Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Zdravím mám špatnou skušenost .Od 7.1 čekám na dvě hry .Nikdo mě nedal věďet ani mejlem ,ale hlavňe telefonicky proto dávame číslo na obědnávku ne? A akorád jste se zmohli chtít po mě 100 kč,které odemě nedostanete,nevím za co za takové služby.Už vím že už u vás nakupovat nebudu.Pro vás supr reklama .

    Reakce obchodu Herní svět

    Dobrý den,
    mrzí nás, že s Vaší objednávkou nastal problém.

    V systému vidíme, že Vaše objednávka od nás odešla už 7.1., od té doby je v rukách přepravce. Podle informací ze sledovacího kódu zásilky je vidět, že se Vám dopravce snažil zásilku doručit hned následující den, ale nepodařilo se mu to. Dopravce Vás tak musel kontaktovat emailem nebo telefonicky kvůli doručení.

    Zkontrolujte si prosím, zda jste při objednávání zadali správně Vaše kontaktní údaje.
    Balík se nám časem vrátil zpátky jako nevyzvednutý zákazníkem.

    S pozdravem
    Herní-svět

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá dodací lhůta!!!

    Reakce obchodu Herní svět

    Dobrý den,
    je nám líto, že jste s objednávkou nebyl spokojený.

    Hra byla skladem u dodavatele s doručením k nám na sklad do 7 pracovních dnů. Vaše objednávka byla vytvořena o víkendu, a spolu se státním svátkem byla odeslána Vašim směrem 5. pracovní den, a byla tak dodržena stanovená doba dodání. Tato informace byla vidět na webu už při objednání.

    Bohužel není pro nás možné držet všechny produkty na skladě, a tak některé položky musíme objednávat od dodavatelů - u takových případů se bohužel dodací lhůtě, která je o něco delší než standardní posílání zboží čistě po ČR, nevyhneme.

    Děkujeme za pochopení

    S pozdravem
    Herní-svět

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Dobry den ,9.1.2025 jsem dostala balík, kde jsem objednala pro vnuka figurku ,stojánek na mobil,,,balík-po otevření byl ve vnitřku bez ochranéhé folie, ruka indiána je nalomena, a cela věc nebyla ani připevněna,vnuk,byl zděšený, a já taky,,budu vám to reklamovat,a ještě se vám ozvu talefonicky,,,jsem opravdu smutná, to se mi ještě nestalo,Šmídková Přibice 191...Doufám ,že se dohodneme,,

    Reakce obchodu Herní svět

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že Vám figurka přišla poškozená.

    Poškozený kus Vám rádi vyměníme - v takových případech není ideální řešit problém přes recenzi, ale stačí nás kontaktovat (telefonicky nebo emailem, údaje máme na webových stránkách) a ihned s Vámi probereme řešení problému. Takový způsob řešení je nejrychlejší.

    S pozdravem
    Herní-svět

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem hry u kterých bylo skladem a najednou hry skladem nejsou po zaplacení. Jako vánoční dárek který bohužel nedorazil ani po 14 dnech kdy mi bylo řečeno že expedují do 7 dnů pokud není skladem a stále nic.

    Reakce obchodu Herní svět

    Dobrý den,
    Vámi objednané hry byly uvedeny na webu jako "skladem u dodavatele" s doručením k nám na sklad do 7 pracovních dnů.

    Velice se omlouváme za zdržení jedné hry v objednávce - přes svátky se některé balíky od dodavatelů zpozdily, a tak je některé zboží ještě stále na cestě k nám. O stavu objednávky Vás budeme informovat.

    S pozdravem
    Herní-svět

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo v poškozeném obalu. Bohužel jsem musela zboží vrátit a reklamovat. Do dnešního dne nemám vrácené peníze. Z tohoto důvodu nedoporučuji!

    Reakce obchodu Herní svět

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že s Vaší objednávkou nastal problém.

    V systému vidíme, že Vám peníze byly zaslány již několik dní zpět. Zkontrolujte si prosím seznam příchozích částek a podívejte se na transakce ke dni, kdy jste objednávku původně platila (5.12.) - částka by se Vám měla přičíst k tomuto dni.

    Na email jsme Vám posílali i potvrzení o tom, že jsme částku odeslali.

    S pozdravem
    Herní-svět

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Předáno dopravci a od 3.12.2024 v depu bez žádné informace.

    Reakce obchodu Herní svět

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jsme dostali ihned špatnou recenzi, aniž bychom měli možnost nejdřív zareagovat na Váš dotaz na emailu.

    Je nám líto, že s Vaší objednávkou nastal problém.

    Přepravní společnost jsme kontaktovali a snažíme se problém rychle vyřešit, zásilka od dne odeslání již není v našich rukách. Jakmile budeme mít vyjádření, budeme Vás kontaktovat.

    Prosíme o strpení a za situaci se omlouváme.

    S pozdravem
    Herní-svět

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 13 dni a nic, nevim jestli ji prijaly vubec zadny emaily

    Reakce obchodu Herní svět

    Dobrý den,
    ohledně produktu ve Vaší objednávce jsme posílali od doby, kdy máte objednáno, 2 informační emaily (na produkt se čeká, momentálně je všude nedostupný). V systému vidíme, že jsme Vám poslali celkem 4 emaily (včetně potvrzení objednávky, kterou u nás skutečně evidujeme).

    Zkontrolujte si prosím v emailové schránce i složku spam či hromadné. Je také možné, že máte v emailové adrese chybu, ale tuto skutečnost z naší strany nezjistíme. Pokud máte s objednávkou jakýkoliv problém, můžete nám zavolat na telefonní číslo, které máme uvedeno na webových stránkách a rádi Vám pomůžeme.

    S pozdravem
    Herní-svět

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nikdo s námi nekomunikuje

    Dnes je sobota, v pondělí jsme dostali e-mail, že nám odeslali zásilku, vybrali jsme si PPL a tam o žádném balíčku pro nás nevědí. Psala jsem tedy kde je problém a nikdo mi neodpověděl. Zboží máme zaplaceno, ale do dnešního dne ho nemáme.

    Reakce obchodu Herní svět

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že s Vaší objednávkou nastal problém.

    Jsme rádi, že jsme situaci nakonec dořešili k Vaší spokojenosti a zboží dorazilo.

    S pozdravem
    Herní-svět

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodáno zboží neodpovídající objednanému a po reklamaci rychlá odpověď ve stylu: "Jánicjámuzikant". NIKDY VÍCE.

    Reakce obchodu Herní svět

    Dobrý den,
    mrzí nás, že s Vaší objednávkou nejste spokojený.

    Zobrazený věk na obalu hry se může od ilustračního obrázku na webu lišit, protože finální obal (s potvrzeným věkovým hodnocením PEGI) se často potvrzuje několik dní před vydáním. Pokud se obal na webových stránkách neaktualizuje ihned, zůstává tam starý, ilustrační obrázek (u kterého je na stránkách poznámka: "Obrázek je ilustrační a nemusí se shodovat se vyobrazením produktu. Vždy platí uvedené parametry a popis produktu.")

    Nicméně samotnou hru to nijak nemění, ta je stále stejná, a odlišné věkové hodnocení na obalu (3 vs 7 let) neznamená, že jste obdržel jinou hru.

    S pozdravem
    Herní-svět

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nešlo mi zaplatit Gpay.
    • Přišla mi objednávka, o které mi sám eshop psal, že krabice je poničená a nebyl by to hezky dárek, tudíž byla objednávka zrušena.
    • Mám plnej email jejich spamu.

    Za tu cenu tu nestojí si od nich něco kupovat. Jestli nechcete trable,kouknete se jinde.

    Reakce obchodu Herní svět

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste nebyla s objednávkou spokojená.

    Na poškození krabičky se přišlo až při expedici objednávky, kdy jsme Vám ihned psali email a nabídli jinou alternativu a řešení.

    Službu Google Pay se chystáme v nejbližší době zavést, v tuto chvíli provádíme nezbytné kroky k tomu, abychom tuto možnost platby mohli spustit.

    V našem systému od Vás evidujeme 3 objednávky v rozmezí 4 dnů - mrzí nás, že systémové emaily vnímáte jako spam, nicméně musíme zákazníkům posílat informace, když dojde ke změně v objednávce, změně stavu objednávky apod., a tak se emaily mohou v takových případech, kdy je aktivních objednávek ve stejný čas více najednou, hromadit.

    Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Herní-svět

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednal jsem si hru, ale ta mi ani po týdnu nedorazila navzdory platbě předem. Na e-maily mi nikdo nereaguje.

    Reakce obchodu Herní svět

    Dobrý den,

    ano hru jste si objednal i předem uhradil, jen jste opomněl zaplatit celou částku a uhradil jste pouze hru nikoliv i poštovné.
    Co se týče emailové komunikace, jak píšete, že nikdo nekomunikuje.
    Tak my vidíme, že kolega se snažil vše vyřešit tento Vámi zaviněný problém v co nejkratším možném termínu.
    A i dnes Vaše Objednávka odešla.

    S pozdravem tým Herního-světa.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlé dodání
    • arogantní chování

    Vracela jsem soundbar za 459,- a JBL reproduktor za necelou tisícovku a obchod mi strhl 100,- Kč za rozbalení produktů. U JBL ještě chápu, že přelep lze pojmenovat plomba..a tudíž porušení plomby. Když jsem se ozvala, přišla mi odpověď, že stržení stokoruny je adekvátní. V obchodních podmínkách jsem se o opodstatněnosti sražení poplatku za rozbalení zboží nikde nedočetla.

    Reakce obchodu Herní svět

    Dobrý den,

    u reproduktoru JBL Clip 4 Blue - přenosný reproduktor -jste strhla papírovou plombu. Tudíž výrobek opravdu dále nelze prodat jako nový. Dále u Soundbaru jste sundala kulatou transparentní plombu (zůstal flek po lepidle) a krabice v rohu byla natrhla (poslali jsme i fotodokumentaci).
    V obchodních podmínkách:
    v odstoupení od kupní smlouvy odstavec 5
    5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

    S pozdravem Herní-svět.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    poškozené zboží ,krám ,už nemám slov ..

    Reakce obchodu Herní svět

    Dobrý den,

    bohužel jsme nezaznamenali od Vás žádnou zprávu o poškození zboží přepravou?
    Pokud nám nic nesdělíte, bohužel nemůžeme reagovat a případně najít možné vhodné řešení ....

    S pozdravem Herní-svět.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlé vyřízení objednávky.
    • Objednána EN verze hry, dorazil disk z polské distribuce (přestože na jejich webu je zdůrazněno, že toto se nemůže stát).
    • Hra byla nekvalitně zabalena a disk dorazil v prasklé krabičce.
    • Na heurece měli uvedeno, že se hrou zasílají i dárek zdarma. Ten nedorazil. Dle vyjádření obchodu je vše v pořádku, neb na jejich webu mají uvedenu zmínku o tom, že toto platí jen do rozebrání zásob - nicméně toto info na heurece chybělo, tam měli uveden dárek zdarma bez dalších podmínek.

    Objednána krabicová verze hry na xbox, s nákupem jsem nebyl spokojen, viz níže.

    Reakce obchodu Herní svět

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za nedorozumění.
    Ano bohužel zboží se při expedici zaměnilo za jinou (dražší jazykovou verzi na obalu), je to naše chyba.
    Hry standardně balíme do bublinkových obálek, posílají se takto i za hranice s doručením bez problému.
    Bohužel Heuréka nemá podrobnější popis skrze dárky ke zboží. Snažíme se vždy co nejdříve po vybrání zásob dárků informace mazat.

    Nyní možná řešení:
    skrze jinou jazykovou mutaci na samotném obalu hry - stačí nás kontaktovat a my v co nejkratším možném termínu se snažíme tuto nepříjemnost vyřešit.
    Pokud Vám dorazila poškozená hra, opět stačí nás kontaktovat a my najdeme za daného přepravce možnou nápravu.
    Například doposláni nové krabičky, pokud nebyl narušen papírový přebal atd...
    Skrze Heuréku je to bohužel složitější, vzhledem k tomu, že na našem webu máme upozornění "dárky do vybrání" bereme automaticky, že klienti vědí, že se na ně již nemusí dostat, jakmile kolegové dárky rozdají snažíme se co nejdříve dárek vždy smazat.

    Velice nás mrzí, že jste byl nespokojen.

    S pozdravem tým Herního světa.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Predobjednavka, kterou v dobe vydani nemeli

    Reakce obchodu Herní svět

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že tato situace nastala. Bohužel došlo na poslední chvíli k nečekanému zdržení dodávky od dodavatele, a tak nám hra byla doručena až v samotný den vydání. Byla tak u nás dostupná k vyzvednutí v ten den, ale už ji nebylo možné stihnout doručit včas dopravcem.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Herní-svět

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani telefonickyy se s nimi nelze spojit. fakt nedoporučuji

    Reakce obchodu Herní svět

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste s námi měla špatnou zkušenost. Na emaily se snažíme odpovídat co nejdříve a telefonickou komunikaci vyřizujeme - nicméně občas se stane, že jsou všichni kolegové zaneprázdnění (období dovolených). V takových případech doporučujeme zkusit zavolat např. o 20 minut později, nebo poslat email, na který Vám 100% max. do 1 dne odpovíme.

    Vaši objednávku jsme včera dořešili po telefonu a situaci vysvětlili.
    Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Herní-svět

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží prý koupil někdo předemnou

    Reakce obchodu Herní svět

    Dobrý den,
    je nám líto, že k této situaci došlo. Občas se stane, že se sejdou dvě objednávky na poslední kousek v rozmezí pár sekund a systém vyprodaný produkt nestihne schovat, než se nákup u obou dokončí.

    Pokoušeli jsme se pro Vás ještě jeden kousek sehnat, ale bohužel ho nikdo z našich dodavatelů momentálně nemá skladem a neví se, kdy se znovu objeví.

    Tato situace nás velice mrzí a omlouváme se za ní.
    Děkujeme za pochopení

    S pozdravem
    Herní-svět

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Hidně dlouhé čekací lhůty na dodání a stále prodloužení budu rušit

    Reakce obchodu Herní svět

    Dobrý den,
    produkt ve Vaší objednávce je předobjednávka - ještě nevyšel, a datum vydání (či jeho odložení) bohužel nejsme schopni ovlivnit, je celoplošné, platí pro všechny obchody a určuje ho vydavatel. Můžeme Vás tak pouze informovat, když dojde ke změnám; jak jsme doposud činili.

    Předobjednávka slouží k tomu, že si zajistíte kus na den vydání.
    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Herní-svět.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem velmi limitované zboží , collectorku na PC, už na jinych strankach jsem měl na Collectorku na PS5 , ale chtěl sjem na PC, tak jsem si řekl že mám štěstí a tu PS5 zrušil, asi po 3 dnech mi psali, že mi ruší PC Collectorku a nemám nic !

    Reakce obchodu Herní svět

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za komplikace způsobené touto skutečností. Ke stornu objednávky došlo z toho důvodu, že nám dodavatel nakonec potvrdil jen zlomek počtu, který jsme původně objednávali. Byli jsme tak nuceni stornovat vícero objednávek.

    Pokud se nám do dne vydání podaří sehnat více kusů, máme v plánu Vás a ostatní, kteří objednali, kontaktovat s dotazem, zda máte o Collectorku ještě zájem.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Herní-svět