Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přišlo mi obouchané a vysypané colla pink
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • pozdní doručení
    • zásilka rozbitá

    Moc mě mrzí, že kvalita vašeho obchodu velmi klesla. Dříve jsem u vás objednával rád, ale spolu s vaším růstem klesla úroveň služeb.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Balík stále nebyl doručen mam ho zaplácený dopředu a furt nedorazil
    Dekuju

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodanie
    • komunikácia
    • za 2 dni neprišlo vyjadrenie ohľadom ticketu

    Nie je to prvý krát čo meškala objednávka. Vyjadrenie z infolinky stalo za nič. Nakoniec som objednávku zrušil, samozrejme nikto mi nedal vedieť v akom stave to je. Ročne robím u vás objednávky zhruba za 30-50 tisíc. Už budem objednávať u niekoho iného.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Jiná představa o zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Inzerovali dodávku do 10.ledna , zboží přišlo až 13.ledna. Dárek za nákup nic moc.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Balík přišel poškozený, a balíček s chia semínky rozsypany po celé objednávce.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dlouhá doba doručení

    objednáno v pondeli, na prodejnu doručeno v pátek. Nutná telefonická urgence (ale i na druhou stranu - příjemná a snaživá pracovnice)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    proteinové výrobky, které jsem si zakoupila, jsou naprosto nepouživatelné, je z nich cítit umělotina a jsou vlastně bez jakékoliv chutě. Vůbec se to nedá srovnat s výrobky ketodiet. Ty jsou chutné.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Firma jako celkově je super ale ty webové stránky moc ne. Objednal jsem si zboží a uz na nej čekám přes týden a když si chci zjistit stav objednávky tak se mi to na stránce nenačte nebo ta celá stránka spadne nebo odkaz neexistuje. Tak to je pro mě celkem zklamání

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Špatná zkušenost

    Dostal jsem sms zprávu, zda bych si mohl zboží vyzvednout co nejdříve a když jsem přišel na pobočku, tak jsem čekal na vydání objednávky skoro 30 minut. Všichni zákazníci na sebe koukali, že jich je tam najednou tolik a zřejmě každý dostal stejnou sms. Nebyla to dobrá zkušenost s vaším obchodem.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velký výběr produktů
    • Ceny
    • Špatná komunikace

    Nejednalo se o první nákup.

    Na stránkách reklama nakupte a již pozítří ,,dodáme,, (Objednáno středa dopravcem až domů)
    Čtvrtek předáno dopravci a pátek mezi 9-11 dorazí malá krabice 1/2. Kurýr nic nevěděl.
    Při objednávce ani na stránkách nebylo uvedeno že mi objednávku rozdělí! Tzv. zjištěno až při převzetí !
    Faktura ,,celé objednávky,, v krabici. (komplet cca 9Kg dodaná pětina)
    Měl jsem z důvodu osobního převzetí dovolenou kterou jsem strávil zbytečným čekáním na nekompletní balík a následné řešení co se stalo..

    Při kontaktování dopravce přes ,,zdlouhavý,, online chat nakonec zjištěno že ALE nebylo předáno dopravci !
    (Na stránkách GYMBean je ale napsáno že bylo předáno !!) NIC nerozděleno...

    Kontaktoval jsem infolinku (Protože druhá část balíku byla objemná a právě proto jsem volil i dopravu domů a platbu ihned online = chyba)
    Na infolince mi bylo řečeno že je problém u dopravce že mi nemůže pomoci že z důvodu nákladů na dopravu byl balík rozdělen.. a že mám kontaktovat infolinku v pondělí.

    V neděli odpoledne mi dorazil informační email od dopravce že konečně dostali balík do dopravy !

    V pondělí mi dorazila sms že budou doručovat balík mezi 9-11h ale protože chodím do práce tak jsem rovnou odklikl odkaz že nebudu k dispozici. Balík skončil na druhé straně města kde jsem si pro něj musel dojít. Kdybych nezaplatil online = nepřevzal bych !

    Už si nic většího neobjednám domů, pouze na prodejnu a ideálně když to bude skladem přímo na pobočce...

    Reakce obchodu GymBeam

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste nebyli spokojeni. Prosím, kontaktujte nás na zákaznické podpoře, abychom mohli situaci vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Zuzana, team GymBeam

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Otevřené balení, chybějící pilulky.

    Nedoporučuji tento obchod - lahvička s vitamínem byla otevřena a chyběly v ní pilulky.
    Reklamace stále nevyřízena.

    Reakce obchodu GymBeam

    Děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste nebyli spokojeni.
    Jsme rádi, že se to nakonec vyřešilo k Vaší spokojenosti.

    Zuzana, team GymBeam

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka s garancí doručení do druhého dne .. Tak po 4 dnech jsem volal, kde je moje zaplacená objednávka a bylo mi řečeno, že se někde ztratila .
    S nabídkou, že mi obratem vytvoří duplicitní objednávku, ale že ji budu muset zaplatit na dobírku a až najdou tu původní, vrátí mi peníze.

    Reakce obchodu GymBeam

    Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.Vzniklá situace nás velmi mrzí.
    Jsme rádi, že se to vyřešilo k Vaší spokojenosti.

    Zuzana, team GymBeam

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • V proteinu byl brouk

    Reakce obchodu GymBeam

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Prosím, kontaktujte nás na zákaznické podpoře, abychom mohli situaci vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Zuzana, team GymBeam

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Obdržel jsem oba kreatiny s jinou příchutí, kontaktoval jsem zákaznickou podporu, požádali mě, abych poskytl fotografii zboží a účtenku, udělal jsem vše a už 3 dny nic...

    Reakce obchodu GymBeam

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Jsme rádi, že se situaci ostatně podařilo vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Zuzana, team GymBeam

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • chuť
    • rozpustnost prášku

    drobné tvrdé kusy, které nelze rozpustit ani rozkousat

    Reakce obchodu GymBeam

    Děkujeme za recenzi. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí s objednávkou neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis. Situaci rádi vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    Zuzana, team GymBeam

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná ,obchod na hovno
    • Obchod ani nedá vědět že objednávka nedorazí

    Reakce obchodu GymBeam

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste nebyli spokojeni. Věříme, že se podobný případ nezopakuje.
    V případě jakýchkoliv nesrovnalostí s objednávkou neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis. Situaci rádi vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    Zuzana, team GymBeam

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prozatím nic nedorazilo

    Reakce obchodu GymBeam

    Děkujeme za recenzi. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí s objednávkou neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis. Situaci rádi vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    Zuzana, team GymBeam

  • Nedoporučuje obchod

    Teprve až jsem se sám ozval po telefonu, že postrádám objednané zboží, mi bylo operátorem sděleno, že zásilka byla omylem zaslána přes jiného dopravce, který ji následně vrátil a tak byla celá objednávka stornována. Přesto, že měl e-shop mé kontaktní údaje jak telefon a e-mail (na který mi téměř denně zasílá různé obchodní nabídky) nikdo se neobtěžoval mě o tom informovat. Takže teď - pár dní před Vánoci mi nezbývá nic jiného než jít nakoupit zboží do kamenného obchodu.

    Reakce obchodu GymBeam

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jsme situaci vyřešili k Vaší spokojenosti.
    Věříme, že při dalších objednávkách bude vše v pořádku.

    Zuzana, team GymBeam