Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 3 objednavky a ani jedna nedorazila
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem nedostal, ale již mám vyjádřit spokojenost ?????

  • Nedoporučuje obchod

    • zbozi nemaji sklade, zaslali email ze urychlene sezenou, po mesici jeste nedodali
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tovar neni na sklade ale aj tak ho ponukaju na predaj
    • Chyba moznost platby paypalom
    • Premrstena cena postovneho do zahranicia. Nemecky predajca to iste ponuka s DHL za stvrtinu ceny
    • Jedina komunikacia prostednictvom automaticky generovanho emailu. Lepsi zakaznicky servis bol aj v 19. a 20. storoci

    Pred desiatimi dnami som si objednal vagon od igra model. Dostal som mail ze to nemaju na sklade a ze to zhanaju po vsetkych certoch a hned ako to budu mat tak sa mi ozvu. A zda ze timto automaticky generovanym emailom to aj skoncilo. Cize zakaznicky servis na bode mrazu. Kedze zijem v anglicku tak neni lahke najst predajcu s ceskoslovenskymi modelmy co zasiela aj do zahranicia. Podarilo sa mi najst www.tinas-modelleisenbahn.at platby cez paypal a ma aj tento vagon priamo na sklade. Kedze zijem v 21. storoci a ITvlaky.cz zjavne uviazli v tom predchadzajucom tak nemozem odporucat! Bohuzial musim nakupovat od rakusanov a nemcov.

    Reakce obchodu ITvlaky.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. V oboru železničního modelářství je běžné mít v nabídce i modely, které nejsou skladem, především z důvodu, že se jedná o novinky nebo limitované série a dochází u nich často k vyprodání ještě před zahájením výroby. Chceme vzhledem k rozsáhlosti nabídky umožnit zákazníkům zboží objednat včas, proto je na našem eshopu možnost objednat zboží, které není skladem.
    Paypal platbu za celé roky fungování eshopu požadovala jen hrstka zákazníků, proto jsme se k této formě platby zatím nepřistoupili. Zákazník může zaplatit jednoduše přes platební bránu Gopay nebo převodem.
    Zasíláme průběžně informace ohledně objednávky, ještě v den objednání jsem posílali druhý e-mail s informací, že vagon je objednán u výrobce. Pokud nemáme nějaké bližší informace ohledně data dodání od výrobce, nezatěžujeme zákazníka opakovanou informací, že čekáme na dodání zboží.

    Vzniklá situace nás mrzí, děkujeme tímto za cenný podmět a zapracujeme na tom, abychom náš zákaznický servis zlepšili.

    S pozdravem
    ITvlaky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zadal jsem špatně variabilní symbol. Upozornil jsem na to prodejce mailem, ale žádná odezva. Doufám že je to jen náhoda.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Převážně je "nabízeno" zboží, které již bylo vyprodáno nebo dosud nebylo vyrobeno. E-shop tak působí dojmem širokého výběru, ale po správném nastavení filtru je vše jinak...
    • Nečekaně špatná komunikace. Na e-maily nikdo neodpověděl,
    • na opakovaný pokus jsem se však dovolal. Odpověď obchodu na dotaz na stav objednávky zhruba: "No tam ještě nemáme všechno zboží - ono tam něco chybí asi - ono je to na cestě - výrobce ještě neposlal - už tedy poslal, ale bylo vyprodáno - vlastně vůbec neposlal - a už nepošle."
    • První "testovací" malý nákup proběhl bez problémů, zklamání z dalšího neúspěšného nákupu je o to větší.

    Objednávku jsem po 20 dnech marného čekání zrušil.
    Reakce obchodu byla ironická: "Držíme minutu ticha za stornovanou objednávku č. ..."
    Vzhledem k výkonu e-shopu to skutečně nelze chápat jako vtip. Mají to asi opravdu "na háku". Škoda.

    Reakce obchodu ITvlaky.cz

    - nabídka novinek, které ještě nebyly vyrobeny, je naprosto normální. Spousta modelů je v den vyrobení vyprodána, kdo model chce dostat na 100%, musí objednávat ihned po oznámení novinky. Archiv udržujeme kvůli ND a pro přehled, co je vyprodáno.
    - na maily během inventury neodpovídáme a v období dovolených se odpovědi můžou zdržet. Výrobci v EU mají zavřeno i měsíc.
    - odpověď slečny byla v pořádku, zboží bylo už na cestě, ale výrobce vykryl jen část objednávky a zbytek prodejcům stornoval.
    Vyšlo jen na ty nejrychlejší. Je třeba objednávat s předstihem, tak jako v tomto případě jsou často modely vyprodány ihned po vyrobení, některé i měsíce dopředu. Je to těžké pochopit, ale je to tak. Přesné informace o stavu výroby a expedice u výrobce běžně do telefonu obchodník neřekne, protože je neví ani výrobce. Nejsme krámek s pečivem, sami často netušíme, kdy zboží dorazí. Také nám to trvalo, než jsme si zvykli, jak to s výrobci modelové železnice chodí. Někdy čekáme na modely i roky, i když výrobce avízuje, že již budou brzy vyrobeny. (ACME, KUEHN) Vydržet čekat 20 dní často fakt nestačí, chce to trpělivost.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod nabízel zboží,které bylo nesprávně naceněno.(Uváděl akci mimořádná sleva přes 90%) Po mé objednávce jsem obdržel informaci,že mi zboží nemůže nabídnout za cenu,kterou inzeroval a nabídl mi jinou cenu.

    Reakce obchodu ITvlaky.cz

    Omluvili jsme se, jednalo se o problém s aut. importem dat , který nám lokomotivu přepsal kvůli stejnému kódu cenou lampičky od JM detail :-) Zákazník, který si objednal 3 lokomotivy v hodnotě 7280 Kč po 159 Kč, si musí být vědom, že se jedná o překlep, už kvůli 98% slevě. Naštěstí jsme si toho ale všimli a cenu zboží opravili. Pokud by se jednalo o slevu, byl by produkt označen jako AKCE nebo SLEVA. Náš nový e-shop je ještě stále ve fázi ladění, proto si vážíme toho, když nás na případné nesmysly vzniklé převody dat upozorníte. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nabidka siroka , ale zbozi nedostatek.

    Reakce obchodu ITvlaky.cz

    V oboru železničního modelářství je možné mít skladem jen to zboží , které je již vyrobeno. Systém výroby dnes často funguje tak, že se nabídnou nové modely a až se sejde dostatek objednávek, pak proběhne výroba. Pokud je více objednávek, než je výrobce schopen dodat, pak se ani na sklad k volnému prodeji modely nedostanou a stále budou v 0 ks, i když expedice probíhá. Skladem se snažíme držet vše, o co je v ČR zájem. Pokud vznikl dojem, že zboží máme nedostatek, pak bychom rádi zjistili co nám chybí. Skladem držíme 3500 typů modelů, málokde budou mít větší zásoby, nemá smysl držet skladem vše, většina modelů je určena pro zákazníky jiných zemí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem zklamán před 10 dny jsem s nimi osobně mluvil po telefonu.Slíbili že zboží objednají.Ale včera po 10dnech jsem zavolal a paní mi sdělila že teprve včera to bude objednávat.Což mě vůbec nepotěšilo,může ale být ráda že jsem trpělivý.Normálně si objednávám modelářský materiál sám po zemích EU.Tento obchod jsem zvolil jen proto že jste jim dali doporučení spolehlivého obchodu.Počkám ještě týden potom jim zavolám a jak to nebude již objednané.Zruším objednávku.A objednám u prodejce v Německu má přímo zastoupení a zboží má na skladě.Jde o fa: z USA.S pozdravem Pavel Veselý

    Reakce obchodu ITvlaky.cz

    Aby nedocházelo k podobným zklamáním, uváděli jsme od prosince na webu i FCB upozornění, že většina výrobců začíná expedovat zboží až 3 týden v lednu po inventurách. Slečna sdělila pánovi správné informace. Zboží jsme objednali pánovi 3. týden v lednu, přesně jak jsme informovali a zákazník nám opakovaně potvrdil, že má o zboží na 100% zájem a že si jej odebere. Běžně se objednává uvedený sortiment z USA až se sejde více objednávek, ale na základě netrpělivosti zákazníka se objednalo ihned. Dodací lhůty uvádíme na webu vpravo: https://www.itvlaky.cz/show-free.htm?fid=31 To že je v Německu více zboží ví každý, ale za to nemůžou prodejci, ale lepší podmínky pro prodejce a výrazně větší počet a kupní síla zákazníků. Přestože pán dobře věděl, že už je pro něj zboží na cestě, tak následně oznámil, že zboží nechce a zpochybnil tím své přísliby telefonické i písemné. Co na to říct. Je naše hloupost, že zákazníkům příliš důvěřujeme. Pokud někdo objednává u prodejců zboží a pak bez omluvy objednávku zruší, jsme rádi, že bude nakupovat mimo ČR. Zboží přivezené pro pána prodáme se slevou někomu jinému, kdo má skutečný zájem a kdo bude s námi jednat korektně.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Komunikace po e-mailu - narozdíl od jiných podobných českých e-shopů, tady aspoň rychle a slušně reagují.

    E-shop nabízí stovky vyráběných položek, které ve většině případů ale nemá skladem. Bezproblémové dodání funguje pouze u zboží skladem. U ostatních trvá dny až týdny, než je obchod sežene. Na to je potřeba se připravit, případně toto zboží vůbec neobjednávat a využití k jeho koupi jiný obchod, který ho má skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • package lost by DHL Germany

    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Anbieten nicht mehr lieferbare Ware. (Nabízejí již vyprodané zboží)

    Reakce obchodu ITvlaky.cz

    Zdravíme Vás pane kolego z Happy Modelu! To že je set vozů Metronom vyprodán jste při objednání musel vědět, když jsme měli stav skladu 0 ks a byla to limitovaná edice. Jste přece prodejce Tilligu. Položky necháváme v archívu proto, aby si zákazník mohl udělat přehled i o zboží, které se již nedá objednat a mohl si podle toho objednat ND, zjistit parametry atd. Bohužel většina výrobců vyprodané modely z webu smaže a zákazníci pak netuší, že vůbec někdy byly, což je škoda. Do archívu je přesouváme průběžně po vyprodání nebo při kontrole, což u cca 18 tisíc položek nejde vždy ihned. Sám víte, že výrobci prodejce neinformují. Pokud jste potřeboval ověřit, jestli nějaký kus ještě nemáme, stačilo nám napsat e-mail, už kvůli domluvení se na ceně. Sety jsme měli ještě na vánoce, kdy je ale všechny vykoupili zahraniční zákazníci. Není nám jasné, proč jste nám objednávku na vyprodané zboží poslal jako koncový zákazník přes e-shop. Věříme, že jste nám jen tímto nechtěl pokazit recenzi a že to nepokazí naši dosavadní dobrou spolupráci. Nikdy jsme žádnému zákazníkovi na Happy Model neřekli nic špatného, takže jste nás zaskočil. S pozdravem Pavel Kozojed

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží - v tomto případě modely vagonků pro el. vláčky dorazilo v krátké lhůtě, ale při prvním použití jsem zjistil nefunkčnost mechanických částí - spojovacího zařízení. Při telefonickém rozhovoru s paní z reklamačního oddělení mi bylo sděleno, abych jmenované části nafotil, foto zaslal a že mi budou obratem zaslány součásky nové - jedná se sice o haléřové položky, bez kterých je ale bohužel k nepoužití celý model.Nikdo mi už neodpověděl a celou věc nechali plavat. Už jsem si ty věci sehnel sám, jinde. V tomto obchodě si samozřejmě už neobjednám nikdy nic.

    Reakce obchodu ITvlaky.cz

    Reklamace mají vždy jasné pravidla. Telefonická konzultace se slečnou na prodejně není správný postup, kterým se dá odstranit výrobní vada na vagónku. Je třeba zboží zaslat na reklamaci. Pokud zboží nechcete reklamovat a drobnou vadu si chcete sami odstranit, pak je třeba poslat mailem přesný popis problému, nejlépe nafotit závadu, abychom mohli u výrobce objednat ND. Děvčata nejsou kouzelnice, aby po telefonu závady opravili. Zboží v záruce se posílá na opravu k výrobci. Měsíc dopředu jsme upozornili na inventuru s tím, že maily vyřídíme následně. Prosím, čtěte informace na webu a respektujte, že i my bychom chtěli mít volno přes svátky a musíme provést jednou ročně inventuru. Pokud zákazník zboží nereklamuje a svépomocí si vadu odstraní, neměl by pak hledat chybu u prodejce. Prodejce výskyt vady na výrobku neovlivní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá doba,jestli teda dojde

    Reakce obchodu ITvlaky.cz

    Vážený pane,
    velmi nás mrzí negativní hodnocení, Vámi objednané zboží je česká malosérie a dlouhá dodací lhůta je v takových případech skoro pravidlem. Pokud je napsáno, že zboží není skladem, musí se s nějakou prodlevou v dodání bohužel vždy počítat. O termínu dodání jste byl informován následující den po objednání, pokud na zboží spěcháte, je možné nám zavolat nebo napsat, a pokusíme se udělat, co bude možné. Ale není v našich silách zajistit okamžitě zboží, které nemá výrobce ani vyrobené. Mrzí nás, že toto může být považováno za důvod nedoporučit nás dalším zákazníkům.

    S pozdravem

    Petra Zavřelová - ITVLAKY.CZ

    Dovolil bych si ještě upřesnit. Pokud něco objednáváte, udělejte si jasno, co vlastně chcete. Pokud nám 2x písemně sdělíte, že chcete nechat vyrobit dvousvětelný výstražník a že nespěcháte a počkáte na vyrobení, přestože máme třísvětletné skladem, pak nechápu proč nám napíšete email, že nás budete penalizovat! za to, že se produkt vyrábí na zakázku a že není hned. Následně nám napíšete špatné hodnocení, přestože z Vaší strany je komunikace nesrozumitelná, zatímco od nás jste dostal 3 maily, aby jste byl o termínu výroby srozuměn. Nechápu tedy co se nelíbí. Takovéto nelogické objednávky nás pak bohužel zdržují od práce pro korektní zákazníky. Pavel Kozojed - Itvlaky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné.
    • Jedna se o obyčejného překupnika, který moc o modelové železnici nemá detailní znalosti.

    Raději se prohlédnout po jiném prodejci..

    Reakce obchodu ITvlaky.cz

    Milý pane ing.Taussigu,
    je nám líto, že se nám nepodařilo přes veškerou snahu najít shodu. :) Jak jsem se pokoušela vysvětlit Vám telefonicky, nedodržel jste většinu našich dohod, zboží si nejprve měsíce necháte odložit u nás a pak ho nevyzvednete včas, vrací se nám zpět...Tento koníček je nákladný, víme to my i Vy, snad se Vaše situace zlepší a nebudeme si zbytečně dělat vrásky. Jsme pyšní na to, že se nám daří být překupníky v tomto oboru, asi nemáte ponětí, jak náročné je splnit podmínky německých výrobců :)
    Přeji Vám brzké nalezení duševní i finanční pohody, nebo se PROHLÉDNĚTE po jiném prodejci, přesto jsem Vás ráda slyšela. Jolana Kozojedová
    -----------------------------------------------------------------------------
    Zákazník si opakovaně nechal několik měsíců rezervovat zboží, které si nakonec ani nevyzvedl. Pokud už došlo k expedici, pak si pošta stěžovala, že si pán nevyzvedává včas balíky a že nám je budou vracet zpět. Což se i stalo. Zákazníkovi jsme opakovaně nabízeli odeslání po připsání platby na náš účet, ale zákazník žádnou zaslanou fakturu neuhradil. Po těchto zkušenostech nejsme ochotni zasílat zákazníkovi zboží na dobírku a rezervace držet maximálně měsíc. Zákazníkovi se to ale nelíbí, proto raději osloví jiného prodejce, kterému nebude vadit, že mu budou ležet na poště balíky. Z naší strany nedošlo k žádnému pochybení, ale naše trpělivost má své meze a od zákazníků očekáváme též korektní jednání, jaké je vyžadováno i od nás. Pavel Kozojed

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem objednal před deseti dny a zatím ještě nedorazilo. Na prodloužení dodací lhůty jsem byl upozorněn, což hodnotím kladně. Jinak ovšem nemohu kvalitu obchodu posoudit, ani doporučit či nedoporučit, neboť jsme de facto zatím žádný obchod neuskutečnili. Nicméně bych rád na IT vlaky dále nakupoval.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • - slušné ceny
    • - poskytnutí slevy za platbu předem
    • - možnost výběru různých dopravců pro doručení zboží
    • - absence filtru skladového zboží na webu
    • - zboží uváděné s poznámkou "skladem 5 ks" není na provozovně ani v jediném exempláři

    Protože je šíře sortimentu slušná a ceny férové, nakoupil jsem zde opakovaně i přes to, že jsem vlastně ještě nikdy nebyl plně spokojen. Po předchozích zkušenostech jsem tentokrát vybíral pouze položky označené: "skladem". Imitace výhybkových návěstidel z ES Pečky, kterých jsem objednal 5 kusů, však skladem nebyly a celá zásilka se tak díky čekání na dodání od výrobce opozdila. (objednáno 22.11., odesláno 4.12., doručeno 5.12. - 13dnů). Dodání s DPD bylo naprosto bezproblémové na rozdíl od dřívějška, kdy jsem zvolil služby České pošty a poznal co přesně znamená slogan: "Dneska podáte, týden hledáte!"

    Reakce obchodu ITvlaky.cz

    Děkujeme za názor. Absenci filtru skladu slibuje dodavatel e-shopu již několik let, před pár dny přislíbil zprovoznění již ,,velmi brzy,, Tak snad už to bude. Děvčata z obchodu o všem informují, navrhují řešení, ale neumí dělat zázraky. Bohužel některé zákazníky se nám někdy nedaří uspokojit. Imitace z ESP - skladem jsou stále 4 druhy, tady se ale jednalo o další typ, který měl pouze jinou barvu páky. Děvčata ihned objednala a dodala. ESP je neoznačuje kódem a rozdíl mezi typy a velikostmi poznáte až při bližším průzkumu. Takže mohlo dojít k záměně při vyskladnění. V nabídce je 14 tisíc položek a nejde vše na 100% uhlídat. Co se prodá na prodejně se navíc vyskladní až do druhého dne. V tomto případě ale 95% objednávky bylo připraveno ihned k expedici a čekalo se jen týden na tuto položku, kvůli rozdílu v barvě páčky. Mrzí nás, že toto může být považováno za důvod nedoporučit nás dalším zákazníkům a je to pro nás poučením, co máme zlepšovat. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zatím nevím zboží dosud nedorazilo

    Reakce obchodu ITvlaky.cz

    Záleží na tom, co si zákazník objedná. Někteří dodavatelé mají dodací lhůtu i měsíc, někdy čekáme i déle /Polák, PMT, Faller, Preiser/ Některé modely jsou novinky, tam se musí hold počkat, až se vyrobí:-) Prodejce to nemá jak urychlit.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Předhledný web
    • Ač na své úvodní stránce popisují praktiky ostatních E-obchodů z hlediska dostupnosti zboží jako klamavé, sami pod hláškou „zboží vám můžeme objednat" nabízejí zboží, které se nevyrábí a ani výrobce tohoto zboží není schopen říci kdy, případně zda vůbec, se vyrábět bude. Na informaci o tom, že jedna z položek, kterou jsem objednal (bazarový vůz) je již vyprodána jsem si musel počkat téměř měsíc, stejně jako na informaci o tom, že jiná položka mého nákupu (parní lokomotiva výrobce Tillig) nebude do vánoc vůbec dodána. Domníval jsem se, že lhůta 6týdnů bude pro zaslání vánočního dárku „na objednávku" dostačující. Navíc další položka nákupu (lampa do kolejiště) přišla dnes poškozená patrně vinou ledabylého zabalení. Ani ji nebudu reklamovat, pokusil jsem se zde loni reklamovat osobní vůz (Roco), který mi dorazil s ulomeným vodítkem podvozku a požadoval jsem slevu. Ta mi nebyla poskytnuta a byl jsem vyzván k zaslání vozu na posouzení. To jsem z důvodu ceny přepravného zas neakceptoval já a nechal jsem si vůz opravit u firmy Zerba v Praze. Stálo mě to 87 kč a zítra jedu opět do Prahy, abych lokomotivu pro dceru koupil tam.

    Nakupte věci, které mají skladem a vyzvedněte si je osobně. Komunikace po e-mailu vázne, některé nabízené položky se nevyrábějí a zboží je poškozováno dopravou kvůli nedbalému zabalení.
    Pro úplnost dodávám, že větší část objednávky dnes dorazila - přesně po 30 dnech. Zbývá dodat jen lokomotivu.

    ---

    Po zveřejnění výše uvedené recenze mi bylo panem Kozejedem z ITvlaky.cz
    písemně sděleno, že moji objednávku jednostranně a bez náhrady ruší. Stalo se to i přes to, že jsem rovněž písemně (kopii e-mailu mám k dispozici) žádal o zaslání lokomotivy až bude k dispozici. Tento jednostranný akt je podle mého názoru pouhou pomstou.

    Reakce obchodu ITvlaky.cz

    Procházím náš web a hledám informace o praktikách jiných e-shopů, o čem to zákazník píše. Zatím marně. Popisujeme v komentáři nesolidní chování určitých typů zákazníků, ale nic jiného jsem nenalezl. Zákazník si objednal v listopadu lokomotivu Tillig BR81, která je plánována opět do výroby, ale termín není znám, Tillig termín výroby zatím neoznámil. Toto bylo zákazníkovi sděleno. Co zde píše zákazník není pravda, stačí se podívat do přehledu výroby na našem webu. Proč nás zákazník obviňuje z toho, že nevíme víc, než sám výrobce? Proč by neměla být vyrobena?
    Objednávka zákazníka nečekala na lokomotivu, ani na vůz, ale na položky od f. PIKO, které bohužel objednávku vykrylo i přes naše urgence až za 3 týdny! Bazar vůz byl za 49Kč a jediný rozdíl byl ten, že byl naložený bednami za 20Kč. O žádné rozbité lampičce nás zákazník neinformoval. Jsou baleny do bublinek, netuším jak je chtěl zákazník zabalit pečlivěji. Pokud je nějaká vada, je to chyba výrobku a stačí poslat na reklamaci a ne nadávat. Zákazník před rokem u nás zakoupil vůz ROCO a následně napsal, že je na voze nějaký problém, na reklamaci jej však už neposlal. ROCO slevy na základě mailu od zákazníka nedává, reklamace řeší výměnou nebo opravou modelu. Pokud by zákazník vůz dovezl k nám, byla by mu provedena oprava zdarma. Určitě náklady na cestu do ZERBA byly nižší, než poslání vadné kinematiky k výměně v obálce za 39Kč poštou:-) Výrobce neposílá ND jen tak na dobré slovo, chce od nás ty vadné vrátit, nejlépe ale rovnou celé modely. Na maily odpovídáme co nejdříve, denně jich ale přichází kolem stovky. To, že si jede zákazník do Zerby koupit lokomotivu, kterou Tillig ještě nevyrobil, je pouze k pousmání. Na začátku zákazník popisuje, že píšeme klamavou informaci o možnosti objednat zboží a na konci si protiřečí, že mu lokomotivu ještě dodáme. Zároveň píše, že si ji koupí jinde. Díky za názor, alespoň nás nebude nikdo podezírat, že si recenze píšeme sami.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • velmi zdlouhavé

    Reakce obchodu ITvlaky.cz

    Bohužel očekávání některých zákazníků jsou nám záhadou. Pán si objednal retro plechovou TT výhybku z 80let 20století, kterou ještě Tillig neočekávaně stále nabízí. Zákazník dostal informaci mailem, že se zboží musí objednat u výrobce, cca po 10 dnech /výrobci kvůli veletrhu v Norimberku měli menší skluz/ pánovi zboží došlo a byl opět informován. Ještě sám volal a domluvili jsme se, že si vezme navíc nějaký starší časopis. Vše proběhlo bez problémů. Bohužel jak čtu zde, tak dodání ND do cca 10 dnů z Německa se může zdát někomu velmi zdlouhavé, což asi nepotřebuje další komentář. Jestli někomu nestačí emailová komunikace, opět nechápu co ještě více pán požadoval v komunikaci zlepšit, snad milou slečnu na telefonu místo mailu, nevím :-) Uspokojit některé zákazníky se nám jeví někdy nemožné... Možný problém vidím v nastavení Heuréky, která zákazníky oslovuje dříve, než je některý výrobce schopen zboží dodat, pak můžou vzniknout takovéto nedorozumění.