Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Katastrofální komunikace, velice dlouhá dodací doba již bych tam nikdy nekupoval , vysoké poštovné
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Špatná komunikace obchodu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • spatna komunikace / zadna komunikace
    • zadne informace ohledene zakazky dodani

    firma nema zrejme patricny personal jak kapazity tak i perfomance

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,

    5.10. jste objednala produkt na naší stránce. Ten stejný den jsme Vám zaslali potvrzení objednávky do emailu a také sms zprávu, že je objednávka zpracovaná a také jsme Vám zaslali informaci o termínu doručení.
    8.10. jsme Vám zaslali SMS zprávu ohledně expedování.
    9.10. jsme Vaší objednávku předali kurýrní společnosti a 12.10. jsme Vám zaslali podrobný email ohledně informací o zásilce a jejím převzetí.
    Bohužel nás 16.10. informoval kurýr ohledně poškození zásilky. Ihned jsme Vás o této skutečnosti informovali a objednali nový produkt u dodavatele.

    Opravdu nevidíme, že by komunikace byla nedostačující.

    S přátelským pozdravem

    Tým Hezký Nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • z puvodne slibovaneho terminu dodani (do 10 dnů) se opravili a ted to bude az za 45 dnů od objednavky. A to se holedbali, ze je kreslo na sklade a do 10 dnu bude doruceno. Pri komunikaci s obchodem jsou zdvorili, ale neodpovidaji na polozeny dotaz a uz vubec nenabizeji kompenzaci!!!

    Vzhledem k tomu, jakou maji FAVI.CZ reklamu, je to velke rozcarovani jak s primym dodavatelem tak s rozhranim FAVI.cz . Povazuji za klamavou reklamu. Rozhodne uz se nevratim a veci budu radeji nakupovat v kamennych obchodech.

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí tato skutečnost.

    Jak jsme Vám již vysvětlovali, zboží je skladem pouze v omezeném množství. Vámi objednaný produkt byl přiřazený k objednávkám, které vznikly dříve. Kvůli nedostupnosti zboží jsme Vás ihned informovali. Také jsme Vám nabídli slevu, na kterou jsme nedostali odpověď.

    Bohužel stav zásob skladu nedokážeme nijak ovlivnit.

    S přátelským pozdravem

    Tým Hezký Nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zboží dorazilo
    • nedodržení opakovaně deklarované lhůty pro dodání zboží; nepřesná komunikace ze strany obchodu

    Zboží dorazilo poškozené (bouchnutý plechový podstavec stojací lampy, popraskaný lak).

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,

    velmi se Vám omlouváme za vzniklé zpoždění.

    Bohužel, nemáme zaevidovanou žádnou reklamaci. Pokud máte něco poškozené, rádi Vám vše vyreklamujeme.

    S pozdravem

    Tým Hezký Nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodržení terminu
    • neochota při komunikaci

    Reakce obchodu hezkynabytek.cz

    Dobrý den,

    velmi se Vám omlouváme za vzniklé zpoždění.

    Ohledně zpoždění jsme Vás emailem kontaktovali. Následně jsme s Vámi telefonicky mluvili a nabízeli za zpoždění slevu. Bohužel na to nám nebylo odpovězeno.

    Objednávku jsme zasílali ihned jakmile byla připravena na centrálním skladě.

    S přátelským pozdravem

    Tým Hezký Nábytek