Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Den a 1/2 jsem čekala na vámi avizovanou dodávku, spala jsem v obýváku na válendě a čekala a čekala - až druhý den v poledne přijeli. Vzhledem k tomu, že jsem měla zaplacené komfortní dodání, tak se tak nestalo. Vaším pracovníkem mi bylo sděleno, že je to pouze za výnos /Výtahem/ . Ne, že za rozdělání a úklid igelitu a hlavně odvoz. Pak jsme se za určitou domluvu dohodli. Nemám k tomu radši žádné vyjádření!! Je mi 80 let a to to jednání se mi u žádného dodavatele nestalo. Jsou ale vánoce, tak to vezmeme trošku jinak. Vše jsem odpustila . A tím končím!!!

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    za přepravní firmu se omlouváme. Mají zboží doručovat do 24hod. Jak ale sama píšete, je před Vánoci a v tomto období se může stát, že přepravce nestíhá, což se stalo ve Vašem případě. Místo 21 tedy doručili 22.12.

    Z naší strany ale vše proběhlo dle objednávky. Vámi objednaná služba Comfort znamená výnos zboží a uklid obalu. Odvoz staré matrace je jiná služba, kterou jste si neobjednala. V objednávce je to zřetelně vyznačeno.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Po telefenu paní poradila. Vypadalo, že se vyzná.

    Bylo mi řečeno po telefonu, že když v pondělí objednám a zaplatím, do pátku ji mám doma. Takže samozřejmě matrace přišla až v pondělí. Ve čtvrtek kolem oběda jsem jim ještě volala, že stále nic a v pátek v po obědě teprve expedovali. Takže pokud spěcháte, asi bych zkusila jinde...

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Za delší dodací termín se ještě jednou omlouváme. Došlo ke zdržení na naší straně.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím, nemůžu posoudit
    • Doba dodání, 14 dní po zaplacení a zboží nemám, přesto že byla matrace psaná skladem a nechtěl jsem ani nestandardní rozměr
    • obchod ani neposlal žádné vysvětlení, až na základě mého dotazu odepsal že lituje za nepředpokládané zpoždění

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Termín dodání, jak píšete není 14 dní po zaplacení. Objednávku jsme obdrželi 24.4. a zítra zboží odchází k Vám + 1 den byl státní svátek 1.5. Tedy 7 dní dodací doba. Navíc 27.4. jsme Vás o prodlouženém termínu dodání +2dny informovaly e-mailem.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dnes je to 8 dní od objednání a zboží ještě nebylo expedováno, přitom jsem vybral zboží u kterého měli info, že je skladem

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Za delší dodací termín se omlouváme. Bohužel bylo u vaší matrace chybně uvedeno množství ve skladu, což způsobilo prodloužení termínu.

    Za komlikace se ještě jednou omlouváme.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    2.10.2022 objednávka
    2.10.2022 potvrzení přijaté platby
    5.10.2022 objednávka se zpracovává
    19.10.2022 email : velmi nás mrzí, co Vám právě musíme oznámit. Z nenadálých okolností
    musíme posunout termín doručení Vaší objednávky, přestože jsme
    přislíbili Vám ji do této doby dodat.
    Omlouváme se Vám za nenadálé prodlení a předem děkujeme za shovívavost.
    Plánovaný termín expedice je koncem tohoto týdne.
    21.10.2022 voláno s dotazem co se mou objednávkou děje?
    31.10.2022 doručeno

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Bohužel u vaší (a nejen vaší) objednávky došlo k prodloužení dodacího termínu z avizovaných 2 týdnů na týdny 4. V okamžiku, kdy jsme zjistily, že původně přislíbený termín z výroby nebude dodržen, jsme Vás o nastálé situaci informovaly.

    Pro doplnění, výrobní linka, expedice i celý výrobní závod výrobce byl napaden hackerským útokem a celá výroba vyřazena na několik dní, což způsobilo velké komplikace a zpoždění v dodávkách nejen u Vás ale i dalších zákazníků.

    Za způsobené komplikace se ještě jednou omlouváme.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Matrace neodpovídají obrázku.
    Místo matrací 17 cm, přišly matrace srolované na 12 cm.
    Nyní po týdnu mají necelých 14 cm.
    Zvažujeme vrácení.

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Děkujeme za Vaše hodnocení.

    Je nám líto, pokud matrace neodpovídá své výšce. Bohužel jste nás v rámci této nesrovnalosti nekontaktovala a tudíž nemáme možnost situaci řešit. Pokud byste standardně zaslala reklamaci, rádi Vám nevyhovující matraci obratem vyměníme.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nespokojenost

    Jiný materiál i barva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací doba, spatna komunikace s obchodem.

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Objednávala jste dva kusy povlečení, skladem byl však jeden kus. Tato informace byla u zboží viditelně zobrazena, proto trvalo dodání 10 dní. Dodací dobu jsme z naší strany dodrželi.

    O všech krocích zpracování a vyřízení objednávky jsme Vás informovali e-mailem a SMS.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Nesoulad označení výrobku a jeho specifikace
    • Komunikace obchodu

    Na základě negativního klientského zážitku bohužel nemohu tento e-shop doporučit.

    Obchod uvádí klienty v omyl nesouladem názvu výrobku a jeho specifikace; v mém případě jsem si objednal a předem zaplatil matrace Jelínek Sára Klasik; po cca třech týdnech byly ale doručeny matrace Sára Basic, což nižší řada matrací Jelínek. Podle sdělení zaměstnanců obchodu je dodávka v souladu s objednávkou a z mojí strany jde o „slovíčkaření“. Věřím, že výrobce v minulosti výrobky přejmenoval, já ale dělám objednávku nyní a přirozeně očekávám, že Klasik = Klasik a ne Basic.

    Obchod situaci, kdy vám dodá něco jiného, než jste si objednal, nechápe jako důvod k reklamaci, ale laskavě vám umožní jiné než objednané zboží v krátkém časovém okně vrátit; doprava a ztracený čas jdou pochopitelně k tíži zákazníka. Matrace Jelínek bych příště objednával přímo u výrobce a tomuto obchodu bych se vyhnul.

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den, pane Páníku,

    děkujeme za hodnocení. Dovolte abych uvedl na pravou míru několik nesrovnalostí, které zde uvádíte. Objednal jste si matrace Sára klasik. Tyto matarce Vám byly také dodané. Jedna byla výrobcem přímo označena Sára klasik, na druhé měl výrobce název Sára basic. Jak jste sám napsal v e-mailu, matrace jsou shodné. Firma Jelínek matrace skutečně před pár měsíci přejmenovala, pravděpodobně ale na několika skladových kusech ponechala původní názvy.

    Toto jsme Vám několikrát e-mailem i telefonicky potvrdili a nabízeli jsme Vám i kontakt přímo na výrobce, aby Vám potvrdil správnost dodaných matrací.

    Rozhodně jsme s Vámi celou dobu komunikovali. Využil jste však svého práva na odstoupení od kupní smlouvy ve 14-ti denní lhůtě. Toto Vám bylo z naší strany potvrzeno. Bohužel do dnešního dne, 17-dnů od Vámi zaslaného potvrzení od smlouvy jste zboží neodeslal zpět.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží deklarované skladem nebylo doručeno ani po 18ti dnech od objednání.

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Za komplikace se omlouváme, chyba vznikla u nás na skladě.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Bezproblémové objednání produktu
    • Uváděné informace u produktů jsou chybné
    • Objednaný produkt vypadá jinak než na fotografii

    V obchodu jsem si objednala povlečení Edison, které jsem chtěla darovat sestře k narozeninám. Objednávka proběhla standartně, doručení proběhlo tak, jak bylo u produktu uvedeno, tedy do 1 týdne.

    Po rozbalení povlečení oslavenkyní však přišlo kromě příjemného překvapení i nepříjemné. Na fotografii na stránce produktu je zobrazeno černé povlečení s dekorem žárovek na polštáři i dece, ale ve skutečnosti jsou žárovky pouze na povlaku pro deku.

    U povlečení za cenu 649 Kč plus doprava kupovaném přes internet si opravdu představuji seriózní informaci, jak povlečení reálně vypadá (když si ho nemohu prohlédnout) a ne nějaký idealistický a zavádějící obrázek. Ten je totiž stejně zobrazen i na balení povlečení a je mi srdečně jedno, že výrobce šidí. Obchod by měl vědět, co prodává, a minimálně na to kupujícího při prodeji upozornit v popisu zboží a nebo si udělat vlastní foto.

    Ale klamavá informace je asi u tohoto obchodu běžná, protože na stránkách produktu se uvádí doslova: "Povlečení vyrobeno v České republice" a níže ještě znovu v červené barvě "Česká výroba". Proč je tedy na obalu napsáno "Vyrobeno v Číně"???

    To považuji za velice neseriózní a už bych v takovém obchodu nic online nekoupila.

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení,

    povlak na polštář má skutečně mít stejný dekor (žárovky) jako povlak na peřinu. Jedná se pravděpodobně o vadný kus, který Vám bezplatně vyměníme, případně vrátíme peníze. Výrobcem je česká firma Jahu, která takto výrobek prezentuje.

    Za komplikace se omlouváme a v rámci řešení reklamace nás prosím kontaktujte.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedodrženy obchodní podmínky (doručení zboží do 3 dnů) jak ze strany obchodu tak přepravce.

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Za přepravní firmu se tímto omlouváme. Zboží měli skutečně doručit již v pátek. V pondělí prověříme u přepravní společnosti a budeme Vás informovat.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • není uveden skutečný termín odeslání

    Objednala jsem 1.9.2020 zboží "skladem". Ve čtvrtek 3.9. (kolem 16. hod.) jsem zjišťovala stav objednávky a bylo mi sděleno, že budou odesílat 7. nebo 8.9., prý standardní postup. Objednávku jsem tedy 3.9. zrušila a
    následně objednala jinde - 7.9. jsem měla zboží doma.
    Po telefonu nebylo storno možné. Pouze mailem po kterém jsem měla obratem obdržet potvrzení o stornu. O potvrzení storna jsem si ovšem musela požádat dalším mailem.

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den, paní Černá,

    Vaši objednávku jsme přijali 2.9.(objednávka byla učiněna 1.9. v pozdních večerních hodinách). Zboží skladem standardně expedujeme do 3 pracovních dnů. Dne 3.9. Vás naše pracovnice informovala o prodloužení termínu dodání vlivem naplněných kapacit přepravce. Předpokládaný termín prodloužení byl o 1 pracovní den (tedy 7.9.).

    Protože jste potřebovala dodání do víkendu, požadala jste storno objednávky. Zrušení objednávky preferujeme písemně. Omlouváme se za vzniklé potíže.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod lže co se týče zboží, že má na skladě
    • žádnou výhodu jsem nezjistil, když od začátku lhali, že mají matrace skladem
    • obchod lže co se týče zboží, že má na skladě, špatná komunikace až za 3 dny, že zboží nemají

    v obchodě mají asi pořádný nepořádek, když slibují dodání zboží na druhý den a až po 3 dnech zjistí, že zboží nemají na skladě, omlouvat se a vymlouvat umí dokonale

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se. Byla to naše chyba. U nás pracují také jen lidé, ale určitě nikomu nelžeme.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V žádném případě bych nedoporučila. Celková komunikace s obchodem na úrovni bodu mrazu. Jen výmluvy a lži. Zboží po 10 dnech stále nedorazilo. Vím že už bych si nikdy nic neobjednala.

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den, paní Havlíčková,

    děkujeme za hodnocení. Mrzí nás, že hodnotíte komunikaci takto negativně. Předně je potřeba říct, že jste zboží objednala s platbou na splátky. Bylo tedy nutné počkat, než vyřídíte všechny potřebné záležitosti s úvěrovou společností.

    Teprve od tohoto okamžiku můžeme považovat objednávku za závaznou. Poté došlo ke zdržení v dodání, za které jsme se Vám e-mailem a telefonicky omluvili. Nabídli jsem Vám i finanční kompenzaci za delší dodací termín. Tu jste ale nepřijala.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Peníze vrátili rychle.
    • Inzerovali zboží skladem, ale neměli ho.
    • Až po cca týdnu od objednání se ozvali, že doručení bude za více než měsíc.

    - zboží jsem objednávala přímo přes Heureku, nikoli přes e-shop; na Heurece inzerovali zboží skladem (a i cca měsíc od objednávky dostupnost skladem u této položky stále na Heurece inzerují)
    - žádný nepřijatý telefonát ani obdržený e-mail v den objednání zboží, kdy se mě prý pokusili kontaktovat, nemám
    - email s informací o pozdním dodání zboží, na který jsem reagovala obratem, došel až za 7 dní od jeho objednání a zaplacení - dříve jsem opravdu reagovat nemohla...
    - místo omluvy za špatně uvedenou dostupnost na Heuréce (což se může stát a chápala bych to) se ve své odpovědi na negativní recenzi snaží svalit vinu na zákazníka

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Rošt v rozměru 190x90, který jste si objednala, jsme skladem neinzerovali. Tento rozměr skladem nemáme a ani nedržíme. Tato informace je u zboží na našem e-shopu jednoznačně uvedená.

    Kolegyně se s vámi navíc pokoušely spojit ještě v den objednávky, aby Vás upozornily na dlouhý termín u tohoto rozměru, načeš jste reagovala s několikadením spožděním až na e-mail.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na matraci jsem čekala dva týdny, byť měla být skladem....večer před doručením, o kterém mě nikdo neinformoval volala arogantní paní, ať si zařídím na druhý ráno někoho na adrese, že matrace je velká a těžká a změna času je za poplatek, což bych u produktu za 10.000,- a hlavně po tak dlouhém čekání neočekávala a pomoc s výnosem taktéž za, dle mého názoru, vysoký příplatek...

    jak doba dodání, tak chování obchodu, v dnešní konkurenci na trhu, pro mne nepřijatelné, obchod nedoporučuji

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Váš popis situace je velmi zvláštní, neboť neodpovídá nákupu, který jste u nás provedla. Nejprve je nutné zdůraznit, že se u objednávky čekalo na platbu. Jakmile jsme od Váš přijali platbu, bylo zboží expedováno do 3 dnů na Vaši adresu. Nikoliv 14 dní, jak uvádíte.

    U nadměrně velkých zásilek, jako tomu bylo ve Vašem případě zákazníky předem informujeme, aby si zvolili termín dodání a zajistili výnos zboží. Při expedici zasíláme informační SMS a e-mail u každé objednávky. Musela jste mít tedy informaci o dodání min. 24 hodin předem. Řidič přepravní firmy má povinnost složit zboží za první uzamykatelné dveře. Výnos do bytu standardně nezajišťuje - případně je třeba tuto službu objednat předem. Částku za takovou službu si určuje přepravní společnost na základě hmotnosti a patra. Nikoliv my. Je tedy na každém, zda-li si výnos zajistí nebo zaplatí přepravní firmě.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace
    • všechno ostatní

    Jsem nespokojená s tímto obchodem. Obchod nabízí možnost vyzkoušení matrací Dřevočal 30 dní. Avšak nikde není upozornění, že některé tyto matrace - hlavně jednomatrace ve větším rozměru nejsou do spodního igelitu zavařeny jen obtočeny. V den doručení jsem kontaktovala tento obchod, že se mi zabalení pro vyzkoušení matrace nezdá a zda je zabalení správné. Měla jsem obavu, aby s tím nebyl problém kdybych náhodou matraci vracela - což se i nakonec potvrdilo.Dostala jsem odpověď , že mám nechat pro vyzkoušení ve spodním obalu. Tak jsem i učinila. Matrace mi však nevyhovovala - proto jsem zaslala odstoupení od smlouvy a matraci zabalila a ve čtvrtek poslala zpět. V pondělí mi došla odpověď, že mi bude odečtena cena za potah jelikož je evidentní, že jsem matraci používala bez spodního igelitu.S tímto tvrzením jsem nesouhlasila. Paní mi nakonec potvrdila, že se opravdu tato matrace nezavařuje - avšak trvala si na tom, že jsem matraci používala bez igelitu jelikož se na matraci našel vlas a jeví známky používání. A že mi posílá fotky z kontroly matrace, které mi vůbec nepřišly. Dožadovala jsem se těchto fotografií snad 3x a nic. Nakonec mi bylo odepsáno, že budou udělány dodatečné fotografie matrace - to se stalo po 6 dnech co jim matrace byla doručena. Ty mi také byly poslány. Na fotkách byl vidět vlas což ovšem vzhledem k tomu, že folie nebyla řádně zabalená - nelze zabránit. Vlas se tam mohl dostat jak od prodejce, tak při balení matrace nazpět - ovšem není to důvod a ani důkaz, že matrace byla používána bez igelitu. Dále na fotkách flek, o kterém se mi předtím nikdo nezmínil což mi připadá velmi zvláštní.
    Za mě obchod nedoporučuji!!! kvůli neprofesionálnímu přístupu, neupozornění zákazníka na zabalení matrace, kterého nakonec prodejce využije ve svůj prospěch.

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den, paní Vrabcová,

    dovolte abych reagoval na vaši odpoveď. V nákupním řádu i u matrací jasně uvádíme, že pro to, aby bylo možné matraci vyzkoušet 30 nocí, je nutné, aby byla matrace vrácena v originálním nepoškozeném obalu. Pokud nám po 30 ti dnech, jako se stalo ve Vašem případě, zašlete zpět matraci, kde pod tímto obalem byly vlasy, ušpiněný potah a zbytky prostěradla nebo jiné tmavé látky, nemůžeme matraci vzít nazpět.

    Internetový obchod nelze považovat za půjčovnu. Obal na matraci slouží k tomu, aby se zákazník mohl s výrobkem seznámit. K tomu je ale nutné přistupovat k obalu takovým způsobem, aby zkoušením zboží nedošlo ke znehodnocení obalu a matrace v něm.

    Matrace považujeme za hygienické zboží a takto k němu také přistupujeme. Pokud nám tedy zašlete zboží zpět ve znehodnoceném stavu, nezbývá nám nic jiného, než jej zaslat zpět, případně ekologicky zlikvidovat.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz