Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedošlo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi nejasná doba dodání zboží. 22. listopadu objednáno, zaplaceno ale do 14. 12. ještě není dodáno

    Nemohu posoudit nijak kladně, protože zaplacené zboží stále nepřišlo. Obchod se vůbec neozval, po urgenci telefonem mi bylo doporučeno poslat mail.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nečinnost obchodu více jak týden. Jen automatické maily. Peníze ale vrátili rychle.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Rozhodně z toho obchodu už nic objednávat nebudu a pokud nechcete mit rozbiteékrabice, vypadaná skla apod. taky neobjednávejte!!! Jestli dárky vubec fungují ani nevím to se dovíme na Štědrý den. Kdyby to bylo pro cizi deti, hanbou bych se propadla jim to dát.
    z 12 dárku mi přišly 4 s rozervanou krabicí, vypadlý meč z originálního balení a u skřínky pro slečny vypadle sklo. Krabice z venku nejevila zadne spatné zacházení !! chyba je na eshopu!!! Kdyby nebyl takový napor na eshopy udelala bych objednávku jinde.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    "Woody Kovové nářadí v dřevěném kufříku" bylo doručeno NEKOMPLETNÍ!
    Pochybení vzniklo zřejmě už u výrobce; nicméně na moji reklamaci "Hračkárna.cz" nikterak nereagovala (byť třeba jen řízným & osvědčeným pokynem s vulgarismem na konci...).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace
    • Řešení problemu

    Zboží objednáno 22.11.2020 a dodnes nedorazilo, podle statusu na Zasilkovne zboží nepředali, podle Hrackarny jim ho předali 23.11.3020. Na Hrackarne mají zadat reklamaci, což jsem jim napsala a chci vrátit peníze a už se mi nikdo neozval.. Takže jsem bez dárku i bez peněz a do Hrackarny se nelze dovolat.. JIŽ NIKDY VÍCE!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem vytvořila již 21. 11. 2020. Počítala jsem s tím, že se doba trochu protáhne, když jsou teď všichni maximálně vytížení. Po týdnu nepřišla jediná informace. 29.11. jsem psala e-mail s prosbou, jak vypadá stav mojí objednávky. Nikdo nereagoval. Až jsem se dostala 3. 12 k jinému e-mailu. Na ten mi odpověděli, že zboží bude expedováno nejpozději do 24 hodin. Zase nic. Zkušenost katastrofální..

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobré ceny
    • Výběr

    Na zboží čekám od 20.11. a stále čekám a nic. Dřívější zkušenosti s obchodem bez problémů, proto jsem ho volila i nyní. Ale teď těžce zklamali. Jestli je chyba na straně dopravce či eshopu nevím. Naštěstí jsem zvolila platbu dobírkou, takže peníze v tom nemám, ale i tak jsem nas*aná. Komunikace je dobrá na mail mi odpověděli, ale od té doby nic.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od 18.11. Mi nedorucili ani nevratili peniza za objednane zbozi!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhá doba dodání zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tovar objednany zaplateny a nic nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednané zboží se neshodovalo s tím, co jsme si objednali (místo 2 figurek byly v balení 2 dřevěné kostky). Poslali jsme tedy 2 emaily s dotazem a požadovali nahrazení 2 figurek. Dodnes (po 3 týdnech) se nikdo neobtěžoval odpovědět. Kvalita samotného výrobku (za což asi nemůže eshop samotný) dost špatná: v balení byly nevyhovující šrouby, překližkové díly byly prohnuté a po smmontování je domeček křivý, navíc při otvírání střechy drhnou díly o sebe (vrchní hrana střechy a "panty" střechy). Obchod rozhodně nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • sice rychla reakce ALE

    nebylo nam zaslane presne to zbozi, ktere jsme objednali. Nevraceli jsme ho jenom kvuli tomu, ze se nem to nechtelo opat zabalovat. Krome toho se jednalo o hracku a nase dite se pak po chvli place spokojilo s tim, ze ma jinou sadu, nez jsme objednali. Takze priste se radsi obratime na renomovane firmy, kde objednavame casto a jeste se nam tohleto nestalo

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednala jsem 3 výrobky.
    1. Sada modelín byla naprosto v pořádku
    2. Albi crayola - natržený obal,jako dárek nepříjemné
    3. Medvídek Usínáček - bez přebalu,jen v krabici -pro roční dítě nevhodné,
    když nevím jak dlouho se na medvídka prášilo

  • Nedoporučuje obchod

    • Komunikace nedobrá,z mé strany stálé telefony, kde je má objednávka, zřejmě zapomněly vyřídit objednávku. Měl to být dárek mé vnučce k narozeninám. Ještě dnes 14.11.2020 nevím zda to pošlou nebo ne.

    Tuto firmu jako e-shop již nikdy nepoužiji. Jsem hodně zklamaná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatim se neozvali na email, telefon nezvedají

    Zboží jsem si objednala 31.10 a dnes 12.11 ještě zboží nemám u sebe, ačkoliv dle eshopu mělo dorazit minulý týden, což by mi nevadilo, ale telefony nezvedaji a pak se tam nedá ani dovolat a na email před 2 dny ještě neodpověděli, jen, že jsem v pořadníku nevadí mi čekat, spíš mi vadí, že nevím, kde je problém, co s objednávkou je. Jinak rozumím, že jsou teď jistě vzhledem k zavřeným obchodům zahlcení, ale i tak

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží přišlo později, než bylo garantováno na stránkách obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • NE

    order krtek in the shop, 2 different krtek in one photo, then in delivery only got 1 ks. Wrote to the company, the answer was <if there is no other indication in the title or text, this is 1 piece of product. > it is obviously misleading information. So shop here means you will get a surprise as you never know what you will get. Asked for returning the goods and refund, the company charged postage even for sending. They accepted to take it back < so in good faith>. Unbeleivable!!! Just be careful if anyone want to shop here.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Pomalé vyřízení objednávky