Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod mně vůbec neinformoval,že zboží není k dostání , až když jsem já zavolal po týdnu co je s objednávkou.Nevím,proč nabízíte zboží které už neexistuje.

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Náš internetový obchod Vás o nedostupnosti zboží od počátku informoval sdělením, že Vámi objednané zboží je nedostupné :-). Vy jste si ho i přesto hodil do košíku a čekal jste, že Vám i přes svou nedostupnost nějakým zázrakem dorazí :-). Co na to říct :-)? Radši snad nic, pane :-). Typická ukázka toho, jak zákazník za svou vlastní hloupost trestá prodávajícího nejhorší možnou recenzí a ještě k tomu si dá práci napsat i slovní komentář tak, aby se to všude řádně zobrazovalo :-).
    V období celosvětově krajně pošramocených dodavatelsko - odběratelských vztahů a koronavirem zpřetrhaných vazeb byste se měl za to, co jste udělal tak akorát stydět, ale to Vy asi nechápete :-).
    Tak Vám tedy pěkně děkujeme :-)...
    S pozdravem a přáním všeho dobrého Hudební Svět - obchod pro všechny milovníky hudby.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo a nikdo mi ani nenapsal proč.

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Zboží Vám nedorazilo proto, že jste si objednal nedostupný produkt :-). Navíc se Vám permanentně nedá dovolat a proto se k Vám také nedostala informace o tom, proč zboží ještě nemáte :-). Jinak "děkujeme" za luxusní sestřel, objednávku tímto rušíme a s radostí přenecháváme tak "úžasného" zákazníka, jako jste Vy konkurenci :-). S pozdravem a přáním všeho dobrého Hudební Svět - obchod pro všechny milovníky hudby!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zákaznická podpora ignoruje moje dotazy
    • Doba doručení je momentálně víc jak dvojnásobná
    • Vyšší ceny než konkurence

    Z obchodu jsem objednal kvůli kratší dodací lhůtě než konkurence, kterou se obchod prezentuje, ovšem čekám již mnohem déle.

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Dobrý den, děkujeme za "krásnou" recenzi a budeme na ni s dovolením reagovat takto:
    1. Snažili jsme se Vás nesčetněkrát kontaktovat, ale Vaše přítelkyně, která to občas zvedla pořád dokola říkala, že nemáte mobil, že ho má jen ona a že máme zavolat později. Ani v jednom případě se nám ale spojení s Vámi nakonec nepodařilo. Tím pádem vůbec nechápu, o jaké ignoraci naší zákaznické podpory mluvíte?
    2. Mikrofon jsme neměli skladem a přesto jsme se snažili zboží dodat v co nejkratším termínu tak, jak to děláme standardně, protože obchod se zákazníkem samozřejmě uskutečnit chceme. je to v našem zájmu a od toho jsme přece tady.
    3. Měli jsme samozřejmě v plánu také dodržet i původní cenu, za kterou jste nedostupné zboží do košíku hodil a na kterém jsme už záhy prodělávali v přímých nákladech. Včera jste mluvil s kolegou, který se Vám snažil situaci vysvětlit, protože já jsem se Vám opět hned několikrát nedovolal. Věděl jste tedy, že mikrofon už máme na cestě k nám a že Vám ho v pondělí budeme posílat za daleko nejlepší cenu na trhu. Přesto jste vyplnil dotazník z Heuréky tak, jak jste ho vyplnil a neváhal na nás nakydat neskutečnou hromadu hnoje a "sestřelit nás", jak nejvíce to jde.
    Dnes ráno mě jeden z kolegů upozornil na to, že jste napsal "úžasnou" recenzi na náš obchod. Zásilka s mikrofonem již byla připravena k odeslání za starou cenu a byla připravena k expedici. Hned jsem vám volal, ale opět nikdo nezvedal. Po nějaké době volala zpět Vaše paní s tím, že opět nejste na příjmu. Takže, pane Šup, my jako firma Hudební Svět objednávku rušíme, objednávku odhlašujeme ze systému a sežeňte si to jinde, když se Vám naše ceny a náš přístup nelíbí. Tak "úžasného" zákazníka, jako jste Vy velice rádi přenecháme konkurenci. Zásilku pošleme jinému zákazníkovi, který si třeba bude vážit toho, že dostane zboží přednostně a pod naší nákupní cenou. Někdo, kdo dokáže pochopit a přimhouřit oči třeba i nad tím, že dodavatelsko - odběratelské vztahy jsou díky tomu, co se teď v celém světě děje rozbité, pošramocené, nemocné a že řada věcí nefunguje a ještě zcela jistě nějakou dobu nebude fungovat tak, jako dříve. Někomu, kdo chápe, že se CZK vůči USD a EUR prudce propadá a kdo se jednoduše řečeno dokáže chovat jako člověk.
    Jsme si plně vědomi toho, že zákazník je náš pán a rádi se našim zákazníkům snažíme snášet třeba i Modré z Nebe, pokud je to jen trochu možné. Ale odsud potud. Přijmout roli špalku, na kterém bude kde kdo třeba i dříví štípat kdykoli se mu zachce, nemáme zapotřebí.
    S pozdravem a přáním všeho dobrého Hudební Svět - obchod pro všechny milovníky hudby.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obchod mi sám zavolal a informoval mne o stavu zásilky
    • Jediný důvod proč sem vybral tento e-shop bylo rychlé doručení které bylo napsané na stránkách, do týdne mělo zboží dorazit. Za týden to bude měsíc a po zboží jakoby se slehla zem. Jediný email který došel bylo potvrzení o přijetí platby. Ačkoliv to údajně je chyba externího skladu, kdybych věděl že se zboží dočkám po měsíci na e-shop ani nekliknu. Spěchám s projektem a tato maličkost mi absolutně nepomohla.

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Dobrý den, pane Volánek. Vaše nespokojenost a špatná recenze nás velice mrzí. Ihned po Vaší objednávce jsme Vás kontaktovali a upozornili na to, že toto zboží nemáme skladem a že zjistíme, jaké jsou možnosti. Následně jsme Vás informovali o tom, že zboží bude dostupné podle informací z distribuce pravděpodobně po 5. únoru. A Vy dnes napíšete takovýto sestřel :-).
    Věřte nám, že bychom s Vámi obchod udělali moc a moc rádi a nejraději hned, protože od toho jsme tady. Někdy to ale prostě nejde, protože to bohužel nezáleží jen na nás. V rámci spravedlnosti by měl tuto negativní recenzi schytat distributor, ale ten tyto věci se zákazníky řešit nemusí a je mu to fuk :-). My, na pozici dealera jsme ideální hromosvod uprostřed, takže ať slouží :-). S pozdravem a přáním všeho dobrého Váš Hudební Svět - obchod pro všechny milovníky hudby!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutní nespolehlivost

    Zboží na in.stránkách skladem, po objednání změna stavu i ceny. Deset dní se nic neděje. Email vyřizuje se, tím to zvadlo. Brnkám si akorát tak na nervy, že jsem objednal tady. Není to první špatná zkušenost s tímto obchodem.

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Na takhle bekatou recenzi jsme nechtěli ani reagovat, ale už jsme po té Vaší ledové sprše zase naštěstí trošku pookřáli :-). Objednal jste si u nás basový multiefekt Zoom B1Xon, což je v dnešní době bohužel značně problematické zboží, protože na ZOOM není český distributor, ale řeší to korporace s bezejmenným jménem Sound Service :-). V momentě Vaší objednávky jsme měli k dispozici pouze jeden jediný, poslední kus ještě od původního, českého distributora za opravdu fantastickou cenu, na který se nám ale bohužel právě proto a pro jeho obtížnou dostupnost sešlo hned několik objednávek. Nevěšte ale hlavu a nelamte nad námi hůl až tak strašlivým způsobem :-). Aktuálně totiž jednáme s korporejšn Sound Service a snažíme se vybojovat pro nás a naše zákazníky takové podmínky, které by nám umožnily dodat Vám nakonec Vámi poptaný efekt za cenu, se kterou jste si ho hodil do košíku v našem e-shopu :-)! A to je myslím celkem dobrá zpráva :-). Věřte, děláme, co můžeme, ale s nadnárodními korporáty z pozice malého, českého dealera toho bohužel někdy zase až tolik nesvedeme. Ale snažíme se. Snažíme se, co to dá. To nám věřte :-). Tak už se na nás teda nezlobte, pane :-). Do smrti dobrý a přejeme Vám jen dobré. A příště bratry Ostraváky zase až tak neduste :-). Jó, jo. Doma holt není nikdo Prorok a každá mince má svůj rub i líc :-). S pozdravem Váš Hudební Svět - obchod pro všechny milovníky hudby!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhé dodací lhůty

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Dobrý den, jak jsme si řekli po telefonu - toto zboží bohužel nečekaně vypadlo z nabídky výrobce a CZ distributor nás o tom informoval až po celé řadě urgencí z naší strany. Tyto speciální struny pro baskytaru se bohužel přestaly vyrábět a nejsme schopni je už tudíž dodat. Jelikož dostupnost zboží byla v našem e-shopu v momentě objednávky "na dotaz", přesto jste hodil zboží do košíku bez předchozí konzultace. Proto jsem jednoznačně toho názoru, že jsme si až tak brutální sestřel na Heuréce od Vás rozhodně nezasloužili. Zvlášť proto, že jsme se pro Vás v minulosti snažili dělat vždy první, poslední. Ale budiž, stalo se... S pozdravem a přáním všeho dobrého Jan Petro - Braun - Hudební Svět - obchod pro všechny milovníky hudby!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Třikrát jsem si od nich objednal a třikrát se musela objednávka zrušit
    • Ukazují sortiment,který nemají a nemůžou sehnat
    • Komunikace nulová

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Vážený pane, shrnul bych to asi takto:
    Třikrát jste objednal nedostupné zboží zcela vyjímečného charakteru, na které se prostě musí čekat a my s tím nic neuděláme.
    Ukazují sortiment,který nemají a nemůžou sehnat - není pravda - seženeme, ale ne za tři dny nebo na hvízdnutí, jak Vy si to evidentně představujete. Už po třech dnech jste nás v případě této objednávky na zcela atypický stojan Proel pro 3 klávesy, který nemá v ČR nikdo, sestřelil aktivně na Seznamu a teď při první příležitosti i na Heuréce. Jste fakt dáreček :-).
    Komunikace nulová - ano, je s Vámi opravdu nulová komunikace - ani jednou se nám nepodařilo Vám dovolat, abychom Vám sdělili info o situaci kolem Vaší objednávky.
    Podtrženo, sečteno - náš rezultát - buďte tak laskav a když jsme tak hrozní, tak už u nás v budoucnu prostě nic neobjednávejte a kazte svými příšernými recenzemi jméno nějakému jinému obětnímu beranovi. Takové "zákazníky" jako jste Vy, opravdu s radostí a úplně v klidu přenecháme jiným a už teď je mi jich upřímně líto.
    S pozdravem a přáním všeho dobrého Jan Petro - Braun - Hudební Svět.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čekám 10 dnů a nic, ani jste se neozvali, tak nevím, jestli mám nákup zrušit nebo co???

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Dobrý den, určitě nic nerušte :-). Distributor nás prostě jenom tahal 14 dní za nos a my mu bohužel nemůžeme dát špatnou recenzi tak, jako Vy nám :-). Tahle recenze patří v tomto případě bezpochyby distribuční firmě, ale chápu, že to Vás, jako zákazníka nezajímá a tak si prostě musíte zchladit žáhu na nás :-). Škoda, že jste s tím ještě nepočkal do zítra :-). Zítra mají totiž konečně tyto gramofony dorazit a my začneme konečně rozesílat dle pořadníku, protože na ně čeká spousta lidí a my jsme šťatstní, že jsme to ustáli aspoň takhle. A abyste věděl, že Vy do nás kamenem a my do Vás gramofónem, tak Vám to pošleme přednostně jako prvnímu :-)! V pondělí byste to měl mít doma :-)! Snad Vaši objednávku budeme schopni vyřídit příště rychleji a Vy budete mít příležitost nám předvést, že umíte napsat i recenzi pozitivní :-). Dejte nám tedy příště příležitost znovu a my se budeme snažit reputaci napravit :-)! S pozdravem a přáním všeho dobrého Jan Petro - Braun - Hudební Svět - obchod pro všechny milovníky hudby!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • 11 dní od objednání zboží zatím nedorazilo

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Takový nekompromisní sestřel nás samozřejmě vždycky moc mrzí. Zvlášť, když jasně deklarujeme, že zboží nemáme skladem a ještě k tomu je po Vánocích a Novém roce, kdy distributoři nefungují a proto první polovinu měsíce prostě neposílají dealerům zboží :-). No nic, stalo se a budeme se snažit si to u Vás nějak vyžehlit :-). S pozdravem a přáním všeho dobrého do roku 2019 Váš Hudební Svět!

  • Nabízí zboží, které pak nemají na skladě.

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Pokud je na e-shopu , že zboží je na dotaz, pak to znamená, že není skladem... Příště to snad klapne. Občas to prostě nevyjde. Děkujeme za pochopení a přejeme jen to nejlepší...Váš Hudební Svět - obchod pro všechny milovníky hudby.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Z obchodu se vůbec neozvali

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Ozvali, ale nebrala jste telefon a nevolala zpátky :-). Chtěli jsme Vám říct, že když je zboží v našem e-shopu s dostupností na dotaz, budete muset mít buď strpení, anebo objednávku zrušit :-). Ale nevadí, stává se. Zboží Vám na základě našeho posledního telefonátu pošleme hned, jakmile nám je na konci října dodá distributor. Měli jsme se Vás pokusit kontaktovat i mailem, tentokrát se to prostě nějak nesešlo. Vaše velmi špatná recenze nás samozřejmě mrzí, protože kvůli ní pravděpodobně přijdeme o certifikát Ověřeno zákazníky, ale to se už nedá nic dělat :-). Za čekání Vám k ukulele přihodíme malou pozornost podniku, což v podobných případech vždy děláváme :-). S pozdravem a přáním všeho dobrého Váš Hudební Svět - obchod pro všechny milovníky hudby.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zboží objednáno bohužel zatím nedodáno :(

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Moc nás to mrzí, ale Yamaha po hudebním veletrhu ve Frankfurtu vůbec nestíhá dodávat :-(. Rádi bychom s Vámi udělali kšeft, ale nadnárodní korporace na nás v tomto případě prostě hodila totální bobek :-(. Pokud nám dáte šanci příště, budeme se to snažit napravit. To Vám slibuji :-)! S pozdravem a přáním všeho dobrého Jan Petro - Braun - Hudební Svět.

    • Nedostatečná komunikace

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Omlouváme se. Téměř neuvěřitelný kopanec u distributora. Asi byste nám to ani nevěřil, takže bez podrobností. Mohlo by to vypadat, že se snažíme svalit vinu na třetí stranu a to my nechceme. S pozdravem Váš Hudební Svět.

    • nic, zbozi nedorazilo, odezva zadna, nedoporucuji

    Nic, bez komunikace, bez zbozi.

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Moc se omlouváme, tohle nám trochu uteklo, ale napravíme v duchu našeho telefonátu. Pošleme v pátek poštou tak, ať to všechno v pohodě zvládneme hezky do Vánoc... Ještě jednou velká omluva za špatnou komunikaci. V tomto případě bezpochyby naše chyba a mínus... S pozdravem a přáním všeho dobrého Jan Petro - Braun - Hudební Svět.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na www stránkách nabízen i již vyprodaný typ výrobku a to i po obdržení informace, že je vyprodáno. Nabídnuta alternativa místo vyprodaného výrobku, ale výrazně dražší než původně objednaný výrobek

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Omlouváme se, tohle se opravdu nepodařilo. Ty klávesy, které jsme Vám nabídli byly dražší o 800,-Kč a nabídnutá cena byla skvělá :-). Jaká škoda, že nespokojený zákazník napíše koment vždycky a spokojení na to, aby pochválili totálně kašlou :-). Ale to je fuk. Přejeme hezký víkend :-)! S pozdravem Jan Petro - Braun - Hudební Svět.

  • potřebovala jsem dárek pro syna a nic se neděje, nic nedorazilo,
    spokojená nejsem.

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Vážená paní, už od 5. října se Vám marně snažíme dovolat a domailovat, abychom Vám sdělili, že stojan, který jste objednala byl doprodán a že u distributora pro ČR bude k dispozici nejdříve v polovině prosince. Máme pro Vás adekvátní náhradu, kterou jsme schopni okamžitě poslat, ale nechceme to udělat bez dohody s Vámi a to ze 2 důvodů:
    1. Bez dohody s Vámi to udělat nechceme, protože to považujeme za nesolidní
    2. Jelikož se Vám nelze dovolat, ani domailovat, máme důvodnou obavu, že se Vám třeba nedovolá ani dopravce, který Vám zásilku poveze. Domníváme se, že je pravděpodobné, že jste do Vaší objednávky omylem uvedla nesprávné tel. číslo, což by mohlo pro všechny znamenat řadu dalších komplikací.
    Pokud se tedy dostanete k této odpovědi na Vaši recenzi na Heuréce, ozvěte se nám prosím. Rádi s Vámi objednávku dořešíme a věřte, že uděláme maximum pro to, abyste byla spokojená... S pozdravem a přáním všeho dobrého Jan Petro - Braun - Hudební Svět.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprosto s žádnou jsme se nesetkali.
    • Nechají si zboží zaplatit, zboží nedodají, až se zákazník sám ozve, pak teprve sdělí, že pouze, zdůrazňuji pouze "předpokládají" dodání tehdy a tehdy, ale o tom samém zboží na svých webových stránkách ve stejném okamžiku uvádějí, že je "k dodání ihned!"... Zákazník tak tuto firmu v podstatě zdarma úvěruje...

    Obchod na nás působí velmi neseriózně a nespolehlivě, u tohoto obchodu nenacházíme nic, s čím bychom mohli vůbec být "nějak" spokojeni, ne tak "stoprocentně spokojeni" jako "100 %" zákazníků tohoto obchodu na www.obchody.heureka.cz...

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Dobrý den, pane řediteli. Po tisící se tedy znovu omlouvám, protože tohle je opravdu jediná objednávka, kterou jsme shodou několika nešťastných okolností opravdu prokoučovali na celé čáře. Moc mě to mrzí i proto, že jsem také vystudovaný učitel. I Vy byste měl ale vědět, než někoho až takhle sestřelíte, že i mistr tesař se prostě někdy utne a s blížícím se koncem roku to prostě v obchodě "houstne" a s Yamahou to taky není ani zdaleka tak jednoduché, jak si Vy ze své židle možná představujete. Vy, jako pedagog byste měl ale s dovolení obzvláště vědět, že někoho takhle virtuálně sejmout je jedna z nejjednodušších věcí na světě a neměli bychom se k tomuto konání až tak snadno a rychle unáhlovat, protože věci většinou nebývají tak, jak na první pohled vypadají. Jaká škoda, že se spokojení zákazníci nerozepisují v pozitivech tak vehementně, jako škarohlídi Vašeho typu :-). Ano, podělali jsme to. To je pravda. Ale až takhle si užívat a libovat v chrlení jedu a kydání hnoje? To bohužel napovídá, že jako pedagog nejste člověkem na svém místě. S pozdravem Jan Petro - Braun - Hudební Svět. Titul v běžné korespondenci nepoužívám, protože vím, že to o kvalitě osobnosti člověka nikterak nevypovídá :-).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi špatně

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Pane Marciniec. Tuto Vaši recenzi při vší úctě nechápu. Postarali jsme se o to, že se k Vám dostal poslední dostupný kus v ČR, který by Vám nikdo jiný nesehnal a ještě za zvýhodněnou cenu. Navíc jste zboží dostal obratem, kompletní a zabalené velmi dobře. Osobně jsem s Vámi mluvil i po obdržení zboží a měl jsem za to, že není žádný problém. Tady opravdu něco nehraje a tohle mě opravdu moc mrzí :-(. Ať se Vám tedy daří a doufám, že už se kolem Vás bude takhle točit někdo jiný. S pozdravem Jan Petro - Braun - Hudební Svět.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel se eshop ani neobtěžoval se zprávou že zboží nepřijde, či se opozdí, nebo že není a čeká se na naskladnění, zkrátka nic a já přišla o Vánoční dárek. Objednávka byla provedena 12.12., od 13.12. se stále vyřizuje.

    Reakce obchodu Hudební Svět

    Se slečnou to nakonec dopadlo dobře, ale o tom se tady už bohužel nikdo nedoví :-). Tak snad to příště klapne na 100% :-)! Braun - Hudební Svět.