Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednanou objednávku nelze druhý den ráno změnit, ani stornovat a to ještě ani nebyla zabalena! Neochota pomoci.
    • Nedá se tam dovolat. Pouze přes email.

    Každý obchod u kterého jsem potřeboval do objednávky hned druhý den něco přidat, nebo stornovat vyhověl bez problému. Zde se nikam nedovoláte a pak vám řeknou, že jejich systém to nedovoluje. A to ještě zásilku neměli ani zabalenou! Arogance. Zde už nic nekoupím

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží přišlo použité, poškrábáne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednal jsem 2ks zboží, byl odeslán pouze jeden kus. Na e-mail, kdy bude odeslán zbývající kus, e-shop neodpověděl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá doba odeslání balíčku
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    špatná komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala 11.prosince, dnes je 23.12. zboží nemám a obchod nereaguje na maily ani telefon.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • bohužel nic pozitivního
    • zboží zaplacené předem, ale nebylo dodáno

    zboží nebylo dodáno kvůli technickému problému s výdejem, to chápu a za to prodejce neviním, co ale hodnotím negativně je, že jako kupující nemáte absolutně žádnou šanci se s prodejcem domluvit. Žádné kontakty neexistují - buď se dovoláte na linku s opakujícím se předehraným vzkazem nebo můžete napsat na e-mail, kde jen obdržíte potvrzení o obdržené zprávě, ale žádnou reakci. Já problém začala řešit 5.12. a dosud bez odezvy. Zboží zaplacené předem, ale nedodané. Smutné.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Solidní ceny, rychlé dodání
    • Objednala jsem 3 hračky. Autíčko bylo v pořádku, jedno pianko už bylo před dodáním rozdělané a na druhém bohužel bylo patrné opotřebení.

    Zklamalo mě dodání již použitého zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Cena produktů
    • Odesláno dva dny po zaplaceni i kdyz bylo skladem
    • Ani po týdnu nedoručené
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Velký výběr zboží.
    • Dlouhá čekací doba. Zboží bylo doručeno až po 10i dnech od objednání. Z většiny eshopů by bylo odesláno do tří dnů. Problém byl v předání zboží dopravci. Přitom všechno zboží bylo na eshopu skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Uz je to tyden a zbozi stale nedorazilo :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem velmi nespokojena. Hračka přišla v roztrhaném obalu. Zajíček má velmi špatně ušité očička. Jsou špatně umístěny.

  • Nedoporučuje obchod

    Přišlo úplně jiné zboží, než jsem objednala v obchodě, hračka,dárek k narozeninám.Misto toho knížka v angličtině z megaknihy.Do dnešního dne nevím,jak tato záležitost bude vyřešena.Vůbec nechápu,jak k této záměně došlo.Z obchodu mi bylo napsáno, že zřejmě na poště se stala chyba.Na můj dotaz jak se toto vyřeší,kdo mi vrátí peníze a co s knížkou odpověď zatím žádná.Posílala jsem foto knihy a účtenku.Komunikace velice špatná,napsala jsem i tel.kontakt na sebe, předpokládala jsem, že mi zavolají a bude snaha tuto věc vyřešit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doprava přes ZASILKOVNU je tragická, po týdnu stále v dopravě a nedodává!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 6 dnech zrušeno bez udání důvodu obchodem

  • Nedoporučuje obchod

    Obchod je dobrý ale je potřeba změnit dopravce protože balík ještě nedorazil.Česká pošta hrůza.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Výrobek nemá český návod

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nebyl dodržen uvedený termín doručení, objednávku nebylo možné zrušit, přestože ještě nebylo zboží posláno. Museli jsme tedy jet vyzvednout osobně, abychom měli zboží včas. Nyní dorazila původně objednaná věc, kterou ted´ musím posílat zpět.
    Infolinka je pouze automat, který Vás odkáže na e-mail, takže se tam není možné dovolat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    údajně předáno k přepravě a nic se dál neděje už asi 3 neděle

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Pozdní doručení

    Reakce obchodu Hračkárna.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za posunutí termínu dodání.
    Záleží, zda zboží bylo skladem u nás, nebo u dodavatele.
    Důležitou informací také je, zda v danou chvíli nepřijde více objednávek na to samé zboží. Poté se musí zboží objednat u dodavatele.
    Pokud je zboží skladem, snažíme se expedovat v ten samý den objednání. Při velkém nárůstu objednávek se termín může posunout.
    Pokud je zboží u dodavatele, musí se objednat a záleží, zda dodavatel odešle včas. Může se tedy stát, že se zpozdí a odešle zboží v jiný den, ale to bohužel neovlivníme.
    pěkný den, tým HRACKARNA.CZ