Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Poslal jsem zásilku zpět na dodavatelskou adresu. Zásilka nebyla vyzvednuta a přišla zpět. Dodavatel tvrdí , že jsem to
    měl poslat na jinou - reklamní adresu , která je všude uvedena. Tato adresa nebyla nikde na dokladu o koupi produktu
    uvedena.
    Nedoporučuji.

  • jirka.zbrna:
    Vážený zákazníku,
    nic se neděje. Při více objednávkách z různých eshopů se to lehce stane. Já Vám děkuji, že jste to nenechal být a zápornou recenzi jste nechal odstranit, když nebyla určena nám. Moc takových zákazníků není.

    Mějte se fajn a více štěstí při dalších nákupech na internetu.

    Miroslav Slunečko - HyperElektro.cz

  • Dobrý den,
    omlouvám se za recenzi,patří jinému obchodu-Elektru.cz. Ještě jednou se omlouvám.

  • dobrota:
    Vážený zákazníku,

    v případě, že Vám byla reklamace uznána, máte samozřejmě nárok na úhradu nákladů spojený s reklamací. Můžete mě, prosím, kontaktovat na email [email protected]? Budu potřebovat znát číslo reklamace nebo objednávky, abych mohl zjistit, kde nastala chyba.

    Za komplikace se Vám samozřejmě omlouvám.

    S pozdravem,

    Miroslav Slunečko - HyperElektro.cz

  • Reklamace proběhla v pořádku,za to chválím.Proč,ale obchod odmítá zaplatit 2x poštovné za odeslání na oprávněnou reklamaci.Radím v tomto obchodě NEKUPOVAT.

  • Z HyperElektra jsem dnes obdržela světelný řetěz. Na obrázku a v popisku objednaného zboží byly žluté diamanty s průhledným kabelem, Přišlo bílé osvětlení na černém kabelu. Neobjednaný řetěz vracím a budu požadovat i vrácení poštovného za doručení i odeslání.
    Jsem velmi nespokojena.
    Aya

  • Dobrý den, chci se zeptat, do jaké doby byste mohli dodat fritézu Clatronic FR 3255. děkuji. Gábina M.

  • Monika Laníková:
    U jaký se jedná produkt?

  • dobrý den,
    zajímám mne funkce Baby monitor,
    zda funguje, zda jsou vysílačky citlivé na slabý hlas
    malého miminka.
    díky za odpověď
    Monika