-
Dobrý den, v lonském roce jsem odeslala mobil na reklamaci - 3x byl opraven, potom jsem jej vrátila rovněž v záruce. Nikdo se neozval, mám doklad od nich od převzetí.Telefony neberou, na maily nereagují. Bylo by možná dobré, se domluvit a ohlásit tuto firmu na policii a určitě na podvodnefirmy.cz
-
I ja jsem asi o mobil prisla, vzali jej na reklamaci v zaruce ale uz vic jak mesic se nikdo neozval. Dopisy se vraci, telefon neexistuje, porad'te prosim, jak dal postupovat.
-
Je to hrozný co všechno v téhle republice prochází... Já o telefon přišla dostala jsem email že reklamace vyřízena 27.5 a že balík předali poště dnes 19.6. A nic nereagují a neodepisuji takže mě telefon ukradli........doufám a budu se hodně snažit a ohlasim to jako krádež že bude někdo potrestán.
-
NEDOPORUČUJI tento obchod. Už bych si tu nic nekoupil. Telefon jsem měl několikrát na reklamaci. Poslední reklamace č. 4534 byla vyřízena asi po 70 dnech od potvrzení o přijetí. V řádu mají uvedeno, že reklamace bude vyřízena do 30 dnů od přijetí. Při případné nutnosti překročení této doby budete kontaktování a informováni. Chtěl bych říct, že mně nikdo nekontaktoval a neinformoval a co je hůř, tak ani nereagoval na telefonáty a e- maily až zhruba do posledního týdne před vyřízením reklamace a přijetím zboží od dovozce. Telefon mi tedy přišel a já doufal, že už nebude problém. Avšak problém se vyskytl. Telefon se vybíjel rychle, než bylo normální. Prostě a jednoduše nabil jsem si telefon a při klesnutí na 50% baterie se telefon vybil na 0% a vypnul. Výdrž baterie činila při běžném používání tak 4h maximálně. Chvíli jsem nevěděl, co s tím. Rozhodně jsem to nechtě již znovu posílat na reklamaci, abych na telefon čekal další 2,5 měsíce. V červenci mi vyprší doba na reklamaci a telefon potřebuji. Rozhodl jsem si, že si to nechám opravit jinde. Tak se také stalo. Přišla mi originální baterie a během dalších 3h, které trvala montáž baterie (k baterii totiž není volný přístup ), mi telefon zase mohl normálně mohl fungovat. Takže jsem nemusel čekat a být dalších 70 dní bez telefonu. Ke svému zděšení jsem zjistil, že baterie, která mi od doby, co telefon byl na poslední reklamaci není originální. Nevim, kam se poděla moje originální baterie, ale rozhodně od dob, co mi telefon přišel po reklamaci u HANDY MOBIL, tak nefungoval, jak by měl. Nyní při výměně baterie jiným servisem mi telefon bezproblémově funguje a výdrž je taková, jaká by měla být. Nevybíjí se při 50% nebo 60% baterie.
-
ČOI s tím nic neudělá. Firma Handymobil byla prodána nové majitelce (z Bulharska) a založena nová firma (Hanmobil) se stejnou jednatelkou - pí.Zezulkovou :) - viz obch, rejstřík. Reklamace pak provádáí z "dobré vůle" což vypadá tak, že tam telefon leží dva měsíce na stole. Telefon jsem nakonec poslal sám k opravě do Německa, odkud se za 2 týdny vrátil opravený, funkční. Pan "prezident" se může jen smát jak na nás vyzrál ...
-
"pan" zezulka už neví na co by se vymlouval? A všichni zákazníci, kteří sem píšou nejspíše nejsou takoví deb***** jaké se z nich snažíte udělat.
A z mých zkušeností, ať se s telefonem stane cokoliv (ne vlastní vinou) tak telefon je údajně poškozen vlhkostí...
-
Zdravím, snažím se uplatnit záruku (od prosince 2014)
Nejprve mi v emailu sdělili, že je provedou bezplatnou záruční opravu a dnes mi po opakovaných urgencích a žádostí o vrácení peněz, že oprava není uznána jako záruční!! Co to tedy je? Telefon je rok starý!! a přestal fungovat dotyk.
Jsem zvědavá, jestli uvidím mobil nebo peníze..do společnosti se nedá dovolat, doufám, že se to obejde bez ČOIky -
Posílal jsem na reklamaci telefon , nefunkční postranní tlačítka , jinak 100% stav bez jediného škrábnutí , poslali mi telefen zpět , že je mimo záruční dobu , přitom není ani rok starý.telefon tam nikdo nebere.
-
Jasně, je to ksindel!!!
Jdeme po nich taky! -
Prodavaj smejdy koupil jsem si od nich telefon za 10k po dvou mesicich sem menil display za 5k stary byla nejaka napodobenina z ciny to mi rekli na mobil pohotovosti na prvni pohled se to nedalo poznat...tfuj tfuj VELKY POZOR NIC TAM NEKUPUJTE. a btw kdyz sem se tam snazil uplnatnit zaruku bylo mi receno ze firma se prejmenovala a ze nova firma nezodpovida za zaruky ty stare firmy takze komedie, uz sem podal navrh na obchodni inspekci.
r.i.p. Zezulko vsichni vime jak to s vama skonci. -
Jan Zezulka: Pane Zezulko, píšete nesmysly, ale musím vás ocenit, dovedete si pořád vymýšlet nové a nové důvody, abyste nemusel lidem vracet peníze za šmejdy, které jim prodáváte, jste v tom prostě mistr. Asi jste se minul povoláním a místo podvodných prodejí jste mohl dělat něco jiného. Ale to by tolik nevynášelo, že? Z.H.
-
Možná Vám tady také pomohou, jako to řeší té paní....
http://www.vasestiznosti.cz/vlozit-stiznost?firm=Zadejte+spole%C4%8Dnost%2C+kter%C3%A9+se+st%C3%AD%C5%BEnost+t%C3%BDk%C3%A1... -
Sarka Machalová,
paní Machalová, hodnotíte úplně jinou společnost.
Takže po sté:
Záruka na zboží 24 měsíců od koupě.
Záruka na zboží se prodlužuje o dobu v servisu (příjem/výdej, ne kdy jste to odeslala a kdy Vám to přišlo).
V případě že se reklamace neprojeví (toto řeší servis, ne prodejce) se jedná o neoprávněnou reklamaci a doba strávená v servisu se nezapočítává.
Jednoduché, ale pro lidi, kteří po dvou letech chtějí vrátit peníze za fungující mobil, nepochopitelné.
Naše společnost zboží na Slovensko nedodává.
Jan Zezulka
Vice President Handymobil.cz
+420 722 524 334 -
Z. Hornychová,
můj názor je ten že při nahrávání videa zakrýváte mikrofon prstem a proto máte pocit že Vám nefunguje mikrofon.
Nejste první ani poslední, komu se to stalo.
Doporučuji Vám založit si společnost s prodejem mobilních telefonů a řešit šílené požadavky spotřebitelů, kteří mají vždycky pravdu :)
S pozdravem
Jan Zezulka
Vice President Handymobil.cz
+420 722 524 334 -
handy mobil je neseriozna firma, mobil mi predali ako novy, a po 5 reklamacii napisali ze je bazarovy a nema zaruku alebo sa im vada neprejavila !
Reklamujete podla reklamacneho poriadku na handymobil.cz, tam vam povedia ze sa mate obratit na handymobil sro ale telefonne cislo je stale take iste !
-
Jan Zezulka: Vážený (spíše nevážený) pane, zřejmě vám došly výmluvy a tak pořád dokola omíláte to samé. Přeji si (a jistě nejsem sama), aby jste byl za své "podnikatelské aktivity" po zásluze potrestán. Z.Hornychová
-
Z. Hornychová,
Dobrý den paní Hornychová, řiďte se prosím: http://www.handymobil.cz/reklamacni-rad
Nevím co ode mě více očekáváte, jasně jste napsala že vyjádření ze servisu je lživé. Tím jste jakoukoliv diskuzi předem zavrhla.
S pozdravem
Jan Zezulka
Vice President Handymobil.cz
+420 722 524 334 -
Pane Zezulko, pořád čekám na Vaši reakci, děkuji Z.Hornychová
-
panu Zezulkovi snad došly výmluvy?
To není možný :-)
-
Jan Zezulka: Vážený pane, jsem již starší ročník a s telefonem nedělám žádné kejkle, chci jen, aby fungoval. Do továrního nastavení bych ho dokázala dát taky, ale pokud úplně odešel a nereagoval na nic (černý displej), nevím jak bych to dokázala. Proto vyjádření z opravy "Závada se neprojevila" je lživé. Teď se zase nenahrává zvuk u videa, myslíte, že ho mohu do Mezibranské zase přinést (již po šesté) na opravu ? Děkuji Z.Hornychová