Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Já bych obecně doporučil, v dnešní době, nic neplatit dopředu.
    Hlavně ne na internetu.

  • Zažalovat okamžitě!!!!

  • Zdravým, mám dotaz, jak postupovat při zaplaceném zboží, které nebylo do 14 dnů dodáno. Celkem za 13 tis. Tel. nikdo nezvedá. Na email žádná zpráva. To musím vážně z Olomouce až do Prahy?

  • Zloději !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • http://www.mobilmania.cz/Clanky/sc-3-a-1320661/default.aspx

    Honzo, tady si to přečti :) tady jsi lidem lhal, tak jako lžeš dnes. Že se řídíte zákony? Že dodržujete zákony?

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Stále opakuji na faktuře je Hanmobil razítko, jako dodavatel je Handy mobil, takže na opravu mám právní nárok. Prosím o info. Děkuji Nikola Šabatová

  • Eliška (elkiji): Jan Zezulka: Kopírovat umíte hezky :-D a k čemu vám to je?
    Co mi zkopírujete za odpověď teď? Tu samou,že!
    Ale já od vás žádnou odpověď HLAVNĚ NEŽÁDÁM, protože z těch vašich plků se mi zvedá žaludek....

  • Jan:

    mluvíte pravděpodobně o kolegovi Balunovi (servisní technik) já reklamace skutečně neřeším, protože tomu nerozumím.

    Přineste prosím telefon na prodejnu, případně pošlete, ať se na to může autorizovaný servis v klidu podívat a opravit to.

    Skutečně v tom já osobně nevidím problém.

    S pozdravem





    Jan Zezulka
    Vice President Handymobil.cz
    +420 722 524 334

  • Pane Zezulko,
    Já zcela chápu pojem právnická a fyzická osoba.

    Jen Vy zneužíváte nevědomost lidí, kteří tomu nerozumí, já se jen snažím aby to širší veřejnost pochopila alespoň zjednodušeně.
    Dále je pak na OČTR zda se podaří někomu prokázat nějaký trestný čin, k tomuto nejsem kompetentní.

    Co se mé reklamace týká, vy osobně ( nebo jiný " vedoucí" - takto Vás tituloval pan Cigler ) jste mi na reklamačním protokolu napsal, že se mám obrátit na společnost handymobil u které jsem telefon zakoupil a vrátil jste mi ho nefunkční...
    Využiji tedy Vaší nabídky, zastavím se a zkusíme Reklamaci provést znovu, zda se něco změní...

  • Jan:

    Postupujte dle: http://www.handymobil.cz/reklamacni-rad

    Závada MUSÍ být srozumitelně popsána tak, aby mohla být řádně odstraněna a pracovník servisu pochopil Vámi zmíněnou závadu.

    Pokud máte problém s příslušenstvím, je potřeba přinést i příslušenství s kterým máte problém. Není potřeba všechno, pokud máte například problém s nabíjecím adaptérem, je zbytečné přinést i sluchátka, která zcela fungují.

    Kontakt zde: http://www.handymobil.cz/servis

    U nás můžete telefon reklamovat, ale pouze nezáručně. Pro nás není problém jej zaslat do autorizovaného servisu kde Vám jej zdarma opraví v rámci tzv. evropské záruky, takže nic nemusíte platit, vůbec nic se pro Vás jako spotřebitele nemění.

    Právnická osoba není to samé jako fyzická takže se mýlíte když tvrdíte něco co není pravda, ale nebudu Vás o ničem přesvědčovat. Chcete věřit tomu čemu chcete věřit.

    S pozdravem





    Jan Zezulka
    Vice President Handymobil.cz
    +420 722 524 334

  • Eliška:

    Dobrý den paní Kovaříková,


    14.1.2015 se Vám kolega snažil dovolat ohledně dostupnosti viz:
    Jakub Cigler 14.1.2015 18:19:17
    nezvedá, email

    15.1.2014 jste nám doručila žádost o odstoupení od kupní smlouvy. Ze zákona má prodejce 14 dnů na vrácení kupní ceny.

    23.1.2014 Vám byly peníze vráceny na Váš účet (kupní cena vrácena po 8 dnech, ne po 14).

    Bohužel přecházíme na novější účetní systém a proto nám to trvalo 8 dní. Pracujeme na nápravě aby se podobné situace neopakovaly.

    Za vzniklé komplikace se omlouváme, nicméně hrozit ČOI, PČR, ŽU, FU, CP apod. když nejste ani v právu to jste trochu přehnala a je to pod Vaši úroveň.

    Doufám že jsem vše potřebné vysvětlil.





    Jan Zezulka
    Vice President Handymobil.cz
    +420 722 524 334

  • Dobrý den,
    Rád to zde ještě jednou vysvětlím.
    Je e-shop - Handymobil.cz
    ---- tento e-shop a prodejny dříve provozovala firma Handymobil s.r.o -- Zezulková a Zezulka
    ---- nyní e-shop a prodejny (některé už nejsou) provozuje firma Hanmobil s.r.o -- Zezulková a Zezulka
    Stejní Zezulkovi !!!
    Vysvětlil jsem to zde zjednodušeně aby to každý pochopil.

    A ještě přidám můj osobní příklad :
    V roce 2013 jsem zakoupil u Zezulky telefon a v roce 2015 tento telefon chci reklamovat u stejného Zezulky, který mi řekne, že oni nejsou stejná firma že se musím obrátit na toho u koho jsem ho koupil ( že mají jen stejný e-shop) ...

    Takže se může stát(čistě teoreticky), že si zde koupíte tekefon který se za rok rozbije a oni Vám řeknou.. my už nejsme Hanmobil... jmenujeme se jinak takže Vám ho neopravíme...

  • Dobrý večer, nemohu souhlasit že reklamaci za zboží zakoupené na Handy mobil již nevyřídíte. Že se jedná o jiný subjekt. Na faktuře mám sice dodavatele Handy mobil ale faktura je opatřena razítkem Hanmobil s.r.o
    Z toho jasně vyplývá, že reklamaci musíte uznat.

  • Jsem ráda, že se do vás pan Jan taky obul, a plně s panem Janem souhlasím.
    Opravdu si pane Zezulka nevidíte do pusy a co komu nalháváte?
    Zdá se, že vy sám tomu snad i věříte!
    Jen nás haňte a ometejte se stále těma stejnýma stupidnímy argumenty do kola, jen naštvěte co nejvíce lidí, víc lidí, víc zmůže!!

    Z heuréky mi poradila paní ještě toto: http://www.vasestiznosti.cz/?utm_medium=selfpromo&utm_source=odkaz-2147

    A věřím, že se nám všem stejně smějete, že jsme se nachytali, ale kdo se směje na posled.... :-D

    Sbohem....

  • Pane Zezulko, takto hovoří zákon:

    Kdo sebe nebo jiného obohatí tím, že uvede někoho v omyl, využije něčího omylu nebo zamlčí podstatné skutečnosti, a způsobí tak na cizím majetku škodu nikoli nepatrnou, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta, zákazem činnosti nebo propadnutím věci nebo jiné majetkové hodnoty.

    Během dnešního dne jsme shromáždili listinné důkazy, které jasně dokazují, že jste v minulosti jednal jménem Handy mobil s.r.o.

    Následně byla založena společnost Hanmobil s.r.o.

    Tato společnost byla založena evidentně proto aby někdo nemusel plnit závazky vzniklé z obchodní činnosti prvně jmenované společnosti.

    Tímto někdo, minimálně mé osobě v tuto chvíli, způsobil škodu nikoli nepatrnou.

    Tímto se tedy nabízí podat trestní oznámení na Handy mobil s.r.o. i na Hanmobil s.r.o.( jelikož jednatel i zaměstnaci jsou shodní) respektive na jednatele této společnosti.

    Pokud bychom se nacházeli v roce 1990-1998, moc by mne toto nepřekvapilo, v této době bylo všude spousta různých "koumáků a šíbrů" ale jsem opravdu znechucen tím že to stále někdo zkouší.

    Dal jsem dohromady malý tým a budeme se snažit aby mi byla uznána reklamace, na kterou mám ze zákona právo a v další řadě aby, pokud došlo k porušení zákona, byl viník potrestán!!!

    Vše co zde sděluji je můj osobní názor.
    V rámci českého právního řádu je svoboda projevu (spolu s dalšími svobodami) zaručena Článkem 17 Listiny základních práv a svobod a tímto ji využívám.

  • Ještě bych rád doplnil, že je velice smutné že píšete firmy na maminku (předpokládám) a nemáte tolik odvahy ji napsat na sebe...
    Starší dámu tak, vaším jednáním, vystavujete riziku trestního stíhání a následného vyšetřování..
    To je, po lidské stránce, velice smutné
    pane " vice prezidente"
    Kdo navštívil Vaší prodejnu, lehce si odvodí jaký jste "prezident "
    Až je mi Vás líto.
    Každopádně toto nás neodradí od toho abychom konali v zájmu našem i ostatních občanů.

  • Dle každého, kdo se seznámil s Tímto případem se jedná o slovíčkaření a nekalé praktiky.
    Podle toho budeme také nadále postupovat.

    Hezký večer.

  • Ještě pro upřesnění :
    Jednatelem Hanmobil je paní Marcela Zezulková
    Jednatelem Handy mobil je stejná paní Marcela Zezulková
    Na koho se mám tedy podle Vás obrátit?
    Na paní Marii Zezulkovou nebo na paní Marii Zezulkovou?

  • Jan:

    paní Zezulková téměř rok není jednatelkou společnosti Handy Mobil s.r.o..

    Znovu opakuji postupovat dle: http://www.handymobil.cz/reklamacni-rad

    Děkuji za chat, snad jsem vše dostatečně vysvětlil.







    Jan Zezulka
    Vice President Handymobil.cz
    +420 722 524 334