Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 20 %

    • Velký výběr zboží
    • Poměrně rychlé dodání
    • Nekvalitní zboží
    • Chybějící šroubky

    Koupili jsme si z obchodu manželkou postel Marlon(vč.roštu), asi po týdnu používání se pod přítelem zlomila část desky, která drží rošt.. Nosnost na jedné straně postele je 100 kg, přítel má 85kg... Chvíli jsme na ní spali bez problémů, ale po nějakém čase praskla deska uprostřed.. Postel není pevná, nedoporučuji

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,

    v recenzi neuvádíte číslo objednávky, z toho důvodu se Vám neumíme prověřit relevanci Vaší recenze, ovšem nás mrzí Vaše zklamání z nábytku. V případě tohoto problému Vás požádáme abyste nás kontaktovali a mohli zahájit reklamační řízení. Můžete nás kontaktovat emaile nebo prostřednictvím online reklamačního formuláře na stránkách.

    Děkujeme za pochopení a doufáme, že se brzy problém vyřeší k Vaší spokojenosti.
    S pozdravem a přáním krásného dne Tým Hezkýnabytek.cz

  • 10 %

    • Nedoporucuji

    Tento obchod rozhodne nedoporucuji! Po dodani zbozi 3 krabic (skrin) jsme zjistili podkozeni diku uvnitr jedne krabice. Po nafoceni a vyreklamovani nam po 3tydnech prisly nove dily a starou krabici, ktera vazi 40kg si nikdo neodvezl i presto, ze v telefonickem hovoru jsem se na toto dotazoval operatora!

    Rozhodne nedoporucuji nic objednavat, pokud nechcete mit doma skladiste poskozenych dilu.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,

    v recenzi neuvádíte číslo objednávky, z toho důvodu se Vám neumíme prověřit relevanci Vaší recenze.
    Mrzí nás ovšem Vaše nespokojenost a pokud byly díly dodané nové původní jsme v této reklamaci již zpět nepožadovali. Zákazník jej mohl vyhodit nebo používat dle vlastního uvážení.

    S přáním krásného dne
    tým Hezký nábytek

  • 100 %

    • super ceny
    • rychlé dodání
    • nic

    Objednala jsem komodu a skříň s termínem dodání do 3 týdnů vše přišlo v pořádku a v termínu jak uváděli.
    Super komunikace.
    Obchod doporučuji.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš nákup a velmi nás těší, že jste s vybavením objednávky i s objednaným zbožím spokojená. Vážíme si, že oceňujete úroveň komunikace našeho e-shopu směrem k zákazníkovi.

    S přáním všeho dobrého
    tým Hezký nábytek

  • 10 %

    • Pěkná reklama
    • Špatná komunikace
    • Dlouhá doba dodání

    Pozor, podvodníci!!! Po měsící dodáné jiné zboží. 2×reklamace mailem. Momentálně bez reakce. Objednaný bílý servírovací stolek a přišel bambusový regál na květiny. Zasláné fotky na reklamaci. Jedna jejich odpověď - podle fotek je vše v pořádku. Jméno, adresa a čárový kód, bohužel nalepené na krabici s jiným zbožím. Nereagují!!! Vyhněte se prosím tehle podvodné firmě, ať nedopadnete stejně. S pozdravem Špaňhelová.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,

    v recenzi neuvádíte číslo objednávky, z toho důvodu se Vám neumíme prověřit relevanci Vaší recenze.

    Podle Vašeho příjmení jsme našli objednávku, při které bylo-li doručeno něco jiného, ​​upřímně se omlouváme za komplikace. V takových případech stačí vypsat reklamační formulář. Evidujeme, že při objednávce na Vaše jméno je už vyplněn, to znamená, že s Vámi bude komunikovat reklamační oddělení, které Vás bude instruovat ohledně dalšího postupu. Věříme, že situace se vyřeší v co najkrajtšom čase k Vaší spokojenosti.

    S uctivým pozdravem tým Hezký nábytek

  • 10 %

    • Zákaznický servis reagoval na mé emaily
    • Kvalita výrobku
    • Řešení vratky rozbitého výrobku

    Velmi nespokojená.
    Objednána jídelní sada (stůl, židle) za 13.000. Stůl přišel podřený se zlomenou deskou. Židle špinavé a plesnivé, jak kdyby někde stály 100 let :). V případě vratky i takto znehodnoceného zboží je kupující povinen platit náklady na dopravu + plus dodržet nesmyslné podmínky, i když je evidentní, že že strany prodávajícího dodrženy nebyly - např. obalový materiál zboží.
    V případě reklamace (kterou jsem však ani nezvažovala) velmi dlouhá reklamační doba.

    Nákup v tomto obchodě nemůžu doporučit.

    Nováková

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se, že byl nábytek doručen ve špatném stavu. Dle poslední komunikace, ovšem vidím, že byl uvedený problém vyřešen formou slevy. Doufám, že i přes uvedené vady Vám nábytek bude nadále sloužit a bude v pořádku.

    S pozdravem tým Hezký nábytek

  • 10 %

    • Dlouhá doba dodání

    Na zboží čekáme 2,5 měsíce a nic.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že došlo ke zpoždění. Původně byla doba dodání do 7 týdnů, ovšem v průběhu objednávky se termín prodloužil a proto jsme Vás informovali. Dle Vaši informaci jste souhlasila. Doufáme, že i přes takto dlouhou dobu dodání budete s nábytkem spokojena.

    S přáním krásného dne tým Hezkýnabytek.cz

  • 10 %

    • zrcadlo přišlo rozbité
    • nesprávné zabalení
    • neochota vyřizovat reklamaci
    • komunikace

    Schválně jsem se zaregistrovala na Heureku, abych mohla napsat recenzi o obchodě hezkynabytek.cz. Můžete rovnou číst ROZBITÝ !!!! NÁBYTEK.

    Objednala jsem si velké stojanové zrcadlo, které mi přišlo úplně rozbité, což se není čemu divit, protože zrcadlo bylo "chráněno" JEDNOU VRSTVOU BUBLINKOVÉ FÓLIE a zabalené do slabé kartonové krabice, na které NEBYLO ŽÁDNÉ ZNAČENÍ - "KŘEHKÉ"!!!.

    Na moji prosbu, jestli pán kurýr může počkat, abych si to zkontrolovala, odpověděl, že pospíchá a kdyby bylo něco špatně, tak to mám řešit s obchodem. Při rozbalování jsme všechno natočili a vyfotili, dané podklady jsme posílali na reklamační oddělení hezkynabytek.cz.

    V ten samý den jsem odeslala reklamaci, na kterou mi po měsíci odpověděli, že mi můžou poslat nové zrcadlo, ale až za půl roku, na co jsem odpověděla, že o jejich zrcadlo nestojím čekat tak dlouhou dobu a chtěla bych vrátit peníze. Dostala jsem odpověď, že: ,,tímto považujeme reklamaci za ukončenou" a na moji otázku: ,,co to tedy znamená?" tak odpovědí bylo, že: ,,na peníze nemám nárok a když nestojím o zrcadlo, tak ani to mi nepošlou" !!!!.

    Pokud by na moji recenzi chtěl reagovat obchod hezký nábytek a vymlouvat se, že neví, o co jde, tak přikládám info o objednávce a reklamaci:
    paní Kristýna
    objednávka číslo 277902 (objednáno 15.1.2021)
    číslo reklamace rf_1854 (odesláno 27.1.2021)

    Teď nemám ani zrcadlo ani peníze, jenom obrovské zklamání. Na heureka.cz a dalších podobných stránkách najdete opravdové ohlasy, nečtěte pouze ,,recenze" na daném obchodě (pochopitelně zde nenajdete žádné špatné ohlasy).

    Kdyby náhodou mě obchod chtěl kontaktovat, moje údaje najdete v objednávce č. 277902.

    Nikomu nedoporučuji tento obchod, ZŮSTANETE BEZ ZBOŽÍ A BEZ PENĚZ!!!!!

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás tyto komplikace, ovšem zaslali jsme Vám odborný posudek o zamítnutí reklamace od výrobce a chtěli jsme Vám na naše náklady zaslat nové zrcadlo, které ovšem bylo dostupné s dlouhou dobou dodání. Vy jste ovšem toto řešení zamítla. Jednalo se řešení nad rámec zamítnuté reklamace.

    Děkuji za pochopení.
    S pozdravem tým Hezkýnabytek.cz

  • 10 %

    • Podvodníci
    • Z tohoto obchodu ani zadarmo,po 2 měsících nemám stále vyřízenou reklamaci,jen výmluvy,komunikace je hrozná a dopravce taky hrůza.

    Zboží dorazilo po termínu,zničené,po reklamaci přišlo jiné zboží,komunikace katastrofa,jen výmluvy a sliby,obchod podvodníků.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se Vám pokud jste byl z nákupu zklamán. Bohužel se k recenzi a problému u nemůžeme adekvátně vyjádřit, neboť jste se uvedl jako anonymní uživatel, což nás mrzí. Rádi bychom problém totiž vyřešili.

    S pozdravem tým Hezkýnabytek.cz

  • 90 %

    • kvalitní nábytek
    • dodání v termínu 3 týdnů
    • dobrá komunikace

    Po přečtení recenzí jsme měli menší strach, ale vše bylo v pořádku, tudíž jsme se rozhodli podělit se o kladnou zkušenost.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš nákup. Jsme velmi rádi, že jste s průběhem vyřízení objednávky a také se samotným produktem spokojená.

    S přátelským pozdravem tým Hezký nábytek

  • 10 %

    • Pokud si chcete ušetřit čas, nervy a ve finále i peníze, nenakupujte na tomto e-shopu.
    • - nedodržení dodací lhůty i přes garanci doručení
    • - zboží dorazilo poškozené, nekvalitní
    • - zdlouhavá komunikace stylem kopírování a omílání dokola stejných frází (ale reaguje malé pozitivum)
    • - telefonická komunikace katastrofa
    • - nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace
    • - nedodržení lhůty pro vrácení peněz po odstoupení od smlouvy po marném uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace

    Pozor na to, že firma má sídlo na Slovensku, pokud nezašlete kompletní originální obaly při odstoupení od smlouvy a vrácení zboží, nárokuje si 30% z ceny.

    Firma má u sebe vrácené zboží, které už týdny kontroluje, peníze nevrací. Nedodržela zákonné lhůty proces trvá už 3 měsíce.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se Vám pokud jste byl z nákupu zklamán. Bohužel se k recenzi a problému u nemůžeme adekvátně vyjádřit, neboť jste se uvedl jako anonymní uživatel, což nás mrzí.

    S pozdravem tým Hezký nábytek.cz

  • 10 %

    • Pokud si chcete ušetřit čas, nervy a ve finále i peníze, nenakupujte na tomto e-shopu.
    • - nedodržení dodací lhůty i přes garanci doručení
    • - zboží dorazilo poškozené, nekvalitní
    • - zdlouhavá komunikace stylem kopírování a omílání dokola stejných frází (ale reaguje malé pozitivum)
    • - telefonická komunikace katastrofa
    • - nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace
    • - nedodržení lhůty pro vrácení peněz po odstoupení od smlouvy po marném uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace

    Pozor na to, že firma má sídlo na Slovensku, pokud nezašlete kompletní originální obaly při odstoupení od smlouvy a vrácení zboží, nárokuje si 30% z ceny.

    Firma má u sebe vrácené zboží, které už týdny kontroluje, peníze nevrací. Nedodržela zákonné lhůty proces trvá už 3 měsíce.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se Vám pokud jste byl z nákupu zklamán. Bohužel se k recenzi a problému u nemůžeme adekvátně vyjádřit, neboť jste se uvedl jako anonymní uživatel, což nás mrzí.

    S pozdravem tým Hezký nábytek.cz

  • 10 %

    • Totální neprofesionální jednání
    • Rychlost dodání
    • Přišlo úplně jiné zboží
    • Klamavá doba dodání (o měsíc později)
    • Věčné slibovani na infolince

    Nikomu nedoporučuji.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se Vám pokud jste byl z průběhu objednávky zklamán a došlo ke komplikacím. V souvislosti s pandemií byl změněn termín dodání a doručení se prodloužilo ačkoliv byl původně uveden jiný termín.
    Mrzí nás pokud jste obdržel jiný nábytek, ovšem reklamaci z Vaší strany jsme neobdrželi.

    S pozdravem tým Hezkýnábytek.cz

  • 10 %

    • Výhoda žádná, ale nechtělo mě to bez výhody pustit.
    • NEJHRŠÍ OBCHOD NULOVÁ KOMUNIKACE, NULOVÁ SNAHA, DLUŽÍ MI PENÍZE

    Nejhorší obchod, co jsem se setkala. Objednala jsem 29.11.2020 s garanci dodání do konce roku. 30.11. 2020 mi volali, že chtějí zálohu 10000 Kč, a nábytek bude koncem ledna. Koncem ledna by se ani neozvali, na můj dotaz, kdy nábytek dodají, odepsali, že nevědí. Na další můj email, že toto snad není odpověď reagovali, že poskytnou slevu 1000 Kč a nábytek dorazí do poloviny února. A opět nic a bez reakce. Po mé další urgenci opět bezvýznamná odpověď. Takže jsem objednávku stornovala 19.2.2020 a požadovala vracení částky, opět bez reakce. Na moji urgenci mi sdělili, že na to mají 14 dnů a zítra bude 14 dnů a peníze nikde. Bohužel jsem si recenze na tento jako obchod přečetla pozdě. Takže už 4 měsíce mají mé peníze a nic se neděje. Nejhorší obchod s kterým jsem přišla do styku.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se Vám pokud jste byl z průběhu objednávky zklamán a došlo ke stornování. Objednávka byla potvrzena do konce ledna, ovšem před koncem termínu jsme se Vám omluvili a informovali o zpoždění, které bohužel vzniklo v souvislosti s pandemií. V souvislosti s těmito komplikace byla nakonec objednávka zrušena a peníze Vám byly již zaslány na účet. V nejbližších dnech by Vám měli být připsány na účet.
    S pozdravem tým Hezkýnábytek.cz

  • 20 %

    • Komunikace online
    • Zbozi neodpovida realite
    • Nakup na ic = nemoznost vratit zbozi !!!! Pokud nejste spokojeni, to jsem tech zidli chtel koupit 60 ks.
    • Zbozi se ma odesilat nekam na slovensko
    • Dodaci doba sice dodrzena, baliky zaprasene jako kdyby to stalo na sklade rok.
    • Polsky nekvalitni shit

    Vyhnete se obchodu pokud nakupujete jako firemni zakaznik. Zbozi vracet nebudu.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste zklamán z Vašeho nákupu. Pokud byl s nábytkem jakýkoliv problém mohl jste jej reklamovat.
    V případě nákupu na IČ není možné vrátit v termínu 14 dnů bez uvedení důvodu, neboť toto právo má opravdu jen spotřebitel.

    S pozdravem tým Hezkýnábytek.cz

  • 100 %

    • Rychlé dodání
    • Cena odpovídá kvalitě
    • Komunikace

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš nákup. Jsme velmi rádi, že jste s průběhem vyřízení objednávky a také se samotným produktem spokojená.

    S přátelským pozdravem tým Hezký nábytek

  • 20 %

    • Velký výběr
    • Mizerná kvalita
    • Nesmyslný návod ke složení nábytku
    • Dlouhé čekání
    • Dopravce nepomůže s vynesením do patra

    Je to ŠUNT! Vybrali jsme si v eshopu pohovku za cca 16 tisíc, což není sice na pohovku moc, ale přece jen už to není úplně low cost. Pohovka přijela cca za 2 týdny, dopravce ji nechal za vchodovými dveřmi, takže jsem ji musel sám táhnout do druhého patra bez výtahu. Po rozbalení krabic jsem místo návodu našel nějakou bizarní čmáranici, v níž se absolutně nedalo vyznat (pochybuju, že na ní byl vůbec námi zakoupený model). Bohužel, nešlo se ani moc řídit selským rozumem, protože umístění šroubů prostě nemělo logiku a jediná cesta byla pokus-omyl. To u nábytku za 16 tisíc fakt nechcete. Postranní opěradla vzhledem ke zpracování vydrží tak do první návštěvy,. A po rozložení se na pohovce nedá spát, protože jeden z dílů ujíždí. Kdybysme nebydleli ve druhým patře, už bysme nábytek vrátili. NIKDY VÍC!

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás pokud nejste s nábytkem spokojený. Pokud pohovka není v pořádku je možné ji reklamovat prostřednictvím našeho formuláře a problém s Vámi rádi vyřešíme. Také problém s návodem nebo se složením jsme mohli vyřešit a rádi bychom Vám pomohli, ale z Vaší strany jsme neobdrželi žádné informaci o problému. Pohovka byla složena na Vaši adrese jak jste uvedl a řidič jej již neodnášel, neboť tato služba je zpoplatněna. V případě zájmu z Vaši strany jsme službu mohli doplnit.
    Mrzí nás Vaše zklamaní, ale doufáme, že se vše vyřeší a nábytek bude plně funkční.

    S pozdravem tým Hezký nábytek

  • 10 %

    • Nic ,vůbec nic
    • Strašný obchod se sídlem na SK
    • Vsechny

    Tohle jednání nejde ani komentovat. Objednávala jsem tolik věcí a nikdy jsem se nesetkala s takovým přístupem k zákazníkovi.
    Tuhle firmu by měli zavřít!!!! Budu si na ně stěžovat.
    Pokud chcete od nich něco koupit, rádci si najdete jinou firmu!!!

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se Vám pokud jste byl z nákupu zklamán. Bohužel se k recenzi a problému u nemůžeme adekvátně vyjádřit, neboť jste se uvedl jako anonymní uživatel, což nás mrzí. Rádi bychom problém totiž vyřešili.

    S pozdravem tým Hezký nábytek.cz

  • 60 %

    Objednal jsem nábytek Regor (vitríny, komoda, regál). Termín byl dodržen. Jedna základna pro vitrínu nebyla předvrtaná, musel jsem si navrtat sám, což byl problém, protože byl potřeba vrták 7 a já měl doma jen 6 a 8. Nábytek měl pár menších vad a nepřesností (2 police mohly být o 2 mm širší, několik milimetrových odlupů), což z mého pohledu není nic zásadního. Spíš mě naštvalo, že jsem musel vrtat něco, co mělo být uděláno strojově. Nicméně nábytek stojí, je krásný, v balení nic nechybělo. Balení si myslím, že by mělo být betelnější, pevnější karton, možná více polystyrenu, vzhledem k tomu kolikrát se to nakládá a vykládá, než to přijede k zákazníkovi :)

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás tyto komplikace a pokud byl jakýkoliv problém s díly bylo možné reklamovat a díl bychom Vám vyreklamovali.
    Jsme ovšem velmi rádi, že i přes tyto komplikace jste s nábytkem spokojen a doufám, že Vám bude ještě dlouho sloužit.

    S přáním krásného dne Tým Hezký nábytek

  • 10 %

    • Nemá
    • Termíny dodání
    • Komunikace

    Sedačka objednána v listopadu 2020 s garancí dodání do Vánoc. V prosinci 2020 posunutý termín dodání na konec ledna 2021. Dneska mi volali, že to posouvají na březen. Sedačku nemám, půl roku budu sedět na podlaze.
    Děkuji hezkému nábytku za můj bolavým zadek, pošlu vám faktury za mazání.
    Otřesná komunikace a termíny dodání.
    Tečou mi nervy.

    Vojtěch Lidmila
    28.1.2021

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den pane Lidmila,
    mrzí nás že došlo ke zpoždění, ale bohužel v souvislosti s pandemií dochází k velkým změnám termínu a bohužel se Vám objednávka opravdu tak dlouho posunula. Nabízeli jsme Vám jiné pohovky s rychlejší dobou dodání, dokonce jste uvažovali o jiné barvě ale nevybrali jste si. Za vzniklé zpoždění jsme Vám nabídly slevu ve výši 2000,- Kč, kterou jste přijal a souhlasil s čekáním. Doufáme, že nábytek bude v termínu u nás a již nevzniknou další komplikace.

    S přáním pěkného dne Tým Hezkynabytek.cz

  • 10 %

    • Lživé info na webu – doručení do 23. 12. znamenalo 25. 1. a „skladem“ nebylo.

    Nábytek „skladem“ doručen po více než měsíci. Paní sice volala, že dojde až na začátku ledna, i když píšou, že 23. 12.
    Nakonec přišel 25. 1.

    Kdybych to tušila, objednám toto zboží jinde. Bylo by levnější a ve výsledku i dřív. Ale nechala jsem se zlákat tím, že bylo uvedeno doručení do Vánoc.

    Už vím, kde příště neobjednat.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se Vám za vzniklé zpoždění. O doručování v lednu jsme Vás telefonicky kontaktovali při potvrzování objednávky a souhlasila jste, takže nás mrzí, že i přes doručení uvádíte nízké hodnocení. Doufáme, že svůj názor změníte a objednáte ještě někdy znovu.
    S pozdravem a přáním krásného dne tým Hezkýnabytek.cz