• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží bylo doručeno do úloženky, ale po otevření obsahoval jiné zboží než jsem si objednal. Po 3 dnech byl kurýrem doručen balík se správným obsahem, a mnou neobjednané zboží doručeno zpět prodejci. Produkt však není použitelný na všechny modely Strat. Za poměrně drahou dopravu, atd, která zvyšuje cenu objednávky na dvojnásobek, jsem obdržel téměř nepoužitelné zboží, polotovar pro domácí konečnou úpravu. Poučení, a možná i rada, zakoupím tento produkt v létě raději v USA, kde snad budou na skladě víc než 2 kusy.

    Reakce obchodu imusicdata.cz

    Dobrý den, díky za Vaše hodnocení.
    Ano, u jedné objednávky se nám stalo, že byly dvěma zákazníkům zaměněné zásilky. Do tří dnů se nám podařilo dát tuto nepříjemnost do pořádku. Za tuto komplikaci se opravdu upřímně omlouváme.

    Poučení, možná i rada ohledně zboží, které jste objednal je, že pokud ho zakoupíte v USA bude se jednat o tentýž díl, který jste koupil u nás a k nám doputoval z USA... Pokud s ním nejste z jakéhokoli důvodu spokojen, můžete samozřejmě využít možnosti ho vrátit, pracovníci e-shopu Vám ochotně vyjdou vstříc.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bez navodu,s odkazem na video na Youtube.

    Reakce obchodu imusicdata.cz

    Dobrý den,

    ano, máte pravdu, nebyli jsme si jisti, jak Vám lépe poradit s montáží kytarového držáku do zdi.

    Přemýšleli jsme, jestli Vám máme zavolat a poradit Vám jak vyvrtat díru do zdi, jak použít hmoždinky a šrouby. Jako lepší a i pro Vás přehlednější se zdálo poslat přímo odkaz na videa, kde je celá montáž vidět od začátku do konce.

    Věřte, že to bylo v dobré víře, chtěli jsme Vám jen co nelépe poradit...

    Škoda, že nebydlíte trochu blíže. Abych zlepšil Vaše mínění o našem internetovém obchodu, dorazil bych Vám držák osobně zdarma namontovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Konkrétně jsem objednal kufr, AMERICAN DJ ACF-SW/Tool Box. Předem jsem se ptal na rozměry, měsíc nikdo neodpověděl. Pak do objednávky jsem psal, že objednávám, pokud se jedná o vnitřní rozměry. Přišlo to, i když se jednalo o vnější rozměr, věci se mi tam nevejdou. Hlavní problém - nejedná se o překližku, ale lisovaný papír o tloušťce 3mm a ne 7. Teď mi došla odpověď, že mohu zboží vrátit. Takže bych měl vyrazit na poštu a doplatit poštovné ze svého. Prozatím velmi špatná komunikace a přístup nesrovnatelný s jinými hudebními obchody.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží došlo v pořádku, došlo v krátké době.
    • Zboží bylo zabaleno jen v sáčku a na dotaz, zda je to v pořádku, mi zatím obchod neodpověděl a už to je pořes týden.

    Čekám na odpověď, pokud odpoví a je to v pořádku (jde o sluchátka a ty by v krabičce s manuálem být podle mě měly), tak obchodu nemám co vytknout.

    Reakce obchodu imusicdata.cz

    Dobrý den,

    sluchátka jsme dodali ve standardním balení, ve kterém výrobce tato sluchátka dodává. Věřím, že naznáte, že s tím e-shop nic moc nenadělá... Věřte, že stejné balení je obdobně u všech výrobců v této cenové kategorii... A pokud jde o odpověď na Váš dotaz - pracovníci e-shopu se Vám snažili odpovědět co nejdříve. Kontroloval jsem to osobně - odpověď na Váš dotaz odcházela na udanou mailovou adresu v pondělí 10/12 v 10:42... Pokud by to tak nebylo, takový zaměstnanec by u nás už v tuto chvíli nepracoval.
    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuji, telefon neexistuje...

    Reakce obchodu imusicdata.cz

    Dobrý den, komunikujeme, napočítal jsem tři odeslané zprávy na Vaši e-mailovou adresu o tom, že při zvolené platbě předem nemůžeme odeslat zboží dříve, než bude objednávka zaplacená a jestli Vám nemůžeme nějak pomoci... Doporučím kontrolu zabezpečení Vaší poštovní schránky, na dvě se vrátila odpověď s tím, že schránka zprávy odmítá. Můžete kontaktovat zákaznický servis, zprávy o odmítnutí komunikace Vám odešleme. Kontaktujte prosím také, kvůli tomu, aby se s Vámi mohli kolegové domluvit na odeslání přijaté objednávky. Pro jistotu z jiné adresy, na kterou budeme moci odpovědět.

    Díky za pochopení, hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží ozn. SKLADEM jednoduše skladem není a kdo ví, kdy bude
    • absolutně žádný kontakt na mou reakci, prostě suše není a hotovo

    Tady já nakupovat nebudu. Kdyby to náhodou přišlo, tak si to vezmu, pokud do té doby neseženu zboží jinde.

    Reakce obchodu imusicdata.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás problémy s Vaší objednávkou, poslední kus koupil zákazník v kamenném obchodě. Kolegové ze zákaznické podpory Vás budou kotaktovat s řešením a určitě i drobnou kompenzací

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Vědomě mi zaslali vadné zboží.
    • Přestože jsem zboží vrátil a bylo obchodu doručeno, nijak nereagovali ani na mou emailovou urgenci

    Reakce obchodu imusicdata.cz

    Dobrý den,
    zásadně se ohrazujeme proti tomu, že bychom měli vědomě odeslat vadné zboží. Nic takového se nikdy nestalo, ani nestane. Pokud jste nebyl se zakoupeným zbožím spokojen, je dobře, že jste využil možnosti ho vrátit. Vyřízení vrácení zboží chvíli trvá, ale i tak se vždy snažíme vše vyřídit celou věc, jak nejrychleji je to možné, v naprosté většině případů výrazně dříve, než lhůta daná občanským zákoníkem.
    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem poprvé objednala 20. prosince, po marném čekání až do začátku ledna a čtyřech telefonatech o stavu zboží jsem ztratila veškeré naděje, že vůbec nekdy přijde. 2x mi bylo řečeno, že není na skladě,ale další týden už tomu tak bude a 2x, že už tam zboží mají a budou jej odesílat. Dosud se tomu ale nestalo. Že zboží není na skladě a nemohou ho odeslat bych brala, ale jakési tahání za nos se mi nezamlouvá.

    Reakce obchodu imusicdata.cz

    Dobrý den,
    ano, inventury, které probíhají na začátku roku u nás i u všech našich dodavatelů nám znepřijemňují práci. Všechny objednávky musíme vyřídit až po dokončení inventur a ty nám i dost znepřehledňují každou situaci. Ukulele byly už i účetně přijata a dnes by měla Vaše objednávka odcházet z našeho skladu, takže nakonec vše jako vždy dobře dopadne. Omlouváme se za zpoždění s vyřízením objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    Dobrý den, nespolehlivý přepravce, zboží stále nedorazilo od 22.12.2017, kdy bylo naloženo. Dnes je 31.12.2017.
    Jinak obchod nemohu hodnotit.

    Reakce obchodu imusicdata.cz

    Dobrý den, ano, objednávku jsme předali dopravci v podstatě ihned. Na rychlost konkrétního dopravce, zejména těsně v předvánočním čase, bohužel máme pramalý vliv. Pokud by Vám zásilka nebyla stále doručena, kontaktujte pracovníky e-shopu, budou se snažit dát vše dopořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Ani po 17 dnech od objednani objednavku nevyridili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nekomunikují...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží přišlo v otevřeném obalu

    Reakce obchodu imusicdata.cz

    Dobrý den, pokud došlo k otevření obalu u tohoto výrobku stalo se tak mimo naši společnost. Už při telefonickém kontaktu pracovníci e-shopu nabízeli rychlou bezplatnou výměnu za nový kus. Tato nabídka samozřejmě stále platí, pokud se rozhodnete zakoupený výrobek odeslat zpět. Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Jedna položka objednávky nebyla ani po deseti dnech od objednání skladem.

    Jedna položka zboží nebyla ani po deseti dnech od objednání skladem a to jsem chtěl pouze 4 ks. Bylo tedy pro mne rychlejší zajet do audioobchodu v jednom větším městě a vše mnou objednané koupit bez potíží a okamžitě.
    Navíc se mi ne zcela líbila komunikace obchodu.
    Proto jsem objednávku zrušil.
    Snad jsem měl pouze smůlu.

    Reakce obchodu imusicdata.cz

    Dobrý den,

    i negativních hodnocení si víceméně vážíme, snažíme se je analyzovat a poučit se z možných chyb, abychom mohli ještě zlepšit náš servis zákazníkům.

    Průběh objednávky jsme i v tomto případě zkoumali, ale nedošli jsme k pochybení z naší strany.

    I pokud jde o komunikaci, pracovník e-shopu ve své zprávě jen velmi slušným způsobem uvedl na pravou míru informace, kterých jste si při objednání prostě nevšiml. To se může stát...

    Velmi rád bych šel ze své pozice udělat vítr na oddělení zákaznické podpory s tím, že budou padat hlavy, ale věřím, že i Vy víte, že k tomu v tomto případě nemám důvod.

  • Nedoporučuje obchod

    Při objednávání zboží nebylo patrné, že zboží není skladem. Od objednávky a zaplacení už uběhlo 10 dní, zboží stále nemám. Obchod píše, že zboží není skladem atd. atd. Knihu již nutně potřebuji a nyní nemám ani ji, ani peníze.

    Reakce obchodu imusicdata.cz

    Dobrý den, zásilku s Vaší objednávkou jsme odesílali ihned následující pracovní den na výdejnu, kterou jste si v objednávce zvolil. O tom, že objednávka opouští náš sklad jsme Vás informovali ve chvíli, kdy jsme zásilku předali dopravci...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Meinformuju o vybavovani reklamacie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží mělo být skladem. Bohužel nebylo. I přes toto zjištění v eshopu stále bylo zboží označeno jako skladem. Čekal jsem na něj tak více než týden. Špatná zkušenost. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu imusicdata.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Zboží bylo označeno skladem na slovenské pobočce. Na výdejnu v ČR, kterou jste zvolil putovalo přes čtyři depa dopravce, což v tomto případě zabralo delší čas, než je běžné. O této skutečnosti informujeme ještě před zvolením způsobu dopravy v košíku. Příště třeba objednáte zboží, které je skladem v ČR a zásilku budete mít doma hned další den. Mějte se dobře

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    obchod jsem pod uvedenou adresou hledal asi 15 hodiny...

    Reakce obchodu imusicdata.cz

    Dobrý den,
    ne zcela rozumíme Vaší kritice našeho obchodu, Vaše objednávka byla obchodem vyřízena velmi rychle, vrámci hodin odeslána na výdejní místo, které jste si v objednávce vybral. Věřím, že pochopíte, že na to, jak je označeno výdejní místo dopravce bohužel nemáme žádný vliv a nelze za to hodnnotit náš internetový obchod...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu imusicdata.cz

    Děkujeme za reakci, zboží, které máme skladem, expedujeme ihned a následující pracovní den ho má většina zákazníků doma. U zboží, které skladem nemáme, se může stát, že na něj čeká i dovozce, výrobce, nebo vydavatel a rychlost jeho dodání může být delší... To je ale zcela běžná situace, která nastává v praxi u jakéhokoli obchodu. Vím, že je to nepříjemné, ale věřím, že to i tak chápete. Díky za trpělivost

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlost komunikace
    • Buďto jsou počty položek skladem vymyšlené nebo nemají zrovna propracovaný systém objednávek

    Objednával jsem 5 ks věšáků Hercules GSP40WB, přičemž skladem mělo být 25 ks. Obratem jsem se dozvěděl, že 21 ks bylo prodáno "před aktualizací e-shopu" (což nezní v roce 2017 zrovna důvěryhodně). Na dodání posledního kusu jsem trpělivě čekal pět týdnů a když se nic nedělo, objednávku jsem zrušil.
    Abych jen nehanil, na e-maily reagují promptně.

    Reakce obchodu imusicdata.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Snažíme si zakládat na férovém přístupu a veškeré infomace uvádět pravdivě. Osobně Vás ale chápu, je mi jasné že v dnešní době právě ty nejpravděpodobnější situace můžou znít nejméně důvěryhodně... Stojany byly za super cenu, vybavil se jimi podle všeho jeden menší obchod s hudebninami. Třeba na nás i tak nezanevřete a s příští objednávkou budete spokojen na 100% :-)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    zboží jsem objednal, obdržel jsem potvrzení objednávky (činely) a pak už nic ...
    Protože mám objednávky dvě, u druhé zatím zboží není, tak snad se to vyřeší...
    Kochan