• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodací lhůta

    Nekomunikují na mé emailové dotazy. Dodací lhůta delší než deset dní! :(

    Reakce obchodu imusicdata.cz

    Dobrý den,
    na všechny dotazy reagujeme okamžitě jakmile je to možné. Věřím, že pochopíte, že v případě dotazů na dostupnost můžeme odpovědět, jakmile ji známe. Komunikace s dodavatelem může trvat více než dva dny, které na odpověď čekáte. Díky za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mylné informace

    Neví, co prodávají, podávají nepřesné informace, chybné údaje na stránkách.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • nižší ceny oproti konkurenci

    Lživé informace u výrobku čelovka Led Lenser Seo7R , uvádí že dodávka čelovky je včetně nabíječky ta však součástí dodávky není. Po reklamaci této skutečnosti prostá odpověď - smůla výrobce ji tam již nedává a nám to nikdo nesdělil .
    Budiž jim ke cti že to na stránkách eshopu již změnili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží deklarované jako na skladě na skladě není

    Podle jednoho nákupu nelze objektivně soudit

  • Nedoporučuje obchod

    • - žádné oproti jiným obchodům
    • - zboží inzerované jako skladem ve skutečnosti skladem není
    • - na e-maily ohledně termínu dodání obchod nereaguje (zboží je však i nadále inzerováno jako skladem)
    • - zatím moje nejhorší zkušenost z mých dosud provedených nákupech v internetových obchodech

    - zboží jsem vybíral podle možnosti rychlosti dodání (zboží skladem)
    - za prakticky stejnou cenu jsem mohl získat z jiného obchodu
    - tento obchod rozhodně nedoporučuji pro ostatní zákazníky

    Reakce obchodu imusicdata.cz

    Dobrý den, samozřejmě nás velmi mrzí Vaše problémy s objednávkou. Stejně jako u ostatních velkých prodejců do každodenního odesílání objednávek na začátku kalendářního roku zasáhnou inventury. Během nich bohužel nemůžeme zboží odesílat. Je to právě kvůli zkvalitňování našich služeb, které se snažíme stále zlepšovat. V tuto chvíli by Vaše objednávka měla být vyřízena. Prosíme o pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • špatná kontrola toho co se posílá zákazníkovi.
    • Přišlo mi něco jinného.
    • Nedá se nikam dovolat.
    • Místo redukce 6.3 na 3,5 přišla redukce z 3,5 na 6,3

    Reakce obchodu imusicdata.cz

    Dobrý den, popravdě vůbec nerozumíme Vaší nespokojenosti. Nejrychleji, jak to bylo možné, jste o nás obdržel přesně to zboží, které jste si u nás objednal. Zkontrolovat si to můžete v potvrzení objednávky. Pokud Vám také zboží zakoupené na e-shopu z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, můžete využít zákonné lhůty pro vrácení zboží, která je u nás prodloužená o více jak dvojnásobek.

  • Nedoporučuje obchod

    Dorazilo mi zboží, které jsem si neobjednal, obchod mi sice obratem poslal správné zboží, ale problém byl s vrácením toho špatně zaslaného. Jelikož nebyla chyba na mé straně poslal jsem obratem zboží na dobírku, jelikož nejsem ochoten platit za něčí chybu! Jak jsem později zjistil z emailu nejsou prý schopni přijmout balík na dobírku, takže mi ho vrátili zpět, a tudíž jsem na tom prodělal. Nakonec jsem jim zboží zaslal jako obyčejný balík a trochu bláhově čekal, že budou stejně pohotoví s vrácením peněz, jako to bylo s odmítnutím dobírky, žel marně. Pravda mají na webu napsáno, že nejsou schpni přijmat zásiky na dobírku, ale není to nijak zvýrazněno ani ztučněno a pokud někdo bude v časové tísni jako jsem byl já dopadne to pro něj stejně.

    Reakce obchodu imusicdata.cz

    Dobrý den,

    ano, v tomto případě opravdu nebyla chyba na Vaší straně. Věřím, že ovšem chápete, že v případě vrácení zboží je třeba dodržet určité podmínky, právě pro to, abychom mohli reagovat rychle, bez jakýchkoli zbytečných odkladů. Celý postup pro jakékoli vrácení zboží k nám na sklad je uveden v co nejsrozumitelnější formě na e-shopu, kam vždy zákazníky odkazujeme, mimo jiné také ve zprávě o expedici zboží. Je tam také uvedeno, že opravdu nemůžeme přebírat zboží na dobírku a jakým způsobem vám bude vrácena zaplacená částka včetně Vašich nákladů spojených s odesláním zboží zpět. Všechno správně odeslané řešíme ihned a každý zákazník má vždy peníze vrácené během pár dnů, což je dáno rychlostí převodu peněz vrámci bank. I ve Vašem případě dopadne jistě vše k Vaší spokojenosti. Chybně odeslané zboží Vám bylo ihned vyměněno za správné a dodnes pouze čekáme o například kopii podacího lístku, abychom Vám mohli proplatit Vaše náklady na dopravu. Prosíme o jeho zaslání mailem.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dopravce stojí za ....
  • Nedoporučuje obchod

    • nabízí zboží které na skladě vůbec nemá! dělá si z lidí blázny

    Dejte si pozor!!!!

    Reakce obchodu imusicdata.cz

    Dobrý den,
    stejně jako ostatní e-shopy nabízíme zboží, které skladem máme i nemáme. U každého jednotlivého produktu na obchodě uvádíme, jestli je skladem, nebo ne a také počet kusů, které můžeme aktuálně nabídnout. V případě, že konkrétní produkt skladem není, je možné si zjistit před objednáním konkrétní možnou dostupnost.

    Tím si ale přeci z nikoho blázny neděláme...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • termín dodávky.
    • Zboží jsem objednal ve středu. Potřeboval jsem ho na sobotu. Dostal ho až v pondělí.
    • Výdejna přitom měla v sobotu i neděli otevřeno, ale zboží dostala až v pondělí.

    Rozhodně nedoporučím kolegům z branže.
    Zboží jde přes mnoho ruk. Dopravné se tím zdražuje a prodlužuje. Jeden se vymlouvá na druhého. Obchod, dopravce a výdejna. Synovi jsem na koncert musel kytaru vypůjčit.

    Reakce obchodu imusicdata.cz

    Dobrý den,
    zásilka s Vaší objednávkou z našeho skladu odcházela nejdříve, jak to bylo možné.
    v případě zvolení jiného druhu dopravy než DPD Classic a Poštou na e-shopu uvádíme zákazníkům informaci o delší době dodání, než klasický následující den. Její zvolení je svobodná vůle každého zákazníka.

    Zboží objednáno 14.9. v 16,03 (středa).
    Zboží odesláno 15.9. službou DPD na ULOŽENKU Kolbenova/Praha (čtvrtek).
    Zboží na ULOŽENKU Kolbenova/Praha přišlo 16.9. (pátek).
    Zboží z ULOŽENKU Kolbenova/prada odešlo na ULOŽENKU -PARTNER-PNS, kterou jste si zvolil v objednávce, a to Fryčajova/Brno, kam přišlo 19.9. (pondělí).

    Pokud byste potřeboval s čímkoli pomoci jsme pro Vás také na mailu e-shopu nebo na infolince

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • špatné a mylné informace

    Kdo potřebuje formátovat desky na racky podle vlastních rozměrů, jak uvádějí(uváděli) na stránkách bude zklamán.

    Reakce obchodu imusicdata.cz

    Dobrý den,
    ano, to je pravda. Kvůli změně expedování velkoformátových materiálů přímo do centrálního skladu už nejsme schopni formátovat tento materiál podle přání zákazníků. Dodáváme v rozměrech, které jsou uvedené na e-shopu u konkrétních položek.

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    • Vysoké ceny.

    Reakce obchodu imusicdata.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše negativní hodnocení obchodu, nerozumíme úplně jeho důvodu, možná jste se pouze spletl... Našim zákazníkům se snažíme nabízet nejlepší ceny, i zboží, které bylo objednané je ve srovnání s konkurenčními cenami sice o pár korun, ale nejlevnější...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nejasné podmínky dodání
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zboží inzeruje že má na sklade a zatím ho nemá.

    s nejvyšší opatrností

    Reakce obchodu imusicdata.cz

    Dobrý den,
    u každého jednotlivého zboží je uvedena informace o tom, jestli ho skladem máme nebo ne."Nejvyšší opatrnost" je třeba klást na to, vzít to v potaz a obchod hodnotit trochu objektivně. Zboží, které jste objednal přeci skladem nebylo a o tom jsme informovali i na e-shopu. Další informace o tom, jestli bylo nebo nebylo objednané zboží ve chvíli objednávky skladem posíláme také v potvrzení objednávky, kde si to můžete zkontrolovat...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Zboží jsem objednal i zaplatil a nedorazilo, zřejmě si budu muset objednat jinde.

    Objednal jsem si ladičku Sencor, jelikož má dcera si ji velmi chválila. Zde v tomto obchodu byla skladem a tak jsem ji objednal s tím, že dojde do konce týdne, aby si dcera i syn naladili řádně své kytary a čekám již druhý týden a nic, jen přijde email, že není stále skladem. Nuž poučen tímto přístupem se rozhoduji o koupi někde jinde.

    Reakce obchodu imusicdata.cz

    Dobrý den,
    zboží, které je skladem odesíláme v naprosté většině případů ještě stejný den. Ladičky Sencor jsou dlouhodobě nedostupné, první v letošním roce dorazily teprve dnes. I ve chvíli Vaší objednávky byly označené informací o tom, že skladem nejsou. Zákazníkům, kteří si nevšimnou počtu skladem přímo při objednání tuto informaci nabízíme ještě v potvrzení objednávky, které odchází zpět zákazníkovi. Tam si také můžete zpětně stav skladu těchto ladiček ve chvíli Vaší objednávky zkontrolovat. I negativní kritika je pro nás důležitá pro to, abychom se mohli zlepšovat. V tomto případě nás negativní hodnocení našeho obchodu mrzí, právě pro to, pro kritiku vlastně nemáte důvod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaujala mne cena
    • Zboží, které mají v sortimentu neznamená, že ho skutečně získáte.

    V první řadě u mě rozhodovala cena za mikrofon. Byl jsem ochoten čekat, poněvadž jsem tolik nepospíchal na věc. Ze začátku byla snaha obchodu informovat zákazníka, že prozatím zboží nemají. Ale komunikace vyšuměla. Škoda, mrzí mě to. Ale tento obchod nedoporučuji. Proč mít něco v nabídce, když se toho zákazník nedočká?

    Reakce obchodu imusicdata.cz

    Mrzí nás dlouhá doba vyřízení Vaší objednávky. Ano, bohužel může nastat situace, kdy zboží, u kterého je uvedena informace, že ho nemáme skladem, je nedostupné i u českého distributora. Bohužel nám potom nezbývá, pokud neexistuje jiná možnost - nabídnout možnou alternativu a podobně, zákazníka o tomto informovat a pokud si nepřeje objednávku zrušit, čekat. To je situace nepříjemná nejen pro zákazníka, ale i pro každý obchod, který si zákazníka váží.V tuto chvíli už by mělo být vše na dobré cestě a Vaše objednávka bude v brzké době vyřízena.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dodací lhůta zboží se neustále prodlužuje (dnes je 11.den od objednání zboží s výhledem dalších 10 dnů čekání)

    v případě volby nákupu v tomto obchodě doporučuji být někde zaměstnán, neboť zaměstnanému člověku rychleji uběhne čas při čekání na objednané zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • I PŘES UPOZORNĚNÍ NA ŠPATNOU ADRESU DODÁNÍ ZBOŽÍ ZATÍM NEDORAZILO.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zajímavé zboží, momentálně i za zajímavé ceny.
    • Tato jedna objednávka zcela nesplnila mé očekávání:
    • 1. zboží, které jsem hlavně chtěl, už nebylo na skladě. Nevadí, zrušili jsme tuto část objednávky. Očekával jsem, že zbytek dorazí.
    • 2. Navzdory tomu, že na webu visí reklama - "když objednáte do 15.00 druhý den může být zboží u vás", utekl týden a nestalo se nic. Nedorazil ani balíček s kabely ani jakékoli vysvětlení. Teprve když jsem napsal dotaz, v jakém stadiu objednávka je, dostal jsem informaci, že ani kabely nejsou na skladě a čeká se na dodávku od dodavatele.

    Věřím, že se snad jedná o jednorázovou zkušenost a že v jiných případech funguje obchod spolehlivěji a komunikativněji. Ale mé očekávání tentokrát zklamali.
    Kvalitu zboží nemůžu posoudit, protože dodneška nedorazilo. Ale v tomto ohledu věřím, že bude všechno v pořádku.