Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Mají příšerné a nepřehledné stránky.

  • Objednali jsme si troje hodiny, z nichž jedny přišly s vadným strojkem. Po vložení baterie strojek asi minutu běžel a poté se zastavil (zkoušeli jsme to opakovaně). Reklamace nebyla uznána s tím, že se při testování závada neprokázala. Po obdržení zprávy o neuznání reklamace jsme volali na zákaznickou linku, kde nám bylo sděleno, že zboží je již odesláno a případně jej máme zaslat na reklamaci znovu. Zboží obratem přišlo zpět a závada přetrvávala. Raději jsme však koupili strojek nový, což bylo stejně drahé jako poštovné za zbytečnou reklamaci.

  • Reaguji na situaci, ke které došlo před více než 3 roky a možná se za tu dobu už něco změnilo. Koupil jsme zde hodinky, bohužel, ačkoliv byly vodotěsné 20 atm. Dostala se mi do nich voda po ponoření do zhruba 20cm hloubky. V hodinkách byla viditelně voda. Hodinky jsem reklamoval, ale reklamace nebyla výrobcem uznána. hodinky.cz hlavní strojek na vlastní náklady rozchodili, ale datumovka a menší ručičky zůstaly nefunkční. Dodnes kvůli tomu cítím křivdu a nenakupuji zde, neboť kvůli opravě jsem nemohl zpochybnit výsledek reklamace. Tehdy jsem situaci dále neřešil, jen jsem naštvaně zaskřípal zubama a smířil se s výsledkem. Dnes bych situaci řešil více.

  • Dobrý den,

    zakoupil jsem přes tento internetový obchod 2 kusy hodinek.
    Z čehož jedny přišly vybité. Obchod mne nabídl zaslání těchto hodinek zpět na reklamaci což by mne stálo cenu baterie i více proto jsem se rozhodl provést výměnu baterie v hodinářství. Na což pan hodinář řekl, že mechanismus hodinek je poškozený a nabídl mne opravu, kterou jsem přijal. Protože běhání na poštu a zasílání poškozených hodinek a další čekání na reklamaci a opětovné zaslání hodinek je zdlouhavý proces a proto existují e-shopy, které nám mají urychlit a pohodlnost nakupování. Za mne určitě obchod nedoporučuji.

    Hezký den.

  • Dobrý den,

    zakoupil jsem přes tento internetový obchod 2 kusy hodinek.
    Z čehož jedny přišly vybité. Obchod mne nabídl zaslání těchto hodinek zpět na reklamaci což by mne stálo cenu baterie i více proto jsem se rozhodl provést výměnu baterie v hodinářství. Na což pan hodinář řekl, že mechanismus hodinek je poškozený a nabídl mne opravu, kterou jsem přijal. Protože běhání na poštu a zasílání poškozených hodinek a další čekání na reklamaci a opětovné zaslání hodinek je zdlouhavý proces a proto existují e-shopy, které nám mají urychlit a pohodlnost nakupování. Za mne určitě obchod nedoporučuji.

    Hezký den.

  • Na www.hodinky.cz je uvedeno, že "1 rok na vrácení zboží bez udání důvodu
    Dostanete tolik času, kolik potřebujete. Během 1 roku od obdržení balíčku nám můžete neporušené zboží bez udání důvodu kdykoliv vrátit. ", ale v této informaci již není uvedeno, že ty hodinky nesmíte ani vyndat z krabičky, natož je nosit!! Vrátit můžete pouze NEPOUŽITÉ hodinky!! Pozor na to!

  • Super obchod, s reklamací zkušenost nemám, ale s nákupem jsem neměla jediný problém. Navíc jsem na něj uplatnila cashback, takže se mi ještě pár procent z ceny vrátilo. Když tak koukněte na: https://www.ziskejte.cz/cashback-sleva/vsichni-partneri/obchody/hodinky.cz?doporucuje=katia

  • Dobrý den,

    Po záplavě negativních komentářů v diskusi jsem měl trochu strach , jak i dopadne reklamace hodinek. Dopadla tak, že musím lehce vyrovnat rovnováhu svým spokojeným komentářem.

    Objednal jsem si hodinky ve středu, když jsem se vrátil z oběda a ještě ten den mi přišla zpráva, že byly odeslány. Vyzvedl jsem si je na místě odběru druhý den. Nastal problém, že odstín úplně neodpovídal tomu, co je vyfocené na stránkách (malý návrh na zlepšení, nepoužívat jen fotky od výrobce, ale aspoň vaše "bestsellery" si můžete vyfotit a
    přidat i vlastní foto pro lepší představu).

    Hodinky jsem ihned poslal zpět s vysvětlením, že se mi naživo nelíbí (objednal jsem si je ze sentimentu, že mi barva připomněla mé první hodinky, které jsem si pořídil za peníze z první brigády). Hodinky přijali a okamžitě mi poslali jiný model, který jsem si vybral.

    Jediné, co mě překvapilo je, že jsem nedostal žádné potvrzení o tom, že reklamaci přijali, nebo že mi posílají nové (dokud jsem si nezavolal na zákaznickou linku, kde mi všechny informace paní našla v systému). To můžete brát jako druhou možnost zlepšení.

    Shrnuto a podtrženo, příležitosti pro zlepšení by se u obchodu našly (hledat je mě živí, tak mi věřte, že je najdu všude), ale celkově musím říct, že jsem s veškerým průběhem obchodu velmi spokojen. Lidi, nenechte se negativní diskusí zastrašit, opravdu jde jen o to malé procento nespokojených, hodnocení 94% myslím odpovídá kvalitě.

    Adam

  • Nechápu jak tento obchod může mít 94% pozitivních hodnoceních. Nebo vlastně chápu, hodnocení se udává po týdnu od nákupu.
    Reklamace hodinek v ceně cca 2 tisíce v tomto obchodě probíhá následovně.
    Dne 3.4.2017 převzali hodinky k reklamaci. Dne 28.4.2017 byla reklamace vyřízená s tím, že mi vrátí peníze. Dnes je 9.5.2017 a peníze ještě nepřišli. Dostali správné číslo účtu, měli na to dostatek času. Neexistuje výmluva.
    Jsem zvědav, kdy mi peníze dojdou.

    V tuto chvíli pozorní čtenáři vidí, že obchod překročil měsíční lhůtu na vyřešení reklamace. Dne 3. 5. 2017 měli poslední možný den na to, aby mohli v zákoné lhůtě peníze poslat.

    OBCHOD NEMOHU DOPORUČIT! Koupíte hodinky/šperky ale následná reklamace je jeden velký problém. Nepíši to zde ostatně sám. VYHLEDEJTE jiný eshop i přes na první pohled kladné hodnocení.

  • Hodinky.cz: Lžete, protože se to stalo i mně, takže toto jsou jen výmluvy a opravdu je to 5 dní před svátky akorát na mašli.

  • Rozhodně obchod nedoporučuji. Zboží koupeno přes kup najisto. Po 5 dnech došlo, že zboží nemají. Po 4 dalších dnech sem musela já !!! žádat o storno objednávky, ale díky tomu už sem nemohla nakoupit jiné přes službu kup najisto. Firma nestornuje objednávky, nechá Vás viset v systému. Prostě paráda, krásné svátky díky nim akorát k breku. Doufám , že i jim se stane něco kdy budou smutní a zoufalí co hledat na rychlo. Hlavně že avizují dodání do druhého dne. Nikdy více tento obchod, nikdy

  • Také bohužel musím napsat negativní zkušenost. Hodinky jsem vyzvedl na prodejně kde jsem platil v hotovosti. Bohužel rozměrově to nebylo ono, tak jsem je druhý den odnesl vrátit. A opravdu netuším, jak si Vaše firma může dovolit nevrátit peníze ihned na místě a proč mám čekat, než je dostanu na účet. Zadržovat někomu před Vánoci peníze, to opravdu není férové jednání. Rozhodně u Vás příště nic kupovat nebudu...

  • Dobrý den,
    jen chci upozornit na firmu HODINKY.CZ, že má zkušenost je velmi špatná!!! Koupil jsem značkové automatické hodinky (Sporty Automatic CFTAB002B) za né malé paníze. Dodání bylo opravdu rychlé ale to je celé co mohu pochválit. Pokude se Vám stane zboží nezdá, nebo nefunguje jako mě,že se hodinky předcházeli a to tak, že za necelý týden tobyla skoro půl hodina tak asi nejsou v pořádku! Odpověď nic jim není zkoušeli jms je atd...tak jsem furt jen psal a posílal hodinky do světa!!! Výsledek že za to nemůžou že nejsou výrobci aže jsou i tak v pořádku...tak jsem vyhodil skoro 12.000,- Kč a nic. Obchod byh nejraději zavřel!!!

    Děkuji
    P.S.

  • mira.kodym:
    Dobrý den pane Kodym,
    hodinky samozřejmě lze vyměnit za jiné, ale musí být ve 100% stavu. Vaše hodinky jsem viděl a bohužel je na řemínku škrábanec, čímž by se hodinky staly neprodejné. Z tohoto důvodu jsme nemohli Vašemu požadavku na výměnu vyhovět.
    Spokojenost zákazníka je pro nás důležitá, proto Vám mohu nabídnout jen vrácení poměrné části kupní ceny (snížené o výměnu řemínku za nový)

    Děkuji za pochopení

    Martin Hrubý
    manažer obchodu Hodinky.cz

  • Dobrý den, objednal jsem si hodinky Boccia. Obchod proběhl v pořádku, ale po vybalení jsem zjistil, že velká vteřinovka je v pohybu jen pokud jedou stopky a malý ciferníček je vteřinovkou. To se mi nelíbí - neobjednal bych si je, pokud by to bylo jasně napsané na webu.
    Obrátil jsem se tedy na zákaznickou linku, řekli abych provedl reklamaci. Ta ovšem poté nebyla uznána. Z přístupu obchodu jsem zklamaný. Nelze je prý vyměnit, protože jsou nošené - měl jsem je na ruce asi 1O minut, po 2 dnech doma putovaly na reklamaci. Razantně nesouhlasím a rád bych věděl jestli je možnost se dohodnout s tím, že bych si vybral jiný kus.
    Údajů o spokojenosti na webu věřím a doufám, že společnost dostojí tomu, že se snaží o spokojenost zákazníků.

    Děkuji
    S pozdravem
    Miroslav Kodým

  • DDT: Souhlasím. :(

  • Dobrý den,
    2.12. jsem si objednal u Vaší firmy sportovní hodinky značky Timex.
    4.12. (dnes) mám již hodinky na ruce. Zakázka přišla perfektně zabalená, nepoškozená, plně funkční, se všemi náležitostmi a i s dárečkem.
    Co dodat, jen tak dál. Kéž by se takto chovala naše vláda ke svým voličům.

    S pozdravem

    Rostislav Mikšl
    České Budějovice

  • DDT: Dobrý den,
    termíny dodání denně aktualizujeme, proto se nám nestává, že bychom nebyli schopni dodat zákazníkům, zboží. Velice se Vám omlouváme pokud se tak stalo a věřím, že se jednalo o ojedinělý případ.

    S pozdravem Martin Hrubý
    manažer shopu Hodinky.cz

  • bohužel na webu Hodinky.cz lze objednat zboží, které pak nejsou schopni dodat

  • Jan Strubl: Dobrý den,

    u tohoto modelu je uvedeno 50M. Tato informace byla u hodinek uvedena i v době Vámi učinění objednávky na hodinky. Hodinky s vodotěsností 300M prezentujeme také, ale jejich cena je několikanásobně vyšší než u hodinek Casio MTP-1303D. Pokud Vám vodotěsnost hodinek nevyhovuje, můžete je vrátit zpět na naší adresu a budou Vám vráceny peníze nebo můžete hodinky vyměnit za jiný model.

    Příjemný den přeje Lenka Doležalová
    zákaznický servis hodinky.cz - VIVANTIS a.s.
    [email protected]
    tel. +420 467 070 122
    parfemy.cz | krasa.cz | prozdravi.cz | hodinky.cz |
    sperky.cz | nakupnicentrum.cz | celostnimedicina.cz |
    Vydělávejte s námi... provizni-system.cz
    A něco pro dámy... prodamy.cz
    Vše o nás... vivantis.cz