Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Works well, no defects.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Rychlé dodání , příjemný personál na pobočce
  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Příznivá cena objednaného zboží
    • Zboží nebylo kompletní - chyběl náhradní štítek u cyklistické přilby.

    Po telefonické reklamaci chybějící část zboží zaslána. Jelikož jsem si stejnou přilbu v minulosti již kupoval v kamenném obchodě věděl jsem jak má balení vypadat. V tomto případě s přilbou někdo manipuloval a vložil tam náhradní štítek od jiné přilby. Nicméně paní na telefonu byla ochotná a reklamaci obratem řešila.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Obchod má prodejdu v Praze, je možné se při případném dalším jednání ohledně e-shopu obrátit se zbožím přímo tam.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost
    • Osobní přístup
    • Možnost vyzkoušet si zboží na prodejně a pak se rozhodnout
    • Příjemný personál
    • žádnou nemám
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • profesionální a osobní přístup k zákazníkům
    • odborné poradenství při výběru
    • velké množství sportovního vybavení, zejména pro cyklistiku , outdoor, lyžování a bruslení..
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    viskas atvyko laiku ir nurodytu adresu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Milé jednání a perfektní přístup..dělají maximum pro náročné zákazníky:)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé doručení
    • nízké ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé vyřízení objednávky
    • dobrá otevírací doba prodejny
    • rozumné ceny
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Objednáno více zboží, personál ochotně pomohl vybrat to správné dle preferencí.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost
    • Cena
    • Kamenný obchod
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Objednávka byla vyřízena rychle a převzata po vzájemné komunikaci...

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Přehledný e-shop
    • Velmi rychlé vyřízení objednávky
    • Příjemný personál na prodejně v Brně
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Nabízí kvalitní zboží
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání, skvělá komunikace s obchodem. Bezkonkurenční ceny.

    Velká spokojenost s tímto obchodem. Zákazník je pro ně na prvním místě. Velmi ráda zde budu nakupovat.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Přehledné webové stránky
    • Široký sortiment
    • Kvalitní produkty
    • Skvělé ceny a akce
    • Jednoduchý objednávkový proces
    • Velmi milí lidé na pobočce, kteří dokáží poradit
    • Pohodový nákup
    • Možnost vyzvednutí na pobočce zdarma

    Helia Sport je opravdu dobrý obchod s kvalitními produkty, širokým sortimentem a nízkými cenami. Výhodou jsou zde i služby jako brousení lyží, voskování lyží a jejich seřízení. Rád zde nakupuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Přehledný e-shop, dobré ceny.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na E-shopu jsem objednal lyžařské brýle, jako narozeninový dárek pro přítelkyni. Objednávka byla potvrzena a přišel e-mail, že je v přepravě. Objednávka nepřišla slíbený den, ani den druhý, oba dny jsem na prodejnu telefonoval a ujišťoval se, že objednávka přijde. Zaměstnanec byl bohužel neinformovaný a znělo to, jako by společnost neměla vyřešenou logistiku, komunikaci mezi jednotlivými obchody.
    Nakonec mi 3. den volali, že zboží nemají, a že si mám objednat brýle v jiné barvě.
    Brýle jsem objednal nakonec jinde.

    Reakce obchodu HELIA SPORT

    Dobrý den,
    omlouváme se, chyba je plně na naší straně. Brýle byli bohužel vadné a vráceny dodavateli. Kolegové z prodejny tuto informaci nepředali dál a proto došlo k prodlevě v komunikaci s Vámi. Bohužel se jednalo o poslední kus, který nebyl skladem ani k doobjednání, a proto jsme Vám nemohli nabídnout odpovídající alternativu.

    Za způsobené komplikace se omlouvám.

    S pozdravem
    Rostislav Přibyl
    oddělení zákaznické péče