-
Poslal jsem zásilku zpět na dodavatelskou adresu. Zásilka nebyla vyzvednuta a přišla zpět. Dodavatel tvrdí , že jsem to
měl poslat na jinou - reklamní adresu , která je všude uvedena. Tato adresa nebyla nikde na dokladu o koupi produktu
uvedena.
Nedoporučuji. -
jirka.zbrna:
Vážený zákazníku,
nic se neděje. Při více objednávkách z různých eshopů se to lehce stane. Já Vám děkuji, že jste to nenechal být a zápornou recenzi jste nechal odstranit, když nebyla určena nám. Moc takových zákazníků není.
Mějte se fajn a více štěstí při dalších nákupech na internetu.
Miroslav Slunečko - HyperElektro.cz -
Dobrý den,
omlouvám se za recenzi,patří jinému obchodu-Elektru.cz. Ještě jednou se omlouvám. -
dobrota:
Vážený zákazníku,
v případě, že Vám byla reklamace uznána, máte samozřejmě nárok na úhradu nákladů spojený s reklamací. Můžete mě, prosím, kontaktovat na email [email protected]? Budu potřebovat znát číslo reklamace nebo objednávky, abych mohl zjistit, kde nastala chyba.
Za komplikace se Vám samozřejmě omlouvám.
S pozdravem,
Miroslav Slunečko - HyperElektro.cz -
Reklamace proběhla v pořádku,za to chválím.Proč,ale obchod odmítá zaplatit 2x poštovné za odeslání na oprávněnou reklamaci.Radím v tomto obchodě NEKUPOVAT.
-
Z HyperElektra jsem dnes obdržela světelný řetěz. Na obrázku a v popisku objednaného zboží byly žluté diamanty s průhledným kabelem, Přišlo bílé osvětlení na černém kabelu. Neobjednaný řetěz vracím a budu požadovat i vrácení poštovného za doručení i odeslání.
Jsem velmi nespokojena.
Aya -
Dobrý den, chci se zeptat, do jaké doby byste mohli dodat fritézu Clatronic FR 3255. děkuji. Gábina M.
-
Monika Laníková:
U jaký se jedná produkt? -
dobrý den,
zajímám mne funkce Baby monitor,
zda funguje, zda jsou vysílačky citlivé na slabý hlas
malého miminka.
díky za odpověď
Monika