Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • snad to, že zboží vůbec dorazilo
    • dodání zboží, kde uvádějí skladem, je za cca 4-5 týdnů bez informací
    • velmi špatná komunikace, bez vlastní aktivity vlastně žádná
    • neřešení reklamace - naprostá ignorace zákazníka
    • velmi nesolidní firma

    Objednané zboží dorazilo po měsíci bez jakékoliv předchozí informace k výrobě a dodání zboží ze strany obchodu (nevíte, zda se postel vyrábí nebo ne). Garantují prvotřídní zabalení, ale dřevo dorazilo poškozené - doťukané od volně poletujících montážních prvků, které nebyly řádně uchycené ve volné krabici, kde o sebe všechny díly mohly volně tlouci. Přitom krabice byla přepravou neporušená. Dodané rošty byly katastrofa - laťky prohnuté, s dírami (vypadané suky) . Ihned uplatňovanou reklamaci firma neřešila, po opakovaných urgencích, kdy končila reklamační lhůta, navrhli pouze možnost vrácení zboží - s dvojími náklady na přepravu (cca 800Kč vyhozených za nic), které bych uhradila, s čímž jsem nesouhlasila. Dále firma nekomunikuje, reklamaci již nijak neřešili, ani náhradou poškozeného zboží ani slevou z ceny zboží. Opravdu firmu nedoporučuji zvláště těm, kteří si nechají zboží zaslat. Na prodejně je možnost si nekvalitní zboží nevzít a vyvarovat se tak komplikacím při reklamaci.

    Reakce obchodu INTERIER-STEJSKAL

    Dobrý den. K poškození zboží nedošlo naší vinou ale vinou přepravce a ten reklamaci zamítl. Proto jsme vám z naší strany navrhly vrácení zboží a od nás vrácení platby. Více variant na výběr nemáme a nemůžeme kompenzovat něco co poškodil někdo jiný. Váš komentář o nekvalitním zboží je lež a zákazníci jsou se zbožím spokojeni. Na kvalitu výrobku dbáme a postele z masivu patří mezi top výrobky.
    www.interier-stejskal.cz

    • dodací lhůta a komunikace s obchodem je jedním slovem katastrofa

    Reakce obchodu INTERIER-STEJSKAL

    Dobrý den. Bohužel vaše varianta provedení postele ve zvýšené variantě nebyla skladem a proto je termín dodání delší. Stav objednávky můžete sledovat online a případně veškeré informace podává náš dispečink. Vaše objednávka vám bude během tohoto týdne dodána.
    www.interier-stejskal.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • s postelí i roštem jsme zatím spokojeni
    • sleva na zboží
    • příliš dlouhá čekací doba - více jak 6 týdnů
    • nedostatečná komunikace obchodu
    • návod k montáži v polštině

    Objednávali jsme si postel ve zvýšené variantě a věděli jsme, že budeme čekat 2-3 týdny a dopředu jsme věděli, že máme počítat spíše se 3 kvůli letním dovoleným. Jenže ze 2-3 bylo nakonec 6 týdnů. Co mi vadilo ale asi nejvíce, byla mizivá komunikace obchodu. Nikdo se mi neozval, že se doba dodání protáhne, vždy jsem musela volat sama a jediné, co jsem se dozvěděla, bylo opakované "snad příští týden". Postel byla nakonec vyrobena, prodejce se omlouval, dostali jsme vysvětlení a slevu. Kdyby obchod komunikoval, sami se ozvali, že se něco děje, obchod bych doporučila. Chápu, že se jednalo o mimořádnou situaci, která se (snad) neopakuje a další budou mít více štěstí, ale bohužel po několikatýdenním spaní na zemi asi nemohu obchod s čistým štítem doporučit.

    Reakce obchodu INTERIER-STEJSKAL

    Děkujeme za váš nákup a vaše hodnocení našeho obchodu. Bohužel u vaší objednávky došlo opravdu k velkému zpoždění a to jsme se snažily kompenzovat slevou na zboží. Náš dispečink z důvodu dovolených fungoval v omezeném provozu a omlouváme se.
    www.interier-stejskal.cz

    • Nekomunikuje,není schoppen dodat objednané zboží ani měsíc od objednávky,na e-maily neodpovídá.

    Nedoporučuji!

    Reakce obchodu INTERIER-STEJSKAL

    Každého zákazníka si ceníme a vaše objednávka byla opravdu opožděna ale o této skutečnosti byl telefonní kontakt s naší prodejnou a na základě prodloužení lhůty v dodání jsme vám přidaly k objednávce VISCO polštář a poslaly potvrzení na email. Odpověď nechodí od vás na naše návrhy. Zboží bylo odesláno. Pěkný den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • NABÍZEJÍ ZBOŽÍ SKLADEM
    • MÍSTO RYCHLÉHO DODÁNÍ OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ, ALE ČEKÁTE (JÁ JIŽ 25 DNŮ) BEZ JEDINÉM INFORMACE O STAVU VAŠI OBJEDNÁVKY
    • NA ZÁKAZNICKÉM ÚČTU, KTERÝ VÁM JE VYSTAVEN NEPRODLENĚ PO ZAREGISTROVÁNÍ SE DOZVÍTE TAKÉ JEN KDY BYLO ZBOŽÍ OBJEDNÁNO

    RYCHLE PRYČ, TADY SICE MOŽNÁ UŠETŘÍTE PÁR KORUN, ALE URČITĚ NE ČAS A NERVY.

    Reakce obchodu INTERIER-STEJSKAL

    Dobrý den pane Zdenku, objednal jste si provedení postele ve zvýšené verzi +10cm a ta není aktuálně hned skladem. Proto se vám zobrazovala hláška pro ověření dostupnosti skladem „Doporučujeme si ověřit barevné provedení a variantu. Infolinka: tel. 734 379 992-3“ pokud by jste nás kontaktoval mohl jste s asistentkou vybrat přímo ze skladové zásoby nebo by jste dostal informaci o tom že zboží se musí zadat do výroby. Variant této postele je několik a ne všechny jsme schopni držet skladem. E-mail o tom že zboží bylo zadáno do výroby vám byl odeslán hned 4.11. Omlouváme se za opoždění. Skladem vždy držíme přes 600 variant postelí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím
    • Nepřehledné stránky a nekomunikují

    Nedoporučuji. Objednala jsem zboží s tím, že ho mají na skladě. Bohužel opak byl pravdou a to jsem se dozvěděla, až když jsem jim po 10 dnech sama zavolala, v jakém stavu je objednávka. Zřizují zákaznický účet k objednávce, ale tam jsem pouze zjistila přijetí objednávky. Že zboží nemají a zadali ho do výroby (a pravděpodobně bude k dispozici za další týden) bych se bez vlastní aktivity nedozvěděla

    Reakce obchodu INTERIER-STEJSKAL

    Dobrý den, bohužel vaše zvolená barva bílá opravdu v době objednání nebyla skladem. V eshopu je tento dekor nastaven špatně a za to se omlouváme. Jako kompenzaci za opoždění vám poskytneme slevu 20% z ceny výrobku. Ještě jednou se omlouváme za to, že o této skutečnosti vás naše informační středisko neinformovalo. Pěkný den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace,zákazník neví ,zda-li je objednávka vyřízena,či nikoliv.Firma se ozvala ve stejném termínu,jak dotazník.Po 10 dnech opravdu výkon.

    Nekupovat

    Reakce obchodu INTERIER-STEJSKAL

    Dobrý den
    Objednávku můžete kdykoliv sledovat v systému po přihlášení.
    Omlouváme se za opoždění v dodání.
    Vždy lze využít on-line chat zákaznické podpory pro informace k výrobku nebo tel.případně email. Bohužel automat z Heureka.cz odesílá výzvu k hodnocení automaticky.
    Pěkný den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné, objednané zboží nedorazilo a již je tu poděkování za nákup s dotaznikem spokojenosti. Trochu divné!

    Paskvil.

    Reakce obchodu INTERIER-STEJSKAL

    Dobrý den. Vaše objednávka na Pavel Kaska nemohla být odeslána a to z důvodu že při objednání jste si nastavil osobní převzetí zboží na prodejně !!!! Pokud jste chtěl zboží zaslat přepravou bylo potřeba zadat přepravu s platbou. Vaše objednávka je stále připravena k osobnímu převzetí. Pěkný den

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    vadí mi, že mi nedají automaticky vědět v jakém stavu je objednávka, respektive kdy bude možné ji vyzvednout, čekám již přes 10 dní na vyřízení.

    Reakce obchodu INTERIER-STEJSKAL

    Dobrý den, vaši objednávku hned ověříme.Pravděpodobně někde nastala chyba u nás. Prosím kontaktujte naši podporu na čísle tel.: 734 379 993 a vše hned dořešíme. Podle nicku zde vás nepoznáme jako zákazníky.Díky za pochopení. Interier-Stejskal