme, kde nastal problém. Jakmile dostaneme informaci, pošleme Vám termín dodání. Děkujeme za pochopení. S pozdravem tým JADAL.cz.

    • Při nákupu PowerPlus POWP32020 byl uveden dárek při uvedení do poznámky (bylo "Poznámka ke zboží: KRTS30005")

    Sliby na eshopu nejsou plněny

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den,
    Velice se omlouváme za pochybení, bohužel skladník nejspíše přehlédl poznámku a zapomněl přibalit požadovaný dárek do balíku ke zboží. Pokud jste zjistil, že vám nepřišlo kompletní zboží, stačilo nám hned zavolat nebo napsat a chybu bychom okamžitě napravili a dárek doposlali. Není důvod veřejně nedoporučovat náš obchod, protože jsme jen lidi a chybovat je lidské....s pozdravem tým JADAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na první pohled to vypadá jako specializovaný obchod s dlouhou tradicí.Opak je však pravdou.Neví co nabízeji, zboží není skladem a podávají zkreslene informace.

    25.9.2018
    Toto celé je další zkreslená informace.
    Overeny zakaznik.

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den pane *** editováno***,
    U vysavače byla uvedena dostupnost "2-5 dnů", ale bohužel Makita vysavač vyprodala a další naskladnění plánuje koncem září. Tuto informaci jsme Vám sdělili mailem hned druhý den po objednání a čekali jsme na Vaše vyjádření (nemohli jsme se Vám dovolat). Cca po týdnu jste nám volal a zrušil objednávku. S poznámkou "neví co nabízejí" tedy nesouhlasíme. Děkujeme za pochopení. S pozdravem tým JADAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • U výrobku uvádí, že je skladem. Přitom objednávají teprve po objednání u výrobce a na dodávku musíte čekat.

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den paní Šlechtová, nemůžeme s Vámi souhlasit. Objednávku jste vytvořila 19.6. s tím, že chcete zboží připravit na prodejnu v Praze 10 a hned ráno 21.6. byla připravená k vyzvednutí, tedy tento proces trval celkem 2 dny. Dodnes jste si zboží nevyzvedla, i když Vám přišlel e-mail + sms avízo. Dnes jsme Vám volali a chtěli se zeptat na důvod, ale po zjištění, kdo volá, jste zavěsila. Bohužel zákazníky si člověk nevybírá...S pozdravem tým JADAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nejdražší filtry, které jsem objednal. Ostatní firmy je dodávají za polovinu.
    Nějak jsem to na netu přehlédl, ale zboží jsem přijal, vracet nebudu a nakupovat také.

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den, velice je nám líto, že jste nespokojený s naším obchodem. Pro vysvětlení: je rozdíl, nejen v ceně, ale také v kvalitě, mezi originálním příslušenstvím přímo od výrobce a alternativním neoriginálním příslušenstvím. S pozdravem tým JADAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Byly poškozené plastové lišty - skleník rozestavěný od 10.4.- reklamace neuznaná- přesto, že jsem okamžitě poslala požadovaný obnos na účet Jadal.cz- do současné doby mi přišel jen jeden kus , přesto, že jsem platila 2 kusy a skleník nemohu dostavět.

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Vážená paní Cingelová, velice nás mrzí nastalá situace a také skutečnost, že i přes veškerou naší snahu, uvádíte, že nás nedoporučujete, přitom jsme Vás cca před hodinou informovali, že druhý kus Vám přijde zvlášť zítra. Znovu vysvětlíme podrobnosti daného problému. Reklamace nemohla být uznaná, protože jste škodu nahlásila až cca po 40 dnech od obdržení zásilky. Po takovéto době nejsme pak schopni reklamovat dopravu u přepravce, na tuto skutečnost Vás však upozorňujeme v mailu při odesílání zásilky (+ to máte v obchodních podmínkách). Po neuznání reklamace jsme navrhli zakoupení dvou plastových dílů, které jsme takřka ihned, po zaplacení, objednali u distributora. Pro pochopení, nejsme výrobci, ale prodejci, náhradní díly tedy musíme objednávat a tím pádem tedy i čekat na jejich naskladnění. Ve finální fázi jsme se snažili dodání urychlit tak, že jsme se domluvili, aby balík expedovali rovnou ze skladu distribuce k Vám. Bohužel omylem poslali jen jeden kus, to se občas stane, všichni jsme jen lidi, druhý kus budete mít o 1 den později. Rozhodně Vás nikdo nechtěl šidit, o tom podnikání není. Mějte se hezky, s pozdravem tým JADAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Vybral jsem si zboží skladem do 48 hodin a zároveň osobní odběr, abych měl jistotu, že budu mít výrobek na akci naplánovanou za týden. Bohužel můj záměr nevyšel. Objednáno 27.4. - připraveno k vyzvednutí 7.5. Abych byl objektivní, musím říci, že obchod se mnou komunikoval a zdůvodňoval to autodopravcem, který jim nezavezl zboží z důvodu nedostatku řidičů. V jiné situaci bych to asi bral jako výmluvu, ale bohužel jsem se s tím nesetkal v poslední době poprvé. Dopravní firmy mají velké problémy s nedostatkem řidičů a začíná se to projevovat v mnoha oborech. Proto neubírám hvězdičky, ale pokud budu na něco spěchat, budu muset zvolit jinou strategii, kterou nemohou ovlivnit podobné vlivy, jako v tomto případě. Tj. - skladem na prodejně

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den, Jak jsme s Vámi již řešili po telefonu i pak osobně na prodejně, velice nás problém s dopravci mrzí. Bohužel pokud jste na někom závislý, nemůžete dělat nic....S pozdravem tým JADAL.cz

  • dosud nic nedošlo

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den, velice se omlouváme za zdržení objednávky. Bohužel dopravce od Festoolu logisticky nezvládá dodávat zásilky včas a od 11.4., kdy nám mělo přijít zboží, ho urgujeme, kde se nachází. Slíbili nám, že nám tento týden přijde. Jakmile ho naskladníme, budeme Vás informovat. Děkujeme za pochopení. S pozdravem tým JADAL.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po 10 dnech jsem nedostala informaci, že je zboží k vyzvednutí.

    Reakce obchodu JADAL.cz - Nářadí

    Dobrý den,
    Velice se omlouváme za pozdní reakci na Vaši objednávku. Bohužel výrobce objednaný produkt zablokoval a nedal nám o tom vědět. Do dnes jsme čekali na jejich vyjádření o případné náhradě. Do e-mailu Vám zašleme potřebné informace. Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace. S pozdravem tým JADAL.cz.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.