Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu Holime.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste čekal na doručení takto dlouho. Prosím neváhejte nás kontaktovat na naší lince +420 380 831 831 v pracovní dny od 8 - 16:00 hod nebo emailem na [email protected] a pošleme Vám slevový kód na dopravu zdarma na další nákup.

    Váš Tým holime.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlé dodání

    holící strojek je nedokonalý v tom že nevyholí vousy až ke kořenům člověk je stále částečně zarostlý není nad staré strojky jen k nim chybí náhradní díly Winterling

    Reakce obchodu Holime.cz

    Dobrý den,

    pokud se strojkem nejste spokojený můžete ho do 14ti nebo do 100 dní vrátit a své peníze dostanete zpět. Prosím neváhejte nás kontaktovat na naší lince +420 380 831 831 v pracovní dny od 8 - 16:00 hod nebo emailem na [email protected], abychom mohli tuto situaci vyřešit.

    Váš Tým holime.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Fén nelze použít, neboť nejde spustit ani posunovat ovládání teploty.

    Reakce obchodu Holime.cz

    Dobrý den ,

    velmi nás mrzí, že se pravděpodobně jednalo o vadný kus. Prosím neváhejte nás kontaktovat na naší lince +420 380 831 831 v pracovní dny od 8 - 16:00 hod nebo emailem na [email protected], abychom mohli tuto situaci vyřešit.

    Váš Tým holime.cz

  • Dobrý den, objednal jsem si planchetu a břit do holicího strojku braun. Požadoval jsem waterflex Foll a Cutter 51B. Na telefonický dotaz u firmy "Holíme" mi bylo řečeno, že Foll a Cutter 51B už není k dispozici, ale naprosto funkční adekvátní náhradou je břit a plancheta 51S. Toto zboží mi bylo doručeno a produkt jsem zaplatil. Zjistil jsem, že břit a plancheta do mého holicícho strojku sice pasuje, ale oholení s planchetou a břitem 51S je zcela nedostatečné a nevyhovujicí. Obrátil jsem se tedy na DATART, kde jsem si koupil planchetu a břit 51B. Oholení s 51B je naprosto perfektní. Jednání firmy "Holíme" , která mě záměrně uvedla v omyl jen proto, abych si produkt 51S koupil, považuji za podvod na zákazníka!!!!

    Reakce obchodu Holime.cz

    Dobrý den,

    planžeta 51S a 51B jsou úplně totožné výrobky, rozdíl je pouze v barveném provedení. Pokud je planžeta 51S nevyhovující prosím neváhejte nás kontaktovat na naší lince +420 380 831 831 v pracovní dny od 8 - 16:00 hod nebo emailem na [email protected], abychom tuto situaci mohli vyřešit kompenzací nové planžety či vrácením peněz.

    Váš Tým holime.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Cena ve srovnání s cenou celého výrobku.
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    místo kam byl produkt dor\učen nedodržel otvírací dobu, byl jsem tam 2x

    Reakce obchodu Holime.cz

    Dobrý den, to mě velice mrzí. Výdejní místa jsou vždy běžné obchody, které můžou mít dovolenou či zavřeno. Aktuální otevírací dobu naleznete vždy na stránce přepravní společnosti.

    Děkujeme za pochopení.
    Váš Tým holime.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednání a doručení proběhlo v pořádku. Bohužel, jelikož se jednalo o nevhodný dárek, rozhodla jsem se zboží vrátit ve lhůtě k tomu určené a to bez udání důvodu. Zboží jsem odeslala pojištěnou zásilkou u České pošty a je to už 3 týdny, co se mi firma snaží namluvit, že zásilku neobdrželi, přestože doručení bylo potvrzeno Českou poštou jak pomocí sledování zásilky, potvrzující SMS, tak následně, když jsem nedoručení zásilky reklamovala na základě tvrzení firmy Koboz. Těžko říct, zda se jedná o nedbalost, nezájem, nebo dokonce o záměr a oddalování vrácení peněz, přičemž se jedná o nemalou částku - 12tisíc Kč. Velmi doufám, že firma uzná svou chybu a nebudu muset tuto záležitost řešit právní cestou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dostal jsem zbozi ale bylo jine jake jsem chtel moji vinou pozadal jem o vymenu ale ze zbozi planzeta byla jiz rozdelana tak mi zbozi nebylo uznano coz se mi nikdy nestalo uz zde nikdy nebudu nakupovat zdravim

    Reakce obchodu Holime.cz

    Dobrý den, pokud se jedná o hygienické zboží, které je v uzavřeném obalu nejde po otevření z hygienických důvodů vrátit.

    Hezký den přeji
    Váš Tým holime.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obchod dobře komunikuje zboží doručeno včas a v pořádku.
    • Velká nevýhoda tohoto obchodu je, když v objednávce vyplníte ,že nechcete hodnocení obchodu nebo zboží oni vám pošlou spam.

    Reakce obchodu Holime.cz

    Dobrý den,

    stačí nás kontaktovat na naší lince +420 380 831 831 v pracovní dny od 8 - 16:00 hod nebo emailem na [email protected] a odhlásíme Vás ze zasílání hodnocení e-shopu.

    Váš Tým holime.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Reklama dobrá holicí strojek nanic zůstanu u žiletek , vyhozené peníze

    Reakce obchodu Holime.cz

    Dobrý den, pokud s výrobkem nejste spokojený můžete ho do 14ti dnů vrátit a my Vám vrátíme peníze.

    Váš Tým holime.cz

  • Obchod neuvádí ze zboží nemá pouze preprodava. Objednávka učiněna a zaplacená 12.12.2022 a až po dotazu po několika dnech v jakem je stavu objednávka byla mi zdelena automatická odpoved ze realizace dodání plánováno na konec března a to byla vánoční nabídka holicích britu do Mach 3 Gillete

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Doručeno o cca týden později!!!
    • Doručeno o cca týden později!!!

    Reakce obchodu Holime.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí, že nastalo zpoždění při doručení balíčku. Mohlo k tomu bohužel nastat hned z několika důvodů. Kontaktujte nás na naší lince +420 380 831 831 a s radostí Vám vysvětlíme důvod zpoždění.


    Váš Tým holime.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Proti obchodu nic nemám,ale to zboží nevydrží.
    Taťka měl holicí strojek 40 roku a žádná planžeta se neprodřela.
    Tady to musím kupovat pravidelně.
    A je to předražené! Když vezmu v potaz, že holicí strojek stal 900,-

    Reakce obchodu Holime.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaší recenzi. Planžeta je spotřební zboží a výrobce ji doporučuje měnit po 12-18 měsících. Záleží na tom, jak se člověk o holící strojek stará, jak ho často používá atd. Výrobní ceny produktů bohužel neovlivníme a s tím souvisí i prodejní cena.

    Váš Tým holime.cz

  • Zboží mělo být doručeno ve čtvrtek 27.10.dorazilo až v pondělí 31.10.odpoledne

    Reakce obchodu Holime.cz

    Dobrý den, velice mě mrzí, že jste svůj balíček nedostal včas, ale jak jsem Vám již v naší e-mailové komunikaci vysvětlila ve čtvrtek byl Vámi vybraný Z-box plný a tedy kurýr Váš balíček do Z-boxu nemohl vložit a v pátek byl státní svátek, tudíž jste svůj balíček dostal v pondělí.

    Váš Tým holime.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem si planžetu pro holící strojek Braun 5414 a došla mi planžeta s označením 32B, což na můj HS vůbec nepasuje a je úplně jiný.Pokud se neozvete, budu vás kontaktovat

    Reakce obchodu Holime.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši reakci. Prosím kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 380 831 830 v pracovné dny od 8 - 16:00 hod nebo emailem na [email protected] a následně dořešíme tuto situaci. Váš tým Holime.cz

  • Nešlo platit až při dodání zboží v zásilkovně.

    Reakce obchodu Holime.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši reakci. Za objednaný zboží můžete zaplatit předem hned několika způsoby – kartou, bankovním převodem a tak dále. Pokud nebylo možné objednávku uhradit, stačilo nás kontaktovat a způsob platby bychom Vám změnili. Platba na dobírku při převzetí zboží na zásilkovně je zpoplatněná částkou 30 Kč. Váš tým Holime.cz

  • změnilo se místo doručení bez jakékoliv dohody se zákazníkem

    Reakce obchodu Holime.cz

    Dobrý den, velice se Vám omlouvám, že k tomuto došlo. Dohledala jsem Vaší objednávku a prověřila u přepravní společnosti tuto změnu, která u nich nastala. Bohužel kurýr z důvodu plné kapacity výdejního místa přesměroval zásilku na jiné nejbližší místo, které mělo volné kapacity. Věřím, že příště bude všechno v pořádku. Váš Tým holime.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Není to vina Holíme,ale dopravce. Ráno mně přišla SMS, že mi bude
    balíček doručen ve12:23 - 13:53. Přebíral jsem ho v 17:45.
    Ještě, že jsem v důchodu, protože kdybych si na převzetí musel
    zbytečně vzít dovolenou.........

    Reakce obchodu Holime.cz

    Vážený zákazníku, děkujeme Vám za vaši reakci. K takové situaci dochází opravdu výjimečně, pevně věříme, že příště už bude při doručování vše v pořádku. Děkujeme Vám za pochopení. Vaše Holime.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Stejný výrobek se dá koupit o cca 300 Kč levněji

    Reakce obchodu Holime.cz

    Vážený zákazníku, děkujeme Vám za vaši reakci. Ceny našich produktů se odvíjejí od cen dodavatelů, zároveň je přirozené, že ceny na trhu nejsou u všech prodejců stejné a vy jako zákazník máte svobodnou volbu, u kterého prodejce si produkt vyberete a zakoupíte. Holime.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka zněla na doručení na konkrétní adresu s nepřetržitou službou. S odůvodněním, že ji nelze doručit , jsem opakovaně vyzýván, abych si ji osobně vyzvedl v zásilkovně. Nemám na to čas.

    Reakce obchodu Holime.cz

    Děkujeme za zpětnou vazbu. Zásilka byla doručována na konkrétní adresu, kurýr se s Vámi snažil několikrát telefonicky spojit. Po neúspěšných pokusech o kontakt a o následné doručení byla zásilka přesměrována na výdejní místo. Pro úspěšné doručení zásilky je třeba reagovat na telefonáty zásilkové služby. Děkujeme za pochopení.