Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • objednané zboží mělo lhůtu expirace do 4/2024

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, Vojtěchu,

    děkujeme za recenzi, byť nepravdivou. Objednal jste si sprej Repelent PREDATOR Junior Spray 150ml, který dobu exspirace stanovenou nemá. Je na něm pouze uvedeno, že je doporučeno produkt spotřebovat do 2 let od data výroby.

    Výrobky s exspirovaným datem minimální trvanlivosti nebo produkty po datu exspirace ZÁSADNĚ na našem eshopu a prodejnách NEPRODÁVÁME!

    S pozdravem,

    Radek Veselý
    jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží uvedeno "skladem". Doručení se dvakrát posouvalo a při druhém termínu už doručení "cca. xy". Nakonec jsem objednávku zrušil a objednal jinde a za lepší cenu. Ale oceňuji, že obchod komunikoval. To bylo v pořádku. Jinak nic.

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, pane Šolto,

    děkujeme za recenzi, ale není úplně pravdivá. Vámi objednané zboží skladem nebylo. Ani nemohlo být, toto zboží máme pouze na objednávku. U zboží bylo uvedeno "k expedici do 2 pracovních dnů" a toto jsme bohužel nesplnili. Dodavatel má u tohoto zboží výpadek a není nám schopen říci, kdy ho opět naskladní.

    Omlouvám se ze komplikace a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,

    Radek Veselý

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nenašel jsem, snad jen, že jsem dostal echo, že zboží zatím není.
    • Vybral jsem si prodejnu blízko bydliště, ale nic zatím nedorazilo.

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, pane Balcere,

    děkujeme za recenzi, byť ne pozitivní. Bohužel Vaše zboží dovozce do ČR momentálně nemá skladem. Kontroloval jsem komunikaci a kolegyně jsou s Vámi ve spojení. Poslední info mám, že se Vám nemohou dovolat. Velice nás mrzí, že jsme nedostáli lhůtě dodání. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,

    Radek Veselý
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží stále nemám

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, paní Buchalová,

    děkujeme za recenzi, ale nerozumím ji. Vaši objednávku jsme obdrželi 20. února a tentýž den ji odeslali, takže u Vás měla být 21. února. Pokud zakázku stále nemáte, bude chyba někde na straně přepravce. Kontaktujte prosím kolegy na eshopu a situaci vyřešíme.

    Pěkný den,

    Radek Veselý (majitel)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem učinila v pátek 9.2. kdy mi bylo řečeno, že bude k dispozici během 5-7 dnu což mi vyhovovalo, protože jsme odjížděli na hory ,za dva dny mi bylo sděleno ,že je připravena k vyzvednutí, ale mám jen 2 dny kvůli malé kapacitě na prodejně,chápala jsem to a tak jsem si vyzvednutí odložila. Dnes jsem přišla na prodejnu v Praze 8 obchodní centrum Krakov a byla jsem zklamaná!! Udělala jsem si online objednávku abych nemusela čekat a takový nezájem jsem ještě neviděla.Na připravení objednávky jsem čekala 15 minut a nic se nedělo pak jsem se prodavačky zeptala jestli to bude trvat ještě dlouho, že bych si nakoupila,žádná odezva.....!! Odešla jsem nakoupit a vrátila se zpět až za 15 minut. Na prodejně byly 3 prodavačky ale nevím co tam dělaly.Žádná omluva. Tady už nikdy nenakoupím a prodejnu nedoporučuji.

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, paní Hölzlová,

    jsme rádi za jakoukoliv zpětnou vazbu - i za negativní. Co ale rád nemám, když si někdo vymýšlí. V prvé řadě v žádné naší zprávě nepíšeme nic o vyzvednutí do 2 dnů. Všude žádáme zákazníky o vyzvednutí do 3 dnů. Zároveň píšeme, že je možné dobu prodloužit, pokud nás o to požádáte.

    Dále není pravda, že byste čekala na vyzvednutí 15 minut, dokonce ani ne 10 minut. Čekala jste o něco déle, než bývá standard, protože kolegyně na počítači v kanceláři potřebovala vyřešit dobropis se zákazníkem, který byl na prodejně před Vámi. Navíc v pátek odpoledne (tak jako v jiných obchodech) bývá na prodejně více zákazníků. Pokud Vás zajímá, co kolegyně na prodejně dělaly, rád Vám to sdělím: svoji práci. :-) Obsluhovaly zákazníky a rozebíraly zboží. V pátek odpoledne bývá na prodejně poměrně rušno. Respekt k práci druhých by Vám určitě neuškodil.

    Mrzí nás, že jste u nás nebyla spokojená, ale asi bude opravdu lepší, pokud budete nakupovat jinde.

    S pozdravem,

    Radek Veselý
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • objednávka nebyla splněná, chyběly 2 položky

    Asi začínají s e-shopem, tento není úplně to pravé ořechové

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, pane Tesaři,

    omlouváme se Vám, že jsme z důvodu nedostupnosti u dodavatele, nedodali dvě objednané položky, za které jste ovšem neplatil. Nerozumím Vaší poznámce o tom, že "asi začínáme s e-eshopem", když jste u nás na e-shopu nakupoval již v roce 2019, což určitě moc dobře víte. Náš eshop provozujeme od roku 2010.

    S pozdravem,

    Radek Veselý
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Pozdější dodání než uvádí a menší balení o 2 kg

    Uvádíte na stránkách 2-3 dny dodání, toto není pravdivé!!! Granule přišli až 5 den a to po mě urgenci. Při objednání 12 kg mi přišlo pouze 10 kg!!!!! Když jsem si objednávala zboží nej na objednávce byla položka dárek zdarma , tato položka po 3 dnech tam již nebyla a ani nic nepřišlo!!!! Při mé urgenci mi slečna přislíbila bouchne na další nákup jako omluvu za pozdní dodani ale bohužel ten jsem také neobdržela!!!! Tento obchod děs

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, paní Kavečková,

    asi jste si nás spletla s jiným obchodem. U nás jste si 4. objednala 2kg balení Yoggies a 5. ledna jste si ho vyzvedla. Takže, to co píšete ve své recenzi výše, je nesmysl.

    Budeme rádi, pokud svoji chybu uznáte a tuto recenzi přes podporu Heuréky smažete.

    S pozdravem,

    Radek Veselý

  • Obchod komunikoval do zaplacení objednávky. nyní nevím kde zboží je. Nebylo předáno dopravci a nokdo se neozývá,

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, paní Trhlíková,

    díval jsem se do systému a objednávku jste vytvořila 21. prosince a my jsme ji 21. prosince odeslali, takže hned 22. prosince na Vás měla čekat ve Vámi vybraném GLS Pointu. Pokud zásilku stále nemáte u sebe, kontaktujte prosím kolegy na eshopu a oni se podívají do systému, kde zásilka je. My jsme ji ale opravdu předali hned v den Vašeho objednání.

    Děkujeme za pochopení a omlouvám se za komplikace.

    S pozdravem,

    Radek Veselý
    majitel

  • Zrušili objednavku, na vrácení peněz čekám

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, pane Kopřivo,

    omlouvám se za zrušení objednávky, ale dodavatel Vámi objednané položky bohužel nemá skladem. Peníze jsme vrátili hned v den informace o zrušení objednávky.

    Děkujeme za pochopení a jsem s pozdravem,

    Radek Veselý

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránkách uvedeno dodání za 2-3 dny a ani 14 dní po objednání zboží nemám.

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, paní Horská,

    omlouvám se za komplikace, ale u Vámi objednaného produktu má dodavatel výpadek. Snažili jsme se Vás kontaktovat telefonicky tento týden, ale nebrala jste nám telefon.

    Omlouváme se a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,

    Radek Veselý

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po 6 dnech stále balíček nedorazil

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, paní Chloubová,

    děkujeme za recenzi, byť negativní. Situaci jsem prověřoval a u jednoho produktu z Vaší objednávky má výrobce výpadek. Kolega již s Vámi řeší náhradu. Omlouváme se a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,

    Radek Veselý

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Krmení pro psa nebylo skladem. Ale zjistil jsem to po několika dnech od objednávky, až jsem sám zavolal do obchodu. Objednávku jsem musel zrušit a švihal 50km do kamenného obchodu. Jinak by náš pejsek by byl o hladu.

    Mohli by nějak upozornit při objednání na aktuální dodací termín. Když kupujete krmení a není dodáno včas, tak to muže být průšvih.

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, pane Andersi,

    děkujeme za recenzi, byť negativní. Ve vašem případě šlo o to, že jste si objednal krmení, které nemáme skladem, ale objednáváme ho cca 2x týdně od výhradního dovozce do ČR a není jiná možnost ho nakoupit jinde. Dovozce má bohužel momentálně výpadek, o kterém nás neinformoval, proto jsme jeho nedostupnost zjistili až v momentě objednání.

    Omlouvám se za způsobené problémy a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,

    Radek Veselý
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doposud jsem neobdržela žádnou informaci (po 7 dnech od objednávky) ohledně stavu mé již zaplacené objednávky !!

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, Radko,

    mluvil jsem s kolegou a říkal mi, že s Vámi byl dnes v mailovém kontaktu. Bohužel dodavatel má u položky, která se dováží z USA výpadek a není možné nakoupit od nikoho jiného.

    Velice se omlouváme za komplikace, ale pokusíme se vše vyřešit aspoň k Vaší částečné spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení a přeji pěkný den,

    Radek Veselý
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přišlo pozdě

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, paní Krbková,

    děkujeme za recenzi, byť nepravdivou. Ve vaší objednávce bylo několik položek, které nebyly skladem a u nichž byla doba expedice uvedena 5 pracovních dní. Zboží jste si objednala v sobotu 23. listopadu a my ho expedovali v pátek 29. listopadu. Tedy přesně, jak jsme uváděli, tj. 5. pracovní den.

    Je-li to pozdě, nevím, ale je to přesně podle toho, co uvádíme, takže vaši recenzi opravdu nerozumím.

    S pozdravem,

    Radek Veselý
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednávali jsme žlutý míček s usměvavým výrazem a přišel bílý s vyceněnými zuby. Náš pejsek má oblíbený veselý žlutý ( který už je opotřebovaný), tohoto se bojí. :-(

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, Lenko,

    děkujeme za recenzi, byť nepravdivou. Objednala jste si položku, u které je uveden "MIX BAREV", protože výrobce hračku prodává jako mix míčků s různým výrazem. Zde je odkaz na naše stránky, kde je to vidět:

    https://www.happyzoo.cz/hracka-trixie-latex-micek-sport-s-oblicejem-7cm--mix-barev-/

    Vy jste do poznámky nenapsala, jaký typ míčku chcete, takže jsme nemohli vědět, že ze 4 druhů chcete zrovna žlutý, když v nabídce jsou ještě další tři barvy. Pokud byste do objednávky napsala, že chcete žlutý, udělali bychom maximum, abychom Vám vyhověli. Jasnovidce u nás bohužel ještě nemáme.

    Mrzí nás, že se míčku Váš pejsek bojí, ale o naší chybu se opravdu nejedná.

    Pěkný den,

    Radek Veselý
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží jsem neobdržela po více než týdnu od objednání (deklarováno do 5 dnů)

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, paní Čečilová,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Velice se omlouváme za komplikace, ale jediný dovozce Vámi objednaného zboží do ČR má bohužel výpadek a není možné ho objednat nikde jinde. Kolegyně jsou s Vámi v kontaktu a doufáme, že uvedenou položku dodavatel brzy donaskladní.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Radek Veselý

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Krásný a velký sortiment.
    • Neskutečně dlouhá doručovací doba.

    Reakce obchodu HappyZoo

    Vážená paní Parolová,

    děkujeme za recenzi. Omlouvám se za zdržení, které je způsobené na straně výrobce. Jednu položku z objednávky bohužel neměl výrobce vyrobenu (bereme ji napřímo do výrobce, takže není možné ji odebrat od jiného dodavatele). Bohužel nás dodavatel o zdržení včas neinformoval.

    Děkujeme za pochopení a omlouvám se,

    Radek Veselý
    jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Přišla mi jiná velikost balení granulí než jsem si objednávala, e-shop mi nedal o ničem vědět.
    • Čekala jsem týden než zboží dorazilo

    Nedoporučuji.

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, Terezo,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Nicméně zboží jste objednala v neděli 5.11. a měla jste v objednávce položku, u které bylo uvedeno, že je k expedici do 3 dnů. My jsme zboží expedovali 8.11. Nerozumím tedy tomu, co bylo z naší strany špatně.

    S pozdravem,

    Radek Veselý

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    25.10.2023 objednáno a zaplaceno předem, dnes je 7.11.2023 zboží ještě nedorazilo a ani žádná informace od prodávajícího!

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi a omlouvám se za neinformování o delším termínu dodání Vánoční hračky NOBBY plyš - husa se zvláštním zvukem 42cm. Je na cestě z Německa do ČR a měla by přijet koncem týdne. Bohužel jsem přehlédl, že jsem Vám měl informaci napsat.

    Hezký den a děkujeme za nákup,
    Martin Seidler

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Předražené zboží, stačí porovnat některé kočičí záchody a stelivo s jinými e-shopy. Happy zoo to má i jednou tolik dražší.

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, paní Lošanová,

    děkujeme za názor.

    S pozdravem,

    Radek Veselý