Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Termín dodání
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nabízí rychlost dodání zboží, pěkný přehled nabízeného zboží
    • dodržení dodací lhůty,

    nechci, aby to blbě vyznělo,proto se nebudu podrobněji vyjadřovat, ale co k tomu říci, ještě jsem žádné zboží nedostal

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Objednávku jste provedl 29.12.2014 a u zboží jste požadoval atypický rozměr jedné matrace. Proto se termín dodání změnil a k expedici zboží došlo dnes, tedy 9.1.2014 12 dní po objednání a to i přes státní svátky. V případě, že by jste nepožadoval atypický rozměr, mohli jsme matrace expedovat již 30.12.

    Pevně veříme, že s matracemi budete spokojen i přes delší dodací termín.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • žádné

    Ačkoliv bylo inzerováno, že objednané matrace jsou skladem a doba dodání je 3,5 dne, nakonec po několika telefonických urgencích byly dodány za 9 dnů.

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Vaše zboží bylo skutečně dodáno až za 9 dnů, za což se omlouváme. Bohužel došlo k vytížení přepravní kapacity a proto bylo zboží expedováno až v dalším svozu. Za způsobené komplikace se tímto omlouváme.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dodaci lhuta u zbozi skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost doručení
    • o žádných nevím
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Největší slabinou tohoto obchodu jsou jeho smluvní dopravci, kteří nemají ani tendenci se s vámi domluvit na datu a hodině předání zboží. Nedodržují smluvní ujednání doručení objednaného zboží do avizovaných termínů a časů.

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Přepravní firma dostala veškeré instrukce, měli vás kontaktovat 24 hodin předem, dokonce mají tuto službu i zaplacenou. To že tak řidič neučinil, je bohužel chyba jednotlivce za kterou se omlouváme. Po přepravní firmě budeme chtít vysvětlení.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • -komunikace
    • -web-označení skladových zásob

    Strucne. Matraci jsem nutne potreboval. Tento obchod jsem zvolil proto, ze zbozi bylo oznaceno jako "skladem". Skladem ale nebylo a doba dodani cca 14 dni. Po rozbaleni zjistena zamena za jiny typ matrace tzn.reklamace. Vymena kus za kus provedena za tyden.

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Ve vašem případě skutečně došlo k pochybení při expedici zboží i termínu dodání. Problém nastal ve výrobě, kdy Vámi objednané zboží bylo velmi rychle vyprodané a výroba nestíhala po celozávodní dovolené plnit skladové zásoby. Nakonec ještě došlo k neštastné záměně matrací.

    Ještě jednou se omlováme za způsobené komplikace a veříme, že Vám matrace budou dobře sloužit.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Velmi slabá komunikace s nakupujícím.

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Upřímně, nerozumíme tomu, proč by jste nás nedoporučil a proč si stěžujete na komunikaci.

    Atypické matrace jsme Vám vyrobili přesně podle Vašeho nákresu, hovořil jste se dvěmi našimi pracovnicemi, kde jsme Vám pokaždé volali my, abychom se ujistili, že Vám matrace vyrobíme správně. Není nám tedy známo, proč si stěžujete na komunikaci.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Obchod vyhotovil matraci na zakázku, ale přes opakované upozornění překročil její požadovanou velikost. Na oznámení této skutečnosti a požadavek reklamace nereagoval, bylo nutno vyjádření urgovat. Po 10 dnech nebyli schopni se ozvat, přestože reakce na dotazy k objednávce byly v řádu hodin.
    NEBRAT!

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Nicméně nerozumíme Vašemu rozhořčení. Vámi požadovaný rozměr matrace byl 174x69,5cm, nacož Vás kolegyně upozornila, že matraci lze vyrobit v rozměru 174x70cm, s čímž jste souhlasil. Přesnost výroby je pak -+0,5cm. Dodaný rozměr z výroby dle Vašeho měření je 174,5x71,5 cm na což jste uplatnil reklamaci 9.4.2014, která Vám byla uznána 10.4. aniž by došlo k přeměření matrace z naší strany. Tedy hned následující den jste měl vyjádření k reklamaci.

    Nerozumíme tedy tomu, proč si stěžuijete na kvalitu komunikace, když na reklamaci máme ze zákona 30 kalendářních dní a i přesto jsme Vám odpověď dali již následující den.

    Pevně věříme, že se změnšeným rozměrem matrace budete již spokojen.

    S přáním příjemných Velikonoc,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Slibovat každodenní dodání dokud to nevyjde. Zákazník sám musí nahanet asistentky a vyprosuje se nějakého řešení. Nakonec slíbí slevu za pozdní dodání a zase skončilo u slibu.. vzhledem k tomu, že šlo o 3 procenta, ponecháme částku 225 kč třeba na kafe do kanclu...
    • Dtto bod nad

    Dtto bod nad

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Mrzí nás, že došlo u Vaší objednávky k prodloužení termínu dodání. Ve výrobě bohužel došlo k záměně rozměru, proto byl termín prodloužen. O této skutečnosti jste byl vyrozuměn a s delším dodacím termínem jste souhlasil.

    Ještě jednou se tedy tímto omlouváme za delší dodací termín a věříme, že Vám matrace budou dlouho a dobře sloužit.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • žádné

    koupil jsem potah matrace na kterém je všude napsáno úplet za cenu potahu aloe vera tak že fakt bezva obchod ale prej to tak je v pořádku

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den pane Ladislav,

    děkujeme za rekaci. Prosím kontaktujte nás na e-mailu [email protected] nebo na tel. 518 323 351. Pokud došlo k záměně, zboží Vám samozřejmě vyměníme.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zbozi ktere jsem objednal a bylo skladem je odesilano po 9ti dnech

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Nicméně nerozumíme Vaší nespokojenosti. Zboží jste objednal v sobotu 7.12. večer a jako platbu jste zvolil nákup na splátky. Od úvěrové společnosti jsme dostali informaci o schválění úvěru 16.12., následující den jsme tedy zboží expedovali a doručeno bylo 18.12.
    Telefonicky jsme Vám rovněž sdělili, že čekáme na vyjádření úvěrové společnosti a teprve po jejím kladném stanovisku budeme moci zboží expedovat. Zdržení tedy nebylo na naší straně, o čemž jsme Vás informovali.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -levne
    • -skreslene informace o produktu
    • -zavadajuca doprava zdarma

    -u madraci bola uvedena vyska 18cm po rozbaleni ctu 14-16cm
    -doprava zdarma domu -pri nakupu som uviedol ze medzi 7-17 hodinou niesom kvoli praci vo vsedne dni doma a ze pokud neni mozne dorucit mimo tuto dobu nemam o produkt zaujem -zasilkova sluzba dorucuje len medzi 8-16 hodinou - nakoniec som si po madrace musial dojst osobne
    po rozbaleni a sundani potahu bol madrac znatelne znecisteny necim cernym

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za rekaci. Dovolte, abych věci uvedl na pravou míru. U matrace Lada, kterou jste si objednal, je uvedeno, že výška jádra je 16cm, výška včetně potahu je 18cm.

    Dále uvádíte, že je zavádějící doprava zdarma. Zboží Vám bylo doručeno přepravní firmou zdarma na Vámi udanou adresu. Není nám tedy znám důvod Vaší stížnosti.

    Dále píšete, že jste u objednávky uvedl požadovaný termín dodání. Žádnou informaci o čase dodání jste však do poznámky neuvedl a když jsme spolu mluvili telefonicky, uvedl jste, že takovou informaci nemáte ani v potvrzení objednávky. Opět tedy nerozumíme vaší stížnosti.

    Dále uvádíte, že zboží bylo pod obalem znečištěno. Námi dodávané matrace jsou baleny ve dvojitém průhledném obalu, takže při přebrání zboží od dopravce lze snadno zkontrolovat, jestli je obal poškozený, nebo jestli jsou matrace ušpiněny. Pokud by bylo zboží při přepravě ušpiněno, doporučujeme naším zákazníkům zboží nepřebírat.

    Rovnež negativne hodnotíte dodací dobu. Z vaší strany bylo zboží uhrazeno ve čtvrtek 2.5.2013. Zboží jsme expedovali v pondělí 6.5.2013 Tedy do 3 pracovních dnů, jako je uvedeno u zboží.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Je to spatné. Nedodrzeli termin a neinformovaly- musel sem si koupit jinde.

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den pane Pohnan,

    rád bych uvedl na pravou míru Vámi uvedené informace. Objednávku jste provedl 19.2.2013, v té době byl termín doručení zboží 25.2.2013. Zboží jsme expedovali 22.2.2013 a Vaše storno jsme obdrželi 25.2.2013 v době, kdy již byl řidič se zbožím na cestě k Vám. Storno jsme přijali a zboží jsme stáhli zpět na sklad. Nevidím tedy důvod k Vaší stížnosti.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od objednání zboží uběhlo více než 10 dnů a žádná informace proč zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Dodací doba u Vámi objednané matrace je skutečně delší, za což se tímto omlouváme. Ve výrobě nebyl kvůli vysoké poptávce dostatek materiálu pro výrobu latexových matrací, proto došlo k prodloužení termínu dodání.

    Náš zaměstnanec Vás kontaktuje a pokusí se vyřešit celou situaci k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhá dodací doba oproti nabízeným službám na internetu. Již nikdy více.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dopravu nad 4.000 zdarma
    • Delaji z nakupujicich hlupaky, misto aby se vcas omluvili... za to ze nestihaji a ze se objednavka o 14dni zdrzi, tak radej lzou a vymysli si nekolik terminu a duvodu proc...

    Dne 27.11. jsme ucinili objednavku, po vyzadani podkladu k platbe (protoze nam email neprisel - duvod byl udajne gmail a spamkos, ale ve spamu rozhodne nic) jsme ji okamzite uhradili.

    Castka byla pripsana na ucet dne 29.11. o tom nam take neprislo zadne potvrzeni.

    Po nasem dotazu tel. 6.12.jsme byli informovani, ze matrace jsou pripraveny a budou je 7.12 odesilat a tedy budou doruceny dopravcem 8.12.
    Tak jsme se cely den zdrzovali doma a matrace doruceny nebyly. Kdyz nebyly doruceny ani nasledujici den, tak jsme se opet snazili dovolat. Odpoledne se konecne ozvali oni a sdelili nam, ze se nekde vytratila obednavka, ze se omlouvaji a ze jiz zbozi nestihnou odeslat. Bbude tedy odeslano v pondeli 12.12., ze uz je to jen o predani prepravci.
    V utery jsme tedy cekali prepravce a nic za to nam prisel prvni email zjejich strany a to s tim, ze byly matrace odeslany. To se mi teda nelibilo, pac nebyl dodrzen ani dalsi termin, na kterem jsme se domluvili. Na to mi bylo receno, ze se omlouvani, ze chyba byla u vyrobce (dodavatele?) /tedy najednou ne u prepravni sluzby/ a ze se termin zdrzel od lhuty uvedene u objednavky jen o dva dny... To uz jsem svou nelibost dala dostatecne najevo, tak se pan omluvil, ze se spatne podival a ze mam pravdu. Omluvil se za tedy jeste jednou za zdrzeni... to mne ale nejak neuspokojilo.

    Takze heslo ktere razi:"Doprava zboží nad 4.000,- ZDARMA! Zboží dodáváme v průměru do 6-ti dnů! Garance profesionálního jednání a odborné pomoci." Je pravdive pouze v tom, ze je doprava nad 4.000,- zdarma.


    techto sest dni trvalo nakonec dni sestnact.

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci.

    Na e-mail automaticky zasíláme potvrzení o přijetí objednávky. Zákaznici jsme 2x e-mailem objednávku potvrdili.

    Po uhrazení objednávky zasíláme e-mailem potvrzení o přijaté platbě. Toto potvrzení odchází automaticky v okamžiku, kdy jsou peníze přijaty na náš účet.

    Nepřijetí e-mailu pak může být způsobeno individuálním nastavením složky SPAM, které nejsme u zákazníka schopni ovlivnit.


    Nesouhlasím s tvrzením, že děláme z nakupujících hlupáky. Je pravda, že jsme zákaznici 2x potvrdili termín dodání, který se nakonec vždy posunul.

    Problém byl u výrobce, který nejdříve termín potvrdil nám, my jej pak potvrdili zákazníkovi. Toto se pak ze strany výrobce opakovalo ještě jednou, než zboží skutečně dodal.

    Takže jsme paní vždy potvrdili termín dodání, pak jsme zjistili, že zboží výrobce nedodal a termín znovu posunuli.

    S koncovým zákazníkem jednáme my a posouvání termínu dodání tímto způsobem nepůsobí nejlépe. U výrobce pracují také jenom

    lidé, kteří jsou před Vánoci ve vyšším pracovním stresu a mohou se splést.

    Za prodloužení termínu dodání jsme se paní omluvili, i když problém nebyl na naší straně.

    Pevně věříme, že i přes delší dodací termín budete s matracemi spokojena.

    S přáním pěkného prožití vánočních svátků,

    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • výborná cena
    • malé prostory
    • zboží v akci není na prodejně

    průměrný obchod má hodně co zlepšit

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Tento víkend jsme na prodejně malovali a prodejnu modernizovali, takže z logistických důvodů nebylo možné mít na skladě veškeré akční zboží.

    V dotazníku jste uvedl/a, že Vám zboží zatím nedorazilo. Napište mi na e-mail [email protected] číslo Vaší objednávky. Všechny objednávky starší 10-ti dnů (po těchto dnech zasílá heureka dotazník) mají u přepravce status doručeno, tak abychom zjistili, kde nastal problém a mohli ho řešit.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    klasický dnešní e-shop - nedozvíte se, jaká část matrace patří jaké tvrdosti, jaká část je hlava/nohy, že matrace je lepená a při příchodu smrdí jak tchoř (nicméně do 24 hodin bez obalu vyvětrala), no ale v dnešní době je tohle vlastně zcela normální :o/

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Nežli ale příště přistoupíte k negativnímu hodnocení, vyzkoušejte komunikaci s e-shopem. Dotaz na tvrdost matrace a rozmístění zón jsme od Vás neobdrželi. Stejně ani tak na složení zboží. Všechny tyto otázky bychom Vám rádi zodpověděli.

    Některé matrace mohou být skutečně lepeny. Záleží to na složení matrace. Lepeny bývají také někdy matrace v atypickém rozměru.

    Jak zacházet s novou matrací naleznete v článku http://www.i-matrace.cz/clanky/jak-zachazet-s-novou-matraci/ . Zde se také dozvíte, že matraci doporučujeme před použitím vyvětrat. Matrace jsou totiž ve většině případů max. dva dny po výrobě a vonní tedy novotou.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím ,jak bylo s matrací při přepravě zacházeno,zda není zlomená a tudíž zda je stále kvalitní!!!
    • Přepravu za kterou se mi zatím obchod nebyl schopen omluvit a určitým způsobem kompenzovat.

    Osobní odběr bych doporučila ,ale přepravu ne.Matrace pro miminko ,sice byla v pevném obalu,ovšem obal byl černý od mastného šmouru.Nebylo možné v čistotě matraci vyndat z obalu!!

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den paní Elicharová,

    děkujeme za reakci. Nicméně nevím, za co jsme si zasloužili takto negativní hodnocení.

    Matrace jsou právě kvůli možnosti ušpinění při přepravě baleny do dvojitího obalu, aby nedošlo k poškození či zašpinění zboží při přepravě.
    Pokud vím, matrace při přepravě poškozena nebyla, byl ušpiněn druhý vnější obal, za což jsme se Vám omluvili, i když tuto povinnost by měla spíše přepravní firma.
    Bohužel není v našich silách kontrolovat řidiče přepravní firmy, jestli zboží neuchopili zašpiněnými rucemi. Právě z tohoto důvodu balíme zboží do dvojitého obalu abychom předešli možnosti ušpinění.

    Věřím, že s matrací budete spokojena a bude Vám dlouho sloužit.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz