Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden po uskutečnění objednávky jsem nic nedostal a ani mi nepřišla žádná zpráva od obchodu. Až na můj dotaz mi sdělili, že zboží momentálně není skladem a bude až za cca 14 dní. Takto by značkový obchod se zákazníky komunikovat rozhodně neměl, nemluvě o tom, že je to obchod s originálními tonery do tiskáren HP, kterých je u spotřebitelů nepochybně značné množství a všichni jsou upozorňováni, že mají používat originální kazety!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Je to týden, ale zboží jsem ještě nedostal a ani se z obchodu nikdo neozval.

    Myslím, že při nákupu tam bylo napsáno, že doručí zboží do třech dnů, ale skutečnost je úplně jiná.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Od objednávky do vyzvednutí to trvalo 3 dni, přitom zboží bylo skladem. Musel jsem do HP volat 3 x(jedenkrát na číslo v objednávce/potvrzení jsem se dovolal do Ostravy a bylo mi sděleno, že mě nemohou pomoci protože je to osobní vyzvednutí na prodejně v Praze). Po 2 dnech jsem napsal email, kdy bude zboží připraveno k vyzvednutí - žádná odpoved.
    Pouze neustále se opakující emaily o tom jak intenzivně pracují na objednávce jednoho kabelu pro tiskárnu-:( a jak je HP skvělá firma se zaměřením pro zákazníky. No nejsem si jist, když je takový problém si koupit kabel do tiskárny.....

    Reakce obchodu HPmarket.cz

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení. Moc mne mrzím, že se u Vámi objednaného zboží zdrželo dodání zboží na prodejnu.
    Ještě jednou se omlouvám za způsobené komplikace.

    děkuji za pochopení
    Roman z HPmarket.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    28.8.2024 jsem zaplatil PC a zboží jsem do dnešního dne nedostal.Podle přepravní společnosti je prý někde na Slovensku ,ale to mne nezajímá .Já jsem objednal u HP marketu a chci PC okamžiě od nich a nebo ať mi ihned vrítí zaplacenou částku.Jsem zvědavý jak se k tomu HP market postaví,zda čelem a situaci okamžitě vyřeší /buď vrácením peněz a nebo zasláním nového PC/.Jsou to nervy a všem je to jedno !!!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Špatná a nedostatečná komunikace.
    Dlouhá dodací lhůta na spotřební materiál, který by měl dorazit s předstihem.

    Reakce obchodu HPmarket.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Kontroloval jsem komunikaci a evidujeme pouze jeden zmeškaný hovor ale veškeré informace jsme poté ihned řešili skrz online chat a odezva byla okamžitá. Objednávku jste vytvořil po 15:00 hodině, to již negarantujeme dodání do 1 dne. Objednávku jsme ihned následující den odeslali a další následující den k Vám byla dodána. Veškeré informace o době dodání jsou uvedeny při výběru dopravy. Naši pracovníci udělali v této situaci maximum a věřím, že v případě vzájemné spolupráce bychom situaci mohli případně objasnit nebo napravit. Doufáme, že příští zkušenost bude lepší než dosud.

    Jiří Šelong
    HPmarket.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod vypadá pěkně, jen se tam špatně parkuje, našel jsem místo až v Arkádách. Notebook si ale můžu nechat poslat. Já jsem ale chtěl, aby mně Vaši technici převedli data z mého původního notebooku do nového. To se jim vůbec nepovedlo, do nového notebooku nebylo převedeno téměř nic, zato se mi neustále nabízel MS 365, i když jsem teď koupil MS Office 2021, nabízel se mi ESET, ačkoliv jsem jej měl na tom starém. Radili přeformátovat můj externí disk WD, že prý jim nešel nainstalovat, radili koupit novou tiskárnu. Vyfakturovali si 2.700,- Kč. Pozval jsem si domů člověka, který toto dělá jako OSVČ, bezproblémově a rychle převedl vše, i s pomocí uvedeného externího disku, připojit ke stávající tiskárně atd., a přitom si řekl o 1.400,- Kč včetně 500,- Kč za dopravu. Obchod máte hezký, ale prodavači v něm za mnoho nestojí.

    Reakce obchodu HPmarket.cz

    Dobrý den Tomáši,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu. Konzultoval jsem situaci s kolegama na prodejně a za nás proběhlo vše v pořádku. Data jsme museli přetahovat ručně, jelikož z HDD disku byly soubory přetáhnuty na nový notebook poškozené. Je to kvůli velmi starému zařízení, které nové notebooky již nepodporují. To zabralo delší čas než by mělo. MS Office Vám byl nainstalován ten, který byl zakoupen, jiný Vám zabízen nebyl. Stejně tak jako antivirus, ten nemáme ani v nabídce, nemohli jsme Vám jej nabídnout. Ohledně tiskárny tak jsme pouze doporučili nový nákup, jelikož tiskárna je staršího typu a na novém Windows 11 nemusí fungovat. Práce kolegů odpovídala ceně a vše Vám bylo vysvětleno již na prodejně.

    Doufám, že Vaše nové zařízení funguje již bez potíží. Rádi Vám veškeré informace vysvětlíme ještě jednou.

    Jiří Šelong
    HPmarket.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slušný sortiment a ceny
    • Nulová komunikace
    • Lživá dodací lhůta
    • Nulový přístup k zákazníkovi

    Asi tak. Objednáte si zboží, u kterého uvádějí více než 20 kusů skladem. U toho slogan, že pokud dnes objednáte, pozítří je zboží u vás. Takže jsem si 2.3.2023 objednal s tím, že si zboží (obyčejnou klávesnici, nic speciálního). Minulý týden jsem objednávku urgoval. Dnes je 13.3.2023 a stále čekám. :-( Nikdo se mi doposud neozval, nevysvětlil zpoždění, neoznámil reálný termín dodání... :-/

    Reakce obchodu HPmarket.cz

    Dobrý den Jiří,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Vaše zkušenost s objednávkou nás velice mrzí. Dodání bylo opožděno lidskou chybou. Kolega přehlédl Vaši objednávku a z tohoto důvodu nebyla doručena v termínu. Podle telefonního čísla ani e-mail jsem ale Vaší urgenci nedohledal. Kolega již situaci napravil a osobně se Vám omluvil. Při výdeji zboží Vám nabídneme také omluvu ve formě slevového kupónu na příští nákup. Podnikli jsme kroky, aby se tato situace již neopakovala.

    Za všechny způsobené komplikace se omlouváme.
    Jiří Šelong
    HPmarket.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pracovník, který měl mentální úroveň gibona, mi nedokázal říct, kdy je firma schopna zboží dodat. Zboží jsem objednal u konkurence během 5min, bylo dodáno během 2 dnů.

    Reakce obchodu HPmarket.cz

    Dobrý den Milane,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Vaše zkušenost s objednávkou nás velice mrzí. Objednal jste si zboží, které je momentálně nedostupné. U některých položek datum naskladnění bohužel neznáme a nejsme tak schopni Vám tuto informaci podat. Naši pracovníci udělali v této situaci maximum a věřím, že v případě vzájemné spolupráce bychom společně našli řešení. Doufáme, že příští zkušenost bude lepší než dosud.

    Jiří Šelong
    HPmarket.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • V průběhu nákupu v návaznosti na dotaz ohledně produktu obratem zvýšena cena o cca 1200.

    Reakce obchodu HPmarket.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Vaše zkušenost s cenou objednávky nás mrzí. Zboží bylo přeceněno na základě požadavku ze strany HP po 17 hodině. Z důvodu, že online chat probíhal delší dobu, cena zboží byla poté změněna. V budoucnu doporučuji nás kontaktovat, abychom případně situaci vyřešili individuálně.

    Děkuji za pochopení.
    Jiří Šelong
    HPmarket.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Umístění "výdejního" místa v Ostravě, prakticky téměř žádné označení nebo navádění v obrovském průmyslovém areálu, nemožnost platit kartou, nevšímavý až arogantní přístup personálu, naprosté plýtvání papírem atd, kdy pro vyzvednutí tonerů do tiskárny HP bylo potištěno 7 archů A4 - stačí?

    Reakce obchodu HPmarket.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Vaše zkušenost s výdejním místem nás velice mrzí. Výdejní místo je umístěno přímo u centrálního skladu a díky tomu může být nalezení komplikovanější. Informace ohledně platby máme však v košíku uvedenou, že se jedná o hotovost. Zpětnou vazbu na personál a počty papírů jsme předali dále. Doufáme, že Vaše příští zkušenost bude již lepší a tato situace se již nebude opakovat.

    Jiří Šelong
    HPmarket.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod asi v pořádku, ale Zásilkovna mi nebyla schopna doručit zboží na udané výdejní místo a přesměrovala ho jinam, kde nejsem schopen si ho vyzvednout. Takže zaplaceno mám a zboží nikde.

    Reakce obchodu HPmarket.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Tato zkušenost nás velice mrzí. Bohužel, momentálně se dopravce potýká s velkými problémy s doručováním. Tuto situaci nemůžeme nijak ovlivnit ale Vaši zpětnou vazbu jsme dopravci předali. Věřím, že tato situace se již nebude opakovat a doufám, že příště zásilka bude doručena v řádném termínu a správně.

    Jiří Šelong
    HPmarket.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Musím uznat, že mne HP na celé čáře zklamalo ohledně koupě doplňkové služby k zařízení. Objednal jsem službu, on-line ji uhradil a neobdržel jsem nic. Po týdnu čekání jsem objednávku zrušil a požádal o vracení peněz. Na něco, co se doručuje e-mailem čekat on-line takovou dobu, když potřebuji tu službu používat je naprosto neakceptovatelné.

    Reakce obchodu HPmarket.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí mne a omlouvám se, že jsme nemohli odeslat produkt HP Care Pack během krátké doby. Služba se objednává přímo u společnosti HP a momentálně čelíme dlouhým čekacím lhůtám. Tuto zpětnou vazbu jsme předali dále a již řešíme nápravu. Tato skutečnost by se neměla opakovat.

    Za všechny způsobené komplikace se omlouváme.
    Jiří Šelong
    HPmarket.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednáno 16.1.2022, dodnes zboží nedorazilo
    • u oficiálního prodejce HP bych čekala lepší služby

    Dne 16.1. jsem objednávala notebook, který mi dodnes nebyl obchod schopen doručit. Jsem naštvaná a zklamaná, tady už nic objednávat v budoucnu fakt nebudu, dnešním dnem mi skončila trpělivost s čekáním a objednávám zboží u konkurence! Sázela jsem na to, že se jedná o oficiálního prodejce HP a bude tedy lepší koupit notebook zde, než u malého lokálního prodejce elektra ale bohužel jsem se spletla, u konkurence už jsem zboží dávno mohla mít, mají ho skladem. HPmarket stále jen výmluvy, že čekají na naskladnění...

    Reakce obchodu HPmarket.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaše hodnocení. Mrzí mne a omlouvám se, že jsme nemohli doručit notebook v kratším časovém horizontu. Prověřil jsem historii e-mailové komunikace, kde jsme dvakrát dlouhodobou nedostupnost avizovali a navrhli nejbližší možné alternativy. Jako oficiální HP e-shop vynakládáme maximální úsilí, aby k podobným prodlevám nedocházelo a dostupnost aktivně komunikujeme. Rádi s Vámi prokonzultujeme výběr navrhovaných alternativ.

    Za všechny způsobené komplikace se omlouváme.
    Jiří Šelong
    HPmarket.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nelze doinstalovat tiskárnu a nainstalovat
    HP+ vyhody

    Reakce obchodu HPmarket.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaše hodnocení. Mrzí mne, že máte problém s nastavením tiskárny. Snažili jsme se Vás telefonicky kontaktovat, abychom Vám mohli poradit, jak tiskárnu nastavit. Bohužel však neúspěšně.

    Mohu Vás poprosit o zpětné kontaktování, abychom mohli celou situaci napravit?

    Jiří Šelong
    HPmarket.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dodací lhůta v pořádku. Ale prodej a vše, co k němu náleží, není jen o vyexpedování zboží a pak nazdar. Obchod naprosto selhává v komunikaci, která je v mnoha případech zásadní. Špatně vystavená faktura, takže firma zboží zaplatila jednou při vyzvednutí na výdejním místě dobírkou a jednou převodem. Pokud již telefonní číslo znají, nelze se dovolat. Zvedá automat a kvůli vytíženosti operátorů zavěšuje s tím, že obchod zavolá zpět. Ovšem nikdy nezavolá. Z cizího čísla se v pohodě dovoláte. Fakturu již opravenou máme, ale už nikdy víc zde nenakoupíme. Teď se jen modlíme, aby nebylo třeba nic reklamovat.

    Reakce obchodu HPmarket.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaše hodnocení. Mrzí mne, že došlo k problémům v komunikaci mezi námi a fakturací objednávky. Situace ohledně fakturace byla napravena a v případě komunikace, která je pro nás velmi důležitá, již byly provedeny nápravné kroky aby se tato situace již neopakovala.

    Za všechny způsobené komplikace se omlouváme a pevně věříme, že nám dáte šanci je v budoucnu napravit.
    Jiří Šelong
    HPmarket.cz

  • Nedoporučuje obchod

    v 7 letém notebooku odešla baterie již druhá protože firma HP posílá elektřinu ze sítě do baterie i když máte přístroj zapnutý na elektřinu proto baterie odcházejí s cílem koupit novou baterii...po 3 letech..
    Mezi svátky jsem baterie odešla rozhodl jsem se pro nový notebook.
    Jakou značku ?Přemýšlel jsem o Dell no vybral jsem HP.
    28.12 v obchodě podpora prodeje od 9hod.volám v 930hod.automat zavoláme Vám zpět po cca 45 min NIKDO NEVOLÁ...Píši na chat odpověd napíšu až budete na řadě...V 1630 že firma asi nemá zájem o zákazníka...
    pán volá těžce nepříjemný na několik otázek odpovídá odměřeně v podstatě jen co je v popiscích nepříjemný neochotný vysvětlit poradit..proto jsem hovor ukončil.
    Zboží v hodnotě 25t.je to málo? já myslím že ne....DOPORUČUJI NAKUPOVAT JINDE JÁ URČITĚ TADY UŽ NENAKOUPÍM .
    KDYBY ŠLO DÁM 0 HVĚZD!!!

    Reakce obchodu HPmarket.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaše hodnocení. Mrzí mne a omlouvám se, že jste měl s Vaší objednávkou negativní zkušenost.

    Budeme rádi když nám napíšete detaily na emailovou adresu [email protected], abychom mohli situaci napravit a do budoucna předejít nedostatkům.

    S přáním pěkného dne

    Denis Císařík
    Specialista zákaznické podpory
    Tým HPmarket

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zboží pořád není na skladě, ruším objednávku

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Obchod mě byl nabídnut tiskárnou.

    Dodnes jsem nedostal predfakturu, abych ji mohl zaplatit. A tak nemám zboží. Inkoustová tiskárna bez inkoustu netiskne. No super, ještě že jsem objednával s předstihem. Takže mám čas objednat jinde.

    Reakce obchodu HPmarket.cz

    Vážený pane Brdičko,

    děkuji za hodnocení Vaší objednávky. Mrzí mne, že se k Vám nedostala informace včas a jsem moc rád, že jste se ozval alespoň touto cestou a my jsme tak mohli alespoň pokusit částečně situaci napravit.

    Omlouvám se za komplikace a děkuji za pochopení
    S pozdravem
    Roman Plášil
    HPmarket.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel, jsem velmi zklamán a jsem rozhodnutý už z tohoto obchodu nekupovat nic. 1.7. jsem objednal náplně do tiskárny a dnes je 12.7. a náplně jsou někde kdesi u přepravce. Reklamoval jsem to a bylo mi odpovězeno, že bude zjednána náprava. Je to velice špatné.

    Reakce obchodu HPmarket.cz

    Dobrý den, pane Bureši,

    děkuji za Vaše hodnocení. Mrzí mne a omlouvám se, že jste měl s doručením zboží od nás takové problémy a jsem moc rád, že jste nám dal vědět nejen tady, ale i na naší zákaznické podpoře. Mohli jsme se tak alespoň pokusit problém vyřešit.
    Podle informací od přepravce je nyní již zásilka na svém místě a věřím, že náplně budou dobře sloužit.

    Ještě jednou se omlouvám za komplikace, které s doručením zásilky vznikly.
    Roman Plášil
    HPmarket.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    25.3.2021 objednána tiskárna, zaplacena, dnes 19.4.2021 zboží stále nemám, nikdo nereaguje na emaily ani nezvedá telefon.