Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Přehledný eshop
    • rychlé odeslání

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-). Na rychlosti si zakládáme :-).

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Spolehlivost

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlost vyřízení objednávky
    • Odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14ti dnů

    Chtěl jsem vrátit zboží ve lhůtě 14ti dnů a splnil jsem kroky k vrácení. Zásilku si nepřevzali a na telefonáty nereagují.

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, Davide,

    asi jste někde udělal chybu, protože vrácených balíků od zákazníků máme týdně několik a nikdy nebyl žádný problém. Pokud jste ovšem poslal na špatnou adresu a nebo například na dobírku, pak nemohlo dojít k doručení a převzetí.

    A to, že bychom nereagovali na telefony není pravda. Dovoláte se k nám každý všední den od 7 do 15 jako další desítky zákazníků každý den,

    S pozdravem,

    Radek Veselý
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na eshopu bylo uvedeno dodání zboží do 3 dnů, poté proběhla ne moc milá emailová komunikace o zpoždění dodání zboží s určitostí odeslání čtvrtého prac. dne. Když jsem si v den, kdy mělo být zboží stoprocentně odesláno psala o sledovací číslo zásilky, přišel mi automatický email, že mé zboží se “už” kompletuje a zřejmě v nejbližších dvou dnech bude odesláno. Volala jsem tedy, zda jde o špatný vtip, po týdnu od objednávky. Chybu po telefonu uznali, že neproběhlo správné vykomunikování ohledně dalšího zpoždění, že tohle by se dít nemělo. Ale to je celé. Velká objednávka s veškerým zařízením pro štěně a já musela shánět na poslední chvíli vše jinde. Bylo by fajn nabídnout zákazníkovi něco, co pomůže jeho situaci řešit a napravit tím svou chybu. Bylo mi jen zmíněno, že ani neví, jestli by proběhla nějaká kompenzace. Protože jsem byla v situaci buď mít stěně bez ničeho a čekat kdoví jak dlouho a na další náklady tedy pořídit potřebné nebo vše rovnou zrušit a na poslední chvíli shánět vše jinde, zažádala jsem tedy o zrušení objednávky. Přišel jen zase automatický email. Takhle si dobrý klientský servis opravdu nepředstavuji.

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, paní Žilková,

    děkujeme za recenzi, byť negativní. Omlouváme se za komplikace, ale rád bych upozornil, že žádného zboží nemáme uvedeno "dodání do 3 dnů", ale vždy dobu, do kdy jsme zboží schopni expedovat, pokud není skladem. Ve Vašem případě tedy " k expedici do 3 pracovních dní".

    Omlouváme se Vám, že ve Vašem případě došlo k posunu o jeden pracovní den a je nám líto komplikací, které Vám to způsobilo.

    S pozdravem,

    Radek Veselý
    majitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Veliká spokojenost!!!!

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost a spokojenost.
    • Nic.

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé vyřízení objednávky

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání
    • Kvalitní zboží

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    vše v pořádku

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, Ivano,

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Super výběr
    • Dobré ceny

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Ochota obchodníka a rychlost didávky. Měnila jsem dokonce telefonicky objednávku, vše proběhlo O.K. Díky.

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    rychle doruceni, kocarek v poradku, jen chci podotknout ze kola tohoto kocarku jsou moc lehoucke a budu jen doufat ze neco vydrzi na dlazbe se moc klepou, jinak jsem spokojena.

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé dodání, velký výběr

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku Na rychlosti si zakládáme :-).

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Delsi doba dodani

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, Marcelo,

    děkujeme za recenzi. Objednala jste si zboží, u kterého bylo uvedeno "k expedici do 2 pracovních dnů" a druhý pracovní den jsme ho i expedovali.

    Děkujeme za objednávku a přejeme pěkný den,

    Radek Veselý
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • To aby připravili objednávku km trva 3 dny a zboží nedostanete dříve než za jeden týden. Velice nedoporučuji objednávat před e-shop, dlouho to trvá. A ani nepomůže když hm voláte ze to potřebujete dříve, nic s tím nedělají, pouze posouvají datum kdy to má přijít.

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, Aneto,

    děkujeme za lživou recenzi. Více nemá smysl se k tomu vyjadřovat. Termíny, které byly uvedeny při objednání zboží jsme beze zbytku splnili.

    S pozdravem,

    Radek Veselý
    majitel

    • 17.7. emailem potvrzeno přijetí a zaplacení objednávky s tím, že nejpozději do 4prac.dnů bude vyskladněno, dnes 25.7. a nic se neděje

    Nechtějte po mě nyní něco hodnotit, zatím velké zklamání.

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, Evo,

    zboží jste si objednala 17. července. V objednávce bylo zboží, u kterého bylo uvedeno "k expedici do 3 pracovních dnů". Zboží jsme expedovali 4. pracovní den. Za jednodenní zpoždění se omlouváme.

    Hodnocení odesílá Heuréka automaticky a my neovlivníme, že Vám přijde ještě před tím, než Vám zboží dorazí.

    S pozdravem,

    Radek Veselý
    majitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Absolutní spokojenost

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v absolutním pořádku :-).

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Dá se autem dojet až k obchodu, dostatek parkovacích míst. Ochotný personál.

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, Hano,

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    spokojenost

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, Hano,

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlá a jasná komunikace

    Nemám

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, Libore,

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel