Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, dnes jsem si vyzvedl hodinky CASIO Collection MTP-1303D-7AVEF kde v popisu na stránkách http://www.hodinky.cz/casio-collection-mtp-1303d-7avef.html je uvedená vodotěsnost 300M ovšem na těchto hodinkách, které jsem obdržel je psaná vodotěsnost 50M, která pro mé účely není dostačující, zajímalo by mě jestli je tato vodotěsnost uvedená na stránkách mylná nebo jste zaměnili hodinky omylem? Také by mě zajímalo jak se tato situace bude řešit. Až na tuto podstatnou chybu jsem spokojený. Dále by mě zajímalo jak bude probíhat komunikace.
    Jan Strubl

  • Radek: Dobrý den,
    korunka se protáčí do obou směrů v 0 poloze. Nejedná se o závadu. Bohužel delší řemínky se k tomuto modelu nevyrábí.

    Příjemný den přeje Lenka Doležalová
    zákaznický servis hodinky.cz - VIVANTIS a.s.
    [email protected]
    tel. +420 467 070 122
    parfemy.cz | krasa.cz | prozdravi.cz | hodinky.cz |
    sperky.cz | nakupnicentrum.cz | celostnimedicina.cz |
    Vydělávejte s námi... provizni-system.cz
    A něco pro dámy... prodamy.cz
    Vše o nás... vivantis.cz

  • Dobrý den,včera jsem se stal majitelem krásných hodinek značky festina (La Vuelta Chrono 16566/4) jsou to moje první dražší hodinky.Chci se zeptat ohledně korunky má 1 a druhou pozici a základní polohu.Tudíž není šroubovací,chtěl bych se zeptat zda ta korunka v základní pozici se má otáčet?jsem laik možná blbá otázka.
    Co řemínek dá se přikoupit delší??mám velkou ruku a mám je na ruce připlé na první dírce ale zatím to nevadí.Klepu na dřevo jsem z těchto hodinek unešen:-)

  • Komoi: Velmi děkujeme za Váš příspěvek. Ano, je to tak, jak píšete. Máme 98% spokojených zákazníků a na to jsme pyšní :o).

    Jana Zbořilová
    hodinky.cz

  • Je zde tolik nespokojených reakcí proto, že do této sekce píšou především ti, kteří měli nějaký problém... Těm co zboží dorazilo v pořádku napíšou běžnou recenzi a zde nemají potřebu nic psát.

  • Dobrý den,

    zakoupila jsem si hodinky ROYAL LONDON 4692C1B, bohužel mi chybí kompletní český návod. Můžete mi s tím nějak pomoci? Potřebuji přetočit datum na hodinkách, zkoušela jsem vytáhnout korunku, nelze, lze pouze vyšrubovat.

    Děkuji za odpověď.

    Divílková Jana

  • Vážený zákazníku,
    nemyslím si, že máme "tolik" nespokojených zákazníků, 96% spokojenost mluví za své. Velmi nás mrzí Váš příspěvek, snažíme se dělat maximum, abychom uspokojili požadavky všech zákazníků. Někdy se ale bohužel stane, že se model prezentovaný na shopu během jednoho dne doprodá a než proběhne aktualizace od dodavatele, tak si je objedná ještě někdo další. Ty termíny si nevymýšlíme a z 97% je dodržujeme. Není našim zájmem hodinky nedodávat a odrazovat zákazníky. To, že píšete, že je daný model nyní s dodací lhůtou 1-2 dny bych si ráda prověřila. Můžete my, prosím, poslat kód výrobku o který se jedná. Pokud bychom totiž ty hodinky naskladnili, automaticky by spadly do požadavků a tudíž k Vaší objednávce.
    Děkuji za pochopení

    Jana Zbořilová
    obchodní ředitelka
    hodinky.cz

  • Já se ani nedivím, že je tolik nespokojených recenzí. Sama sem si objednala hodinky, které měly být dle webu dodány do 4 dnů. Potvrdil mi to i pán na zákaznické lince, kam jsem pro jistotu zavolala než jsem je objednala (to bylo 14.12.). Po 4 dnech mi psala paní ze zákaznického servisu, jestli počkám ještě 2 dny, že neví kdy jim dodají dané hodinky na sklad. Po dvou dnech mi napsali, že je dodají nejdříve v lednu. Dneska je 21.12. a na webu se u daných hodinek zkrátila doba dodávky z 4 dnů na 1-2 dny.Jestli jim je dodají na sklad až v lednu, tak to by mělo být za cca 14 dnů..... Tak nevím jestli jsem blbá já nebo tato společnost dělá blbce ze všech, né jenom ze mě.

  • Vážená Katko,
    velmi děkujeme za Vaší pozitivní reakci. Nespokojení zákazníci se najdou vždy, někdy je to i naší chybou. Není jich ale "tolik" v poměru k celkové 96% spokojenosti na recenzích :-).
    Děláme všechno proto, aby zákazníci byli 100% spokojeni.

    Jana Zbořilová
    hodinky.cz

  • Zdravím všechny. Docela mně překvapilo, kolik zákazníků je tady nespokojených. Já jsem si objednala hodinky casio pro syna ve středu a v pátek už jsem je měla. Jak na email tak sms zprávou mi přišlo, že už jsou na cestě. Vše bylo naprosto v pořádku, velká spokojenost. Budu doporučovat všem svým známým.

  • Jana Novotná: Vážená paní,
    ohledně hodinek Suunto T1 mne kontaktujte na email [email protected], upřesním Vám veškeré nastavení a funkce tohoto modelu.

    S pozdravem
    Jaroslav Sotona
    hodinky.cz

  • Vážený pane,
    celou záležitost jsme se Vám několikrát snažili vysvětlit a omluvit se. Jednalo se o starý model a tudíž ani krabička nebyla ve stoprocentním stavu. Je vyloučené, abychom nějakým způsobem přepisovali záruční listy, ke každým hodinkám dodáváme nový a originální záruční list. navíc pro uplatnění přpadné reklamace je směrodatné datum prodeje na dodacím listě.
    Děkujeme za pochopení

    Jana Zbořilová
    hodinky.cz

  • Máte prosím někdo zkušenost s měřičem tepové frekvence Suunto?Typ T1? Koupila jsem je a návod je naprosto k nepoužití.NIKDO se v něm nevyzná.Mám je už rok a jsou mě k ničemu,protože je nemůžu nastavit.Když jsem reklamovala hrudní pás,psala jsem toto i dodavateli,že podle návodu nelze hodinky nastavit,ale bez reakce.Díky za informace.

  • Prodáno za každou cenu..!

    - Koupil jsem hodinky za 5500,- a nejsem spokojený ze stavem krabice od hodinek a známek užívání, když se má jednat o nové zboží....!

    - Podezřelý je i záruční list který je oražen a přepsán (korektorem - zmizíkem) datum o koupi jako by to bylo potvrzeno už dříve.

    - Pokud vzniklo pochybení ze strany dodavatele od kterého zboží nakupují, tak mají učinit opatření, která nebudou poškozovat zákazníka.

    Radost nakupovat......!!!!!!!!!!!!!!

  • Lukáš Červený:
    Taktéž jsem si objednala manželovi hodinky, chtěla jsem překvapení, a to bylo :( , když došly tak nešly. Opravdu to bylo "bezva". Takže mě to naštvalo, domnívala jsem se,že hodinky než se zabalí a pošlou, tak se zkontrolují a ověří se jejich funkčnost. A jak to tady čtu, nejsem jediná. Jen mě mrzí, že jsem se těšila na milé překvapení a ono bylo nemilé.

  • Naprostá spokojenost. Objednala jsem si hodinky Oxbow, přišly do 4 pracovních dní přesně dle informací u výrobku v e-shopu.
    Obdržela jsem info SMS v den expedice balíku. Podrobnější informace mi okamžitě dorazily na e-mail, včetně odkazu pro sledování pohybu balíku prostřednictvím České pošly.
    Zaplatila jsem na dobírku. Hodinky včetně krabičky dorazily bez poškození v plné kráse včetně záručního listu s kontakty na ofic. servis a instrukcemi jak případně provést reklamaci.
    Hodinky přesně splnily mé očekávání a doufám, že budou dlouho sloužit.

  • Zakoupeny dvoje hodinky CASIO:
    Collection W-756-4AVEF
    a
    WAVE CEPTOR WV-200E-2AVEF

    Placeno přes mPeníze.
    Nahlášena chyba po potvrzení platby z mBank účtu.
    Po dotazu na stav platby na [email protected] oznámeno "zda platba proběhla nevidíme ihned.Prověřím na účetním oddělení a budu Vás informovat." Trochu divné, když transakce uvnitř mBank probíhají online.
    Za dva dny žádné info vzhledem k předmětu dotazu.
    Poté na další dotaz platba potvrzena ("platba byla v pořádku přijata a hodinky budou dnes odeslány").
    Posláno a dodáno jako obchodní balík Českou poštou v ohlášené lhůtě (3 dny), balík zvnějšku neporušen.
    Uvnitř po otevření lístek s info "1 hodinky bez krabičky" nebo tak nějak (nemám momentálně před sebou). V balíku dále:
    1) jedny Collection W-756-4AVEF baleny v papíře bez návodu k použití.
    2) jedny WAVE CEPTOR WV-200E-2AVEF v papírové krabičce. Uvnitř plastová krabička se stojánkem a na něm hodinky. Krabička s asi třemi velkými prasklinami (po podrobnějším prozkoumání způsobeno nárazem pravého předního rohu krabičky - viditelné i na "obalové krabičce").
    Přitom ale celý balík neporušen (žáný příznak nárazu), takže z 99,99% nevzniklo při přepravě poštou (pravděpodobně už v tomto stavu zabaleno obchodníkem!!!). Sranda, když v upozornění k používání hodinek je uvedeno mj. "... nevystavujte nárazům ...". Bez českého návodu.
    3) prázdná (s molitanovou výplní uvnitř) kovová krabička od řady EDIFICE (asi "odškodnění" za to že ty levnější byly jen v papíře, nebo za rozbitou krabičku u těch dražších?).
    4) faktura atd ...
    Neposíláno zpět, nebyl čas (dárek k blízkému datu).
    Závěr:
    Paráda - dárek v rozbité krabičce!!!
    Zbytek si každý doplňte po vlastním uvážení.

  • je to pohoda hodinky hned

  • Mám podobnou zkušenost, pokud si někdo myslí, že hodinky dostane v termínu uvedeném u zboží, pak jenom v případě, že hodinky jsou na skladě. Personál, který s vámi komunikuje ani neví, zda zboží vůbec dorazí. Objednávám si zboží z USA, Anglie a dokonce i Číny, ale obchodní praktiky portálu hodinky.cz patří do dob totality. Určitě nedoporučuji si zde něco objednávat. Raději si to kupte přes internet ze zahraničí.

  • Na vyřízení mé objednávky jsem čekala cca 1,5 měsíce. Inzerovaná doba na internetových stránkách byla pouze 2 týdny. Nekonečné prodlužování doby dodání mou důvěru v obchod snižovalo více a více. Mám zkušenost navíc, vím, že příště navštívím kamennou prodejnu a nedám na libé hlásky pracovnic zák.centra, které mne neustále přsvědčovaly o brzkém odbabvení.

    J.D.