Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před týdnem jsem objednal a zaplatil zboží. Přišlo mi automatické potvrzení, ale do dnešního dne se nikdo neobtěžoval mi napsat, v jakém stavu má objednávka je.

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Tohle nám trochu uteklo a moc se za to omlouváme. Budeme se snažit naše pochybení napravit a věříme, že nám odpustíte.
    S pozdravem a přáním všeho dobrého Váš Hudební Svět - obchod pro všechny milovníky hudby.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Kytara sx tg 1e mi přišla až 9. den od objednání - prý nejprve vyskladnili jiné zboží . bez elektroniky, a tak to museli vrátit. Když přišla, nebyla vůbec naladěná - to by mi nevadilo - ale byla na ní strhaná struna vysoké e - bylo jasně patrné, že po vyskladnění ji nikdo nezkontroloval, nevybalil, nikdo se v tomto obchodě nezaobírá kontrolou odesílaného zboží - smutné a nefér, 4200 Kč není úplná maličkost. Jiřina

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Dobrý den.
    Moc nechápeme, jak to myslíte?
    Z našeho úhlu pohledu byla situace kolem Vaší objednávky řešena standardně.
    Kytara, kterou jste objednala nebyla skladem a ihned se pro Vás objednávala u zahraničního distributora.
    V nejkratším možném termínu Vám byla odeslána, před odesláním samozřejmě zkontrolována a důkladně zabalena tak, jako všechny zásilky, které svým zákazníkům odesíláme.
    Kytaru jsme před odesláním i předladili. Pokud Vám přišla kytara s prasklým E1, tak se to stalo bohužel při přepravě a za to opravdu nemůžeme nést odpovědnost. Kytara se přepravou samozřejmě může i rozladit. To jsou fyzikální zákonitosti....
    K Vaší další stížnosti na rozbitý kobylkový plátek . Plátek má na struně H tzv. kompenzaci. To je takový ten uskočený zoubek, díky kterému se Vám zdálo, že je plátek zlomený. Není tomu tak. Je to tak správně a musí to tak být, aby kytara ladila. Plátek je v pořádku a není zlomený.
    Ničeho neférového jsme se tedy ve vztahu k Vám zcela jistě nedopustili a mrzí nás, že jste to takto veřejně interpretovala.
    Jako recenze nám to jako firmě, která se snaží pro své zákazníky dělat opravdu maximum možného, bohužel určitě neprospěje.
    I tak Vám ale přejeme hodně štěstí a když budete cokoli potřebovat, obraťte se na nás i v budoucnu a my se budeme snažit splnit Vaše požadavky lépe, než teď a to tak, abyste nám i Vy mohla udělat 5ti hvězdičkovou recenzi s pozitivním slovním komentářem :-).
    Váš Hudební Svět - obchod pro všechny milovníky hudby!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po dotazů zda zboží je na skladě a kladné odpovědi jsem objednala. Když mi v danou dobu nepřišlo tak jsem se informovala v obchodě kdy mi bude doručeno. Odpověď byla,že ho kolega prodal, přesto že mi bylo že mi určitě dodají. Měl to být dárek pod stromeček , naštěstí jsem ještě do Štědrého dne našla jiného a spolehlivého dodavatele.Nevěřte tomuto obchodu

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Dobrý den.
    Ano, tuto situaci s Vaší objednávkou si pamatujeme, prtože byla vyjímečná. Bylo to malé kombo pro elektroakustickou JOYO AC-20. Měli jsme skladem poslední kus a v momentě Vaší objednávky si jej zrovna vybral zákazník v naší kamenné prodejně. Snažili jsme se pro Vás rychle objednat další kus, ale distribuční firma bohužel vánoční nápor nezvládla a další kusy nedodala. Opravdu jsme se moc snažili. Kolega Vám nabízel se slevou podobné kombo JOYO AC-40 i další možné náhrady, které jsme měli v danou chvíli k dispozici, ale to jste bohužel odmítla. A tak se stalo, že jsme tuto objednávku nezvládli. Za vzniklou situaci se moc omlouváme a věřte, že nás to mrzí možná ještě víc, než Vás, protože v té recenzi jste se na nás tedy pořádně vyřádila... No, ale snad Vám to alespoň udělalo dobře. Tak tedy hodně štěstí v roce 2024.
    S pozdravem a přáním všeho dobrého Váš Hudební Svět - obchod pro všechny milovníky hudby!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují
    • Vytvoříte objednávku a to je vše. Zboží nikdo neodešle ani nedoručí. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Dobrý den, moc se omlouváme za nedostatečnou komunikaci, ale i když to tak z Vašeho úhlu možná nevypadá, tak se snažíme a pracujeme na Vaší objednávce jak můžeme.
    Zboží nebylo skladem a stále čekáme na zásilku od distribuční firmy.
    Dnes jsme znovu urgovali a konečně zjistili, že Vámi objednané zboží bylo z distribuce dnes odesláno, o čemž jsme Vás také neprodleně informovali. Nejpozději v pondělí by měla být Vámi objednané Panova flétna u Vás :-)!
    Děkujeme za pochopení a za Vaši trpělivost.
    S pozdravem a přáním všeho dobrého Váš Hudební Svět - obchod pro všechny milovníky hudby!

    • neposílejte hodnocení obchodu, když ještě zboží od vás neodešlo

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Dobrý den!
    Omlouváme se za nedostatečnou komunikaci.
    Zboží jsme neměli skladem a distribuční firma nám dodala zatím jen dva kusy z šesti, které jste objednal. Stále nemáme ty zbývající 4 kusy. Děláme co můžeme i když to tak z Vašeho úhlu pohledu možná tak nevypadá.
    Moc nás to mrzí a budeme se snažit Vaši objednávku v co nejkratším čase vyřešit.
    Jen na vysvětlenou. Žádosti o recenzi neposíláme my, ale server Heuréka - tzn. srovnávač cen zboží, přes který jste náš e-shop navštívila... My bychom tak otravní samozřejmě nebyli a už vůbec ne v situaci, kdy od nás ještě ani nemáte zboží :-)...
    Prosíme o Vaši trpělivost a děkujeme za pochopení.
    S pozdravem a přáním všeho dobrého Váš Hudební Svět - obchod pro všechny milovníky hudby!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • sortiment
    • dodací lhůty
    • nekomunikace

    Zboží, které mají skladem na e-shopu nedorazilo na prodejnu ani za 10 dnů od potvrzení objednávky, natož do mých ruk.

    A obchod nereaguje i když psali :

    "O dalším průběhu jejího vyřízení vás budeme průběžně informovat."
    "Jakmile bude zboží připravené k vyzvednutí na naší prodejně, budeme vás kontaktovat emailem, popřípadě telefonicky."

    Jaká je vzdálenost mezi jejich e-shopem a prodejnou ?
    Co používají k přepravě ?
    Proč po týdnu aspoň nenapíšou "promiňte, náš řidič ( skladník, prodavač ) má chřipku a jiného nemáme" ...nebo něco takového...?

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Dobrý den, velice se omlouváme, měli jsme lépe komunikovat. Máte pravdu. Jen na vysvětlenou. Skladem pro e-shop neznamená skladem v prodejně nebo ve skladu. Znamená to skladem u výrobce nebo u distribuční firmy. Bohužel nám to zaím dosud neposlali. Moc Vás prosíme, zastavte se kdykoli na prodejnu, máme skladem podobné obaly a věřím, že si vyberete obal, se kterým budete spokojen. Ideální by samozřejmě bylo, kdybyste s sebou mohl vzít i kytaru, na kterou obal chcete koupit. Jelikož jste se u nás nezaregistroval, tak nevidím, odkud přesně jste, ale pokud jste z Ostravska a bylo by ve Vašich silách dorazit i s kytarou, tak se kdykoli zastavte. Budeme pak mít 100% jistotu, že se nám do obalu kytara vejde...
    S pozdravem a přáním všeho dobrého Váš Hudební Svět - obchod pro všechny milovníky hudby!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Stojan na klavesy je neuplný a špatně zabalený.
    Určitě budute mít špatnou reklamu na netu,na txt a v radiu i televizi.

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Dobrý den.
    Nechápeme.
    Vaši objednávku jsme vyřídili vzhledem k aktuálním možnostem dopravy a dodavatelsko odběratelských vztahů bezodkladně a nejsme si vědomi jakýchkoli zbytečných prodlev nebo dokonce jakékoli formy lajdáctví.
    V tomto případě nezbývá, než dodat něco ve smyslu: Dělejte jak myslíte, poslužte si a hlavně, ať vám to udělá dobře.
    Hodně štěstí, příjemný víkend a příště to snad schytá někdo jiný.
    S pozdravem a přáním příjemného víkendu Hudební Svět.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží již nemělo originální zabalení a bylo znovu odborně přelepeno.
    Kombo bylo pěkně naleštěno ale zapomněli na zadní část.
    Na reproduktoru byla vrstva prachu takže bylo někým použito a vráceno nebo bylo vystaveno delší dobu na prodejně ale prodáno jako nové zboží.
    Když jsem jej kupoval nebylo napsáno rozbalené nebo použité zboží takže jde o neférové jednání a to mohu být rád že to vůbec nějak hraje.
    To mi udělaly již tři internetové obchody asi nějaká specialita ČR.

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Dobrý den.
    Moc se omlouváme za komplikaci. Ano, objednal jste poslední volný kus v ČR a je pravda, že jsme ho měli asi měsíc vybalený v showroomu.
    Tomu byla ale přizpůsobena cena, který byla za to, že jsme aparát vytáhli z krabice adekvátně ponížena.
    Aparát je samozřejmě nový, není použitý a vztahuje se na něj plná záruka.
    Ještě jednou se moc omlouváme za pochybení v popisku a ne zcela 100% očištění zadní strany aparátu před odesláním a věříme, že budete i tak s kombem velmi spokojen.
    Je to vynikající aparát a dnes by stál jeho na trhu dostupný ekvivalent bezpochyby podstatně více.
    Doufáme, že na nás nezanevřete a obrátíte se na nás i v budoucnu.
    S pozdravem a přáním všeho dobrého Váš Hudební Svět - obchod pro všechny milovníky hudby!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Katastrofa

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Dobrý den :-)!
    Chápeme, že atmosféra ve společnosti je stále napjatější a že hledání hromosvodů se stává novým, národním sportem, ale při vší úctě, poslat takovouto recenzi takhle z voleje je opravdu celkem zbytečný úlet.
    Tak Vám tedy i přesto pěkně děkujeme a kdyby se Vám to třeba přecijen rozleželo a nechtěl jste nám takhle zbytečně topit za každou cenu, můžete to kdykoli opravit, stačí to napsat na Heuréku :-).
    Zboží byste měl mít touhle dobou už určitě doma, tak ať Vám to hezky hraje :-).
    S pozdravem a přáním všeho dobrého Váš Hudební Svět - obchod pro všechny milovníky hudby!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Na kompletaci Vaší objednávky usilovně pracujeme. Moc se omlouváme za zprodlení s vyřízením, ale dodavatelsko - odběratelské vztahy jsem jeden velký problém. Snažili jsme se Vás kontaktovat, ale nedovolali jsme se. Prosíme ještě o pár dní strpení.
    Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem a přáním všeho dobrého Váš Hudební Svět - obchod pro všechny milovníky hudby!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si zboží přes internetový obchod, kde bylo v kolonce skladem! 1.8.2022- zaplaceno v ten den převodem (okamžitá platba- stejná banka). O dva dny později telefon, že zboží není, že den před tím bylo rezervováno a že týden cca očekávané naskladnění - v ten den 3.8.2022 jsem objednávku zrušil. Do dnes 8.8.2022 peníze na účtě nejsou, dnes i voláno na firmu co se děje ? Bylo mi sděleno, že zapomněl předat účetní .. ! No nevím co si myslet, silně znepokojen!

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Moc se omlouváme, ale tuto objednávku jsme opravdu nezvládli z důvodů vysoké nemocnosti ve firmě a dovoleným.
    Bylo nás tu v tom týdnu málo a kolega nepředal informaci o Vašem požadavku na okamžité vrácení platby předem tak rychle, jak byste si představoval. Moc nás vzniklá situace mrzí a když nám dáte příležitost příště, budeme se snažit nezklamat. Znepokojen být ale opravdu nemusíte :-).
    Spokojený zákazník je pro nás vždy prioritou, ale bohužel se i nám občas stane, že někdo z nás na něco zapomene nebo něco nestihne tak, jak by si přál.
    Jsme zkrátka také pouze nedokonalí, omylní lidé.
    S pozdravem a přáním všeho dobrého Váš Hudební Svět - obchod pro všechny milovníky hudby!

  • Recenze smazána na žádost autora

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno 2.4., zpráva byla odesláno a doposud zboží nemám

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Dobrý den :-)!
    Pane Švábenský, pořád čekám, jestli tu otřesnou a naprosto zbytečně negativní recenzi stáhnete tak jak jsme se domluvili, ale dívám se, že jste se na to i přesto, že jsme pro vyřízení Vaší objednávky udělali maximum, prostě vykašlal :-). Víte co mě mrzí? Že jsou na světě lidé, kteří si nenechají ujít ani tu sebemenší příležitost k tomu, aby na někoho nakydali špínu okamžitě, jakmile se k nim takováto příležitost dostane :-).
    Je to moc špatná vlastnost.
    A jak je vidět, tak starého psa novým kouskům asi opravdu nenaučíme :-).
    I tak Vás ale máme rádi a když budete v budoucnu cokoli potřebovat, zkuste se na nás obrátit i příště a my se Vás budeme snažit příjemně překvapit :-)!
    S pozdravem a přáním všeho dobrého Jan Petro - Hudební Svět - obchod pro všechny milovníky hudby!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží v daném termínu nedorazilo. Komunikace s obchodem v pořádku.

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Dobrý den :-)! Ani nevíte, jak rádi bychom s Vámi ten obchod udělali :-)... Situace s dostupností zboží je velmi špatná a možná nás to trápí ještě víc, než Vás. To nám věřte... Jsme tu od toho, abychom s Vámi obchodovali a to, že to nejde, je prostě průšvih. Mějte s námi tedy prosím ještě strpení, budeme se Vám objednané zboží dodat v co nejkratším možném termínu :-).
    S pozdravem a přáním všeho dobrého Váš Hudební Svět - obchod pro všechny milovníky hudby!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nebylo dodáno- Nemůžu hodnotit- Žádná komunikace.

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Zvláštní :-).
    Domluvili jsme se přece na tom, že Vám toto nedostupné zboží dodáme, jakmile to bude možné a říkal jste, že počkáte a že náhradu nechcete :-).
    Možná jen chvilková ztráta paměti :-). Škoda, že jste se na nás takhle zbytečně povozil. Bylo by fér tuhle recenzi smazat, ale to se asi nestane, že :-)?
    Tak tedy dík :-)...
    Váš Hudební Svět - obchod pro všechny milovníky hudby :-).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dle trvrzení obchodu byly tři objednávky na jeden kus.Neaktualizovaný stav kusů

    Až po mém sledování zásilky a kontaktování obchodu mi byla sdělena informace o jejich chybě.

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Máme z Vás opravdu radost :-)...
    Tak Vám tedy moc děkujeme a opravdu Vás ctí, že jste si to s tou negativní recenzí nakonec nerozmyslel ani poté, co jsme Vám vzniklou situaci upřímně a detailně vysvětlili.
    Co tedy s Vámi :-)?
    Asi nic. Snad je Vám tedy aspoň lépe :-).
    Váš Hudební Svět - obchod pro všechny milovníky hudby!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výběr sortimentu
    • V obvyklé zákonné lhůtě (14 dní) mi nebyly vráceny peníze zpět na bankovní účet
    • Byla mi nabídnuta jiná varianta zboží, která, nakonec také vlastně nebyla skladem (??)
    • O výše zmíněné skutečnosti jsem se dozvěděl až po měsíci, kdy jsem musel já volat, cože se teda děje s tím náhradním zbožím.

    Skutečnost je taková, že mi bylo nabídnuto jiné zboží, které mělo být skladem. S malou slevou, to je příjemné.
    Skladník se ale spletl, zboží skladem ve skutečnosti nebylo. Není dodnes, ani na jiných eshopech, na straně dodavatele je nějaká překážka v dodání. I jiné obchody už avizovaly dodání v červenci, konkrétně např. 10.7.
    Na to konto jsem objednávku zrušil, ale přístup k cizím shledávám jako naprosto laxní. Dodnes je nemám na účtu, panu majiteli by asi taky nebylo jedno, kdyby mu někdo zaplatil s 3 týdenním zpožděním.

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Ajajaj... Tak to je velmi, velmi nepříjemné a věřte mi, že mě to mrzí víc, než Vás :-(.
    Stalo se jednoduše to, že si pan majitel dovolil na 14 dní vytáhnout paty a vzít si volno.
    Objednávku nejspíš po dohodě s Vámi dořešil kolega, který je tu zaměstnaný přesně tím způsobem, o kterém píšete.
    Objednávku prostě zrušil klikem myši a komentem v administraci e-shopu a neobtěžoval se s největší pravděpodobností už nikomu dalšímu sdělit, že je třeba nevydařenou akci dořešit vrácením peněz zákazníkovi. A když je objednávka zrušená, už se k tomu nikdo nevrátí a nikdo se nepodívá, jestli je vše v pořádku, protože vycházíme z toho, že jsou zde všichni svéprávní, plnoletí a schopní pracovat samostatně, v kontextu s realitou.
    Až při uzávěrce dalšího měsíce to řeší ještě zpětně paní ekonomka, ale to už je samozřejmě pozdě. Kolega to prostě nedotáhl do konce a neudělal to nejdůležitější, co měl udělat hned - tzn. vrátit peníze...
    Panu majiteli tohle samozřejmě vadí a stejně jako Vy nechápe, jak se může takhle chovat někdo, kdo pracuje v koníčkové speciálce, je muzikant a strašně během přijímacího řízení o práci v Hudebním Světě stál a pořád dokola tvrdí, že to chce dělat pořádně.
    Majiteli malé firmy, kterou budoval od nuly a dal tomu přes 20 let nesmírně tvrdé práce doslova pije krev, když se musí dívat na to, jak někdo z kolegů takhle przní dobré jméno firmy, brutálně nasírá zákazníky a ještě za to dostává výplatu. To vše v době, kdy je světová ekonomika ochromena notně přifouknutou, koronavirální fraškou, takže se nedá po celém světě téměř nikde nic sehnat, nakoupit a v termínu a dodat. Když se tyto okolnosti potkají s laxním, nedůsledným ignorantem, který tomu ještě takhle "pomůže" , končí to zkrátka celkem logicky takto.
    Dělám co můžu, abychom se i přesto, co se děje, jako firma posunuli správným směrem. Momentálně už 4. měsíc pracujeme na novém e-shopu, který snad dokáže lidskou blbost, chyby či lajdáctví snad alespoň částečně eliminovat, ale postup je pomalý, protože další kolega, který na e- shopu pracuje, si nechce nosit práci domů a nerad pracuje v pátek, takže se budeme muset asi ještě nějakou dobu trápit s tím, co máme :-). Z toho mám taky velkou "radost". Je to taková ta "radost pohledět" :-).
    Spousta lidí zkrátka evidentně téměř nic z toho, co jim má toto koronavirální šílenství ukázat, stále nepochopili a nechtějí se poučit. Nechtějí nic měnit a nechápou, že už se něco změnilo, že už jsou některé věci jinak. Nechtějí si uvědomit, že správné a spravedlivé je si svůj chleba zasloužit, dělat svou práci pořádně a volna užívat až po té dobře odvedené práci :-). Jenže co chcete, když celý svět v přímém přenosu vidí, že je vlastně v pořádku natisknout hromadu peněz, když dojdou a jet dál, jakoby se nechumelilo :-).

    Snažím se jít příkladem, protože jsem vždycky věřil tomu, že právě příklady táhnou nejlépe a nejvíce. Na některé jedince to ale evidentně nefunguje :-).

    Moc se tedy omlouvám, naprosto chápu vaše rozhořčení a peníze hned po víkendu naše paní ekonomka pošle zpět na Váš účet. Kdybyste náhodou věděl o nějakých normálních, spolehlivých lidech, kteří chtějí poctivě pracovat a mají ještě k tomu všemu mozek v hlavě, dejte mi vědět. Zde na Ostravsku se jich bohužel jaksi nedostává :-). Pokud byste chtěl v budoucnu přecijen řešit přes nás nějaké nákupy, obracejte se klidně přímo na mě. Budu se Vám snažit tuto blamáž kompenzovat a udělám pro Vás vždy maximum možného a pokud se mi rozhodnete v budoucnu dát ještě šanci, udělám osobně vše pro to, aby to dopadlo tak, jak má. Mé tel. číslo je 603 446 397. S pozdravem, velkou omluvou, přáním všeho dobrého a příjemného víkendu majitel Hudebního Světa - Mgr. Jan Petro.

  • Zboží bylo "ihned k odběru" po třech dnech jsem volal pán mi řekl, že mi "zrovna" chtěl volat, že zboží na skladě rozbili. Alternativní zboží mi nabídli telefonicky, ale od objednávky jsem odstoupil a koupil si zboží v jiném eshopu.

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Vzniklá situace nás moc mrzí, ale i tohle se někdy stane. K prodlevě s naší reakcí došlo díky tomu, že jsme se snažili rychle pro Vás sehnat zabalený kus, protože tento jsme opravdu poslat nemohli, ale bohužel, v době, kdy jsou dodavatelsko - odběratelské vztahy do značné míry na padrť se to prostě nepovedlo. Pokud nám dáte příležitost v budoucnu, budeme se snažit o to, abychom tuto nevydařenou akci napravili. S pozdravem a přáním všeho dobrého Váš Hudební Svět - obchod pro všechny milovníky hudby!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Ačkoliv na svých stránkách uvádějí u jednotlivých produktů, že jsou buď skladem anebo skladem u externího dodavatele, tak opak je pravdou. Po objednání mikrofonu mi bylo emailem sděleno, že bude k dispozici až za dva měsíce a navrhnuta novější varianta mikrofonu. S tou jsem souhlasil, avšak po více než týdnu bez komunikace, kdy jsem se opět musel nakonec ozvat já, mi bylo opět sděleno, že již ani tu novější verzi mikrofonu nemají k dispozici, i když na jejich stránkách u něj stále zeleně svítí "Skladem".

    Objednání v tomto eshopu jsem si vybral díky jejich prodejně v Ostravě, ale u této jediné výhody to také zřejmě končí.

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Dobrý den, Vaše nespokojenost nás velice mrzí a Vaše velmi negativní recenze, dokonce i se slovním komentem dvojnásob. Dodavatelsko - odběratelské vztahy jsou díky globální taškařici velmi pošramocené a zpřetrhané. I přesto, že děláme, co můžeme, tak se některé věci bohužel nedaří, protože v určitém ohledu jsme zkrátka moc malí páni... Uděláme maximum proto, abychom to s Vámi ještě vybrali a korigovali Váš názor směrem k lepšímu :-). Zastavte se tedy prosím nejlépe k nám do obchodu a pevně věřím, že Vás některá z doporučených, dostupných náhrad zaujme natolik, že spolu ještě nakonec přecijen uděláme dobrý obchod :-)! S pozdravem a přáním všeho dobrého Váš Hudební Svět - obchod pro všechny milovníky hudby!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod jsem vybral proto, protože jako jeden z mála měl vybrané zboží skladem, ihned k odeslání. Když zboží po týdnu nedorazilo, kontaktoval jsem prodejce s žádostí o bližší informaci. Bylo mi řečeno, že zboží je na cestě z externího skladu a musí každým dnem dorazit, protože již mají na stole fakturu. Po pár dnech mě volali z obchodu, že nejsou schopní dané zboží doručit.

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Dobrý den, vzniklá situace nás moc mrzí, ale díky sérii mylných informací, které jsme dostali postupně od dovozce nakonec došlo až k takovéto situaci. Jsme tu od toho, abychom s našimi zákazníky dělali úspěšné a dokončené obchody a věřte nám, že především nás mrzí, že tomu aktuální situace a silně pošramocené, zpřetrhané dodavatelsko - odběratelské vztahy nesvědčí...
    Za vzniklou situaci se ještě jednou omlouváme a Vaše negativní recenze, kterou jste se nám to rozhodl náležitě "osladit" nás samozřejmě mrzí taktéž, ale co už naděláme. Třeba Vám to pomohlo tu Vaši hořkost překonat :-).
    S pozdravem a přáním všeho dobrého Váš Hudební Svět - obchod pro všechny milovníky hudby.