Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • rychlé a spllehlivé vyřízení objednávky,
  • nebylo možno nákup provést na dobírku!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Na obrázku bylo jedné zboží, ale přišlo v jiní barvě. Chtěl jsem přesně jako na obrázku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zadal jsem jsem o zaslani zbozi na zasilkovnu at nemusim v dobe koronaviru na postu a poslali to na postu a uz s tim neslo nic delat. Takze na hovnu doruceni.

  • Zboží přišlo nekompletní, bez příslušenství, které bylo inzerovano jako součást. Po opakované reklamaci mi bylo arogantně doporučeno, že si příslušenství mohu dokoupit. Předám ČOI.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zadal jsem doporuceni jake nahradni dily by se hodili na muj starsi holici strojek. Jelikoz v doporuceni se objevili dve odlisne nahradni dily - ty prvni se tykali nejakeho mojeho predbezneho dotazu, ktery jsem si vubec napamatoval - kliknul jsem teda omylem na tu prvni modrou carku. Dosli mi nahradni dily ktere nepasovali na muj strojek. Byla to pry moje vina ze jsem kliknul na tu prvni modrou carku. Podle me, ta se v doporuceni nemela vubec vyskytovat. Kdyby tomu tak bylo, toto by se nestalo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • I činže je příjemnější než operátorka

    Až na základě rozbalení výrobku se dostanete k návodu na použití, kde zjistíte, že ho vlastně nesmíte použít, protože máte zdravotní indispozice, které výrobce přímo v návodu zakazuje! Při obrácení se na Vás (prodejce) i s vysvětlením, že kdyby tyto skutečnosti byly uvedeny na webu, tak byste si to ani neobjednali, Vám operátorka sdělí, že to není povinnost a ať to někde udáte.... Přičemž došlo pouze k otevření krabice, výrobek je stále zalisován v plastovém obalu, neporušené, ani jeho příslušenství a člověk si před použitím chtěl jen přečíst návod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nevzali mi zboží, které jsem chtěl vrátit. Novou, nepoužitou manžetu. Objednal jsem jiný typ. Správný typ a ani žádný jiný si tam už neobjednám, i když jsem dosud nakupoval u nich.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    S kvalitou výrobku jsem spokojen ovšem s přístupem a jednáním společnosti Holíme ne.Neřeknou Vám vše jako kupřikladu že pokud dostanete cestovní pouzdro není již u hol.strojku ochranný kryt hlavice atd.Při hovoru s asistentkou Vás s veškerými dotazy odkáže na výrobce Braun nehledě na to že pokud jí ze slovníku odeberete slovo JAKO JAKOBY tak se absolutně nedomluví.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    dost předražené , prosím již mě nekontaktujte - děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    V popisu zboží bylo uvedeno holící strojek a 5 břitů, ve finále přišel strojek s jedním břitem!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nedošlo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem zaplatila před 10 dny a dodnes nic nedorazilo. Teprve asi po týdnu přišla první a zatím poslední informace, že zboží není skladem a čeká se až dorazí od dodavatele. Tak čekáme. Toliko moje hodnocení nic víc hodnotit nemůžu. Rozhodně tedy postrádám dřívější info o dostupnosti zboží!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží nelze vrátit kvůli rozbalenému obalu.
  • Bylo mi slíbenou, ze pošlete dodatečně kartacek, který nebyl v součásti elektrického holiciho strojků. Bylo mi slíbenou, ze ho pošlete. Nepřišlo nic.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    S vaším obchodem jsem měl vždy dobré zkušenosti. Dříve jse uhradil mzboží dobírkou!!!
    V současné době jse zboží uhradil při objednání. To asi bylo špatně!!!
    Příště budu zboží platit až po dodání!!!
    S přátelským pozdravem Otakar Klugar dne 29.10.2019

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod není schopen zajistit doručení zboží zákazníkovi

    Rozhodně nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Špátné info na stránkách o produktu,schodné číslo typu,zaslán jiný výrobek.Nikomu bych nedoporučil,rozbalené zboží nelze vrátit.Žádná pozitivní odezva emailem jak postupovat při vrácení zboží.Mnou zaslané foto,obchodem vyhodnoceno jako jiný tip i když čísla strojku jsou stejná.

  • K balení Gillette Venus měl být kartáč na vlasy zdarma, koupila jsem dvě balení, kartáč ani jeden ( byl připsán jako doručený i na faktuře).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    První nákup a hned velká nespokojenost, zboží po více jak 10-ti dnech zatím nedorazilo, po telefonech s dopravcem a prodejcem zatím žádné řešení. Vše skončilo na komunikaci typu: prověříme a dáme vám vědět. Zatím vím je to, že jsem zaplatil kartou dopředu a zboží nemám.