Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Matrace skladem co nebyly skladem, 2× voláno pro info o termínu doručení, 2× slíbený termín, ale ani jeden nevyšel. Jinak ok.

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Zboží skladem expedujeme obvykle ještě v den objednávky, pokud je objednáno do 12:00.

    Vyjímečně se může stát, že v expedičním autě již není místo pro další zboží a termín dodání se protáhne. Ve vašem případě do toho vstoupil ještě víkend a celkový termín dodání byl tedy ještě delší. Za nedodržení termínu se omlouváme.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Byla jsem upozorněna na dodání zboží za 14 dnů, čekám už měsíc . Po měsíci jsem dostala zprávu že mám čekat dalších 14 dnů. Snad mi bude doručeno alespoň do Vánoc.

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Bohužel z výroby jsme dostaly nejprve avízo o prodloužení na 14 dní a pak znovu další prodloužení z důvodu nedostatku výrobního materiálu. Za delší dodací termín se omlouváme.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Více než týdenní čekací doba na doručení zboží je příliš dlouhá.
    • Špatná komunikace.

    Deku z i.matrace mám objednanou a zaplacenou od1.8.2017,zatím nic nedorazilo,sám jsem se musel doprošovat kde zboží je.Bylo mi sděleno po osmi dnech abych si vybral jinou barvu, ale z nouze zvolená náhrada nedorazila do dneška. Před nakupováním v tomto e.shopu varují.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ještě nepřišlo

    Zboží ještě nepřišlo

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. O prodloužení termínu dodání jste byla informována e-mailem. Výrobce měl celozávodní dovolenou. Proto došlo k prodloužení termínu dodání. Zboží bude doručeno bude v tomto týdnu.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přepravní společnost, kterou tento obchod využívá, je naprosto tragická. Termín dodání se několikrát posunul, zboží nepřišlo naráz, společnost nemá funkční kontakt, matrace přišla s roztrženým obalem (ačkoliv jinak nepoškozená) a obal zboží byl neskutečně špinavý. Tato zkušenost mi znechutila další nakupování u tohoto obchodu. Poslal jsem stížnost na chování přepravní společnost, ale nikdo zatím ani nereagoval. Asi jim na tom nezáleží.

    Nedoporučuju kvůli špatné přepravní společnost, kterou obchod využívá.

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Za přepravní firmu se ještě jednou omlouváme. Na základě vašeho e-mailu jsme po přepravní firmě žádali vysvětlení, na které dosud čekáme.

    S přepravní firmou máme poměrně dobré zkušenosti a věřte, že využíváme všechny velké přepravní firmy u nás.
    Bohužel je to vždy o řidiči, navíc přeprava matrací a nábytku obecně je výrazně choulostivější na necitlivé zacházení, než např, parfém nebo mobilní telefon.

    Snažíme se proto o velmi kvalitní balení matrací, případně nábytku abychom eliminovali případné problémy. Ne vždy se nám to ale povede.

    Přijměte prosím ještě jednou omluvu za přepravní firmu.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Špatná komunikace.V době když už jsem čekala, že mi zboží dorazí mi došel email, že ho nemají skladem.
    raději nakoupím jinde.

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Delší dodací termín nás velmi mrzí. Ve skladě pracují také jenom lidé a bohužel se spletly při příjemce zboží. Za komplikace se velmi omlouváme.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodávané zboží rádi doporučíme, s dodanými matracemi jsme moc spokojeni, ale až budeme matrace dokupovat pro zbytek členů rodiny, tak si bohužel budeme muset zvolit jiného dodavatele. Matrace Dřevočal prodává více firem za stejnou cenu, tak to problém nebude.
    • U i-matrace nebyl absolutně problém do chvíle, kdy jsme obdržené matrace kvůli nevyhovující tuhosti měli zájem vyměnit. Komunikace se zákazníkem je celkem zoufalá. Ačkoliv je na webu uvedeno, že Vám rádi pomohou s výběrem, tak na mou emailovou žádost nikdo nereagoval, odpověď přišla až po telefonické urgenci. Pak jsme měli trochu potíž s tím, jak objemné matrace zaslat přes celou republiku k výměně zpět tak, aby to nestálo 1tis Kč. Navrhovali jsme, že by přepravu objednal dodavatel (protože by jako smluvní partner měl od dopravce určitě příznivější podmínky, než my, jako jednorázový zákazník) a cenu za dopravu nám potom připočetl k ceně nových (dražších) matrací, které jsme vyměňovali za původně zaslané, ale na toto dodavatel nepřistoupil.
    • Dále nám přišlo jednodušší, aby se neplatila plná cena nových matrací, ale byla vzájemně započtena vratka nevyhovujících, ale takto to prý účetně nelze a musíme zaplatit nové a oni nám vrátí peníze za zaslané zpět. Ok, toto jsme akceptovali, netušili jsme, že na peníze budeme muset tak dlouho čekat.
    • Matrace jsme si nakonec poslali sami skrz Česku poštu, vyšlo to nejlevněji - do rozměru klasické zásilky jsme se kupodivu vešli, ale na peníze zpět bychom možná čekali ještě dnes. Dle zákona mají být peníze zaslány zpět do 14ti dní, ještě před odesláním zpět jsem se 16.12. emailem dotazovala, zda pracují i mezi svátky, pro případ, že by se balík někde před Vánoci zpozdil, ale světe div se, nikdo neodpověděl :-( Na webu jsem informaci o uzavření firmy mezi svátky nenašla, tak jsme bez obav matrace poslali, zboží zpět na sklad i-matrace přijali ve středu 21.12.. Peníze jsme zpět na účtu měli mít do 30.12.počítám-li 14 dní od oznámení vrácení, ale nepřišly ani do 4.1., kdybych kalkulovala 14dní od obdržení zboží na sklad. Chápu, že mohli mezi svátky probíhat dovolené, inventury a jiné omezení provozu firmy, ale nebyl by určitě problém zákazníka krátce informovat o přijetí zboží a prosbě o trpělivost s vratkou peněz, pochopili bychom to. Takto jsme peníze dostali po třech týdnech na základě urgence.

    Pokud nepotřebujete řešit nějaké problémy, tak je nákup OK, ale příště budeme mířit za nákupem matrací ke konkurenci a budeme se modlit, že u zakoupeného zboží nebudeme muset řešit reklamaci

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Proč prosím považujete komunikaci za zoufalou, když na každý Váš dotaz jsme reagovali a snažili jsme se Vám pomoci i s vrácením zboží přes přepravní firmu? Navíc jste bez problému využili naší služby na vrácení zboží do 30-ti dnů, nikoliv do 14-ti dní, jak nám ukládá zákon. Doručeno 30.11. storno posláno 16.12.

    Výměna zboží = odstoupení od kupní zboží = vrácení zboží zákazníkem na vlastní náklady. Tedy objednavatelem i plátcem přepravy je zákazník, nikoliv dodavatel.

    Jelikož se jedna objednávka ruší, není možný zápočet proti druhé objednávce a musí se řešit přes dobropis.

    Na dotaz z 16.12. jestli máme otevřeno i přes svátky Vám kolegyně skutečně e-mail neposlala, za což se omlouváme.

    Zboží jsme skutečně obdrželi 21.12. a peníze zpět odeslali až 5.1.2017 Důvodem v prodlení byly dovolené, inventura a státní svátky. Obvykle ale peníze zasíláme do 3 dnů.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod se ozval až po deseti dnech s tím, že chce objednávku potvrdit telefonicky a zaplatit předem zálohu. O tom na webu nebyla ani zmínka.

    Katastrofální komunikace a doba reakce

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Jelikož jste objednala náhradní potah, který se žije na míru podle přání zákazníka, je u tohoto zboží vždy požadována záloha. Kolegyně se Vám pokoušela několikrát dovolat, bohužel neúspěšně. Snažila se Vás kontaktovat i e-mailem.

    Je tedy škoda, že jste se nám ozvala až po 11-ti dnech a to ještě formou recenze na heurece. V případě, že o objendávku nemáte zájem, prosím kontaktujte nás na oficiálním e-mailu [email protected]. Děkujeme.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zboží, které bylo uvedeno skladem a hradili jsme platbu kartou, nám dorazilo až za 13dní.

    Na dva dotazy emailem ke stavu objednávky nikdo neodpověděl. Na telefonický dotaz na stav vyřízení nám byla slíbena odpověď zpětným zavoláním a také bez odezvy.

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Nicméně s ním nesouhlasíme.

    Objednávku jste uhradil až po 2 dnech. Vámi objednané zboží v době objednání mělo a má i nyní dobu dodání 2dny. Tedy není vedeno skladem a z e-mailu, který máte uvedený v objednávce u nás žádný dotaz neevidujeme. Na e-mailové dotazy bežně odpovídáme do 10-ti minut. Telefonicky jsme Vás jako první kontaktovali my, ale bez úspěchu. Pak jste nám volal zpět, kdy Vám bylo řečeno, že zboží bylo předáno přepravní firmě, přišel Vám e-mail s informací o expedici a odkazem na sledování stavu přepravy.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    6 pracovních dní uplynulo od objednání zboží po dodání. Navíc se začalo něco dít až po dotazu, jak na tom tedy vlastně objednávka je. Na otázku, proč to trvalo tak dlouho, přišla odpověď, že to způsobil státní svátek.

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Dodací doba je uvedena 5 dní. Expedováno bylo po 6-ti dnech a to právě z důvodu státního svátku 17.11. Výroba v tento den nebyla v provozu a termín dodání se tak o jeden den protáhnul.

    Za komplikace se omlouváme.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nedokáže dostatečně zabalit zboží před odesláním zákazníkovi.
    • Objednala jsem si jeden z nedrazších potahů na matrace, nicméně po rozbalení a usazení jsme zjistili, že je špinavý. Igelit byl na místech roztržený, ale na druhém, slabším igelitu, nebylo poznat poškození, proto jsem převzala.

    Nedoporučuji nákup v tomto obchodě, po podané reklamaci o nedostatečném zabalení odeslali reklamaci na dopravní společnost, ta zamítla z důvodu převzetí bez výhrad.
    Slečna Pešová, co vyřizovala reklamaci neví, do jak slabých igelitů se matrace balí, ani po předchozích recenzích na nedostatečné zabalení nedokáží napravit pochybení.
    Slečna mi i tvrdila, že obalení do strečové folie by nepomohlo, protože je slabší ...

    Takže mám doma extra drahý potah na matraci a krásně špinavý ... no vrchol komunikace snad ten, že mi můžou potah na moje náklady nechat vyčistit.

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den, slečno Vránová,

    děkujeme za recenci. Předně s Vámi nesouhlasím, že by zboží bylo baleno nedostatečně. Matrace jsou chráněny dvojitým obalem dostatečné tloušťky, aby při běžné manipulaci nedošlo k poškození. Poškodit zboží při přepravě umí každá přepravní firma, ať je zabaleno sebelíp.

    Pokud již k poškození dojde, doporučujeme zboží nepřebírat nebo zapsat do protokolu přepravci, že zboží bylo převzato s poškozením. Pokud zápis přepravci do protokolu neuvedete, svým podpisem stvrzujete, že jste zboží převzala v pořádku a nepoškozené.

    Je tedy v zájmu každého zákazníka zboží řádně překontrolovat a při pochybnostech nechat zboží od přepravce rozbalit - na to máte právo.

    Navzdory Vašeho podpisu pod textem, že jste zboží převzala nepoškozené, jsme kontaktovali přepravní firmu a snažili se poškození potahu řešit s přepravní firmou. Ta reklamaci odmítla s tím, že jste zboží převzala v pořádku.

    Uznejte sama, že z naší pozice je nemožné objektivně posoudit, zda-li došlo k poškození u přepravce nebo Vámi při manipulaci s matrací.

    Kolegyně se Vám pokusila vyjít vstříc a nabídla Vám profesionální vyčištění potahu případně novou polovinu potahu a to za symbolické ceny.

    Pro úplnost ještě doplním, že pokud přepravní firma pojme podezření, že zboží je pro přepravu zabaleno nedostatečně, zboží k přepravě nepřevezme - týká se všech tuzemských přepravních firem.

    S pozdravem za tým I-matrace.cz,
    T. Konečný - vedoucí prodeje

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nedodržení dodací lhůty
    • obal matrací byl neskutečně špinavý, ruce ihned černé

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Matrace jste objednal 14.6. před půlnocí, expedovány byly 17.6. Termín dodání byl tedy o jeden den delší. Místo 3 dnů 4 dny. Za prodloužení termínu dodání se omlouváme.

    Řidiči přepravních firem mají povinnost udržovat auto čisté aby nedošlo k ušpinění přepravovaného zboží. Víme, že toho nelze dosáhnout ve 100% případů, proto balíme matrace do dvou obalů, aby nedošlo k ušpinění matrací.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

    • Zboží nedorazilo

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Ovšem nerozumíme tomu, proč obchod nedoporučujete, když dodací doba u Vámi objednaného zboží je 14 dní. Proto Vám ještě nemohlo dorazit. Termín dodání je až 21.4.2016

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Stránka se slevovím kodem.Dostal jsem kupon na slevu 250kč,když objednám zboží nad 6000kč.Po zadání kodu se neobjevila a místo toho se tam objevilo,že se sleva započítá po oodeslání objednávky.Dopadlo ,že zboží mám za plnou cenu.Sleva žádná.Bud jsem dal špatný kod a nebo je to klamavá reklama.Každopádně nebylo možno ověřit platnost kodu před odeslání objednávky.Špatně nebo umyslně navržena web stránka. Za mě hodně velký zklamání.

    Už bych tam z principu nenakoupil.

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Slevový kód Vám byl odeslán na zadaný e-mail. V e-mailu je uvedený postup, jak slevový kód uplatnit. Stačí jej na konci objednávky vložit do kolonky slevový kód.

    Potvrzení o správnosti kódu Vám pak přijde na e-mail. Ve Vašem případě nebyl u objednávky uplatněn žádný slevový kód, proto jste nemohl dostat potvrzení o správnosti a uplatnění kódu. Slevový kód nebyl ani v poznámce objednávky. Pravděpodobně jste jej tedy nezadal.

    Slevový kód je skutečně nutné vložit do kolonky "slevový kód". Na e-mail Vám pak přijde potvrzení o slevě.

    Pokud nás kontaktujete na e-mailu [email protected], prodloužíme Vám platnost slevového kódu pro další nákup.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • přehlednost stránek
    • nulová komunikace, přeprava FOFR a nutnost vyzvednout v depu což v případě matrace 140 cm je s dopravou k domovu osobákem problém

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Ovšem nerozumíme tomu, proč si stěžujete na komunikaci, když jste byl celou dobu informován o stavu objednávky. Z našeho skladu odešlo zboží v termínu, o čemž jste byl informován e-mailem. Poté Vás kontaktovala přepravní firma, kde jste měl možnost sledovat on-line stav přepravy, včetně kontaktu na přepravce.

    Přepravní firma se Vám pokusila zboží doručit na uvedenou adresu. Pokud jste se s nimi domluvil na osobním odběru v depu přepravce, byla to již Vaše aktivita, kterou nedokážeme ovlivnit.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

    • Zboží je od 4.12. zaplacené a dodnes 16.12. Jej nemam. Jedná se o podhlavnik - nic velikého.

    Toto se mi naštěstí nikdy nestalo. Proto vždy platím predem.

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Ortopedický klín, který máte objednaný, Vám ještě nemohl být dodán, jelikož doba dodání je 14 dní. Termín doručení je tedy až 18.12.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Kromě velmi špatné domluvy ohledně dovezení zboží mě naštvala především klamavá reklama - kupon na slevu 250Kč za první nákup byl zřejmě jen reklamní tah. Částka na úhradu zboží byla nakonec stejně v plné výši.

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den pane Fořt,

    děkujeme za hodnocení. Slevový kód platí pro nákup zboží v hodnotě objednávky nad 6000Kč. Tato informace je uvedena i u slevového kódu. Vaše objednávka byla v nižší hodnotě, proto na ni nebylo možné slevu uplatnit.

    Dále uvádíte dlohou dodací lhůtu. Platba od Vás přišla v pondělí 17.8. a ještě v ten den bylo zboží expedováno z našeho skladu. Protože Vás přepravní firma nezastihla, bylo zboží doručeno až na třetí pokus. I přes to, že jste neměl objednané odpolední dodání, Vám přepravní firma vyšla vstříc a zboží doručila bez příplatku v pozdním odpoledni.

    I přes uvedené komlikace doufáme, že Vám budou matrace dobře a dlouho sloužit.

    S pozdravem
    Team i-matrace.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • DORUČENÍÍÍ!!!!

    KATASTROFA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu i-matrace.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Omlouváme se za delší dodací termín. Bohužel až ve skladu se přišlo na to, že jedna matrace je ve špatném rozměru. Skladník tuto informaci nepředal odpovědné osobě a pak došlo ke zpoždění v expedici.
    Za vzniklou situaci se omlouváme. Naši pracovníci Vás budou kontaktovat a navrhnou Vám adekvátní kompenzaci.

    S pozdravem,
    Team i-matrace.cz