Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • blízko pracoviště

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, Lenko,

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlost,komunikace super

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, Ivano,

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše ok, dopravní služba doručila domu.

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Dobré ceny, rychlost vyřízení, zdá se i dobrá kvalita (psovi chutná)

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    ok

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše proběhlo v pořádku

    Maximální spokojenost

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    vše OK

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Rychlé a spolehlivé dodani

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, Natálie,

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-). Na rychlosti si zakládáme :-).

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání zboží celková spokojenost.

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, Marie,

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-). Na rychlosti si zakládáme :-).

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Dobré ceny i obrovský výběr sortimentu. Nakupuji opakovaně a vždy je to sázka na jistotu. Plus je průběžné info o stavu objednávky a jejího dne doručení. Vše je vždy pečlivě zabalené .

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, Radek

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-). Moc si vážíme toho, že jste našim stálým zákazníkem a věřím, že Vaši důvěru i v budoucnu nezklameme. :-)

    Hezký den a děkujeme za nákup.

    Zdraví taktéž Radek :-)

    Radek Veselý
    majitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání
    • Kvalitní zabalení
    • Příjemné ceny

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-). Na rychlosti si zakládáme :-).

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Cena, rychlost

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-). Na rychlosti si zakládáme :-).

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Dlouhá doba od objednání.

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, paní Princová,

    děkujeme za recenzi. Omlouváme se Vám za zpoždění.

    S pozdravem,

    Radek Veselý
    majitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Přehledný eshop
    • rychlé odeslání

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-). Na rychlosti si zakládáme :-).

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Spolehlivost

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlost vyřízení objednávky
    • Odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14ti dnů

    Chtěl jsem vrátit zboží ve lhůtě 14ti dnů a splnil jsem kroky k vrácení. Zásilku si nepřevzali a na telefonáty nereagují.

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, Davide,

    asi jste někde udělal chybu, protože vrácených balíků od zákazníků máme týdně několik a nikdy nebyl žádný problém. Pokud jste ovšem poslal na špatnou adresu a nebo například na dobírku, pak nemohlo dojít k doručení a převzetí.

    A to, že bychom nereagovali na telefony není pravda. Dovoláte se k nám každý všední den od 7 do 15 jako další desítky zákazníků každý den,

    S pozdravem,

    Radek Veselý
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na eshopu bylo uvedeno dodání zboží do 3 dnů, poté proběhla ne moc milá emailová komunikace o zpoždění dodání zboží s určitostí odeslání čtvrtého prac. dne. Když jsem si v den, kdy mělo být zboží stoprocentně odesláno psala o sledovací číslo zásilky, přišel mi automatický email, že mé zboží se “už” kompletuje a zřejmě v nejbližších dvou dnech bude odesláno. Volala jsem tedy, zda jde o špatný vtip, po týdnu od objednávky. Chybu po telefonu uznali, že neproběhlo správné vykomunikování ohledně dalšího zpoždění, že tohle by se dít nemělo. Ale to je celé. Velká objednávka s veškerým zařízením pro štěně a já musela shánět na poslední chvíli vše jinde. Bylo by fajn nabídnout zákazníkovi něco, co pomůže jeho situaci řešit a napravit tím svou chybu. Bylo mi jen zmíněno, že ani neví, jestli by proběhla nějaká kompenzace. Protože jsem byla v situaci buď mít stěně bez ničeho a čekat kdoví jak dlouho a na další náklady tedy pořídit potřebné nebo vše rovnou zrušit a na poslední chvíli shánět vše jinde, zažádala jsem tedy o zrušení objednávky. Přišel jen zase automatický email. Takhle si dobrý klientský servis opravdu nepředstavuji.

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den, paní Žilková,

    děkujeme za recenzi, byť negativní. Omlouváme se za komplikace, ale rád bych upozornil, že žádného zboží nemáme uvedeno "dodání do 3 dnů", ale vždy dobu, do kdy jsme zboží schopni expedovat, pokud není skladem. Ve Vašem případě tedy " k expedici do 3 pracovních dní".

    Omlouváme se Vám, že ve Vašem případě došlo k posunu o jeden pracovní den a je nám líto komplikací, které Vám to způsobilo.

    S pozdravem,

    Radek Veselý
    majitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Veliká spokojenost!!!!

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost a spokojenost.
    • Nic.

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé vyřízení objednávky

    Reakce obchodu HappyZoo

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-).

    Hezký den a děkujeme za nákup,

    Radek Veselý
    majitel