Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • To aby připravili objednávku km trva 3 dny a zboží nedostanete dříve než za jeden týden. Velice nedoporučuji objednávat před e-shop, dlouho to trvá. A ani nepomůže když hm voláte ze to potřebujete dříve, nic s tím nedělají, pouze posouvají datum kdy to má přijít.
    • 17.7. emailem potvrzeno přijetí a zaplacení objednávky s tím, že nejpozději do 4prac.dnů bude vyskladněno, dnes 25.7. a nic se neděje

    Nechtějte po mě nyní něco hodnotit, zatím velké zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Velký výběr zboží, lákavé ceny.
    • Objednané zboží bylo v okamžiku objednávání na e-shopu "skladem", u jedné položky "expedice do 2 dnů od objednání". Potvrzovací e-mail překvapivě uvedl dodání objednávky za 15 dní.

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi byť negativní. Bohužel jedna položka se vyprodala dříve, než se zaktualizoval stav na našem eshopu. Proto jsme ji museli objednat z Belgie. Omlouváme se.

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Velmi špatná doprava..buď běžná, ale dost drahá a to i k nákupu přes 3,5 tis. Nebo sice zdarma, ale čekáte týden na doručení.

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Společnost WEDO je jedna z mála, která umožňuje přepravu balíků v rozmezí 30-50kg, proto v této kategorii není v ČR moc velký výběr.

    S pozdravem,

    Radek Veselý
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Co se týče obchodu : objednala jsem zboží, které dle informace Happyzoo mělo být doručeno do 4 pracovních dnů. Bohužel, stalo se tak po téměř 14 dnech.

    Reakce obchodu HappyZoo

    Vážená paní Příbová,

    děkujeme za recenzi, byť takto negativní. Objednávku jste si vytvořila dne 18. června. U zboží bylo uvedeno, že je k expedici do 5 pracovních dní. V mailu jsme Vám napsali, že bychom měli expedovat do 4 pracovních dní. Objednávku jsme expedovali 26. června, tedy o den později. Za jednodenní zpoždění oproti deklarované informaci se velice omlouváme.

    S pozdravem,

    Radek Veselý
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    11.6.jsem objednala,24.6. jsem volala v jaké fázi je má objednávka.Bylo mi řečeno,že by měla dorazit 27.-28.6.Vzhledem k tomu,že mám objednané granule,které mi pro štěně dochází doufám,že dorazí.Už přes vás nebudu objednávat!

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi a velice se omlouváme za zpoždění. Chyba byla na naší straně a mrzí nás to.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,

    Radek Veselý
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 8.6. Byla učiněna objednávka na postroj pro psa. K dnešnímu dni, 24.6. 2024, postroj stále nedorazil. Obchod nejeví žádnou výraznou aktivitu, aby objednávku dodalo. Na písemné dotazy odpovězeno: čekáme na naskladnění, čekáme na doplnění skladu z Německa..., ale výsledek nula. Dnes je to zase 4 dny od posledního dotazu a obchod stále mlčí. Žádná aktivita. Začínám mít obavu, že zakoupené zboží ani nedorazí! První a poslední objednávka od obchodníka. Nedoporučuji!!

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi, byť takto negativní. Omlouváme se, že jsme z důvodu výpadku u výrobce v Německu museli Vaši objednávku stornovat a vrátit Vám peníze.

    Omlouváme se a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,

    Radek Veselý
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dobre ceny
    • dlouha dodaci lhuta

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi , i když ne zrovna pozitivní. Zboží jste si objednala 12.6., my jsme ho expedovali 18.6, tj. 4. pracovní den. Za jednodenní zpoždění se omlouváme.

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • pisou ze zbozi prijde nejpozdeji do 5 pracovnich dnu ale ja uz cekam 7 pracovni den a stale nic…

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi , i když takto negativní. Zboží jste si objednala 10.6., my jsme ho expedovali 19.6. Za dvoudenní zpoždění se Vám omlouváme.

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo, nedali mi z e-shopu ani vědět v jakém stavu zásilka je ale pořád dokola zasílají dotazník “ohodnoťte obchod”… a to je objednávka za ne malé peníze…

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi , i když takto negativní. Zboží jste si objednala 8.6 a my expedovali 17.6.

    Co se týče zasílání dotazníku, s tím my nic neuděláme, toto jsou podmínky společnosti Heuréka, která po 7 dnech od vytvoření Vaší objednávky posílá dotazník automaticky.

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nedodržení temínu dodání,telefon nikdo nezvedne,na email nereagují

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi , i když takto negativní. Musíme se ale ohradit ohledně toho, že nekomunikujeme, to není pravda.

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neúplné popisy a rozměry u zboží.

    Reakce obchodu HappyZoo

    Vážená paní Antalová,

    děkujeme za recenzi, ale nerozumím ji. V nabídce máme přes 28 000 položek zboží, tak je možné, že u některého zboží nejsou všechny informace, které byste si představovala. Objednala jste si "Pelech FLAMINGO Esmo obdélníkový béžový 100x80cm" a u tohoto produktu máme uvedeno:

    Specifikace produktu:

    krásný pohodlný a měkký pelíšek pro psy
    pelíšek s vysokými okraji ideální pro klidný a bezpečný odpočinek našich miláčků
    s odnímatelným potahem na zip
    oboustranný polštář s odnímatelným potahem na zip
    potah lze prát na 30 stupňů
    spodní strana s protiskluzovou úpravou
    materiál: plyš a textil s plnicím okrajem: polyesterové vlákno a pěnový kaučuk

    Co Vám tam prosím chybí?

    S pozdravem,

    Radek Veselý
    majitel

  • The order is still not delivered
    Moreover, I see notification that I have to pay for the delivery , but it was not added to the bill when it I checked out. please organize the delivery asap and issue one invoice for everything, but not separate bill for the delivery

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dear Polina,

    thank you for your review but I don´t understand it at all. You placed your order on June 2nd. We sent your package on June 4th. You haven´t paid four your order in advance by card or by a bank transfer so you have to pay for it when it is delivered. You can´t buy for free :-)

    Best Regards,

    Radek Veselý
    owner

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Doručování se prodloužilo bez udání data doručeni.

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, paní Sehnalo,

    děkujeme Vám za recenzi, byť ne moc pozitivní. Bohužel Vámi objednané krmivo nemá momentálně výhradní dovozce do ČR skladem a není možnost Vám ho zajistit jinde. Proto jsme Vám poslali ostatní položky z objednávky obratem a jakmile dovozce naskladní, pošleme i zbývající pytel krmiva. Za komplikace se omlouváme.

    Děkuji za pochopení a jsem s pozdravem,

    Radek Veselý
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • rychlý výběr
    • dlouhá dodací lhůta

    Píšete dodací lhůtu do 10 dnů, tato doba je dlouhá. Navíc bez jakékoliv komunikace.

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, paní Zmeková.

    děkujeme za recenzi, byť ne pozitivní. Objednala jste si zboží 13.4. U zboží, které jste si objednala, byla uvedena doba k expedici za 10 pracovních dní. Zboží jsme Vám odesílali 8. pracovní den, tedy 24.4. - i tak jste objednávku stornovala.

    Váš argument, že "doba je dlouhá" je úsměvný. Proč jste si to tedy objednávala? O všem jste byla informována a my expedovali ještě s předstihem.

    S pozdravem,

    Radek Veselý
    majitel

    • objednané zboží mělo lhůtu expirace do 4/2024

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, Vojtěchu,

    děkujeme za recenzi, byť nepravdivou. Objednal jste si sprej Repelent PREDATOR Junior Spray 150ml, který dobu exspirace stanovenou nemá. Je na něm pouze uvedeno, že je doporučeno produkt spotřebovat do 2 let od data výroby.

    Výrobky s exspirovaným datem minimální trvanlivosti nebo produkty po datu exspirace ZÁSADNĚ na našem eshopu a prodejnách NEPRODÁVÁME!

    S pozdravem,

    Radek Veselý
    jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží uvedeno "skladem". Doručení se dvakrát posouvalo a při druhém termínu už doručení "cca. xy". Nakonec jsem objednávku zrušil a objednal jinde a za lepší cenu. Ale oceňuji, že obchod komunikoval. To bylo v pořádku. Jinak nic.

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, pane Šolto,

    děkujeme za recenzi, ale není úplně pravdivá. Vámi objednané zboží skladem nebylo. Ani nemohlo být, toto zboží máme pouze na objednávku. U zboží bylo uvedeno "k expedici do 2 pracovních dnů" a toto jsme bohužel nesplnili. Dodavatel má u tohoto zboží výpadek a není nám schopen říci, kdy ho opět naskladní.

    Omlouvám se ze komplikace a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,

    Radek Veselý

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nenašel jsem, snad jen, že jsem dostal echo, že zboží zatím není.
    • Vybral jsem si prodejnu blízko bydliště, ale nic zatím nedorazilo.

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, pane Balcere,

    děkujeme za recenzi, byť ne pozitivní. Bohužel Vaše zboží dovozce do ČR momentálně nemá skladem. Kontroloval jsem komunikaci a kolegyně jsou s Vámi ve spojení. Poslední info mám, že se Vám nemohou dovolat. Velice nás mrzí, že jsme nedostáli lhůtě dodání. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,

    Radek Veselý
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží stále nemám

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, paní Buchalová,

    děkujeme za recenzi, ale nerozumím ji. Vaši objednávku jsme obdrželi 20. února a tentýž den ji odeslali, takže u Vás měla být 21. února. Pokud zakázku stále nemáte, bude chyba někde na straně přepravce. Kontaktujte prosím kolegy na eshopu a situaci vyřešíme.

    Pěkný den,

    Radek Veselý (majitel)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem učinila v pátek 9.2. kdy mi bylo řečeno, že bude k dispozici během 5-7 dnu což mi vyhovovalo, protože jsme odjížděli na hory ,za dva dny mi bylo sděleno ,že je připravena k vyzvednutí, ale mám jen 2 dny kvůli malé kapacitě na prodejně,chápala jsem to a tak jsem si vyzvednutí odložila. Dnes jsem přišla na prodejnu v Praze 8 obchodní centrum Krakov a byla jsem zklamaná!! Udělala jsem si online objednávku abych nemusela čekat a takový nezájem jsem ještě neviděla.Na připravení objednávky jsem čekala 15 minut a nic se nedělo pak jsem se prodavačky zeptala jestli to bude trvat ještě dlouho, že bych si nakoupila,žádná odezva.....!! Odešla jsem nakoupit a vrátila se zpět až za 15 minut. Na prodejně byly 3 prodavačky ale nevím co tam dělaly.Žádná omluva. Tady už nikdy nenakoupím a prodejnu nedoporučuji.

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, paní Hölzlová,

    jsme rádi za jakoukoliv zpětnou vazbu - i za negativní. Co ale rád nemám, když si někdo vymýšlí. V prvé řadě v žádné naší zprávě nepíšeme nic o vyzvednutí do 2 dnů. Všude žádáme zákazníky o vyzvednutí do 3 dnů. Zároveň píšeme, že je možné dobu prodloužit, pokud nás o to požádáte.

    Dále není pravda, že byste čekala na vyzvednutí 15 minut, dokonce ani ne 10 minut. Čekala jste o něco déle, než bývá standard, protože kolegyně na počítači v kanceláři potřebovala vyřešit dobropis se zákazníkem, který byl na prodejně před Vámi. Navíc v pátek odpoledne (tak jako v jiných obchodech) bývá na prodejně více zákazníků. Pokud Vás zajímá, co kolegyně na prodejně dělaly, rád Vám to sdělím: svoji práci. :-) Obsluhovaly zákazníky a rozebíraly zboží. V pátek odpoledne bývá na prodejně poměrně rušno. Respekt k práci druhých by Vám určitě neuškodil.

    Mrzí nás, že jste u nás nebyla spokojená, ale asi bude opravdu lepší, pokud budete nakupovat jinde.

    S pozdravem,

    Radek Veselý
    majitel