Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    změnilo se místo doručení bez jakékoliv dohody se zákazníkem

    Reakce obchodu Holime.cz

    Dobrý den, velice se Vám omlouvám, že k tomuto došlo. Dohledala jsem Vaší objednávku a prověřila u přepravní společnosti tuto změnu, která u nich nastala. Bohužel kurýr z důvodu plné kapacity výdejního místa přesměroval zásilku na jiné nejbližší místo, které mělo volné kapacity. Věřím, že příště bude všechno v pořádku. Váš Tým holime.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Není to vina Holíme,ale dopravce. Ráno mně přišla SMS, že mi bude
    balíček doručen ve12:23 - 13:53. Přebíral jsem ho v 17:45.
    Ještě, že jsem v důchodu, protože kdybych si na převzetí musel
    zbytečně vzít dovolenou.........

    Reakce obchodu Holime.cz

    Vážený zákazníku, děkujeme Vám za vaši reakci. K takové situaci dochází opravdu výjimečně, pevně věříme, že příště už bude při doručování vše v pořádku. Děkujeme Vám za pochopení. Vaše Holime.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Stejný výrobek se dá koupit o cca 300 Kč levněji

    Reakce obchodu Holime.cz

    Vážený zákazníku, děkujeme Vám za vaši reakci. Ceny našich produktů se odvíjejí od cen dodavatelů, zároveň je přirozené, že ceny na trhu nejsou u všech prodejců stejné a vy jako zákazník máte svobodnou volbu, u kterého prodejce si produkt vyberete a zakoupíte. Holime.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka zněla na doručení na konkrétní adresu s nepřetržitou službou. S odůvodněním, že ji nelze doručit , jsem opakovaně vyzýván, abych si ji osobně vyzvedl v zásilkovně. Nemám na to čas.

    Reakce obchodu Holime.cz

    Děkujeme za zpětnou vazbu. Zásilka byla doručována na konkrétní adresu, kurýr se s Vámi snažil několikrát telefonicky spojit. Po neúspěšných pokusech o kontakt a o následné doručení byla zásilka přesměrována na výdejní místo. Pro úspěšné doručení zásilky je třeba reagovat na telefonáty zásilkové služby. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • přiložený návod je velmi nepřehledný

    návod je poněkud zmatečný

    Reakce obchodu Holime.cz

    Děkujeme za zpětnou vazbu. Pokud se Vám zdá návod nepřehledný, neváhejte nás kontaktovat na naší zákaznické lince +420 380 831 830 kde Vám rádi poradíme s obsluhou zakoupeného zboží. Budeme se těšit .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    S obchodem nemám slušnost ale hned na poprvé jsem skládaná. 16 břitů co jsem u vás koupila teď mají v drogerii Teta pouze za 999 Kč. U vás to bylo přes 1100 Kč. Takže skládání.

    Reakce obchodu Holime.cz

    Děkujeme za zpětnou vazbu. Je nám líto Vašeho zklamání, cena se odvíjí od kupní ceny zboží. Věříme, že příští nákup bude již v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo slíbeno k dodání 14 - 19. září. Nyní je 23. září a zboží stále nebylo doručeno, na e-maily nikdo nereaguje. Rozhodně nedoporučuji.

    Reakce obchodu Holime.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za zpětnou vazbu. Velice nás mrzí vzniklá nepříjemnost, která vznikla na straně dopravce. Pro co nejrychlejší vyřešení, Vás budeme kontaktovat a domluvíme se, na dalším postupu. Doufáme, že se příště nákup povede bez potíží a zdravíme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • V komunikaci se zákaznickou linkou mi bylo oznámeno, že planžeta k holícímu strojku je kompatibilní. Po vyzkoušení jsem zjistila, že ne, což by měli prodejci vědět. Ale zboží mi již odmítli vzít zpět, protože bylo vytaženo z obalu. Bohužel jsem jinak nemohla zjistit, jestli to pasuje, když nikde není napsané, na jaký strojek to je.

    Reakce obchodu Holime.cz

    Děkujeme za zpětnou vazbu. Doporučená holící hlava, kterou Vám naše kolegyně doporučila, nebyla momentálně skladem na což Vás i upozornila. Bohužel jste zadala do objednávky holící hlavu, která není kompatibilní a nebyla Vám doporučena. Děkuji za pochopení a doufáme, že Vaše příští objednávka bude již v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Došlo k výpadku webu

    Reakce obchodu Holime.cz

    Děkujeme za zpětnou vazbu. Žádný výpadek jsme na webu nezaregistrovali, ale určitě je možné se kdykoliv obrátit na naši uživatelskou podporu (https://www.nazuby.cz/kontakt), která ráda poradí s řešením problému :) Doufáme, že se příště nákup povede bez potíží a zdravíme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Doručování prostřednictvím Zásilkovna

    Zásilkovna informuje o mnoha stavech zásilky, nicméně informace, kdy dojde k doručení chybí až do okamžiku vlastního doručení...

    Reakce obchodu Holime.cz

    Děkujeme, že jste zakoupil zboží v našem obchodě. Velice nás mrzí, Vaše nepříjemná zkušenost s přepravní společností. U dopravy je možné zvolit i přepravní společnost PPL. Věříme, že Váš další nákup bude již v pořádku. S pozdravem Tesárková.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nejsou náhradní planžety ke starším typum,cena planžet se rovná novému strojku,výdrž před otupěním břitů nízká
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nebylo doručeno na adresu, jak jsme to chtěli, ale do obchodu na vyzvednutí, což bylo velmi obtížné pro starého pána

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nestříhá, rozhoduji se, zda přístroj neodešlu zpět. Nejde o technickou závadu, ale strojek vlasy nebere. To není na stříhání, ale na shození nadstavců a holit dohola hlacu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží nemohu vrátit v obchodě, ale je to složité . Musel bych ho poslat do Budějovic. Zklamání z nákupu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • prodejce neuvedl, že zboží již bylo jednou rozbaleno
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Objednavku si musite zajet nekam vyzvednout.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    neseriosní přístup

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na dálku vypadalo vše v pohodě, moderní desain, pouzdro na cestování.
    • Jediná závada- neholí při nasazení pohyblivého krytu. Nutno sundat a holit jen napřímo. Bez šance vyzkoušení ,vyhozené peníze.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Poslali jinou barvu zboží

    Po dlouhém dopisování jsem musel zaplatit poštovné i když jsem zboží reklamoval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nebylo posláno požadované zboží