Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

    • zakoupil jsem dva rošty - 3 desky zkroucené do vrtule - musel jsem vyhodit a nahradit je novými / ale NE s Interier - Stejskal /.

    Reakce obchodu INTERIER-STEJSKAL

    Dobrý den Ladislave
    Bohužel že je něco špatně s vaší objednávkou se dozvídáme až tady.
    U dřeva masiv se to bohužel může stát, ale díky staženému roštu páskou z výroby nejsme schopni takové kontroly.
    Pokud by jste nás kontaktoval kolega by vám odeslal náhradní latě na naše náklady.
    Rošty se odesílají v obrovském počtu na zákazníky i na velkoobchodní a veškeré problémy vždy vyřešíme.
    Ved. prodeje Interier-Stejskal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůbec nerespektovali objednávku.
    • Dodali pouze počet kusů.
  • Už je to 14dni a porad nic.....

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Prostřední lat postele přišla rozdělená. Podala jsem reklamaci a 4 dny mi nikdo neodpověděl.

    Reakce obchodu INTERIER-STEJSKAL

    Dobrý den
    Vaše reklamace samozřejmě byla přijata a na vyřízení reklamace je přesně stanovena lhůta.
    Čekáme na doručení náhradního komponentu z výrobu.
    Následně vám bude středová deska dodána.
    S pozdravem Tým Interier-Stejskal.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • v nabídce má zboží, které nemá skladem a ani neví, kdy bude

    Reakce obchodu INTERIER-STEJSKAL

    Dobrý den, děkujeme za recenzi a velice se omlouváme že jste s našimi službami nebyla spokojená.
    Bohužel z důvodu dlouhodobého uzavření výroby v období pandemie samotná výroba nabrala opravdu velký skluz, proto se vedení společnosti rozhodlo omezit dodávky na konkrétní kusy postelí a proto jsme nebyly schopni vám v současné době zajistit termín dodání vámi zvolené postele jelikož objednávek je ve frontě více než dost. Z naší nabídky jsme vám však nabídly dalších 12 alternativ které skladem máme a byly by k odeslání do 5 pracovních dní. Je nám líto že ani z této nabídky jste si nevybrala.
    Doufáme, že na nás tímto nezanevřete a ještě jednou se omlouváme za problémy které nastaly.

    S pozdravem Tým Interier-Stejskal.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Po dohodě doručena jiná , než původně objednaná matrace.
    • Matrace doručena v pátek, pátý pracovní den od objednávky.
    • Matrace která je uváděná jako skladem -(což je u mě první kritérium výběru), tak skladem NEBYLA.....
    • Rozdíl v ceně mi nedorazil do TEĎ - je středa, osmý pracovní den od objednávky. Přitom bylo zboží placeno ihned a dopředu.

    Reakce obchodu INTERIER-STEJSKAL

    Dobrý den pane Hlaváček
    Děkujeme za váš komenetář a omlouváme se za problém kdy vaše matrace v uvedeném potahu nebyla skladem.
    Dispečer hned po vaší objednávce vás kontaktoval a na základě dohody vám byla odeslána matrace v obdobné variantě.
    Rozdíl platby (vašeho přeplatku hned 8.2.2021) byl potvrzen pře portál Gopay a vrácen z naší strany.
    Bohužel převod platby vratky zpět je do 3 prac. dní a po našem telefonatu jste i tutot informaci dostal.
    Jen pro info vratka byla poslána od nás po převzetí zboží v pátek 5.2.2021.
    Vážíme si každého zákazníka a snažíme se na maximum, ale opoždění vrácení peněz není z naší strany.
    Od objednání a doručení zboží proběhlo 5 prac dní a následující pracovní den po převzetí zboží od nás rozdíl platby vrácen přes portál Gopay zpět.
    Ved.prodeje Interier-Stejskal s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo ale nebylo složené!!! To by ani tak nevadilo pokud by zboží, které dorazilo bylo bez potřebných šroubů k montáži. Krabice celá roztrhaná. Zboží posílám zpět. Nikdy více !!!!!!!

    Reakce obchodu INTERIER-STEJSKAL

    Dobrý den pane Karmasýn.
    Váš rošt dorazil přesně jak je v popisku v demontu pro snazší přepravu - montáž ale opravdu není složitá a zatím nikdo ze zákazníků s tím neměl problém.
    Návod ke složení je vždy přiložen k faktuře ke zboží a je součástí balení.
    Podle vašeho popisu asi došlo k poškození obalu při přepravě a to samozřejmě je problém.
    Škoda, že jste nás v den převzetí 24.8.2020 nekontaktoval že je karton roztrhnutý.
    Uvedený postup nechápu, ale ověřil jsem u přepravce vaši zásilku a je u ní uvedeno "převzetí bez problému a poznámek".
    Dispečer mohl s vámi ověřit jestli je vše součásti balení a nic se neztratilo a hned problém se mohl z naší strany vyřešit s přepravcem a okamžitě vám náš sklad mohl odeslat chybějící dílce.
    Bohužel jste nás telefonicky kontaktoval podle záznamu až 31.8.2020 a ještě před tím jste nám dne 30.8.2020 udělil tento komentář.
    Problém se může stát u řidiče, ale vy jste nás kontaktoval až o týden později od převzetí.
    Pokud váš záměr byl pouze jen pro to nám udělit negativní komentář pak to asi dává smysl tento postup.
    Pokud by jste nás kontaktoval hned s problémem byl by vyřešen do dvou dnů!!!!!
    WWW.INTERIER-STEJSKAL.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Klasické klamání zázníka u eshopu. Při objednávce uvádějí "skladem, dodáme do druhého dne" a po zaplacení informační email respektive telefonát, že zboží skladem není o bude dodáno za 14 dnů.

    Reakce obchodu INTERIER-STEJSKAL

    Dobrý den pane David.
    Z naší strany nedochází ke klamíní zákazníka jak popisujete.
    Skladová dostupnust je vždy reálná, ale bohužel na našem skladě byl chybně papírově doskladněn špatný rozměr v záměně s rozměrem 80x200.
    Rošt GREEN FLEX patří mezi velice prodávané výrobky a jak vás náš dispečer okamžitě informoval chyba byla na naší straně a aktuálním vyprodání rozměru.
    Jinak skladem máme na výběr až z 290ks roštu.
    Vaše platba byla okamžitě na následující den vrácena a vše s vámi řešil hned náš kolega dispečinku.
    Bohužel není v našich silách doskladnit hned v uvedeném rozměru přes 300ks roštu za týden.
    Mrzí mě váš komentář i přes to že jsme hned řešily vaši objednávku telefonicky a nedokázal jste situaci pochopit :(
    Pěkný den, ved.prodej Stejskal

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přišlo poškozené zboží

    Obchod nedoporučuji. Zboží došlo poničené a dodavatel odmítá řešit reklamaci.

    Reakce obchodu INTERIER-STEJSKAL

    Dobrý den pane
    Vaše objednávka byla řádně odeslána a zboží bylo v pořádku a řádně zabaleno.
    Objednavatel byl někdo jiný s jiným tel. číslem.... Doručovací adresa byla jiná a tel. také na někoho jiného.
    Podle vaší informace ale zboží měl přebírat nakonec zase úplně někdo jiný s jiným tel. číslem kde se řidič kurýrní služby nedovolal (protože toto číslo nebylo v objednávce) a proto hned zboží nepředal.
    Problém s předáním zboží byl na vaší straně a pravděpodobně zboží bylo nepatrně poškozeno při transportu a to při opakovaném dodání.
    Jak jsem vás informoval v rámci reklamaci zboží jste převzali bez problému s poškozeným obalem i přes to že jste to věděli nic jste neřešily ani s přepravcem.
    Vaše hodnocení je nekorektní a vaše jednání také.
    Z vaší strany jste se snažily vymáhat prostředky jako kompenzaci!!!! (a to dle fotek za nepatrné zašpinění rohu)
    Reklamaci s kurýrní přepravou jsme schopni vyřešit ve prospěch zákazníka v případě že aspoň se poznačí, že obal při převzetí byl poškozen, přesně jak vás náš dispečink i informoval.
    Ved. prodeje Stejskal

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Fotografie neodpovídají dodanému zboží

    Na obrázku krásně lakovaný rošt, dodán po řezech neopracovaný, nenalakovaný balíček prkýnek spojený pentličkou tenčí než papír

    Reakce obchodu INTERIER-STEJSKAL

    Dobrý den pane Přibil.
    Rošty v tomto provedení odpovídají přesně popisu jak je uvedeno u výrobku. Že jsou rošty lakované nikde uváděno není tak nelžete. Tyto rošty děláme v prodení 12,14,18 a 20laťkové z masivu a nikde není uvedeno že jsou lakované.
    Přesně jak je uvedeno v popisu - latě jsou z masivního dřeva Borovice, latě jsou spojeny textilní páskou,rozměry latě - šířka: 6 cm, výška: 2 cm.
    Páska má jen funkci aby držela správné rozložení mezer a jinak i když je tenká její celková zátěž je velká.
    Latě roštu jsou hoblovány a jedná se o nejlevnější provedení roštu.
    Pokud jste chtěl kvalitnější provedení je na výběr i z lakovaných lamelových.
    Nechápu váš komentář o to více když jste nás ani nekontakatoval s žádným problémem.
    Ze zákona navíc samozřejmě máte možnost zboží vrátit do 14dní.
    Doporučuji příště více číst popisky k výrobku z vaši strany kde uvádíme opravdu vše.
    Ved. prodeje interier-stejskal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jelikož neměli postele v provedení dub, bylo mi telefonicky oznámeno, že budou do 14 dnů. Po měsíci mi na můj dotaz bylo řečeno, že jsou problémy ve výrobě a naskladňovat se bude příští týden. Bohužel těch týdnů bylo ještě několik, pořád se naskladňovalo (ale asi ne zrovna moje zboží), takže jsem byla nucena objednávku po cca 12 týdnech zrušit. Objednala jsem jinde a ještě jsem to krásně stihla do Vánoc.

    Reakce obchodu INTERIER-STEJSKAL

    Dobrý den
    Velice se omlouváme ale bohužel změnou ve výrobě nestíháme reagovat na objednávky v provedení moření.
    Aktuálně jsme možnosti moření zrušily.
    Vždy se snažíme vyjít vstříc a mrzí nás vaše špatné hodnocení.
    www.interier-stejskal.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dobré ceny
    • dlouhé dodací doby
    • dodání postele delší než měsíc, jako by se dělala na zakázku přičemž se jedná o běžnou postel EURO v dubu.

    Koupil jsem několik položek v tomto obchodě a bohužel vždy tam byl nějaký problém /délka dodání, reklamace matrací apod/.
    S kvalitou ale jsem jinak spokojen

    Reakce obchodu INTERIER-STEJSKAL

    Děkujeme za váš nákup a vaše hodnocení našeho obchodu.
    Bohužel někdy při větším množství jsou některé varianty postele vyprodány a před objednávkou doporučujeme nás kontaktovat pro ověření skladové dostupnosti.
    Snažíme se vždy o maximální kvalitu.
    www.interier-stejskal.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • bezproblémová reklamace a rychlé vrácení peněz
    • neuvěřitelně dlohá doba dodání
    • žádná komunikace ze strany obchodu, když konečně zboží dorazilo, bylo tak strašlivě dílensky zpracované, že jsem ho musel vrátit

    nic si u této firmy už nekoupím!!!

    Reakce obchodu INTERIER-STEJSKAL

    Dobrý den. Váš komentář poněkud nechápeme. Žádnou postel jste u nás nereklamoval!!! Postel jste vrátil ve lhůtě 14 dní bez udání důvodu. Postel byla naprosto v pořádku a nebyl na ní žádný problém (ani při převzetí na prodejně kdy jste vracel). Dílenské zpracování bylo taky bez problému. Objednal jste si nejlevnější variantu postele z masivu v prodeji na internetu (Masiv – takto označuje výrobek z masivního, rostlého dřeva). Pokud jste hledal kvalitnější postel z masivu třeba buku je také v nabídce, ale samozřejmě cena postele je od 12tis.(a proto jste si koupil postel v ceně 3tis.) Děkujeme za informaci že u nás již nic nekoupíte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože na stránkách e-shopu byla postel Ereka uvedena jako skladem, vyšlo najevo, že se musí teprve vyrobit. To mi ovšem z e-shopu nenapsali sami od sebe - musela jsem se doptat sama po týdnu marného čekání na jakouko-li reakci. Ve stejném stylu probíhala komunikace i nadále - sami neinformovali o ničem, když jsem se přeptala, dozvěděla jsem se, že je zase další odklad. Dneska (po 7 týdnech) jsem objednávku zrušila, protože opět změnili termín a postel (prý) bude za týden.

    Reakce obchodu INTERIER-STEJSKAL

    Dobrý den. Skladem byla uvedená běžná základní varianta. Varianta v kombinaci moření a zvýšení postele se dělá pouze na základě objednání s termínem dodání 2-3 týdny. Omlouváme se za dobu prodloužení v dodání a slabší komunikaci vzhledem k přechodu na nový systém.
    www.interier-stejskal.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel byla jsem nucena objednávku po dvou měsících zrušit. Nikdo mi během této doby neřekl datum dodání, ani proč celý proces trvá tak dlouho. Volala jsem do této firmy každé dva týdny a vždy mi slíbili, že za 2 týdny už to bude hotové. Následně mi bylo oznámeno, že koupený potah nemají na skladě, ale že mají podobný a ten mi dodají osobně do dvou týdnů na mou adresu. Ani to nebylo dodrženo, proto jsem objednávku zrušila.

    Reakce obchodu INTERIER-STEJSKAL

    Dobrý den.Bohužel variantu potahu v atipickém rozměru vždy zadáváme do výroby a u vaší objednávky došlo k pochybení při zadávání ve výrobě a i přes naše apelování výroba nám potah pro vás nedodala. Vždy držíme skladem standartní rozměry. Omlouváme se.
    www.interier-stejskal.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží objednáno a zaplaceno předem v jeden den, po deseti dnech žádná odezva, zboží neobdrženo. Po e-mailovém dotazu sděleno písemně, že zboží nemají na skladě a budou naskladňovat nejdříve za 14dní!!!

    Reakce obchodu INTERIER-STEJSKAL

    Dobrý den paní Zuzano. Omlouváme se za opoždění ale zboží bylo vyprodáno a dodavatel nám prodloužil termín dodání.Velice se omlouváme a chyba byla že vás náš dispečink neinformoval o prodloužení doby. Jakmile bude zboží připrevano k odeslání budeme vás okamžitě informovat a dispečerky pokáráme za tuto chybu. team interier-stejskal.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná není
    • Zboží objednané 30.10.2017 mi do dnešního dne nedorazilo. Obchod reaguje pouze, když jim napíšu mail a to mi odepíší, že zboží bude příští týden odesláno. Dnes jsem objednávku zrušila.

    Nedoporučuji

    Reakce obchodu INTERIER-STEJSKAL

    Dobrý den.Objednávka potahu je pouze na objednání a díky změnám ve výrobě nám do dneška výrobce zboží nedodal. Omlouváme se a platba vám byla hned vrácena.
    www.interier-stejskal.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Postel je dobrá, ale nedoporučuji, pokud na nábytek opravdu spěcháte.

    Reakce obchodu INTERIER-STEJSKAL

    Dobrý den paní Adamková. Vaše objednávka postele byla na atypickou zvýšenou variantu +10cm. Objednávka provedena 20.11 a k vyzvednutí již k 6.12. Pokud spěcháte na postel základní varianty jsou vždy skladem.Zboží bylo k převzetí po 12 prac.dnech. Váš komentář je celkem podpásovka.
    www.interier-stejskal.cz