-
Jasně, určitě nic nekupovat!
-
Chtěl jsem si u této firmy koupit Motorolu Moto E,ale když to tady čtu tak mě opravdu přešla chuť něco kupovat,děkuji všem zajejich komentáře.
-
Dobrý den paní Hornychová,
řiďte se prosím: http://www.handymobil.cz/reklamacni-rad
Je potřeba závadu popsat ŘÁDNĚ. Dále musíte dávat pozor na kompatibilní aplikace, které mohou způsobit poškození software Vašeho mobilního telefonu.
Ne každá aplikace je kompatibilní i když lze nainstalovat do Vašeho přístroje. Nevím jestli to víte, ale nyní existuje desítky verzí Androidu. Dalším problémem je čeština pro různý software. Někde výrobce češtinu použije u verze 1.0 ale při dalším update se mu již nevyplatí ji nechat přeložit a máme smůlu. Jsme malá země a náš trh není pro výrobce nijak zajímavý, takže se jim to nevyplatí.
Bohužel dnešní mobilní telefony nemají žádný ochranný software a uživatel do nich může nahrát prakticky cokoliv. Pokud je Váš telefon uveden do továrního nastavení a závada se neprojeví - jedná se o neoprávněnou reklamaci. Řídíme se autorizovaným servisem, nikoliv zákazníkem.
Divila byste se, kolik zákazníků si vymýšlí závady, jen aby jim byly vráceny peníze, případně vyměněn telefon. Ptal jsem se kolegů z jiných firem a oborů a je to naprosto normální český jev, takže beru stížnosti ohledně vyřízení reklamace vždy s rezervou a řádným nadhledem. To pochopitelně nespokojený uživatel nedokáže a ani nechce.
Snad jsem odpověděl na všechny Vaše otázky.
S přátelským pozdravem
Jan Zezulka
Vice President Handymobil.cz
+420 722 524 334
-
Pane Zezulko,
níže zasílám číslo reklamace aby jste mohl osobně dohlédnout na její průběh a bezproblémové vyřízení.
Číslo reklamace: 4798
Děkuji. -
No jistě... Je to levota !!!
-
Handymobil již není? Tak jak to že má fungující krám, e-schop a stejné majitelé? Děkuji za info.
-
Je to ksindel !!!
To je to, co z toho všeho plyne... -
A ještě dovětek. Spol.Handy Mobil má nyní na triku tato osoba:
jméno: ANETA PETROVA IVANOVA
bydliště: Dvadeset i Deveta 26, Pazardžik, Bulharská republika
Můžeme si v létě udělat dovolenou v Bulharsku :-)
-
A ještě dovětek. Spol.Handy Mobil má nyní na triku tato osoba:
jméno: ANETA PETROVA IVANOVA Prověř
bydliště: Dvadeset i Deveta 26, Pazardžik, Bulharská republika
Můžeme si v létě udělat dovolenou v Bulharsku :-)
-
Stručně řečeno, tato firma je neseriozní a měla by být hnána k odpovědnosti. Můj mobil jsem od nich koupila v roce 2013, od té doby byl 5x v opravě, často napsali že se závada neprojevila, poslední oprava byla ještě v záruce, ale do výdejky napsali-"typ opravy nezáruční", závada se opět neprojevila (ikdyž mobil při příjmu do opravy nereagoval). Můžete si pane Zezulko zkontrolovat č. výdejky - 4669. Jelikož zase nefunguje jedna z funkcí, dám ho k vám zase na "opravu". Je to podvodná firma a chápu, že jste museli změnit název...
-
Na každý prase se vaří voda...
Starý známý přísloví... -
Práci to opravdu nedalo, jen mě zajímalo co se píše na konci, jestli příspěvky jsou o 28 stránek jiné, třeba kladné.
Mám pro vás taky šokující zjištění, pracujete stále pod stejnou osobou Je e-shop - Handymobil.cz
---- tento e-shop a prodejny dříve provozovala firma Handymobil s.r.o -- Zezulková a Zezulka
---- nyní e-shop a prodejny (některé už nejsou) provozuje firma Hanmobil s.r.o -- Zezulková a Zezulka
Stejní Zezulkovi !!!
zezulka k zezulce sedá! :-)
-
Jirka:
Pane Jirko děkuji Vám, ale je to jenom otázka času než budete obviněn, že jste se se mnou spolčil, nebo že jste jeden z mých mnoha falešných profilů :)
S přátelským pozdravem
Jan Zezulka
Vice President Handymobil.cz
+420 722 524 334 -
Karlik:
to muselo dát práci pročítat celé fórum, očividně máte mnoho volného času :)
Mám pro Vás šokující zjištění, máme rok 2015 a mnoho věcí se změnilo.
Pro firmu Handy Mobil s.r.o. již delší dobu nepracuji, ale to Vám je očividně jedno :)
Jan Zezulka
vice president handymobil.cz
+420 722 524 334 -
Nevím co tady řešíte. Jsou ochotni i za jinou firmu převzít závazky. Je to jako když si koupíte někde něco a firma krachne. Tak kdo vám co dá? Tady řeší i reklamce za firmu která skončila.
-
Tak jsem procházel příspěvky a tato odpověď od HandyMobil mě naprosto pobavila.Je již z roku 2012.
Dávám sem pro pobavení lidí, kteří mají s danou firnou již své zajistě bohaté zkušenosti.
Jan Zezulka
, 0b
přidáno 4. května 2012 reagovat
Vážený pane DdM,
internet by neměl být využíván k anonymnímu nátlaku ať už ze strany obchodu či zákazníka.
Pokud se Vám nelíbí naše komentáře na některé nevkusné reakce "zákazníků", je to Váš názor a máte na něj právo.
Nenecháme se ale vydírat od konkurence a už vůbec ne NEzákazníků!
Naše firma je tu pro slušné lidi. Vážíme si jejich důvěry vložené do naší společnosti a také na tom stavíme celou kampaň. V dnešním uspěchaném světě chceme aby HandyMobil.cz byl opravdou jistotou a ne velkou neznámou.
Mezi slušnými lidmi jsou bohužel i ti neslušní. Z naší strany je vždy všechno v perfektním pořádku tak, jak to má ve správné firmě vypadat.
Jan Zezulka
vice president handymobil.cz
+420 722 524 334
-
Všichni jsme jeden anonym, který si usmyslel plýtvat časem tak, že si vybral zrovna firmu Handy Mobil či Han mobil aby jí jen tak mohl špinit :-D
Nejspíš z nudy že!
-
Tereza:
Dobrý den Terezo, v první řadě napište č. objednávky.
Já totiž žádnou Terezu s telefon za 13 tisíc placenou bankovním převodem nevidím.
Nejste náhodou jedna z těch šílených anonymů co tu píšou všichni ve stejný čas a myslí si že jsme všichni úplně blbí a nepoznáme že se jedná o jednoho člověka? :)
Jan Zezulka
Vice President Handymobil.cz
+420 722 524 334 -
Šabatová:
paní Šabatová, nemůžete mít nikdy na faktuře 2 dodavatele. Vždy pouze jednoho, musíte mít originální fakturu kterou jste dostala při převzetí zásilky.
Na mobilní telefon máte standardně 2 roky záruky. Máte s telefonem problémy? Řiďte se: http://www.handymobil.cz/reklamacni-rad
S přátelským pozdravem
Jan Zezulka
Vice President Handymobil.cz
+420 722 524 334 -
Anonym Eliška:
Dobrý den paní Kovaříková,
14.1.2015 se Vám kolega snažil dovolat ohledně dostupnosti viz:
Jakub Cigler 14.1.2015 18:19:17
nezvedá, email
15.1.2014 jste nám doručila žádost o odstoupení od kupní smlouvy. Ze zákona má prodejce 14 dnů na vrácení kupní ceny.
23.1.2014 Vám byly peníze vráceny na Váš účet (kupní cena vrácena po 8 dnech, ne po 14).
Bohužel přecházíme na novější účetní systém a proto nám to trvalo 8 dní. Pracujeme na nápravě aby se podobné situace neopakovaly.
Za vzniklé komplikace se omlouváme, nicméně hrozit ČOI, PČR, ŽU, FU, CP apod. když nejste ani v právu to jste trochu přehnala a je to pod Vaši úroveň.
Doufám že jsem vše potřebné vysvětlil.
Jan Zezulka
Vice President Handymobil.cz
+420 722 524 334