Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- 1.12. jsem objednal zboží, 3.12.jsem při zadání "sledovat zásilku"zjistil, že zboží bylo týž den expedováno a 6.12., když jsem se tázal,jak je objednávka daleko, jsem byl večer vyrozuměn, že zboží bylo právě vyexpedováno. Do té doby mi nikdo nenapsal ani řádku. Takže kdybych se neozval,tak asi čekám věčnost.
-
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem 17 ks Gutta Guttagliss Makro ST polykarbonátová deska 2000 x 1060 mm bronz. Bylo mi dodáno 15 ks s tím, že zbývající 2 budou maximálně za 2-3 týdny. Uběhlo 5 týdnů a stále nic.
-
Nedoporučuje obchod
Přišlo jiné zboží než které bylo na fotografii na e-shopu
-
Nedoporučuje obchod
K dnešnímu dni -15.8.2024 jsem kromě potvrzení objednávky nezaznamenal žádny kontakt.V době nákupu byla expedice 12.8.2024.
Reakce obchodu Gutta
Dobrý den,
velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Objednávka byla přijata 9.8. a týž den byla zpracována a předána k expedici. Omlouváme se, za zdržení, zjistili jsme, že zdržení bylo způsobeno dopravcem. Věříme, že i přes počáteční komplikace budete s nákupem u nás spokojeni.
Děkujeme za Vaši důvěru a přejeme Vám příjemný den.
Tým Gutta -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Nenašel jsem jediný kus, který nebyl odřený, jako zabalit do mirelonu a sáčku odřený plechy to je moc.
Reakce obchodu Gutta
Dobrý den,
velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Pokud naleznete nějaké poškozené zboží doporučujeme se ihned obrátit na [email protected] s uvedením čísla objednávky, zaslat fotografie poškozeného zboží. Pokud byl poškozen obal při přepravě je nutné se na nás ihned obrátit nebo nejlépe zboží nepřevzít.
Děkujeme za Vaši důvěru a přejeme Vám příjemný den.
Tým Gutta -
Nedoporučuje obchod
Objednali jsme si zboží, čekali na zálohovou fakturu, která nám nebyla doručena. Na naši žádost nám byla teprve zaslána a zboří bylo mezitím prodáno. Jak je možné, že není zboží rezervováno po dobu objednávky do zaplacení faktury? Toto se přeci nemůže stát?
Reakce obchodu Gutta
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že Vaše zkušenost s námi nebyla ideální. Chtěli bychom se Vám upřímně omluvit za problémy, se kterými jste se setkali. Faktura Vám byla po objednání systémově zaslána, to jsme ověřili. A ihned po Vašem kontaktu s námi znovu zaslána kolegyní. Vnímáme, že jste obdrželi mylnou informaci o nedostupnosti zboží, který kolegyně obdržela ze skladu, ale ještě tentýž den byla vyřízena a předána k přepravě. Věříme, že i přes počáteční komplikace budete s nákupem u nás spokojeni.
Děkujeme za Vaši důvěru a přejeme Vám příjemný den. -
Nedoporučuje obchod
- pomalost, čekal jsem několik dní, abych se dozvěděl, že mi neumějí nařezat desky na atypický rozměr
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
obchod poslal nepoužitelné zboží, tmel byl ztuhly s proslou expiraci
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Doposud i po urgenci mi nebyla zaslana faktura za dodane zbozi
Nejdřív si vyžádejte doklady od zboží
Reakce obchodu Gutta
Dobrý den,
velice nás mrzí váš negativní pocit. Po doručení čekáme od dopravce na potvrzené doklady a poté fakturu vystavíme. Nejpozději zítra byste jí měl mít ve své poště. Velice se omlouváme za zdržení.
Krásný den
Tým Gutta -
Nedoporučuje obchod
Na reklamaci reagují velmi odmítavě aniž se přesvědčí o oprávněnosti reklamace. V reklamačním oddělení nejsou zaměstnáni odborníci.
Reakce obchodu Gutta
Dobrý den,
upřímně nás mrzí, že Vaše zkušenost s naším reklamačním oddělením nebyla pozitivní. Z Vaší recenze chápeme, že jste frustrovaný z opakovaných požadavků na nedodané podklady k reklamaci.
Rádi bychom zdůraznili, že schválení reklamace a její vyřízení je vždy závislé na úplnosti a správnosti dodaných podkladů.
Naši pracovníci Vás kontaktovali vícekrát s žádostí o chybějící informace, aby mohli Vaši reklamaci co nejrychleji vyřídit. Komunikace mohla být v tomto ohledu ne úplně ideální, a za to se Vám omlouváme.
Nyní je již Vaše reklamace vyřízena.
S pozdravem,
Tým Guttashop -
Nedoporučuje obchod
Objednávka obchodem zrušena, jako důvod uvedeno, že dodací adresa je v chatové oblasti. Nebyla jakákoliv snaha se dotázat,zda je možnost složit zboží na pevné komunikaci. V tomto případě u řadových garáží v obci,cca 100 m od dodací adresy. Vždy v jiných případech bez problémů po dohodě s řidičem.
Reakce obchodu Gutta
Dobrý den,
velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Váš případ jsem podrobně prozkoumala a podle zaslané emailové komunikace od kolegyně se Vás na pevnou adresu dotazovala. Bohužel Vaší odpovědí bylo stornování objednávky. V takovém případě nebylo možné objednávku dále expedovat.
Děkujeme za Vaši důvěru a přejeme Vám příjemný den.
Tým Gutta -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Balení zboží a následná doprava
- Zákaznická vstřícnost při řešení problému
Zboží v zásilce dorazilo silně poškozené (nepoužitelné), na základě reklamace byl zaslán nový kus, který opět dorazil silně poškozen (opět nevhodný k použití). Tato reklamace již byla prodejcem zamítnutá z důvodu údajného nesplnění lhůty pro podání reklamace, která je definovaná v reklamačním řádu prodejce jako "co nejdřív". Ano, z důvodu, že jsem zboží okamžitě nepotřeboval a ani mě nenapadlo, že by i druhý kus mohl být poškozen, tak jsem jej hned nerozbaloval, obal byl zcela nepoškozen. Takže z právního hlediska dle vyjádření e-shopu asi v pořádku, ale pachuť zákaznické zkušeností veliká.
-
Nedoporučuje obchod
- Pod záštitou výprodej, posílají prošlé zboží.
Objednal jsem 4x silikon, všechen přišel s datem měsíc po datumu spotřeby. Na faktuře je napsáno "objednávka obsahuje výprodejové položky" to ale neznamená u žádného poctivého prodejce, že je zboží prošlé, to při nákupu nikde uvedeno nebylo. Spoléhají se na to, že kvůli vyhozeným penězům za poštovné zboží vracet nebudete.. Poslal jsem jim mail na reklamace, že mě přišlo prošlé zboží, co s tím budou dělat? Samozřejmě bez reakce. Ať je jejich reakce na moji recenzi jakákoliv, nemám možnost se bránit ale svoji povinnost recenzovat tento obchod jsem splnil..
Reakce obchodu Gutta
Dobrý den,
je nám líto, že jste s našimi službami nebyli spokojeni. Ceníme si vaší zpětné vazby a využíváme ji ke zlepšování našich procesů. S ohledem na poskytnuté informace z našeho reklamačního oddělení potvrzujeme, že vaše reklamace byla kladně vyřešena.
Děkujeme za Vaši důvěru a přejeme Vám příjemný den.
Tým Gutta -
Nedoporučuje obchod
Patrně není propojen e-shop se skladem. Objednal jsem, zaplatil, a pak mi přišel e-mail, že zboží není skladem a ani již nebude.
Platbu vrátili.Reakce obchodu Gutta
Vážený zákazníku,
velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou.
S přátelským pozdravem,
Tým Guttashop -
Nedoporučuje obchod
- snad cena výrobku
- radši jsem koupil 2 ks - samozřejmě 1 ks prasklý
Doprava za 299,-Kč - dopravce DPD to měl dodat na adresu ale nechal ve vedlejší vesnici a vzhledem k tomu jsem najel 46km.
Reakce obchodu Gutta
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Ceníme si každého názoru našich zákazníků, který nám pomáhá neustále zlepšovat naše služby.
Omlouváme se za nepříjemnosti, které jste zažil při doručování Vaší zásilky. Je nám velmi líto, že nedošlo k doručení přímo na uvedenou adresu, jak je v našem standardu. Vaše zkušenost rozhodně neodráží kvalitu služby, kterou se snažíme poskytovat. Obrátili jsme se na dopravce DPD, který nám oznámili, že dle informací z depa bohužel došlo k pochybení kurýra, který byl již poučen a za komplikace se omlouvají.
Ohledně rozbité šachty doporučuji, abyste provedl reklamaci na rozbité zboží: https://www.guttashop.cz/reklamace/
Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.
S pozdravem,
Tým Gutta -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Řidič odmítl dodat zboží na místo určení, musel jsem dojít přes 0,3km k autu pro rozměrné zboží a to doprava stála přes 800,- Kč
Reakce obchodu Gutta
Vážený zákazníku,
Vaši stížnost jsme prověřili u řidiče a dle doložených fotografií je problém u vjezdu do Vaší ulice, kde se nachází dopravní značení zákazu vjezdu nákladních automobilů bez dodatku – což znamená, že do daného místa nesmí ani zásobování. Proto nebylo možné dovézt zboží přímo k Vašemu domu. Doporučuji toto řešit na Vašem příslušném úřadě, aby zde byl umístěn dodatek.
S přátelským pozdravem,
Tým Guttashop -
Nedoporučuje obchod
Zboží objednáno, že je skladem. Druhý den objednávka potvrzena. O dvě hodiny později volá paní z obchodu, že zboží nemají a nebudou mít. Jestli prý chci objednávku zrušit. Tak jasně, že zrušit, když zboží už nikdy nebude. Nedoporučuji - přímo výrobce!
Reakce obchodu Gutta
Vážený pane Nespokojený,
velice nás mrzí, že jste nebyl spokojen s naším eshopem. Bohužel jste objednával zboží z výprodeje, které bylo velmi žádané. Kolegyně vyřizují objednávky postupně jak přichází, proto je možné, že při Vaší objednávce bylo zboží skladem, ale při zpracování objednávek, které dorazili před Vámi bylo zboží rezervováno jinému zákazníkovi.
Věříme, že dostaneme šanci Vám ukázat, jak kvalitní výrobky v Gutta máme a že si každého zákazníka vážíme.
Příjemný den
Tým Gutta -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Obchod v poradku ale montaz obtizna, navod nepresny. Pruhledny material pusobi velmi levne. Snad bude alespon plnit funkci.
Reakce obchodu Gutta
Vážený zákazníku,
děkujeme Vám za důvěru, kterou jste do nás vložil. Snažíme se našim zákazníkům poskytovat co nejlepší služby, a jsme velmi zklamaní, že jste se s námi nespokojen. Můžete nám případně specifikovat, která část montážního návodu pro Vás byla nepřesně zpracovaná, abychom jej mohli případně upravit.
Děkujeme
S přátelským pozdravem,
Tým Guttashop -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
nefunkční objednávkový modul, špatná a zdlouhavá komunikace, celkově jsem neměl z nákupu dobrý pocit.
Reakce obchodu Gutta
Vážený zákazníku,
děkujeme Vám za důvěru, kterou jste vložil do naší značky Gutta. Snažíme se našim zákazníkům poskytovat co nejlepší služby, a jsme velmi zklamaní, že jste se s námi nespokojen. Vždy se snažíme vyřešit jakékoliv problémy s naším obchodem a komunikací tak rychle, jak je to možné. Budeme velmi vděčni, pokud nám zašlete bližší informace o Vašem problému s eshopem a komunikací.
S přátelským pozdravem,
Tým Guttashop -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- SLOŽENÍ DODÁVKY - Paletu zatravňovací dlažby poslali jejich autem bez čela a tak jsme jí museli sundat ručně, kvůli tomu jsem se musel vrátit domů. protože doma byla jen moje ženy, která by to s řidičem nesundala.
- KONTAKT NA ŘIDIČE - Zkoušel jsem řidiče kontaktovat předem pro upřesnění možnosti složení, ten ale celý den v pátek nebral telefon. Dnes mi řekl, že v pátek nepracoval. pardon, ale koho to dnes zajímá? Když nepracuje, má být zastupitelnost.
- DODACÍ TERMÍN - 2/7 jsem zakázku zaplatil, ale až 4/7 mi poslali potvrzení, že platbu přijali a teprve 10/7 dodávka dorazila, takže neplatí jejich slibovaný termín doručení, to je jen klamavý marketing!
Jsou pomalí, nedrží termíny a nemají zvládnutou logistiku.
Reakce obchodu Gutta
Vážený pane Jane,
děkujeme Vám za Váš čas, který jste věnoval hodnocení našich služeb. Velmi nás mrzí, že Vaše zkušenost s naší firmou Gutta nebyla na úrovni, jakou bychom si přáli a vy máte negativní pocit z našich služeb.
Je nám líto, že nejspíše nastali nejasnosti, jelikož řidič Vás informoval, že třetinu palety, kterou Vaše objednávka obsahovala dokáže složit sám bez jakékoli asistence.
Ohledně dodání nás nejvíce zdržela platba převodem, jelikož připsání platby zdrží vyřízení objednávky o několik dní. Doporučujeme, abyste příště využil platbu kartou nebo na dobírku. V tom případě by doručení na Vaši adresu proběhla již v úterý. Bohužel nyní nastalo zdržení dodání i z důvodu státních svátků.
Doufáme, že s naším zbožím již Vaše zkušenost bude pouze pozitivní.
S přáním hezkého dne,
Tým Gutta