Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Balení zboží a následná doprava
    • Zákaznická vstřícnost při řešení problému

    Zboží v zásilce dorazilo silně poškozené (nepoužitelné), na základě reklamace byl zaslán nový kus, který opět dorazil silně poškozen (opět nevhodný k použití). Tato reklamace již byla prodejcem zamítnutá z důvodu údajného nesplnění lhůty pro podání reklamace, která je definovaná v reklamačním řádu prodejce jako "co nejdřív". Ano, z důvodu, že jsem zboží okamžitě nepotřeboval a ani mě nenapadlo, že by i druhý kus mohl být poškozen, tak jsem jej hned nerozbaloval, obal byl zcela nepoškozen. Takže z právního hlediska dle vyjádření e-shopu asi v pořádku, ale pachuť zákaznické zkušeností veliká.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pod záštitou výprodej, posílají prošlé zboží.

    Objednal jsem 4x silikon, všechen přišel s datem měsíc po datumu spotřeby. Na faktuře je napsáno "objednávka obsahuje výprodejové položky" to ale neznamená u žádného poctivého prodejce, že je zboží prošlé, to při nákupu nikde uvedeno nebylo. Spoléhají se na to, že kvůli vyhozeným penězům za poštovné zboží vracet nebudete.. Poslal jsem jim mail na reklamace, že mě přišlo prošlé zboží, co s tím budou dělat? Samozřejmě bez reakce. Ať je jejich reakce na moji recenzi jakákoliv, nemám možnost se bránit ale svoji povinnost recenzovat tento obchod jsem splnil..

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Patrně není propojen e-shop se skladem. Objednal jsem, zaplatil, a pak mi přišel e-mail, že zboží není skladem a ani již nebude.
    Platbu vrátili.

    Reakce obchodu Gutta

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou.

    S přátelským pozdravem,

    Tým Guttashop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • snad cena výrobku
    • radši jsem koupil 2 ks - samozřejmě 1 ks prasklý

    Doprava za 299,-Kč - dopravce DPD to měl dodat na adresu ale nechal ve vedlejší vesnici a vzhledem k tomu jsem najel 46km.

    Reakce obchodu Gutta

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Ceníme si každého názoru našich zákazníků, který nám pomáhá neustále zlepšovat naše služby.

    Omlouváme se za nepříjemnosti, které jste zažil při doručování Vaší zásilky. Je nám velmi líto, že nedošlo k doručení přímo na uvedenou adresu, jak je v našem standardu. Vaše zkušenost rozhodně neodráží kvalitu služby, kterou se snažíme poskytovat. Obrátili jsme se na dopravce DPD, který nám oznámili, že dle informací z depa bohužel došlo k pochybení kurýra, který byl již poučen a za komplikace se omlouvají.
    Ohledně rozbité šachty doporučuji, abyste provedl reklamaci na rozbité zboží: https://www.guttashop.cz/reklamace/

    Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.

    S pozdravem,
    Tým Gutta

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Řidič odmítl dodat zboží na místo určení, musel jsem dojít přes 0,3km k autu pro rozměrné zboží a to doprava stála přes 800,- Kč

    Reakce obchodu Gutta

    Vážený zákazníku,

    Vaši stížnost jsme prověřili u řidiče a dle doložených fotografií je problém u vjezdu do Vaší ulice, kde se nachází dopravní značení zákazu vjezdu nákladních automobilů bez dodatku – což znamená, že do daného místa nesmí ani zásobování. Proto nebylo možné dovézt zboží přímo k Vašemu domu. Doporučuji toto řešit na Vašem příslušném úřadě, aby zde byl umístěn dodatek.

    S přátelským pozdravem,

    Tým Guttashop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno, že je skladem. Druhý den objednávka potvrzena. O dvě hodiny později volá paní z obchodu, že zboží nemají a nebudou mít. Jestli prý chci objednávku zrušit. Tak jasně, že zrušit, když zboží už nikdy nebude. Nedoporučuji - přímo výrobce!

    Reakce obchodu Gutta

    Vážený pane Nespokojený,

    velice nás mrzí, že jste nebyl spokojen s naším eshopem. Bohužel jste objednával zboží z výprodeje, které bylo velmi žádané. Kolegyně vyřizují objednávky postupně jak přichází, proto je možné, že při Vaší objednávce bylo zboží skladem, ale při zpracování objednávek, které dorazili před Vámi bylo zboží rezervováno jinému zákazníkovi.
    Věříme, že dostaneme šanci Vám ukázat, jak kvalitní výrobky v Gutta máme a že si každého zákazníka vážíme.

    Příjemný den

    Tým Gutta

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obchod v poradku ale montaz obtizna, navod nepresny. Pruhledny material pusobi velmi levne. Snad bude alespon plnit funkci.

    Reakce obchodu Gutta

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za důvěru, kterou jste do nás vložil. Snažíme se našim zákazníkům poskytovat co nejlepší služby, a jsme velmi zklamaní, že jste se s námi nespokojen. Můžete nám případně specifikovat, která část montážního návodu pro Vás byla nepřesně zpracovaná, abychom jej mohli případně upravit.

    Děkujeme

    S přátelským pozdravem,
    Tým Guttashop

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    nefunkční objednávkový modul, špatná a zdlouhavá komunikace, celkově jsem neměl z nákupu dobrý pocit.

    Reakce obchodu Gutta

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za důvěru, kterou jste vložil do naší značky Gutta. Snažíme se našim zákazníkům poskytovat co nejlepší služby, a jsme velmi zklamaní, že jste se s námi nespokojen. Vždy se snažíme vyřešit jakékoliv problémy s naším obchodem a komunikací tak rychle, jak je to možné. Budeme velmi vděčni, pokud nám zašlete bližší informace o Vašem problému s eshopem a komunikací.

    S přátelským pozdravem,
    Tým Guttashop

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • SLOŽENÍ DODÁVKY - Paletu zatravňovací dlažby poslali jejich autem bez čela a tak jsme jí museli sundat ručně, kvůli tomu jsem se musel vrátit domů. protože doma byla jen moje ženy, která by to s řidičem nesundala.
    • KONTAKT NA ŘIDIČE - Zkoušel jsem řidiče kontaktovat předem pro upřesnění možnosti složení, ten ale celý den v pátek nebral telefon. Dnes mi řekl, že v pátek nepracoval. pardon, ale koho to dnes zajímá? Když nepracuje, má být zastupitelnost.
    • DODACÍ TERMÍN - 2/7 jsem zakázku zaplatil, ale až 4/7 mi poslali potvrzení, že platbu přijali a teprve 10/7 dodávka dorazila, takže neplatí jejich slibovaný termín doručení, to je jen klamavý marketing!

    Jsou pomalí, nedrží termíny a nemají zvládnutou logistiku.

    Reakce obchodu Gutta

    Vážený pane Jane,
    děkujeme Vám za Váš čas, který jste věnoval hodnocení našich služeb. Velmi nás mrzí, že Vaše zkušenost s naší firmou Gutta nebyla na úrovni, jakou bychom si přáli a vy máte negativní pocit z našich služeb.
    Je nám líto, že nejspíše nastali nejasnosti, jelikož řidič Vás informoval, že třetinu palety, kterou Vaše objednávka obsahovala dokáže složit sám bez jakékoli asistence.
    Ohledně dodání nás nejvíce zdržela platba převodem, jelikož připsání platby zdrží vyřízení objednávky o několik dní. Doporučujeme, abyste příště využil platbu kartou nebo na dobírku. V tom případě by doručení na Vaši adresu proběhla již v úterý. Bohužel nyní nastalo zdržení dodání i z důvodu státních svátků.
    Doufáme, že s naším zbožím již Vaše zkušenost bude pouze pozitivní.

    S přáním hezkého dne,

    Tým Gutta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Co se týká marží, tak se stali nenažranými

    V Gutta shopu jsem nakupoval několikrát, dejme tomu, že kvalita svodů bývala lepší než z běžného hobby marketu a cena nebyla nikdy nízká.

    Ze setrvačnosti jsem koupil komplet systém svodů na dům. Ve zkratce.. přebrandovaný systém 150/110 dodán s tvarovkami BUD MAT Trojnik..

    Něco se při instalaci poškodilo a přinutilo mě rozhlédnout se..

    Modelový příklad: ..cena odbočky 720,- Gutta (dodán BUD MAT), v Hornbachu (prodávaná jako Precit, v regálu identická BUD MAT) za 330,-, v BAUMAXu prodávaná jako BRYZA 250,- .. při dodání také identická BUD MAT.

    Se svody a žlaby je to podobné..

    Když jsem se rozkoukal, zjistil jsem, že místo 11tis, mě identický systém mohl stát polovinu.

    Reakce obchodu Gutta

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že vaše poslední zkušenost s námi nebyla taková, jakou bychom si přáli. Děkujeme vám za podrobnou zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat naše služby.

    Co se týče našich svodů, rádi bychom vysvětlili, že naše ceny jsou stanoveny na základě různých faktorů. Hornbach nabízí Vámi uvedené rozměry levněji, ale např. u 125/90 je naopak dražší. Ohledně Vámi uváděného Baumaxu, zde se jedná o úplně jiný systém, tedy zde nelze ceny porovnávat.

    S přáním hezkého dne,

    Tým Gutta

    • https://www.123kuryr.cz/sledovani-zasilky?number=71423062002383 20.6.2003 jsem objednal skleníkovou fólii do dnešního dne nedorazila.
    • Nespolehlivost

    Reakce obchodu Gutta

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že Vaše poslední zkušenost s námi nebyla taková, jakou bychom si přáli. Děkujeme vám za podrobnou zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat naše služby.
    Nasmlouvaný dopravce měl zboží doručit do 2 pracovních dní. Snažíme se zjistit z jakého důvodu se zboží u přepravce takto zaseklo a jeho dodání k Vám bylo s takovým zpožděním.
    Vidíme, že již bylo doručeno a doufáme, že s naším zbožím jste již spokojen.

    S přáním hezkého dne,

    Tým Gutta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jak mám hodnotit co jsem za 6.dní neobdržel?????

    Reakce obchodu Gutta

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že Vaše poslední zkušenost s námi nebyla taková, jakou bychom si přáli. Děkujeme vám za podrobnou zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat naše služby.
    Dle zjištění byla Vaše objednávka předána dopravci 21.6. a poté doručena. Z důvodu velkého množství objednávek se nejspíše předání dopravci zdrželo. Velmi se omlouváme za způsobené problémy s pozdním dodáním zboží.

    S přáním hezkého dne,

    Tým Gutta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Pri vyberu zbozi na e.shopu je uvedeno u vyrobku Gumova zamkova dlazba ALFA 30x30cmx6mm zduraznuji !GUMOVA! je to obycejny tvrdy plast ! Pri dotazu na infu e.shopu mi bylo receno ze pro ne je to guma a hotovo. Tak nevim kdo z nas je vygumovany! Proto obchod nedoprucuji!

  • Nečestné jednání a lež při objednávce

    Reakce obchodu Gutta

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Detailně jsme prozkoumali Vaši objednávku a zjistili jsme, že Vámi objednané zboží bohužel bylo v našem systému rezervováno pro jiného zákazníka a z tohoto důvodu nebylo možné v co nejkratší době vykrýt Vaši objednávku. Omlouváme se za způsobené komplikace spojené s Vaší objednávkou a velmi nás mrzí, že k této nepříjemné skutečnosti došlo. Snažíme se však, aby k takové situaci již nedošlo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zasílání pomocí přepravy 123 je uplný nesmysl

    Jinak dobrý a spolehlivý obchod si poškozuje reputaci diky zasílání produktů pomocí přepravy 123 která nedokáže ani za 4 dny zboží doručit na danou adresu .... je to škoda. začněte doručovat přes gls , top trans, dpd nebo ppl, geis .....

    Reakce obchodu Gutta

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Opravdu je nám moc líto, že v případě doručení Vaší objednávky vznikl problém na straně přepravce. Každopádně Váš podnět bereme vážně a s dopravcem budeme jednat o zlepšení služeb.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Posíláte dotazník a zaplacené zboží ještě nemám.Měli by jste používat lepší dopravní službu.

    Reakce obchodu Gutta

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a omlouváme se za zpoždění v doručení Vašeho zboží. Od dopravce jsme dostali informaci, že došlo ke změně termínu dodání zboží, ovšem detaily nám nesdělil. Jen bychom Vás chtěli ujistit, že od nás odcházela zásilka v řádném termínu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • O problémech informuje i když trochu se zpožděním a s odkazem na přepravce
    • Do dané lokality nedoručuje, a to přesto, že tam jezdí i kloubový autobus a o tom informuje až po provedení platby. Peníze nebyly dodnes vráceny.

    Reakce obchodu Gutta

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, i když nás mrzí, že nedoporučujete náš obchod. Rádi bychom však upozornili na to,
    že dodávané zboží může být zaváženo vysokotonážním nákladním automobilem. Z tohoto důvodu nelze zboží dopravovat po nezpevněných komunikacích, polních cestách, do zahrádkářských kolonií apod. V případě nedodržení této podmínky, může být doprava prodejcem odmítnuta. Tyto informace jsou volně dostupné na našich webových stránkách v sekci Doprava a platba.
    Taktéž bychom rádi poukázali na skutečnost, že dle Vaší emailové komunikace s kolegyní z účetního oddělení, jste od ní obdržel potvrzení, že Vám platba byla vrácena v den napsání této recenze, kterou vnímáme jako neopodstatněnou.

  • zboží přišlo v termínu,ovšem znatelně poškozeno.2ks.z10 rozlámané a většina z nich notně poškrábané tudíž pro můj ůčel nepoužitelné.

    Reakce obchodu Gutta

    Dobrý den, je nám velice líto, že u Vaší objednávky došlo k uvedeným problémům. Zboží prosím reklamujte, ideálně na emailovou adresu [email protected] a obratem vše vyřešíme k Vaší plné spokojenosti. Za nepříjemnosti se moc omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    cena neodpovídá kvalitě výrobku

    Reakce obchodu Gutta

    Dobrý den, velmi nás mrzí, že nejste se zbožím spokojená, přestože ostatní aspekty (rychlost dodání, komunikace s námi i celkovou spokojenost s naším eshopem) jste hodnotila velmi kladně. Zboží však můžete vrátit ve 14-ti denní lhůtě. Jak zboží vrátit, naleznete v našich obchodních podmínkách v eshopu, sekce "O nákupu".

    • Drahá doprava a paleta vhodná leda k topení.

    Reakce obchodu Gutta

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás, že jste nebyla spokojená s kvalitou palety. Rádi bychom však zmínili, že Vámi objednaný typ zboží a jeho množství (a především hmotnost) neumožňuje přepravu běžnou spedicí a je tedy nutné jej zavážet speciálními vozy. Vzhledem k váze objednaného zboží je možné, že tedy došlo k poškození palety, na které bylo přepravováno, za což se omlouváme. O ceně přepravy jste byla informována při vytváření objednávky, konkrétně v kroku č. 2, kde je cena za závoz zboží uvedena. Cenu přepravy také máme uvedenu na stránkách eshopu, konkrétně v sekci "O nákupu - doprava a platba".