Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží se nabízí , které neniína skladě.

  • Zatím se obchod stále odvolává na další dodávku od výrobce,nemají to tedy nabízet ale až potom co budou zboží mít skladem.

    Reakce obchodu ITvlaky.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. V oboru železničního modelářství je běžné mít v nabídce i modely nebo produkty, které nejsou skladem, především z důvodu, že se jedná o novinky nebo limitované série a dochází u nich často k vyprodání ještě před zahájením výroby. Chceme vzhledem k rozsáhlosti nabídky umožnit zákazníkům zboží objednat včas, proto je na našem eshopu možnost objednat zboží, které není skladem. U dekodérů od firmy Lenz se bohužel nyní čeká na výrobu, a protože není adekvátní náhrada za podobnou cenu, dekodér je v nabídce, aby si ho zákazníci mohli předobjednat s tím, že se bude vyrábět.
    Vzniklá situace nás mrzí, ale věříme, že Lenz brzy dekodéry naskladní a budou zase běžně dostupné.

    S pozdravem
    ITvlaky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    objednala jsem si dvě autíčka, jedno dorazilo v pořádku, druhé v ulepeném, odřeném a poškozeném obalu... psala jsem do obchodu, od nich žádná reakce

    Reakce obchodu ITvlaky.cz

    Omlouváme se, ale u autíčka za 145 Kč má jeho obal funkci ochranou a ne funkci estetickou. Výrobce jej zajištuje proti otevření na hraně průhlednou lepící páskou. Poslali jsme Vám mailem fotku z expedice, že krabička i autíčko od nás odešlo v pořádku. Na krabičce je cenovka, pokud se odlepí, může zanechat stopy lepidla. To že je krabička zespod a zezadu odřená, nijak nesnižuje kvalitu výrobku, u nás jsme si ničeho nevšimli, fotíme na expedici přední stranu. Zboží tak jak jej obdržíme od výrobce, tak ve stejném stavu jej pak i zákazníkům odesíláme. A žádná viditelná vada na obale u nás zjištěna nebyla. Na rychlé řešení problémů příště prosím používejte určený formulář na webu, mail může skončit ve spamu. Neboť jste poslala informaci jedním řádkem jako odpověď na automatický mail a bez předmětu, se to přehlédlo. Nic jste nechtěla řešit, jen poslala informaci, že výrobek má povrchově poškozený obal. Výrobce byl musel krabičku s autíčkem ještě balit navíc do igelitu, což by zvýšilo jeho cenu. Takže se skutečně může krabička při manipulaci na povrchu odřít. Za vzniklé nepříjemnosti se moc omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží, které jsem objednala teprve v tu chvíli zřejmě poptali u výrobce (za 3 týdny nebyly schopni zboží dodat)

    špatná komunikace ( na začátku poslali obratem e-mail, že čekají na zboží a od té doby už žádná komunikace; musela jsem se proaktivně doptávat)

    Reakce obchodu ITvlaky.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Informace o dostupnosti zboží jsou vždy napsány u produktů, pokud je přibližně známo, bohužel v tomto odvětví je spousta produktů malosériová nebo dovážená z ciziny a čeká se často na vyrobení nějakých dílů pro kompletaci, nebo jsou výrobcem zasílaná přes obchodní zastoupení a termíny dodání jsou proto mnohonásobně delší, než by člověk v dnešní rychlé době čekal. Snažíme se ale vždy o předpokládané délce dodací lhůty (zde 2-3 týdny) informovat ihned po objednání, což se také obratem stalo, ale došlo zde ke zpoždění dodávky od výrobce a je to v řešení. Se zákaznicí aktivně komunikujeme, bohužel nás v tomto případě zradila spamová kontrola emailu a zákazníci další emaily od nás dorazily do spamu. Vše jsme si ale již vysvětlili telefonicky. Vzniklá situace nás upřímně mrzí, i když se snažíme dodat vše co nejrychleji je to možné, může se stát, že termíny výrobcem nebo obchodními zástupci nejsou dodrženy. Věříme, že vše nakonec vyřešíme k spokojenosti zákaznice.

    S pozdravem
    tým itvlaky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Velký výběr
    • Sliby.
    • Nenamontuje nic.

    Nic neobvyklého v sektoru modelové železnice zboží prostě není a výrobci na to s...u.
    Italský nejsou jediní, co prodávají neexistující věci.

    Reakce obchodu ITvlaky.cz

    Dobrý den.
    děkujeme za recenzi. Mrzí nás, že nás nedoporučujete, ale je nám jasné, že dodací lhůty jsou u mnoha produktů a výrobců ještě obzvlášť v této době delší než je zvykem a není to příjemné čekat dlouho. Snažíme se ale vždy o předpokládané délce dodací lhůty informovat ihned po objednání, aby se případně zákazník mohl rozhodnout, jestli počká nebo ne. V případě objednání úpravy modelu (ozvučení, digitalizace) je dodací lhůta delší, jak kvůli dostupnosti dekodérů, tak to i zabere nějaký čas, než se model ozvučí nebo zdigitalizuje. Jakmile budou modely hotové, věříme, že budete spokojen.

    S pozdravem
    itvlaky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 2x zboží inzerované skladem nebylo, jednou došel poškozený kus a naposledy jiné než inzerované zboží. Při jediné osobní návštěvě před třemi lety jsem obsluhu evidentně rušil od "něčeho důležitého".
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Široký sortiment
    • Bezproblémové dodání
    • Časté neodpovídání na e.maily
    • Nedodávání náhr. dílů bez vysvětlení

    Reakce obchodu ITvlaky.cz

    Dobrý den,

    je pravda, že v tom množství se může stát, že něco omylem vypustíme, nebo nám vůbec nedorazí kvůli silné spamové kontrole. Určitě na tom zapracujeme. Náhradní díly se snažíme dodávat od velkých bezproblémových dodavatelů (ROCO, Tillig), bohužel u mnoha výrobců je to pořád otázkou měsíců a urgování, než nějaký díl pošlou, nebo se vůbec nějak vyjádří...
    Děkujeme za cenný podnět a budeme neustále pracovat na tom, abychom náš zákaznický servis stále vylepšovali.

    S pozdravem
    itvlaky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Informace uvedené na webu u jednotlivých modelů ne vždy odpovídají realitě
    • Stále je uváděna informace o jakési zelené tečce (což má být označení pro modely skladem u výrobce). Na celém webu se ovšem žádná zelená tečka nevyskytuje a to ani u modelů u kterých je v textu uvedeno, že jsou skladem u výrobce.

    V obchodě jsem objednával celkem pravidelně, ale bohužel jsem opět tam, kde jsem byl před lety, kdy jsem byl nucen obchod nedoporučit.
    Při objednávce bylo u modelu TT motorového vozu 820 výrobce MTB uvedeno: "Na cestě od výrobce" a v textu bylo upozornění, aby zájemci o model neváhali a vzhledem k omezenému počtu objednali co nejdříve. Objednal jsem okamžitě - potvrzovací email dorazil 4.12. (sobota) v 17:03 hod - informace o neváhání a rychlém objednání na webu se po objednávce nezměnily. Uplynul sobotní večer, celá neděle a celé pondělí. V úterý 7.12. ve 14:57 hod dorazil informační email, že model není - je objednán u výrobce. Na webu se informace "Na cestě od výrobce" změnila na: "Čeká se na další sérii" s dovětkem "dodání může trvat déle".
    Nevím jakého obratu bych musel dosáhnout, abych se stal zákazníkem, se kterým se bude zacházet férově, mých pár desítek tisíc je zjevně málo.

    Reakce obchodu ITvlaky.cz

    Vážený pane Urbane,

    děkujeme za recenzi. Modely MTB jsou doručovány od výrobce průběžně po pár kusech dle kapacity výrobce a postupně se rozdělují do objednávek podle data objednání. Dostupnosti se pak mění podle informací, co máme (kolik kusů dojde x kolik bude ještě k dispozici k rezervaci) a není to automatizované. Po objednávce jsme informovali, že model není na skladě - což byla pravda, protože model byl na cestě od výrobce a poslední dodané kusy z objednávek třídíme nyní v tyto dny, tedy máme i model pro Vás a vybíráme nejlepší dle Vámi objednané kontroly, který se dnes má i fakturovat. Informace " Čeká se na další sérii" je pro zákazníky, co si ještě neobjednali, aby bylo jasné, že nelze expedovat hned další kusy.
    Chápeme, že dodání delší než týden u produktu, který je na cestě od výrobce, se může zdát dlouhé, ale bohužel v tento předvánoční čas se opožďují jak expedice od výrobců, zásilky na cestě k nám, tak i zpracování objednávek v takovém množství není okamžité jako jinak po celý rok a vše se dělá postupně. A to jen v pracovní dny, v sobotu a neděli ne :-)
    Informace o zelené tečce se týkají webu výrobců - jak uvádíme v popise, dostupnost každého produktu je možné si ověřit u výrobce na jejich stránkách, kde se tyto barevné tečky nachází.

    Děláme stále maximum proto, abychom vyřídili objednávky co nejdříve a není nijak podstatné, zda u nás zákazník objedná jednou, nebo desetkrát za deseti tisíce, ale expeduje se podle pořadí objednávek. Zákazníka jsem již kontaktovali také e-mailem a o situaci s modelem jsme ho informovali.

    Vzniklá situace nás mrzí, děkujeme tímto za cenný podnět a zapracujeme na tom, abychom náš zákaznický servis stále vylepšovali.

    S pozdravem
    itvlaky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nelze nic hodnotit, zboží nedorazilo, zřejmě ztráta kdesi na trase. Jinak komunikace s obchodem do doby odeslání vcelku solidní.

    Reakce obchodu ITvlaky.cz

    Děkujeme za recenzi. O odeslání objednávky vždy informujeme emailem i s číslem zásilky, aby zákazník mohl sledovat, kde se jeho zásilka nachází , ale v tomto případě zatím k odeslání nedošlo - objednávka obsahuje položky, které nebyly v daný okamžik skladem a u jedné z nich se čeká na vyrobení, o čemž jsme informovali hned po přijetí objednávky, aby se zákazník mohl případně rozhodnout, zda chce objednávku rozdělit nebo by chtěl nedostupné položky zrušit. Zákazníka jsme již kontaktovali s nabídkou řešení a věříme, že tohle nedorozumění vyřešíme k oboustranné spokojenosti co nejdříve.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    zatim se mi jaksi "nepovedlo" nakoupit

    Reakce obchodu ITvlaky.cz

    Děkujeme za recenzi, situace nás mrzí. Bohužel i přes výstupní kontrolu produktů u výrobce se na trhu může objevit model s vadou a v tomto případě se snažíme nabídnout zákazníkovi nejlepší řešení co nejdříve (ať už výměna za nový, oprava, příp. vrácení peněz) a vyřešit to k oboustranné spokojenosti - v tomto případě vrácením peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávka není vyřízena ikdyž jsem peníze poslal bank.převodem.Jen mi bylo oznámeno že zboží není na skladě

    Reakce obchodu ITvlaky.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Bohužel Heureka posílá automaticky dotazník spokojenosti po 10 dnech od objednávky bez ohledu na to, zda je objednávka vyřízená či ne. Proto při potvrzení objednávky o tomto "Heureka nešvaru" informujeme, aby zákazník neměl pocit, že ho my žádáme hodnocení, aniž bychom objednávku ještě vyřídili. Informace o dostupnosti zboží jsou vždy napsány u produktů, bohužel v tomto odvětví je spousta produktů malosériová a čeká se často na vyrobení potřebných dílů či modelů, termíny dodání jsou proto delší, než je jinde běžné. U Vaší objednávky se čeká na dodání produktů od dvou různých dodavatelů, část očekáváme již během tohoto týdne a stavebnici po skončení dovolené u druhého výrobce.

    Věříme, že po dodání budete s našimi službami nakonec spokojen a nezanevřete na nás.

    S pozdravem
    tým itvlaky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáno 3.5.2021 a dnes je 20.5.2021 a zboží stále nemám

    5.5. mi bylo zděleno že stavebnice modelu OT-64, hasiči od SDV Model 400 je vyprodán. Je nefér nabízet vyprodané stavebnice! Stále čekám na dodání další stavebnice, která byla součástí objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Já to ale chápu. Já na zboží nespěchám.

    Reakce obchodu ITvlaky.cz

    Dobrý den.
    děkujeme za recenzi. Mrzí nás, že nás proto nedoporučujete, ale je nám jasné, že dodací lhůty jsou u mnoha produktů a výrobců ještě obzvlášť v této době delší než je zvykem a není to někdy příjemné čekat dlouho. Snažíme se ale vždy o předpokládané délce dodací lhůty informovat ihned po objednání, aby se případně zákazník mohl rozhodnout, jestli počká nebo ne. Věříme, že i přes tuto překážku změníme po dodání, které ve Vašem případě proběhne během několika dní, Váš názor a budete spokojen.

    S pozdravem
    itvlaky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží ani po 11dnech ještě nedorazilo a vy chcete po mě ohodnotit váš obchod? To drzost.

    Reakce obchodu ITvlaky.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Bohužel Heureka posílá automaticky dotazník spokojenosti po 10 dnech od objednávky bez ohledu na to, zda je objednávka vyřízená či ne. Proto při potvrzení objednávky o tomto "Heureka nešvaru" informujeme, aby zákazník neměl pocit, že ho my žádáme hodnocení, aniž bychom objednávku ještě vyřídili. U Vaší objednávky se čeká na dodání stavebnice od dodavatele, jak máme psáno u produktů, dodání je v časovém rámci 10-30 dnů, a měla by dorazit už zítra. Bohužel v tomto odvětví je spousta produktů malosériová a čeká se často na vyrobení potřebných dílů či modelů, termíny dodání jsou proto delší, než je jinde běžné.

    Věříme, že po dodání do slíbeného termínu budete s našimi službami nakonec spokojen a nezanevřete na nás. :)

    S pozdravem
    tým itvlaky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ve své předchozí reakci na mé nedoporučení obchodu si obchod upravil fakta po svém. Při objednávce lokomotivy mě byla zaslána reklama (nevím proč) na parní lokomotivu , kterou už dávno neměli na skladě. Proto jsem zaslal - podotýkám - slušný dotaz (ne urážlivý, jak lže obchod - proč můj dotaz nezveřejní, ať čtenář sám posoudí míru jeho urážlivosti ). Naopak nepěkná odpověď nebyla hodna profesionální prodavačky. Veškeré objednávky jsem řádně vyzvedl z pošty a řádně zaplatil. Byl jsem obchodem donucen zrušit objednávku na jaře, kdy obchod z důvodu koronaviru přestal zasílat na dobírku. Platební kartu nevlastním. Další zrušení objednávek nastalo, kdy obchod v době viru nasadil vysoké ceny- ve srovnání s jinými obchody - prý kvůli nepříznivému kurzu koruny, zbývajících 15 e- shopů s vláčky to neudělalo. A naposledy jsem zrušil objednávky po arogantním doporučení prodavačky . Bohužel jsem se nechal přemluvit kolegou abych vyzkoušel IT vlaky a nedopadlo to dobře. Proto jsem se vrátil k pražskému obchodu Elektrické vláčky, kde jsem po celá léta bez sebemenšího problému nakupoval a který je dokonalý. Doufám, že mě již IT vlaky nebudou obtěžovat. Zdeněk Hefner.

    Reakce obchodu ITvlaky.cz

    Vážený pane Hefnere, máte bohužel stále nějaké problémy, za které my ale nemůžeme. Vadí Vám kurz Eura, koronavir, ceny atd. Objednáváme u výrobců každý den, proto se u nás projeví zvýšení cen z dovozu dříve než u prodejců, kteří tak moc nenakupují. To že druzí nestíhají reagovat není naše minus, ale naopak plus. Snížení cen se zase projeví první u nás. Kolegyně Vám slušně vysvětlila, že jste si omylem přečetl nabídku 2 týdny starou. Co k tomu více dodat. Dívejte se na datumy odeslání mailů, než si začnete stěžovat. Pokud nechcete dostávat naše oběžníky, které jsi při objednávce zapnul, lze je při jejich obdržení kliknutím odhlásit. Všichni ohleduplní zákazníci na jaře kvůli epidemii pochopili, že řidiči nechtějí přijímat hotovost a přizpůsobili se. Zákazníkům kteří nepřebírají objednávky již na dobírky nezasíláme, je možná už jen platba převodem. Potřebujeme se věnovat na 100% zákazníkům, kteří s námi jednají seriózně a zboží si odeberou. Vy jste většinu objednávek následně stornoval s různými výmluvami. Chápeme Vaše hodnocení jako mstu za to, že Vás naše pracovnice požádala, abyste nakupoval někde jinde, když jste neustále nespokojený. Stačilo však, aby jste se kolegyni omluvil za nepravdivé obviňování. Po vyhodnocení Vaší historie mailů a objednávek jsme shledali postup obchodnice jako oprávněný a Vaše objednávky jsme s Vaším souhlasem stornovali. Na základě Vaší historie je pro nás vysoké riziko, že byste si zboží nakonec opět neodebral. Děkujeme Vám, že jsme se tak rychle domluvili k oboustranné spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Opovážil jsem se vnést dotaz na rozpor mezi reklamou - která mě byla při objednávce obchodem doručena - a skutečným stavem skladu. Zároveň jsem si dovolil napomenout prodavačku, že by měli věnovat větší pozornost informacím o stavu skladu. Odpověď prodavačky byla agresívní, arogantní, vyčetla mě všechny mé dřívější dotazy ohledně cen i žádost o zaslání zboží o čtyři dny později (z důvodu mé nenadálé služební cesty) a na závěr mě doporučila, že pokud se mě něco nelíbí, ať si najdu jiný obchod. Proto jsem zrušil za cca 27 000,- objednávky, které jsem měl v tomto povedeném obchodě a dal na radu prodavačky - tj. vrátil jsem se k mému pražskému osvědčenému a profesionálnímu obchodu. It vlaky přišly o zákazníka, který se chystal utratit před vánoci sedmdesát tisíc korun za vláčky. V tomto obchodě již nakupovat nebudu. Alespoň budu ušetřen infaltiního žvatlání typu zamáčkli jsme slzu a držíme minutu ticha za zrušenou objednávku, apod. Věřím, že obchod bude jako obvykle vše uvádět na "pravou" míru různými fabulacemi, ale je mi to jedno.

    Reakce obchodu ITvlaky.cz

    Vážený pane Hefnere, za poslední dobu jste stornoval 10 objednávek. tj. cca 80 % objednaného zboží následně neodeberete. Každé Vaše storno je zbytečná práce navíc, zboží se musí pro Vás u výrobce objednat a zaplatit, připravit a zabalit. Zatěžujete prodejce objednávkami, které následně zrušíte. Pokud nedisponujete prostředky, pak neobjednávejte. Naše obchodnice mají právo přerušit dodávky těm zákazníkům, kteří nepřebírají nebo nezaplatí za zboží. Dne 17.9. jste nás obvinil, že jsme 2. září na FB nepravdivě inzerovali, že máme skladem posledních 20 parních lokomotiv. Slušně Vám asistentka sdělila, že se posledních 20 ks obratem vyprodalo. Musíte příště reagovat včas. U nás k žádnému rozporu nedošlo a stav skladu byl v pořádku. Neomluvil jste se, jen jste opakovaně poslal urážlivý mail slečně, která s Vámi trpělivě komunikovala. Proto Vás požádala, abyste u nás nenakupoval. S prací našich obchodních asistentek je spokojeno 99 % zákazníků a to snad již mluví za vše.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Slušné ceny
    • Možnost digitalizace a ozvučení modelu v rozšířené nabídce
    • Deklarovaná dodací lhůta nebyla dodržena
    • Model doručen s mechanickým poškozením

    I přes to, že zboží bylo skladem a byla deklarována doba dodání 7 - 10 dnů, byla zásilka odeslána až 5. června a doručena 8. června. Nevyhověla by tedy ani nynějším změněným podmínkám, kdy je u montáže dekodéru se zvukem nově uvedena doba dodání 10 - 30 dnů.
    Je trpce úsměvné, že kalendář, ve kterém bych měl vyplnit datum dodání vůbec datum po 2. červnu neobsahuje a nelze ho nijak zadat!
    O prodloužení dodací lhůty jsem se dozvěděl až po telefonické urgenci, na email s dotazem obchod nijak nereagoval.
    Model dorazil s nalomenou armaturou na levé straně za 4. nápravou, na což obchod reagoval nabídnutím slevy ve výši 100 Kč, což je 1,03% z ceny modelu a nabídkou, že mohu model zaslat k bezplatné záruční opravě. Využil jsem slevu byť její výše (níže) byla vskutku nepatrná.
    Celkově bohužel musím opět obchod nedoporučit, protože mně o překročení dodací lhůty neinformoval a to ani po emailovém dotazu, za pozdní dodání nenabídl žádnou kompenzaci ani se neomluvil, což by podle mého názoru vrhlo na celou situaci jiné světlo.
    Po předchozích zkušenostech vybírám pouze zboží skladem. Ani to však nezaručilo dodání v termínu, který si sám prodejce stanovil...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slibují , že je zboží skladem a není to pravda
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 3 objednavky a ani jedna nedorazila