• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Nulová komunikace
    • Vypnutý telefon
    • ...a nakonec velká nevýhoda-prostě nemáte zboží ani peníze...

    Už jsem dlouho nenarazil na podvodný e-shop. Tento tak bohužel vypadá. Něco se muselo stát, protože v minulosti dle recenzí e-shop fungoval. Zboží jsem objednával před 8 dny a přišlo mně pouze potvrzení o platbě/zaplacení. Zkoušel jsem mailovat, psát SMS na číslo, jenž jsem na jejich stránkách nenašel, ale objevil někde na netu. SMS byla pouze odeslána, nikoliv doručena, takže telefon vypnutý... No tak jsem přišel o cca 300,-Kč. Není to na zhroucení, ale ten vztek... :( ...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Trvá to moc dlouho a nikde nic - už nikdy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Yboží jsem neobdržel a peníze nemám

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Hodně dlouho jelo ke mně
    • zboží nebylo doručeno
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kontaktní telefon odpojen,na mail neodpověděli, týden po objednání bez reakce.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • pěnovač na mléko byl závadný, křivá tyčka, takže vibruje

    Reakce obchodu HyperElektro.cz

    Dobrý den paní Olejárová,
    je nám líto, Heureka recenze neslouží k hodnocení zboží, ale k posouzení kvalit daného eshopu, jak s Vámi komunikoval, zda doručil zboží v termínu který uváděl, zda odpověděl na případné dotazy ap.
    Vaše recenze proběhnutého obchodu o ničem z tohoto nevypovídá, stát se to může ale nikoliv naší vinou.
    10.1. v 00:34 jste objednávku vytvořila a 10.1. v 10:26 vám byla objednávka na zboží skladem odeslána.
    Žádnou jinou informaci ani o poškození zboží v hodnotě 123,- Kč kromě této recenze od vás neevidujeme. Vše je řešitelné.
    S pozdravem Sokolík Jan

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Posíláte produkt bez českého návodu

    Reakce obchodu HyperElektro.cz

    Dobrý den pane Jonáši,
    již při telefonním kontaktu jsme Vám sdělily že návod lze zdarma stáhnout v elektronické podobě na našich stránkách a není nám nutno hned vyhrožovat ČOI a jinými orgány. Vzhledem k tomu že jste se již neozval a pouze napsal tuto recenzi předpokládáme že jste si již návod v pořádku stáhl.

    S pozdravem Sokolík Jan

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Obchod nekomunikuje, na stránkách udávají dodání do tří dnů, a zboží přijde za 14 dní.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Musela bych si zakryt obe oci, abych nevidela, jak se tyto matne ramecky krasne lesknou... Sice maji stitek s kodem asi od vyrobce, kde je uvedeno -zlata matna- ale tak ma ocni vadu vyrobce i prodavajici? Chapu, ze u vyrobce k omylu muze dojit, ale ze to nevidi dalsi lide, kterym toto projde rukama? Necham si je, protoze jsem trosku lina vracet takto ne zrovna lehke zbozi, ale uz je mam pripravene na prelakovani, opravdu chci, aby pozadovana matna byla matna. Takze radeji si overte dotazem, zda to tak opravdu je.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Žádnou jsem u mé objednávky bohužel nenašel.
    • Chaos a laxní přístup při vyřizování objednávky.

    Přišlo jiné zboží než obchod deklaroval, v mém případě to byl multimetr. V e-shopu byl vystaven a popsán multimetr EM391 a dorazil MD-210 s nižším rozsahem měření napětí, konkrétně o 300V méně, i jeho cena byla oproti jiným e-shopům znatelně vyšší.
    Na můj dotaz, než jsem se vůbec dovolal, jak se možné, že šel někdo s fakturu, kde bylo psáno EM391, do skladu pro zboží a vzal něco úplně jiného, mi bylo řečeno, že se mám podívat na EAN že je stejný. Mě jako zákazníka EAN nezajímá, zajímá mě to co je psáno u produktu a fotografie u které nebylo psáno, že je ilustrační. Nastala velmi komplikovaná reklamace, po upozornění, že nemám funkční tiskárnu mi byl odeslán štítek a protokol k vytisknutí. Po nezdařeném odeslání balíku zpět přes reklamačního asistenta v zásilkovně, chybějící kód od obchodu, jsem zažádal o svoz z mé adresy, bohužel podmínkou bylo zabalení balíku do kartonové krabice 20x20 cm, což jsem musel sehnat. Takže zbytečné ježdění, shánění, prostoje a promrhaný čas.
    Obchod z mé zkušenosti nedoporučuji, maximálně pro osobní převzetí.

    Reakce obchodu HyperElektro.cz

    Dobrý den,
    přesně jsme předpokládali že i když Vám vyjdeme (vzhledem k našemu pochybení) ve všem vstříc a dokonce i uhradíme Vámi požadované cestovní náklady na zakoupení (nové) krabičky , která nicméně po doručení k nám vykazovala nejedno použití, dojde k podobné reakci.
    Kontrola před odesláním opravdu probíhá formou načtení EAN kódů který souhlasil, dodavatele bohužel změnil specifikace výrobku bez předchozího upozornění.
    Netušíme jak jste vyhodnotil že k přepravě je nutná kartonová krabička o rozměrech 20x20 cm když i Vám byla zásilka doručena v bublinkové obálce, kterou po přelepení lze využít i k zpětnému odeslání.
    S pozdravem Sokolík Jan

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po týdnu jsem napsala do obchodu, protože jsem netušila, proč není zboží na cestě. Dostala jsem odpověď, že zjistili s "hrůzou a překvapením", že dodavatel zboží nedodal, a že nebude ho mít zatím mít na skladě. Nabídli mi vrácení peněz, doufám, že mi přijdou na účet.

    Reakce obchodu HyperElektro.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vyčerpávající hodnocení, opravdu nám tato situace byla nepříjemná jak jsem Vás informoval i na mailu.
    Peníze odešly minutu po zrušení objednávky a odmítnutí adekvátní náhrady.
    S omluvou a přáním pěkného dne Sokolík Jan

  • Dlouhá dodací lhůta,přitom avizovali do3 pracovních dní

    Reakce obchodu HyperElektro.cz

    Dobrý den,
    a v tomto termínu (do 3 pracovních dní ) jsme skutečně zboží odeslali.
    Jelikož jste si zboží objednal v pátek 2.7 v 15:59 po svozu zásilek a v pondělí a úterý byl svátek, byli jsme schopni předat objednávku přepravní službě 1 pracovní den což je ve středu 7.7. tudíž Vaše hodnocení se nezakládá na skutečnosti.
    S pozdravem Sokolík Jan

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dost dlouhá dodací lhůta ( podle prodejce bylo zboží na skladě a objednal i zaplatil jsem ho před 7 hodinou ranní, tedy dle prodejce mělo být zpracováno ještě týž den, zásilkovna oznámila převzetí až 6 dní po objednávce a zaplacení ) dorazilo až za 8 dní. Jsou daleko rychlejší dodací lhůty u jiných obchodů. Jinak zboží bylo v pořádku

    Reakce obchodu HyperElektro.cz

    Dobrý den,
    z části máte pravdu , objednal jste dne 24.02.2021 06:27 dvě balení redukce která se zobrazovali skladem avšak bohužel jsme měli k okamžitému odeslání pouze jedno balení. V dalším již pravdu nemáte. Zásilka od nás odešla 26. 02. 2021 11:29:16 což je za dva dny od objednání. V tomto bohužel chybovala zásilkovna a jsme v tom poněkud nevině a toto hodnocení si opravdu nezasloužíme.

    Zde zasílám kompletní trasování Vaší zásilky:
    24.02.2021 06:26 Objednávka byla přijata
    26. 02. 2021 11:29:16 Příjem elektronických dat k zásilce.
    26. 02. 2021 14:27:45 Příjem zásilky na podacím místě DEPO Brno, Panattoni Park, Letiště Brno – Tuřany 961/11, Hala D
    01. 03. 2021 09:48:02 Příjem zásilky na expedičním depu Liberec, Volgogradská 17.
    02. 03. 2021 08:35:31 Zásilka připravena na cílovém výdejním místě Stráž nad Nisou, Bergerovo náměstí 174.
    02. 03. 2021 15:55:22 Výdej zásilky příjemci.

    Za zákaznickou podporu Sokolík Jan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Všechny baterie které jsem u Vás koupil měly poloviční kapacitu.

    Reakce obchodu HyperElektro.cz

    Dobrý den pane Zajonci, objednal jste si ty nejobyčejnější baterie zinkochloridové GP Greencell v ceně 7 ,- a 9,- Kč u kterých kapacita není vůbec uvedena.
    Tyto baterie jsou vhodné pouze pro nízko-odběrová zařízení (ovladače, hodiny, ap.) vložením třeba do digitálního fotoaparátu nemusí k zapnutí přístroje ani dojít. Pro vysoko-odběrové zařízení kde je kladen nárok na dlouhodobý větší proudový odběr (fotoaparát, blesk, svítilna, rádio) je třeba použít alkalické baterie.
    Proto tuto recenzi ve vší úctě považujeme spíše za neznalost z Vaší strany, než za naše pochybení.
    Objednávku jste uhradil 12.01.2021 23:21 a 14.01.2021 14:06 byla kompletně expedována.

    S pozdravem za zákaznickou podporu
    Sokolík Jan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kabel netěsní, takže strojek je připojen k elektřině jen přerušovaně. Musel jsem nouzově použít kabel ze starého holicího strojku, který je trochu lepší.
    • Když přístroj zakoupím na internetu, nevím kde mi jej v záruce opraví. Nedostal jsem ani informaci, kam strojek mohu v tom případě zaslat. A musím pak vynaložit poštovné.
    • Strojek byl dodán nikoliv do tří pracovních dnů, nýbrž až za tři týdny. Byly mezi tím svátky, ale pracovních dnů byly mezi tím minimálně dvojnásobek než tři. Nespěchal jsem, ale nemáte slibovat to, co nemůžete dodržet.
    • Strojek se při použití elektrizuje, je po použití plný chlupů, to minulé strojky nedělaly, a byly také z plastu.

    Kupovat přes internet nedoporučuji a nedoporučuji vadné produkty firmy Remington - kabel je nevhodný a přístroj nefunguje.

    Reakce obchodu HyperElektro.cz

    Dobrý den,
    je nám velmi líto že jste nespokojen a bohužel je toto jediná zpráva od Vás. A nemáte s termínem dodání bohudík pravdu. Objednávku jste vytvořil v pátek 18.12. večer a do tří pracovních dnů Vám byla objednávka skutečně odeslána.
    Zde je trasování Vaší zásilky.

    Podrobnosti
    22. 12. 2020 12:23:18 Příjem elektronických dat k zásilce.
    22. 12. 2020 15:19:15 Příjem zásilky na podacím místě DEPO Brno, Panattoni Park, Letiště Brno – Tuřany, Hala D (sklad).
    23. 12. 2020 00:18:58 Příjem zásilky na expedičním depu Praha, U Arborky 696.
    23. 12. 2020 15:23:20 Zásilka připravena na cílovém výdejním místě Praha 3
    30. 12. 2020 16:29:55 Výdej zásilky příjemci.

    S pozdravem za tým Hyperelektro Sokolík Jan

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží jsem vrátil, chyběl srozumitelný návod v č. jazyce, demontáž -vyjmutí akumulátoru nebylo ručně bez použití nějakého nástroje možné.
    Pan prodejce chybějící návod vysvětlil tak, že - každý uživatel tohle umí, když si koupíte třeba pistoli, také není přiložen podrobný návod-(???)

    Reakce obchodu HyperElektro.cz

    Dobrý den, máte pravdu v tom že je přiložen návod v češtině ve velmi jednoduché formě.
    Odšroubování zadní části svítilny WN13 jak je i na obrázcích zobrazeno nepovažujeme za chybu návodu.
    Nicméně po telefonu při několikerém dotazu proč tam není uvedeno v psaném textu že se má zadní část odšroubovat a zdělením že jste technik, jsme nadneseně opravdu uvedli že to je stejné jako u ostatních taktických svítilen a že při koupi je to podobné jako u zbraně, neboť po telefonu to nebylo možné Vám předvést jak odšroubovat zadní část.
    Za zákaznickou podporu Sokolík Jan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží ani za 14 dnů nedorazilo

    Reakce obchodu HyperElektro.cz

    Dobrý den,
    musím Vám dát za pravdu, bohužel nejen naším pochybením došlo k zpoždění odeslání nejen Vaší objednávky. Chaotické opožděné dodávky od společnosti Solight tomu bohužel příliš nepomohly, objednané zboží bylo dodáno až desátý den od vytvoření objednávky a bohužel naší chybou vzhledem k téměř nezvládnutelnému počtu objednávek bylo zboží odesláno až 13 den od objednání za což se velmi omlouváme. Nicméně zásilku jste převzal a my budeme rádi když budete aspoň spokojen s objednaným zbožím když už ne s našimi službami.
    Za celý tým Hyperelektro s omluvou Sokolík Jan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Píšou skladem, ale nemají

    Další eshop, který uvádí že má zboží skladem a přitom tomu tak není. V úterý 17.11. jsem zde objednal s tím, že doručeno bude podle stránek ve čtvrtek 19.11. Jelikož se nám rozbil zvonek a potřebovali jsme urychleně nový, tak jsme koupili zde. Zboží bylo ale odesláno až v pondělí 23.11! K vyzvednutí 26.11., o týden později... Příště už tady nenakoupím.

    Reakce obchodu HyperElektro.cz

    Dobrý den pane Bejleku,
    je nám velmi líto, zřejmě patříte mezi zákazníky kteří bohužel nečtou informace uvedené u produktů. Objednaný zvonek byl s dostupností "Skladem u dodavatele" u tohoto termínu uvádíme odeslání do tří pracovních dnů nikoliv doručení. Jelikož i dodavatel měl poněkud problémy vzhledem k enormnímu nárustu objednávek a navíc musel pracovníky skladu rozdělit do skupin aby nedošlo k možné nákaze a celkovému uzavření skladu byli veškeré objednávky zpožděny v opačném případě se nám daří odesílat i dříve než avizujeme. V tomto období je to opravdu složitější než na první pohled vypadá a i my by jsme byli raději kdyby vše fungovalo jak má. Nicméně chápu Vaše roztrpčení nad jednodenním zpožděním (21.11.-22.11.víkend) v odeslání vaší zásilky. K odběru na vybrané pobočce Zásilkovny jste byl vyzván již 25.11
    Za zákaznickou podporu Sokolík Jan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    noční světlo s fotosenzorem svítí pořád, i přesto že by mělo svítit jen za tmy, ale vzhledem nízké pořizovací ceně nebudu reklamovat, je to moc složité