Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 100 %

    Rychle dodání. Bezproblémová komunikace.
    Přehledný e-shop. Nábytek krásný bez závad, jako na obrázku.
    Plánek je jen na jedné stránce, tudíž je důležité se v tom více zorientovat.
    Moc doporučuji !

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení našeho obchodu, rychlosti a komunikace. Budeme se na Vás opět těšit při dalším nákupu.

    S pozdravem HezkyNabytek.cz

  • 80 %

    • rychlé doručení,
    • zboží dorazilo v pořádku
    • kvalitna
    • žádnou jsem nenašel

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    moc nás potěšila Vaše pozitivní recenze.
    Děkujeme za pochvalu a opět se na Vás budeme těšit u jiné objednávky.
    S pozdravem HezkýNábytek.cz

  • 100 %

    • pohodlné a pěkné
    • komunikace
    • rychlost

    Objednala jsem si židle v šedé barvě. Vše bylo v pořádku, pohodlné a vzhledově pěkné. Obchod mi na všechny mé otázky odpověděl a vyšel vstříc. Jsem spokojená a doporučím kamarádkám.
    Miloslava H.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den paní Miloslavo,
    děkujeme za skvělou recenzi.
    Jsme rádi, že jste byla spokojená se židlí v šedé barvě a že splňovala vaše očekávání jak pohodlím, tak vzhledem. Vaše doporučení kamarádkám je pro nás velkou pochvalou. Pokud budete mít v budoucnu další požadavky, rádi vám opět posloužíme.
    Děkujeme.

    S pozdravem a přáním pěkného dne tým HezkýNábytek.cz

  • 100 %

    • jednoduchá orientace na eshop
    • komunikace s obchodem
    • rychlé dodání
    • kvalitní zboží
    • férové ceny
    • vsěchno v naprostém pořádku
    • nic

    všechno proběhlo v pořádku, doporučuji

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu a hodnocení.
    Budeme se na Vás opět těšit při dalším nákupu.

    S pozdravem tým HezkýNábytek.cz

  • 100 %

    • Provedení
    • Komunikace
    • Rychlost

    Jsem spokojený. Gauč mám pár měsíců a vše funguje jak má. Pěkné provedení.
    Zatím chválím. Vrátím se k Vám!

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den pane Miloši,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu a Vaše hodnocení.
    Máme velkou radost, že jste takto nadšený a budeme se na Vás opět těšit.

    S pozdravem HezkýNábytek.cz

  • 100 %

    • nábytek vypadal přesně jako na fotce, přesně podle mých představ. Jsem spokojená.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    Vaše hodnocení nás velmi těší a je nám líto, že nemůžeme vidět fotografie.
    Těšíme se na Vás při dalším nákupu.

    S pozdravem Aneta, tým HezkýNábytek.cz

  • 10 %

    • dlouhá dodací doba, zboží přišlo poškozené

    na e-shopu slibovali dodací dobu 4 týdny, čekali jsme 2 měsíce
    za výnos do jednoho patra jsme si museli připlatit 2,500 Kč, řidiči vybalili odjeli, když jsme začali o víkendu nábytek montovat, zjistili jsme, že má proražené dno, tak se teď bojím, aby vyřídili reklamaci

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den paní Nováková,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu ohledně Vaší zkušenosti s naším e-shopem. Omlouváme se za veškeré potíže, které jste měla s dlouhou dodací dobou a poškozeným zbožím.
    Informace týkající se dodací doby, rozumíme Vašemu zklamání, že jsme nedodrželi slibovanou lhůtu. Zdá se, že došlo k výraznému zpoždění ve Vašem konkrétním případě a za to se omlouváme. Snažíme se neustále zlepšovat naše procesy, abychom minimalizovali takovéto problémy.
    Co se týče poškozeného zboží, jsme velmi znepokojeni, že jste obdržela zboží s proraženým dnem. Je to nepřijatelné a omlouváme se za toto poškození. Děkujeme Vám, že jste se s naší nabídnutou slevou z ceny zboží v souvislosti s poškozeným dnem souhlasila. Vaše spokojenost je pro nás důležitá a jsme rádi, že jsme společně mohli najít uspokojivé řešení.
    Pokud jde o poplatek za službu vynášky, chápeme, že jste si přáli, aby tato služba byla zahrnuta v ceně. Rádi bychom Vás informovali, že zpoplatnění této služby je standardem a je běžné, aby se jednalo o samostatnou položku. V každém případě, vezmeme Vaši zpětnou vazbu na vědomí a zvážíme, jak můžeme vylepšit nabídku služeb.
    Vaše spokojenost je pro nás důležitá, a proto se chceme omluvit za nepříjemnosti, které jste kvůli tomu musela podstoupit.
    S pozdravem tým HezkýNábytek.cz

  • 10 %

    • velký výběr
    • rozbité zboží
    • příšerná kurýrní služba
    • dlouhá čekací doba
    • poblémy s uznáním reklamací

    Obchod rozhodně nedoporučuji a varuji před nákupem!!

    Objednali jsme si rozkládací stůl - když pominu to, že jsme na něj čekali zhruba měsíc a přepravní služba (Kurýr24) byla naprosto otřesná, problémy tím bohužel neskončily. Krabice vypadala v pořádku, bohužel jsme udělali tu chybu, že jsme se na montáž stolu z časových důvodů dostali až po více než týdnu. Po otevření balíku jsme zjistili, že stůl je úplně zničený, jedna celá deska prasklá a ostatní měly obouchané téměř všechny rohy. Očividně to nebyla chyba pouze přepravce, poškození tomu neopovídalo. REKLAMACE ZAMÍTNUTA, podle posudku jsme s nábytkem špatně manipulovali a zásilku neotevřeli ihned.. Jak tak čtu recenze, ani to by očividně nepomohlo..
    Zuzana (obj. č. 364050)

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den paní Lhotská,
    děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás, že nábytek přišel poškozený.
    Dle informací z reklamačního oddělení Vám byla reklamace zamítnuta pro pozdní nahlášení reklamace.
    Zásilka byla doručena 13.3. a reklamaci jste nám nahlásili až 27.3.
    Od nás odcházelo zboží ve 100% kvalitě a Vy jste nám potvrdili, že obal poškozený nebyl.
    Po převzetí zásilky je potřeba zboží v co nejkratším termínu překontrolovat a případné poškození neprodleně nahlásit.
    Pokud s rozhodnutím reklamačního oddělení nesouhlasíte, kontaktujte naše reklamační oddělení prostřednictvím emailu.

    S pozdravem tým HezkýNábytek.cz

  • 10 %

    • Bez omluvy čekací doba 8 týdnu.Slibeno 4-6 týdnu.

    Pozdní dodáni.Zboží rozbite Říka se tomu DO DO dodělej doma.Slíbena sleva jenom na hubě.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den pane Mirku,
    bohužel zde neuvádíte o údaje k Vaší objednávce, abychom se mohli podívat na konkrétní problém. Z tohoto důvodu nemůžeme adekvátně reagovat na Vaši recenzi a prověřit její relevantnost.
    V případě, že nábytek nebyl v pořádku Vás požádám o vyplnění našeho reklamačního formuláře a zároveň nás prosím kontaktujte ohledně dalších komplikací tedy pozdního dodání a slevy.
    Reklamační formulář:https://www.hezkynabytek.cz/index.php?main_page=rekform

    Děkuji za pochopení.
    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Tým Hezký Nábytek

  • 10 %

    • Nic
    • Chybějící část
    • Stranky
    • Scam
    • Podvod
    • Okradani
    • Vtip

    Objednal jsem si stul a židli k tomu k složeni - k stolu byla jina a delší tyč takže bylo nemožné ji složit říkám pěkný vyřeším druhý den. Vrhnu se na židli a ono chyběla součást tyče ze spoda. 1x problem pochopim ale 2/2 to je k smíchu ale největší pr*se* podstavec od židle nebyl original a na konci strany byl tak ostry že bych s tim někomu mohl něco udělat doporučuju objednavat přes ověřené obchody a vyhněte se těmto podvodům

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás, že jste s výrobkem nespokojený. Bohužel recenze je anonymní, tudíž nemůžeme prověřit informace, které uvádíte,
    Pokud není výrobek v pořádku, doporučíme vyplnit náš online reklamační formulář, jenž je na stránkách k dispozici a vždy zákazníkům reklamaci přijmeme. Je pro nás důležité, aby byli zákazníci spokojení.
    Děkuji za pochopení.
    S pozdravem a přáním krásného dne tým Hezký Nábytek

  • 10 %

    • žádná
    • poškozené zboží

    Nákup v tomto obchodě nedoporučuji a varuji před ním. V balení mi přišel poškozený díl od skříně ta je ted na vyhození ,protože mi byla zamítnuta reklamace a bez tohoto dílu nelze výrobek smontovat. Podle recenzí na Heurece a Zboží cz. nejsem jediný zákazník takto podvedený a tímto i okradený o své peníze. Na stránkách Hezký nábytek je recenze samá chvála ,ale realita je jiná. Tento obchod by měla prověřit ČOI nebo poškození podat hromadnou žalobu na podezření z podvodného jednání. NIKDY v tomto obchodě již nenakoupím a vždy si prověřím recenze na více stránkách. Vám všem doporučuji to samé . Křikavová Lada

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den paní Křikavová,
    Vaše hodnocení nás velmi mrzí, neboť ačkoliv opravdu přišel poškozený díl, reklamace je v řešení a díl bude dodán nový.
    Abychom tedy uvedli správné informace pro ostatní potenciální zákazníky. V rámci reklamace jsme Vás kontaktovali, že byť nám byla dodavatelem reklamace zamítnuta, tak Vám ji nad rámec reklamace dodáme. S touto informací jste souhlasila, že vyčkáte na nový díl. Vašemu hodnocení tedy v tuto chvíli nerozumíme a byly bychom rádi, kdybyste jej upravila a doplnila o informace, jenž Vám byly poskytnuty.
    Našim cílem není Vás nebo jiného zákazníka okrást ani podvést, jak zde uvádíte.

    Děkuji za pochopení.
    S pozdravem a přáním krásného dne Hezký Nábytek

  • 100 %

    S obchodem jsem velice spokojena. Objednaný nábytek přišel v pořádku a ještě dříve než obchod sliboval.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    těší nás, že jste byla s nábytkem a termínem spokojená.
    Budeme se na Vás opět těšit při dalším nákupu.

    S pozdravem a přáním krásného dne
    HezkýNábytek.cz

  • 100 %

    • velice rychlé jednání, objednávka ač byla deklarována až na polovinu ledna , byla vyřízena téměř okamžitě a s koupeným nábytkem jsem velmi spokojena

    Velmi spokojena i s následnou změnou vzhledu nábytku, kdy mi vyšli maximálně vstříct.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den paní Losová,
    Vaše hodnocení nás velmi potěšilo.
    Děkujeme za zpětnou vazbu budeme se Vás opět těšit při dalším nákupu.

    S pozdravem tým HezkýNábytek.cz

  • 100 %

    • Rychlé jednání a následné telefonické ověření údajů objednávky.
    • Doručené zboží přišlo v pořádku.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    děkujeme, že jste si udělala čas na hodnocení. Jsme rádi, že jste s našimi službami i nábytkem spokojena.

    S pozdravem a přáním krásného dne
    Tým Hezkýnábytek.cz

  • 100 %

    • rychlost
    • komunikace

    celková spokojenost

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu a Vaše hodnocení.
    Budeme se na Vás opět těšit při dalším nákupu.

    S pozdravem Hezkynabytek.cz

  • 100 %

    • Rychle dodani nabytku

    Nakupovali jsme zde poprve a byli jsme mile prekvapeni rychlosti dodani zbozi. Budeme zde jiste nakupovat i v budoucnu. Maji velky vyber zbozi za priznive ceny.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    těší nás Vaše zpětná vazba na Váš první nákup. Máme radost, že jste spokojená se službami a zbožím.
    S přáním krásného dne
    tým Hezkynabytek.cz

  • 100 %

    • rychlost dodání nábytku (police) a odpovídající cena

    výhoda: KOMPETNOST MATERIÁLU PRO SMONTOVÁNÍ

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    těší nás Vaše hodnocení a budeme se na Vás opět těšit při dalším nákupu.
    S pozdravem a přáním krásného dne
    tým Hezkynabytek.cz

  • 10 %

    • rychlost doručení (ale asi na úkor kvality, přišlo poškozené)
    • nedostatečně zabalené pro přepravu - přišlo poškozené
    • neochota řešit výměnu poškozeného zboží ku prospěchu kupujícího

    Dodaný stolek z masivu, by se mi líbil, pokud by nebyl dodán poškozený. Příčinou poškození bylo nedostatečné zabalení pro dopravu, jen velmi slabý a chatrný obal, žádná ochrana (např. polystyren). Snaha o uspokojivé řešení ze strany dodavatele pak žádná, resp. mi bylo doporučeno zboží na mé náklady zaslat zpět, podmínkou pak bylo, že produkt musí být vhodně zabalený, aby nedošlo k poškození. V případě poškození si prodávající uplatňoval možnost škodu vymáhat :-). V původním obalu zboží zaslat zpět rozhodně nešlo, kupovat nový vhodný obal a polystyren jsem nechtěl, ani platit za dopravu, když škoda nevznikla mojí vinou. Nechtěl jsem ani riskovat, že mi prodávající zboží sice opraví, ale pak pošle stejně zabalené (jako při první dodávce) zpět ke mně, a velmi pravděpodobně by se stolek poškodil znovu. Tak jsem si ho nakonec nechal poškozený...

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší recenzi. Mrzí nás, že jste s výrobkem nespokojený/á. Bohužel recenze je anonymní, tudíž nemůžeme prověřit informace, které uvádíte, ovšem domníváme se že jde o klienta z objednávky č. 351424.
    U této reklamace došlo k poškození a tedy nábytek by šel na opravu. V rámci opravy bylo nutné nám jej zaslat zpět k nám a veškeré spojené náklady s reklamaci by byly klientovi proplaceny. Toto klient odmítal a s řešením nesouhlasil a uváděl, že reklamaci nechceme zpracovat, což se ovšem nezakládá na pravdě. Všechny informace ohledně balení jsou standardizovaný text a doporučení, aby nedošlo k dalšímu poškození.
    Ačkoliv nás Vaše vyjádření mrzí, snažili jsme se problém vyřešit, ovšem bez Vaší součinnosti k ní nemůže dojít.
    Děkuji za pochopení.
    S pozdravem a přáním krásného dne Hezkynabytek.cz

  • 40 %

    Dostali jsme poškozené zboží, úložný prostor manželské postel byl na jedné straně propadlý, z důvodu uražených šroubů u výsuvných kolejnic. Reklamační postup ze strany prodávající firmy je zjevně takový, aby reklamujícího odradil. Nestačí zaslání detailního popisu poškození a fotografií, firma vyžaduje vyplnění jakéhosi formuláře a schovává se za výrobce, který nakonec uznání reklamace odmítá, jak vyplývá z jiných recenzí. Ne, děkuji, to stačilo, zmetkové zboží, k tomu nesolidní jednání, u tohoto prodejce nenakupovat!

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší recenzi. Mrzí nás, že jste s výrobkem nespokojený/á. Bohužel recenze je anonymní, tudíž nemůžeme prověřit informace, které uvádíte.
    Pokud není výrobek v pořádku, vždy zákazníkům reklamaci přijmeme a doporučíme vyplnit náš online reklamační formulář, jenž je na stránkách k dispozici. Je pro nás důležité aby byly zákazníci spokojeni.

    Děkuji za pochopení.
    S pozdravem a přáním krásného dne tým Hezkýnabytek.cz

  • 100 %

    • Přišlo vcelku rychlé
    • Bez jakéhokoliv požkozeni

    Termín dodání mají cca 8 dní. Komoda kterou jsme si s přítelkyní objednali přišla cca do 5 dní. Jsme s tím velice spokojený komoda šla hned do koupelny. Nezabere moc místa a všude vypadá skvěle. Takže za mě na prosto všechno v pořádku.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,
    těší nás, že jste si udělala čas nám dát tuto pozitivní recenzi.
    Jsme velmi šťastní, že jste s průběhem i se zbožím spokojená. Budeme rádi, když v budoucnu opět projevíte důvěru našemu obchodu.
    S poděkováním a přáním pěkného dne
    Tým HezkyNabytek.cz