-
Nedoporučuje obchod
Nabízeli zboží údajně skladem, které neměli, telefon nezvedají
-
Nedoporučuje obchod
Zboží u music data objednáno a potvrzeno za nejlepší cenu na našem trhu... bohužel čekání dvou týdnů úplně k ničemu. Po této době přišel email s omluvou,že si mám vytvořit objednávku novou a cenou o dva tisíce dražší nez původní objednávka ... že se jako spletli a měli špatnou cenu. Jako kompenzaci za čekání mi nabídli slevu ..bohužel s touto jejich slevou se částka dostala na hodnotu,za kterou tento výrobek nabízí všechny konkurenční obchody a to bez čekání a skladem. Tudíž sleva žádná ..snad jen u music data. Poprvé, co jsem u nich opravdu rozčarován a doufám,že tato zkušenost je poslední. Nepřijde mi to jako fér jednání i přesto,že doteď jsem měl jen dobrou zkušenost.
-
Nedoporučuje obchod
- dlouhá dodací doba
Reakce obchodu imusicdata.cz
Dobrý den,
mrzí nás delší vyřízení Vaší objednávky. Zákazníky jsme upozorňovali na to, že první červencový týden je uzavřená prodejna i sklad s tím že objednávky budeme expedovat od 8.7. Vaše objednávka odešla podle všeho hned první den, kdy to bylo možné.
Děkujeme za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
- chybně zaslána objednávka, jiné zboží než bylo objednáno a zaplaceno
- Nelze se dovolat a žádná reakce na email
Chybně dodána objednávka
Reakce obchodu imusicdata.cz
Dobrý den, ano, omlouváme se za naši chybu v expedici. Dnes Vám odchází ze skladu správné zboží. Celý problém jsme se snažili vyřešit co nejrychleji, evidentně to nestačilo, dokonce i hodnocení přišlo dříve, než jsme Vám stačili vůbec odepsat... :-) Díky za pochopení, hezký den.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Obchod nabízí zboží, které jiné obchody nemají. Bohužel nejde komunikovat s podporou telefonicky, protože se prostě nejde dovolat. Lze komunikovat pouze emailem což je časově náročnější.
-
Nedoporučuje obchod
- žádná
- zboží označené skladem nemají a nedoručí
- nekomunikují
Objednal jsem zboží označené skladem a uhradil jsem ho. 4.12 mi přišlo potvrzení o přijaté objednávce. Následující den mi přišel e-mail tohoto znění: "Zboží z Vaší objednávky č. 00362812 z našeho e-shopu v tuto chvíli není skladem. Není se čeho obávat, zboží odešleme ihned po naskladnění. O expedici z našeho skladu Vás budeme předem informovat e-mailem."
Na dotaz v jakém časovém horizontu očekávají naskladnění mi nikdo neodpověděl a na žádost o zrušení objednávky a vrácení uhrazené částky, pokud není termín doručení do vánoc, nikdo nereagoval.Reakce obchodu imusicdata.cz
Dobrý den,
rádi bychom Vaší objednávku vyřídili obratem, ale podle našich záznamů nebylo zboží označené jako "skladem". Zkontrolovat si, stav skladu ve chvíli objednání můžete v potvrzení objednávky.
Za liknavost kolegů, kteří Vám ještě neodpověděli na Váš včerejší dotaz se omlouvám, ještě bohužel nedostali odpověď od dodavatele, aby Vám mohli dát nějakou věrohodnou odpověď.
Děkujeme za chvíli strpení s odpovědí a hezký den -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Poměrně široká nabídka.
- Chybné údaje u zboží, které nemají a nemohou dodat.
-
Nedoporučuje obchod
Bohužel objednané zboží nepřišlo. Přesto že je v nabídce.
Reakce obchodu imusicdata.cz
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení. Kontroloval jsem, jestli z naší strany proběhlo vše v pořádku.
Ve Vaší objednávce vidím několik různých položek. U jedné je uvedeno, že ji nemáme na skladě. V objednávce je zvoleno, že si přejete dodat vše najednou, až nám dorazí i zboží, které nemáme ve chvíli objednání skladem. O pár dní později vidím Váš mail s prosbou o zrušení objednávky.
Ano, na internetovém obchodu lze objednat zboží, které je možné dodat ihned, na některé je třeba chvíli počkat. Každopádně z naší strany nevidím pochybení.
Hezký den -
Nedoporučuje obchod
Objednávka 4.1., nyní je 15.1. a stále nic, ačkoli bylo zboží uvedené jako skladem.
-
Nedoporučuje obchod
Objednám stojan na trubku .Byl skladem jeden kus a přišel mi e-mail že není skladem.Stále čekám na zprávu kdy bude naskládněno.Na zprávy nereagují.
Reakce obchodu imusicdata.cz
Dobrý den,
pokud u nás zákazník není spokojený, snažíme se celý průběh vyřízení objednávky zkontrolovat, jestli jsme někde neudělali chybu. Tu bychom co nejrychleji napravili a vzali si z ní ponaučení napříště.
Kde se stala chyba bohužel v tomto případě nevím - podle našich záznamů, byl stojan ve chvíli Vaší objednávky na e-shopu označen informací, že není skladem a Váš dotaz na dostupnost jsem našel přijatý cca 15 minut po konci pracovní směny na e-shopu, pracovník zákaznické podpory Vám podle všeho odpovídal asi necelých patnáct minut po jeho začátku nové směny...
Nicméně - jsme tady hlavně od toho, abychom Vám dodali to, co jste si objednala. Podle kolegy dorazí objednané zboží snad už dnes, vyřízení objednávky nebude tedy už trvat dlouho. -
Nedoporučuje obchod
Ani po x měsících od zaplacení zboží, zboží nedorazilo a už několik dní ani nareagují na maily
-
Nedoporučuje obchod
- Ani neinformoval zákazníky
Neinformujete e-shop neodpovídá.
Reakce obchodu imusicdata.cz
Dobrý den,
vážíme si každého hodnocení a to i kdyby nebylo pozitivní. Právě takové nás vždycky přiměje zkontrolovat postup naší práce. Hledat, kde máme nějaký prostor pro zlepšení a jestli někde neděláme nějakou chybu.
To se nám ale na základě Vašeho hodnocení bohužel nepodaří. Kontroloval jsem celý náš postup při vyřízení Vaší objednávky a nenašel jsem nic, v čem bychom pochybili ani po stránce rychlosti, ani po stránce komunikace. Vaše objednávka přes heureka košík byla odeslána bez jakéhokoli možného prodlení a to ihned následující den a o stavu zpracování Vaší objednávky jste byl podle záznamů také informován naprosto standardně, stejně jako ostatní zákazníci. Neevidujeme od Vás žádnou zprávu, na kterou by pracovníci e-shopu nereagovali.
V záznamech dopravce vidím, že se Vám snažil zásilku s objednávkou neúspěšně doručit celkem čtyřikrát. Možná s tím má něco společného poznámka dopravce, že jste v objednávce uvedl chybné telefonní číslo... Vězte, že taková zdánlivá maličkost opravdu celý proces vyřízení objednávky hodně zkomplikuje a na data, která do objednávky zadáte nemáme žádný vliv.
Samozřejmě mě mrzí, že nejste s nákupem u nás spokojený. Pokud ale není chyba na naší straně, jistě chápete, že se proti tomu vymezuji.
Hezký den
Marek Vaňkát
manažer internetového obchodu -
Nedoporučuje obchod
- Objednávka potvrzena, jinak nic.. Ani odpověď na dotaz k termínu dodání, ani zboží
Reakce obchodu imusicdata.cz
Dobrý den,
pokud píšete toto hodnocení je to pravděpodobně deset dní od objednání a vy jste ještě nedostal svoji objednávku. Bude to počítám proto, že jste si objednal něco, co jsme neměli skladem.
Vidím u nás také to, že nemáme od zákazníků zodpovězené celé dva dotazy na dostupnost. Oba se týkají jednoho zboží a zákazníkům jsme nemohli odpovědět proto, že ani my jsme ještě nedostali na náš dotaz od dovozce žádnou odpověď.
Víte, s dostupností zboží je to dneska složitější, než kdy jindy. A pokud se nás zeptáte, kdy můžete s vyřízením své objednávky počítat, věříme, že větší hodnotu pro Vás má odpověď, která je podpořená nějakým faktem, než než nějaké obecné konstatování ve smyslu, že většinou to bývá nějak.
Můžu Vás ujistit, že odpovídáme na všechny dotazy. Jakmile budeme znát odpověď, pracovníci e-shopu Vás budou obratem informovat. -
Nedoporučuje obchod
- Placení balného .
Do nákupu pod 500 kč. si ůčtují balné 99kč. To že jsou internetový obchod,je toto nehoráznost,a vyděračství. Ještě jsem se nesetkal s takovým jednáním. Prodávejte jen v krámě a nemusíte nic balit.
Reakce obchodu imusicdata.cz
Dobrý den,
ano, objednávky jsou bez balného jakmile překročí jejich cena 500,- Kč a jakmile jejich cena překročí 2999,- Kč pak standardně neúčtujeme ani dopravu.
Informaci o balném uvádíme na e-shopu, v košíku i v souhrnu objednávky. Každý se může před odesláním objednávky rozmyslet, jestli je to pro něj v pořádku, nebo ne...
Hezký den -
Nedoporučuje obchod
Zboží zaplaceno, ale žádná reakce od obchodu
Reakce obchodu imusicdata.cz
Dobrý den paní Dano,
prověřovali jsme Vaše platby pro jistotu u Heuréky, protože jste objednávala ne u nás, ale přes Heuréka Košík. Žádná z Vašich objednávek, v přímém rozporu s tím, co uvádíte v hodnocení, zaplacená není.
Věříme, že se bude jednat o nějaké nedopatření, nebo, že jste něco nepochopila dobře, stejně ale - příště - před tím, než někoho osočíte z toho, že nedělá svoji práci dobře, zkontrolujte si, jestli je všechno v pořádku u Vás.
Takhle by Vás mohl třeba někdo označit bez jakéhokoli důvodu za "zákazníka, kterého nedoporučuje" a to by se Vám určitě také nelíbilo. -
Nedoporučuje obchod
- Dobře jste mně zblbli se slevou
- Naletěl jsem vám na " slevu"
Reakce obchodu imusicdata.cz
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení, bohužel asi ne docela chápeme Vaši výtku, vlastně vůbec...
Podle toho, co se dá o krátkém průběhu vyřízení Vaší objednávky zjistit, probíhalo z naší strany vše korektně. A proto se proti tomu musíme ohradit.
Prosíme Vás, pokud máte s objednávkou na našem obchodu jakýkoli problém nebo nějaký dotaz, v klidu se obraťte na pracovníky zákaznického servisu, jistě Vám cokoli ochotně vysvětlí. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Objednávka proběhla v pořádku, sortiment převážně námi objednaných knih byl dostačující a dodání zboží bylo velmi rychlé. Bohužel nám byla dodána pouze polovina námi objednaných knih, přesto, že si firma byla této chyby vědoma, k nápravě došlo až poté, co jsme na chybu upozornily my. Ke cti firmě je, že chybu napravila neprodleně a hned druhý den nám kurýr chybějící knihy doručil. Možná přepracovanost před Vánocemi, ale čekala bych iniciativu od nich.......
Reakce obchodu imusicdata.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu.
Ano, poslední týdny před Vánoci jsou opravdu pro internetové obchody určitě nejhektičtější v celém roce, zejména pro logistiku... Za neplánované dodání ve dvou samostatných zásilkách se omlouváme a děkujeme za pochopení -
Nedoporučuje obchod
- Postovny to chapu nebo tvz.dopravne ale pocitat si 39 kc poplatek zato ze budu platit hotove tak to uz nikdy takovou sluzbu nevyuziju
hezky vyber snadne objednani ale platebni metody uplne na hovno pro ty co nemaji ucet a online platby
Reakce obchodu imusicdata.cz
Dobrý den,
je pravda, že stejně jako všichni moderní internetoví obchodníci dáváme zelenou pokrokovým online způsobům plateb.
Zavděčit se nelze nikdy všem. Nicméně i k tomuto kroku nás přiměli právě sami naši zákaznici, kteří po nás právě tyto způsoby platby vyžadují a je jich naprostá většina.
Je to pro ně způsob snazší, rychlejší a v neposlední řadě pohodlnější. A my se snažíme nabízet služby na vysoké úrovni.
Pokud jde o poplatek za dobírku, nevyžaduje ho obchod, ale chce ho po nás uhradit dopravce, který platbu dobírkou od zákazníka vybírá...
Díky za pochopení -
Nedoporučuje obchod
1. Po zvolení platby a dopravy se ukáže souhrn objednávky - vše v pořádku.
2. Následující krok vyplnění údajů o zákazníkovi se ukáže souhrn objednávky - vše v pořádku.
3. Poslední krok opětovný souhrn objednávky - v souhrnu přibyla nenápadně položka 100 kč za balné.
Pardon, tyto způsoby přestaly být normální v Čechách před dvaceti lety. Jestli rádi vzpomínáte na staré dobré časy, ještě doporučuji balné schovat pod hvězdičku s poznámkou pod čarou.
Zdravím majitele e-shopu.Reakce obchodu imusicdata.cz
Dobrý den,
víte... jedna z nejdůležitějších věcí, né-li vůbec nejdůležitější v našem internetovém obchodě, na které si snažíme zakládat je férový přístup. Je to možná naivní a pošetilé, ale férový přístup tak trochu očekáváme i od našich zákazníků. A věřím, že chápete, že pokud považujeme Vaše hodnocení za nefér, musíme se proti němu ohradit.
Rád bych se ohradil vůči tvrzení, že nějaké poplatky nějak zamlčujeme. Žádné informace nikdy neschováváme nikam pod žádnou čáru nebo za hvězdičku. Nikde u nás nenajdete žádné dodatky nějakým malým nečitelným písmem. Tečka.
informaci o balném v případě objednávek do 1000,- uvádíme ale na e-shopu naopak tučným písmem, i v průběhu objednávky se tato informace objevuje už ve druhém kroku ve volbě dopravy, i v souhrnu při kontrole, ještě než objednávku odešlete a následně také mailem v potvrzení objednávky.
Já osobně chápu, že jste i přes to všechno mohl tyto informace přehlédnout. Doba je rychlá a jistě máte i spoustu jiných starostí, než si hlídat každou větu v košíku objednávky, nicméně to je právě naše možnost, jak zákazníky informovat o našich podmínkách. A každý má možnost se svobodně rozhodnout, jestli je ochoten je respektovat, nebo ne.
Pana majitele pozdravovat budu, tuto firmu zakládal více než před pětadvaceti lety. Myslím, že pokud by se celou dobu svého podnikání spoléhal na hvězdičky a poznámky pod čarou, dneska bych Vám nemohl tuto odpověď psát.
A pokud bych Vám mohl cokoli vysvětlit nebo Vám s čímkoli pomoci, obraťte se přímo na mě, budu se snažit být nápomocen.
Mějte se dobře
Marek Vaňkát
vedoucí internetového prodeje -
Nedoporučuje obchod
parts where priced ok but my problem was shipping cost and all the fee's they add to it the part was 149czk by the time all the fees where added on it was over 400czk sad