• Nedoporučuje obchod

    10 %

    za objednané zboží jsem zaplatil a doposud mi nebylo doručené, ani se mno nekomunikují

    Reakce obchodu HyperElektro.cz

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení, velmi nás mrzí zpoždění Vaší objednávky.
    Bohužel k tomuto došlo i díky vaší pozdní úhradě kdy objednávka byla uhrazena až 6 dní po vytvoření.
    Standartně stornujeme neuhrazené objednávky po 5-ti dnech.
    S pozdravem Sokolík Jan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • slušné ceny
    • 10 dnů po objednávce nic nemám
    • 10 dnů po objednávce nic nevím
    • nikdo nekomunikuje

    Zboží, které obchod uváděl skladem do 3 dnů ani po 10 dnech nedorazilo, zato formulář k hodnocení přišel. Zásilkovna mi předala už před 7 dny sledovací kód zásilky, ale uvádějí, že jim obchod zatím zboží nedodal. Obchod mi zaslal pouze potvrzení objednávky a více nekomunikuje. Kašpárkov hadr, ať žije banánová republika, to jsou služby k vysmátí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Délka dodací lhůty.
    • Kvalita dopravy zboží.
    • Kvalita komunikace obchodu.
    • Nabízejí něco jiného, než zasílají.

    Tomu se říká "Dokonale klamavá reklama". Objednal jsem si dle nabídky set-top box ALMA 2800 pro starší televizi s RF modulátorem a anténním výstupem RF OUT, který jsem v ostatních e-shopech marně hledal. Byl mi doručen úplně jiný typ set-top boxu a to ALMA 2800 SE, který nemá vůbec žádný RF modulátor ani anténní výstup RF OUT. Navíc přední panel je úplně jiný, zadní panel zobrazen není. Co nejdříve odstupuji od kupní smlouvy a zboží zasílám zpět. Velké zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Výrobok neodpovedá fotgrafii

  • Ani po čtrnácti dnech mi nikdo nebyl schopen vzít telefon natož odepsat na mejl. Nemám ani peníze ani rádio.
    ZÁSADNĚ TENTO OBCHOD NEDOPORUČUJI!!!!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží přišlo po 14 dnech a to až po telefoních urgencích (6krát voláno v pracovní době obchodu teprve po sedmé se mi někdo ozval),zboží přišlo od stejného výrobce ale jiný typ.Jsem si jist že z tohoto eshopu už nikdy nic neobjednám.Kdyby šla dát v hodnocení nula tak ji dám.

    Reakce obchodu HyperElektro.cz

    Dobrý den, v předvánočním období došlo k určitým zmatkům a je pravda že vaše objednávka byla odeslána až po 12-ti dnech po Vaší telefonické urgenci kdy byla nevyřízená objednávka dohledána za což se samozřejmě omlouváme. V pracovní době lze zvednout telefon pouze když zrovna neobsluhujeme zákazníky a v případě že jste se nedovolal lze vše vyřídit pomocí mailu. Objednal jste si 4ks nabíjecích baterií AA GP2700mAh a baterie AA GP2700mAh Vám byli zaslány. Jediným rozdílem je jinak barevný obal. Přesto se jedná o identické zboží od stejného výrobce i dodavatele.
    S pozdravem Sokolík Jan

  • Doručení v pořádku ale jak můžete prodávat takový šmejt? Chrčí v tom nedá se to vůbec poslouchat .....těžkej propadák myslel jsem si najivně že bude z toho lepší poslech jak z mobilu ale ani náhodou! Stopněte to a nepropagujte pokud nechcete dostávat takový to zprávy

    Reakce obchodu HyperElektro.cz

    Co na to dodat?!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo doručeno v porušeném a rozbaleném originálním obalu, který byl navíc poškozený a darková kazeta se rozpadala. Zboží bylo evidentně používáno. Na tuto skutečnost jsem nebyl předem upozorněn ani mi nebyla poskytnuta přiměřená sleva. Tento obchod nikomu nedoporučuji pro jejich neseriózní a nepoctivé jednání.

    Reakce obchodu HyperElektro.cz

    Dobrý den, použité zboží rozhodně neprodáváme.
    Škoda že jste nás o poškození neinformoval, mohli jsme vše dořešit k Vaší spokojenosti.
    S pozdravem Sokolík Jan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem sice obdržela, ale je nefunkční.

    Reakce obchodu HyperElektro.cz

    Dobrý den,
    po vložení tužkové baterie a udržení zobrazené polarity -/+ hodiny jedou bez známek poruchy.
    Jedná se tudíž o chybu obsluhy nikoliv vadu výrobku.
    S pozdravem Sokolík Jan

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nic

    Zboží které jsem si objednal je tak vratké a jednoduchá konstrukce,že počítám vydrží párkrát vysunutí.

    Reakce obchodu HyperElektro.cz

    Dobrý den,
    10.07.2019 23:30 Objednávka byla přijata
    11.07.2019 09:53 Objednávka byla potvrzena
    11.07.2019 10:15 Objednávka byla uhrazena
    11.07.2019 13:54 Objednávka byla expedována
    O všech těchto krocích jste byl mailem informován.
    Zatím opravdu neumíme dodat zboží dříve než si jej zákazník objedná.

    Za zákaznickou podporu Sokolík Jan

  • U zboží uvedeno skladem, ve skutečnosti nebyli vůbec schopni dodat.

    Reakce obchodu HyperElektro.cz

    Dobrý den,
    ještě jednou se Vám omlouváme, máte pravdu. Došlo k systémové chybě kdy dobropisované zboží se nám načetlo zpět na sklad. O této skutečnosti jsme Vás okamžitě informovali a nabídli možné alternativy varné konvičky ve stejné ceně 349,-. A uhrazenou platbu jsme Vám ihned vrátili.
    Za zákaznickou podporu - Sokolík Jan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už je to 11 dní od objednávky a zboží jsem dosud neobdržel.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    when purchasing the item I was aware that the box was damaged, when I open the vacuum I discovered that it was used and had someone elses dirt in it. I am not happy that it was misrepresented.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží jsem po víc jak týdnu zatím neobdržela.

    Reakce obchodu HyperElektro.cz

    Dobrý den, děkujeme za nákup i hodnocení.
    Zboží které jste si objednala bylo s dostupností 10 pracovních dní jak je i uvedeno u zboží i v potvrzení objednávky.,
    S pozdravem Sokolík Jan

  • Jiné zboží než jsem si objednal

    Reakce obchodu HyperElektro.cz

    Dobrý den, objednal jste si foukací harmoniku GOLDEN CUP JH 1040 C. Ta Vám také byla odeslána.
    Poprosím o kontrolu zda hodnocení bylo skutečně určeno našemu obchodu.
    S pozdravem Sokolík Jan - Hyperelektro

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • v obou flaštičkách menší množství než udává prodejce

    Objednal jsem si imerzní olej - 2 ks po 5 ml. V jedné flaštičce byly 3,1 ml, v druhé dokonce 1,9 ml. I když se jedná o cenově nikterak významnou objednávku ( v řádech desítek korun), nikdo se neobtěžuje zkontrolovat alespoň pohledem, že přinejmenším je rozdíl v množství u obou balení. Opravdu jim "tleskám".

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obchod jsem navstivil na doporuceni znameho.Moji zkusenost neni moc povzbudijici.Pokud zbozi kupujete tak jsou max.vstricni.Horsi to uz ale je v pripade reklamaci. V mem pripade po druhym pouziti konvice zacala tect. Doporucoval bych aby se snazili vice zlepsit komunikaci se zakaznikem.A jeste bych doporucil aby si overili dodavatele zbozi ktere ponukaji protoze v mem pripade mi vadne zbozi vymenili za nove ale uz to
    melo znaky zbozi 2kategorie. V mem pripade se jedna o varnou konvici Severin WK 3471.Uvedene nove zbozi po reklamaci bylo poskrabane na spodnim uchopu a viko konvice ma plastove deformace.Zatim je funkcni tak si konvici necham aj se zminenimy nedostatky.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednávala jsem bílé svatební album, které jsem měla jako dárek, a přišlo mi z e-shopu špinavé. Flek byl z vnitřní strany desek, takže jsem si toho všimla až po otevření alba (tedy po rozbalení z igelitu). E-shop jsem informovala a odpovědí bylo, že oni za to nemůžou, protože album bylo zabalené v igelitu. Psala jsem jim tedy, že nejspíš bylo špinavé už od dodavatele a odpověď žádná. Takže za mě velké zklamání :-(

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Už několikrát se mi stalo, že zboží bylo vedeno jako skladem, ale nakonec jej nenašli na pobočce.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem dávno zaplatila, příšla mi před týdnem informace,že je zaplacené a do dnes mi nedošlo a ani nedošla žádná další informace, kdy přijde. Katastrofa! Ani reakce obchodu, kolik dní mám počkat případně co se děje. Takto špatný obchod jsem dlouho nezažila.

    Reakce obchodu HyperElektro.cz

    Vážená zákaznice,
    u Vámi objednaného zboží bohužel došlo k výpadku dodávky od dodavatele, proto se dodací lhůta tak prodloužila. Shodou okolností jsme zboží dnes znovu naskladnili a obratem odesíláme k Vám. Již jsem Vás o tom informoval emailem (na telefonu jsem Vás bohužel nezastihl).

    O prodloužení lhůty jsme Vás měli samozřejmě informovat. Za toto pochybení se Vám omlouvám.

    Věřím, že doručení zboží proběhne bez komplikací.

    S pozdravem,

    Miroslav Slunečko - HyperElektro.cz