Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Jasně, určitě nic nekupovat!

  • Chtěl jsem si u této firmy koupit Motorolu Moto E,ale když to tady čtu tak mě opravdu přešla chuť něco kupovat,děkuji všem zajejich komentáře.

  • Dobrý den paní Hornychová,

    řiďte se prosím: http://www.handymobil.cz/reklamacni-rad

    Je potřeba závadu popsat ŘÁDNĚ. Dále musíte dávat pozor na kompatibilní aplikace, které mohou způsobit poškození software Vašeho mobilního telefonu.

    Ne každá aplikace je kompatibilní i když lze nainstalovat do Vašeho přístroje. Nevím jestli to víte, ale nyní existuje desítky verzí Androidu. Dalším problémem je čeština pro různý software. Někde výrobce češtinu použije u verze 1.0 ale při dalším update se mu již nevyplatí ji nechat přeložit a máme smůlu. Jsme malá země a náš trh není pro výrobce nijak zajímavý, takže se jim to nevyplatí.

    Bohužel dnešní mobilní telefony nemají žádný ochranný software a uživatel do nich může nahrát prakticky cokoliv. Pokud je Váš telefon uveden do továrního nastavení a závada se neprojeví - jedná se o neoprávněnou reklamaci. Řídíme se autorizovaným servisem, nikoliv zákazníkem.

    Divila byste se, kolik zákazníků si vymýšlí závady, jen aby jim byly vráceny peníze, případně vyměněn telefon. Ptal jsem se kolegů z jiných firem a oborů a je to naprosto normální český jev, takže beru stížnosti ohledně vyřízení reklamace vždy s rezervou a řádným nadhledem. To pochopitelně nespokojený uživatel nedokáže a ani nechce.

    Snad jsem odpověděl na všechny Vaše otázky.

    S přátelským pozdravem





    Jan Zezulka
    Vice President Handymobil.cz
    +420 722 524 334



  • Pane Zezulko,

    níže zasílám číslo reklamace aby jste mohl osobně dohlédnout na její průběh a bezproblémové vyřízení.

    Číslo reklamace: 4798

    Děkuji.

  • No jistě... Je to levota !!!

  • Handymobil již není? Tak jak to že má fungující krám, e-schop a stejné majitelé? Děkuji za info.

  • Je to ksindel !!!

    To je to, co z toho všeho plyne...

  • A ještě dovětek. Spol.Handy Mobil má nyní na triku tato osoba:
    jméno: ANETA PETROVA IVANOVA
    bydliště: Dvadeset i Deveta 26, Pazardžik, Bulharská republika
    Můžeme si v létě udělat dovolenou v Bulharsku :-)

  • A ještě dovětek. Spol.Handy Mobil má nyní na triku tato osoba:
    jméno: ANETA PETROVA IVANOVA Prověř
    bydliště: Dvadeset i Deveta 26, Pazardžik, Bulharská republika
    Můžeme si v létě udělat dovolenou v Bulharsku :-)

  • Stručně řečeno, tato firma je neseriozní a měla by být hnána k odpovědnosti. Můj mobil jsem od nich koupila v roce 2013, od té doby byl 5x v opravě, často napsali že se závada neprojevila, poslední oprava byla ještě v záruce, ale do výdejky napsali-"typ opravy nezáruční", závada se opět neprojevila (ikdyž mobil při příjmu do opravy nereagoval). Můžete si pane Zezulko zkontrolovat č. výdejky - 4669. Jelikož zase nefunguje jedna z funkcí, dám ho k vám zase na "opravu". Je to podvodná firma a chápu, že jste museli změnit název...

  • Na každý prase se vaří voda...

    Starý známý přísloví...

  • Práci to opravdu nedalo, jen mě zajímalo co se píše na konci, jestli příspěvky jsou o 28 stránek jiné, třeba kladné.
    Mám pro vás taky šokující zjištění, pracujete stále pod stejnou osobou Je e-shop - Handymobil.cz
    ---- tento e-shop a prodejny dříve provozovala firma Handymobil s.r.o -- Zezulková a Zezulka
    ---- nyní e-shop a prodejny (některé už nejsou) provozuje firma Hanmobil s.r.o -- Zezulková a Zezulka
    Stejní Zezulkovi !!!
    zezulka k zezulce sedá! :-)

  • Jirka:

    Pane Jirko děkuji Vám, ale je to jenom otázka času než budete obviněn, že jste se se mnou spolčil, nebo že jste jeden z mých mnoha falešných profilů :)

    S přátelským pozdravem





    Jan Zezulka
    Vice President Handymobil.cz
    +420 722 524 334

  • Karlik:

    to muselo dát práci pročítat celé fórum, očividně máte mnoho volného času :)

    Mám pro Vás šokující zjištění, máme rok 2015 a mnoho věcí se změnilo.

    Pro firmu Handy Mobil s.r.o. již delší dobu nepracuji, ale to Vám je očividně jedno :)





    Jan Zezulka
    vice president handymobil.cz
    +420 722 524 334

  • Nevím co tady řešíte. Jsou ochotni i za jinou firmu převzít závazky. Je to jako když si koupíte někde něco a firma krachne. Tak kdo vám co dá? Tady řeší i reklamce za firmu která skončila.

  • Tak jsem procházel příspěvky a tato odpověď od HandyMobil mě naprosto pobavila.Je již z roku 2012.
    Dávám sem pro pobavení lidí, kteří mají s danou firnou již své zajistě bohaté zkušenosti.

    Jan Zezulka
    , 0b
    přidáno 4. května 2012 reagovat

    Vážený pane DdM,

    internet by neměl být využíván k anonymnímu nátlaku ať už ze strany obchodu či zákazníka.
    Pokud se Vám nelíbí naše komentáře na některé nevkusné reakce "zákazníků", je to Váš názor a máte na něj právo.

    Nenecháme se ale vydírat od konkurence a už vůbec ne NEzákazníků!

    Naše firma je tu pro slušné lidi. Vážíme si jejich důvěry vložené do naší společnosti a také na tom stavíme celou kampaň. V dnešním uspěchaném světě chceme aby HandyMobil.cz byl opravdou jistotou a ne velkou neznámou.

    Mezi slušnými lidmi jsou bohužel i ti neslušní. Z naší strany je vždy všechno v perfektním pořádku tak, jak to má ve správné firmě vypadat.

    Jan Zezulka
    vice president handymobil.cz
    +420 722 524 334

  • Všichni jsme jeden anonym, který si usmyslel plýtvat časem tak, že si vybral zrovna firmu Handy Mobil či Han mobil aby jí jen tak mohl špinit :-D
    Nejspíš z nudy že!

  • Tereza:

    Dobrý den Terezo, v první řadě napište č. objednávky.

    Já totiž žádnou Terezu s telefon za 13 tisíc placenou bankovním převodem nevidím.

    Nejste náhodou jedna z těch šílených anonymů co tu píšou všichni ve stejný čas a myslí si že jsme všichni úplně blbí a nepoznáme že se jedná o jednoho člověka? :)






    Jan Zezulka
    Vice President Handymobil.cz
    +420 722 524 334

  • Šabatová:

    paní Šabatová, nemůžete mít nikdy na faktuře 2 dodavatele. Vždy pouze jednoho, musíte mít originální fakturu kterou jste dostala při převzetí zásilky.

    Na mobilní telefon máte standardně 2 roky záruky. Máte s telefonem problémy? Řiďte se: http://www.handymobil.cz/reklamacni-rad

    S přátelským pozdravem




    Jan Zezulka
    Vice President Handymobil.cz
    +420 722 524 334

  • Anonym Eliška:

    Dobrý den paní Kovaříková,


    14.1.2015 se Vám kolega snažil dovolat ohledně dostupnosti viz:
    Jakub Cigler 14.1.2015 18:19:17
    nezvedá, email

    15.1.2014 jste nám doručila žádost o odstoupení od kupní smlouvy. Ze zákona má prodejce 14 dnů na vrácení kupní ceny.

    23.1.2014 Vám byly peníze vráceny na Váš účet (kupní cena vrácena po 8 dnech, ne po 14).

    Bohužel přecházíme na novější účetní systém a proto nám to trvalo 8 dní. Pracujeme na nápravě aby se podobné situace neopakovaly.

    Za vzniklé komplikace se omlouváme, nicméně hrozit ČOI, PČR, ŽU, FU, CP apod. když nejste ani v právu to jste trochu přehnala a je to pod Vaši úroveň.

    Doufám že jsem vše potřebné vysvětlil.





    Jan Zezulka
    Vice President Handymobil.cz
    +420 722 524 334