Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Již týden čekám na proforma fakturu a stále nepřichází. Asi budu muset objednat jinde.

    Reakce obchodu HPmarket.cz

    Dobrý den,

    děkuji za reakci a velmi mne mrzí, že se email s proforma fakturou zatoulal a nedorazil tak obratem.

    Každopádně děkuji za upozornění, velmi nám to pomohlo situaci prověřit a napravit. Pokud mám nyní správné informace, situace se již po znovu zaslání proforma faktury vyřešila a objednané zboží je již u Vás.

    Děkuji za nákup na HPmarket.cz a omlouvám se nepříjemnosti

    S pozdravem
    Roman Plášil
    HPmarket.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Tento rámeček je nejen předražený, ale navíc přišel v balení bez šroubků. Při použití vlastních šroubků došlo pravděpodobně k poškození základní desky notebooku. Úspěšná reklamační oprava (naštěstí byl notebook v záruce) trvala téměř měsíc a notebook byl vrácen s vyjmutým přídavným diskem.

  • Nedoporučuje obchod

    Toto je můj nejhorší nákup jaký jsem, kdy měl. Naprosto selhalo DPD a zboží dones nemám. Na mojí stížnost neodpověděli. Přikládám část komunikace s DPD:
    Řeknu Vám ,že Vaše služby nestojí za nic, mojí zásilku č. 13845030452997 už se několik dní pokouším zjistit, kde to vlastně je a žádný systém Vám nefunguje. Jednou to hlásí, že to dodáte 2.5 a jinde zase 3.5. To jsem si ještě prosím připlatil 50 .- Kč za dodání zásilky v intervalu 8:00 - 10:00 a to se to sťáplo úplně. Můžete mi nějak pomoci. Jinak Vás ujšťuji, že Vaše služby už nepoužiju a budu všem dávat jen ty nejhorší reference.

    Vl. Brož
    606 704 992
    Zde jsou části komunikace s DPD:
    Dobrý den, pane Broži.


    DPD píše
    Děkujeme za Váš e-mail.

    Omlouváme se za opožděnou reakci a způsobené potíže.



    Váš dotaz, byl předán na rozvozové depo k prověření. Po obdržení odpovědi, Vás budeme

    informovat.
    S pozdravem,
    Adéla Zárubová
    Specialista zákaznické péče
    Dnes 10:15
    Ještě jsem zapomněl. Dovolat se, respektive hovořit s oprátorem je nemožné. Pořád mně to vraci do aut. menu. Mohli by jste se stydět za takovéto služby.
    Dnes 10:15
    Ještě jsem zapomněl. Dovolat se, respektive hovořit s oprátorem je nemožné. Pořád mně to vraci do aut. menu. Mohli by jste se stydět za takovéto služby.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nabízíte doručovatele, který nemá funkční terminál na platbu kartou. Zboží nemá snahu doručit, ale uložit k vyzvednutí. Tiskárnu nemám stále funkční, protože bezdrátové připojení blokuje zadání WSP PINu, který není možné zadat.

    Reakce obchodu HPmarket.cz

    Vážená paní Pastyříková,

    děkuji za Vaše hodnocení. Mrzí mne, že máte problémy s instalací tiskárny. Můžete se na nás prosím obrátit až budete u tiskárny a moci toto řešit? Rádi Vám pomůžeme.
    Nebo prosím kontaktujte přímo HP linku technické podpory 239 016 398
    Věřím, že Vás kolegové navedou jak problém nejlépe vyřešit.

    S pozdravem
    Roman Plášil
    HPmarket.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Problémy s doručováním, dlouhá doba od expedice. DPD absolutně přepravu nezvládlo, doručeno až druhý den po avízu.

    Reakce obchodu HPmarket.cz

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení Vašeho nákupu a mrzí mne, že jste měl problémy s doručením které popisujete.
    Budu velmi rád pokud si najdete čas nám napsat podrobnosti, abychom mohli problém s přepravou řešit a reklamovat u přepravce.
    Děkuji za pochopení a za zdržení v přepravě se omlouvám.

    Roman Plášil
    HPmarket.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • To co je skladem neni neni vubec pravda

    Celkova neochota po chybe obchodu uspokojit zakaznika.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednal jsem si toner bohužel jiný ten jsem chtěl vrátit ale dovolat se tam na nikoho nejde klidně vám položí tel., nabídli mi slevu na toner správný , ten sice došel ale bez faktury a ještě bez pásky která se před použití tonery vytahuje , po založení do tiskárny mi hlásí že je toner prázdný bacha na ně !!! na reklamace nereagují ani na emaily

    Reakce obchodu HPmarket.cz

    Vážený zákazníku,

    děkuji za hodnocení nákupu. Mrzí mne, že jste měl s objednáním toneru do Vaší tiskárny takové problémy a že naše snaha vyjít Vám vstříc a kompenzovat špatně objednaný toner speciální slevou na správný toner nakonec nepomohla.

    Mrzí mne také, že nedokážeme naplnit Vaše očekávání na rychlost výměny toneru. Běžně nám výměna zabere jen několik pracovních dní (cca 3-5, podle dostupnosti zboží) a věřím, že ani ve vašem případě tomu nebylo jinak při všech 3 dosavadních výměnách toneru.

    Budeme rádi, pokud nás budete informovat jak dopadl servis tiskárny, na kterém jste se nakonec s kolegy domluvil, po opakovaných problémech s novými i původními tonery.

    Přeji ať se podaří problém s tiskárnou vyřešit co nejdříve.
    S pozdravem
    Roman Plášil
    HPmarket.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • 18.1. jsme napsali reklamaci, nejdříve na adresu [email protected] a protože nepřišla žádná odpoveď kromě automatické odpovědi, poslali jsme 24.1. její kopii na adresu [email protected]. Dodnes nemáme žádnou odpověď.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Client Service
    • Nedostatek zboží na skladě, na 2 tonery čekám 14 dní.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jste li otráveni životem nebo znuděni zde můžete zažít malé dobrodružství
    • Nikdo Vás nebude obtěžovat zbytečnými informacemi o změnách termínů dodávky
    • Zjistíte jak to chodí ve skutečných "originálních (značkových)" obchodech
    • Než se dovoláte na zákaznickou linku dopřejí Vám čas se uklidnit
    • Když se Vám podaří dovolat nikdo Vás nepřesvědčuje, že byste neměli svou objednávku rušit, spíš naopak.
    • Kdybych nesledoval změny termínů dodání nikdo by mne na ně neupozornil.
    • Jediné řešení nabídnuté na zákaznické lince je odstoupení od smlouvy což de facto řešení mé situace není
    • Za problémy mohou ti druzí kteří zboží nedodali jim, tvrdí.

    Vybral jsem si tento obchod protože jako jediný sliboval dodání
    HP ENVY x360 15-bq100nc (šlo mi především o Ryzen Ridge 5 procesor) v tomto roce konkrétně 13.12. To je termín který může vypadat jako ideální pro vyhnutí se předvánočnímu shonu a stresu obzvláště pokud je do Vánoc ještě měsíc. Ne tak v podání HP marketu, který dokáže posouváním termínu (19.12. nyní 21.12) proměnit konec adventu ve Vaše malé personální drama. Ať už stroj do HPmarketu dorazí nebo ne dodat jej do mých rukou včas se nepodaří. Nezbývá než koupit jinde a raději od jiného výrobce protože jestli tohle je "originální HP obchod" jak "originální" bude asi ten výrobek? Domnívám se že s těmi termíny dodání uvedenými na webu hraji pěkně vypečenou hru, protože z ostatních obchodů jsem již v listopadu dostával informaci, že tento výrobek letos není možno dodat. Bohužel náhradní stroj jiného výrobce je o 30% dražší, co naplat tady moje peníze nechtějí.

    P.S. V průběhu psaní tohoto hodnocení se datum dodávky změnilo na "Zboží není aktuálně dostupné skladem" .

    Reakce obchodu HPmarket.cz

    Dobrý den,

    Děkuji za hodnocení nákupu a velmi mne mrzí, že k takovýmto komplikacím došlo právě u Vaší objednávky.

    Věřte, že nás celá situace okolo dodávky objednaného modelu notebooku HP ENVY x360 15-bq100nc velmi mrzí a chtěl bych se Vám touto cestou také omluvit za způsobené nepříjemnosti.
    Podle informací, které máme v tuto chvíli k dispozici došlo ke zpoždění kompletní dodávky tohoto modelu do ČR a to tak nešťastně, že jsme neměli bohužel zcela přesné informace o plánovaném doručení na náš sklad. Není to standardní situace a musím přiznat, že se nám na HPmarket.cz nepodařilo s ní vypořádat nejlépe. Podle všeho jsme byli více optimističtí než ostatní prodejci. To bohužel mělo za následek situaci, kterou popisujete ve svém hodnocení.

    Bohužel v tuto chvíli pro celou situaci ještě nemám rozumné vysvětlení, ale věřte, že důvody tohoto zpoždění a nejasností ohledně plánovaného data řešíme a snažíme se zároveň najít způsob, jak je napříště odstranit. Nechceme naše zákazníky vystavovat podobné nejistotě.
    Chápu, že situace je obzvláště v tomto období nepříjemná a omlouvám se za ni.

    Nicméně důležitá informace je, že notebook již dorazil a jak Vás již určitě kolegové z expedice informovali, je také na cestě k Vám.

    Věřím tedy, že nakonec stihneme dodávku před Vánoci, jak jsme všichni doufali.

    Děkuji za pochopení a přeji hezký den
    Roman Plášil
    HPmarket.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Nedodaný dáreček dorazil extra o dva dny později. Že nedodají dáreček jsem byl informován a odsouhlasil to.
    • SKLADOVÉ zboží objednané 1.12., dodané 12.12.
    • Tiskárna obsahovala nefunkční cartrige (bohužel, ale může se stát). Po reklamaci s fotodokumentací místo aby poslali novou chtějí odeslat celou tiskárnu zpět a budu opět čekat na dodání nové
    • V době, kdy se mi porouchala stará tiskárna a objednával jsem skladovou novou se šancí že budu za pár dní tisknout je výsledek takový, že dva týdny po objednání odesílám celou tiskárnu zpět. Asi si vytisknu něco až v lednu :-(

    Reakce obchodu HPmarket.cz

    Dobrý den,

    velmi mne mrzí, že máte se zbožím zakoupeným na našel obchodě takovéto problémy. O to víc, že se v tomto případě potkal problém s dočasně nedostupným dárkem k nákupu, a navíc technickým problémem se zakoupenou tiskárnou.
    Věřte, že náš návrh na výměnu celého produktu v případě, kdy se na něm objeví problém ihned po dodání, je motivován snahou zajistit zcela funkční produkt. Chápu, že to v tomto případě bude znamenat další zdržení. Nicméně problém nemusí být jen v samotné inkoustové kazetě a tímto postupem bychom rádi předešli dalšímu problému.

    Děkuji za pochopení i za hodnocení
    S pozdravem
    Roman Plášil
    HPmarket.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nefunkční odkaz do internet bankovnictví
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    byla zaslána nefungující kazeta a po jejím odeslání je ticho po pěšině

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pomalá reakce

    Po jedenácti dnech od objednávky mi nebyla doručena předfaktura,abych mohl na uvedený účet zaslat udanou částku a tím získat objednané zboží.Takže nevím,proč se ptáte jak jsem s nákupem spokojen.

    Reakce obchodu HPmarket.cz

    Dobrý den,

    Děkuji za Vaše hodnocení a velmi mne mrzí, že se k Vám předfaktura nedostala včas. Odesíláme ji vždy po přijetí objednávky e-mailem.
    E-mail jsme Vám přeposlali znovu, pokud by přesto nedorazil, napište nám prosím na [email protected] nebo zavolejte www.hpmarket.cz/kontakty
    Zkusíme najít jiný způsob jak k Vám proformafakturu dostat.

    Děkuji za pochopení
    S pozdravem
    Roman Plášil

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Kontalovala mne spediční služba DPD, ale místo toho aby zboží dodali do odběrného místa, tak zásolku poslali nazpět. V odběrném místě zásilka vůbec nebyla...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 17.9. Jsem objednal pero -dle stranek bylo skladem. Do dnesniho dne 28.9. Jsem neobdrzel ani zpravu ani zbozi proste nic. Ale co cekat od HP

    Zde radeji nic neobjednavejte zadna komunikace. Zbozi stejne nedostanete. Proste nabubrela spolecnost HP

  • Nedoporučuje obchod

    ještě jsem v obchodu posílal dotaz ke dvoum tiskárnám. jedna se vyhodnotila, že není v záruce, což není oravda a pak nešel dotaz poslat, druhá, úplně nová tiskárna otázka bez odezvy :-(

    Reakce obchodu HPmarket.cz

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení. Snažil jsem se najít Váš dotaz a bohužel neevidujeme žádné nevyřízené. Věřím, že jde tedy jen o nedopatření. Nebo z nějakého důvodu email nedorazil kam měl a za to bych se Vám rád omluvil.

    Velmi mne to mrzí a rád bych to napravil. Mohl byste prosím Váš dotaz přeposlat rovnou na e-mail [email protected] ?

    Děkuji za pochopení
    S přáním hezkého dne
    Roman Plášil
    HPmarket.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Viz výše!

    Vyhněte sevelkýn obloukem! Ztráta času!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchodník nereaguje
    • nelze se dovolat na uvedené tel. číslo

    Zboží jsem objednala o státním svátku, dostala jsem automatický email že přijali objednávku a že mi napíšou další info ohledně platebních údajů (měla jsem platit převodem). Když se skoro týden neozvali zkoušela jsem volat na uvedené číslo a zeptat se zda je nějaký problém, volala jsem asi desetkrát a pokaždé měli obsazeno, druhý den to samé, nakonec jsme si zboží objednala odjinud a měla doma hned druhý den.

    Reakce obchodu HPmarket.cz

    Dobrý den,

    Velmi mne mrzí, že máte takovou zkušenost s naším obchodem a o to víc, že celou situaci zřejmě způsobil jeden ztracený e-mail.
    Podle našich záznamů jsme platební údaje odesílali na Vaši e-mailovou adresu hned po svátcích, tedy 7. 7. 2017. Pokud k Vám tento e-mail tak se velmi omlouvám. Stejně tak mne mrzí, že jsme měli obsazené na telefonním čísle, na které jste volala a že se nepodařilo spojit ani na dalších našich kontaktech http://www.hpmarket.cz/kontakty

    Chápu, že už tento případ nemáme možnost napravit a chtěl bych se Vám proto alespoň omluvit za komplikace, které jste s objednávkou měla.

    Děkuji za pochopení
    S pozdravem
    Roman Plášil
    HPmarket.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Názory shrnu až po vyřízení reklamace, tiskárna dorazila vadná.