Přihlásit se a přidat příspěvek
  • dobrý den, sháním náhradní pozinkovaný profily na opravu skleníku econom-ideal, je to běžný profil používaný na výrobu skleníků ale samostatně ho nemohu nikde sehnat.
    s pozdravem Slížek
    [email protected]

  • dobrý den, sháním náhradní pozinkovaný profily na opravu skleníku econom-ideal, je to běžný profil používaný na výrobu skleníků ale samostatně ho nemohu nikde sehnat.
    s pozdravem Slížek
    [email protected]

  • Reakce obchodu Gutta na moji recenci je čistě formální a pisatel -ač do telefonu tvrdil, že si maily přečte - tak vůbec neučinil a snaží se vyvolat dojem, že jsem si k již expedovanému zboží snažil něco přidat.
    Je to všechno úplně jinak a z mailů je to jasné.
    Při objednávce jsem udělal chybu a objednal špatně počet střešních desek. Zboží bylo dodáno. Když jsem chybu zjistil, napsal jsem mail s prosbou, zda mohou udělat výjimku a mohu doobjednat chybějící desku.
    Na první mail nikdo neodpověděl.
    Na druhý mail odpověděli, že nemohu doobjednat chybějící desku - je to pro ně nevýhodné.
    Udělal jsem chybu a špatně objednal zboží. Chtěl jsem doobjednat a samozřejmě uhradit vše co k tomu patří. To mi obchod odmítl.
    A tento přístup mi vadí, proto obchod nedoporučuji.Jejich formální a nepravdivá reakce na recenzi potvrzuje můj názor.
    Musím dodat, že se našel e-shop, kde mi bez řečí a bleskově dodali chybějící desku (samozřejmě ne Gutta) a tak jsem mohl stavbu dokončit - také to vyvrací praxi Gutta, že to nejde a je to nevýhodné. Prostě Gutta způsoby nechápu, vždyť jim přece vše platím - zboží, manipulaci, balení, dopravné.
    Josef

  • : Dobrý den,

    sortiment jako skleníky distribuujeme zejména naší vlastní dopravou. Řidiči mají nastavené trasy tak, aby byli schopni rozvést co nejvíce objednávek. Zákazníci jsou informováni předem, který den zboží dostanou. Pokud má řidič nastavenou trasu a rozváží skleníky v podzimním nebo zimním období a končil u vás svůj rozvoz, může se v krajním případě stát, že přijede za tmy (západ slunce je někdy už v 16 hodin). Zboží i přesto můžete bez problému převzít. Případně lze uvést do protokolu o předání, že nebylo možné skleník zkontrolovat a zkontrolujete si ho následující den. Vše je pouze o domluvě. Snažíme se zákazníkovi maximálně vyjít vstříc.

    Platba na splátky je prozatím možná pouze na kamenné prodejně v Dolanech u Prahy. Lze poskytnout spotřebitelský úvěr přes Essox. Již na jaře plánujeme zprovoznění i na našem e-shopu Guttashop.cz

    Co se týká montáže skleníku, poprosím Vás o detailnější popis skleníku, který máte na mysli. Máme v nabídce velmi širokou nabídku různých druhů a velikostí skleníků. Máte na mysli obloukové, sedlové nebo s lomeným obloukem. Ruské nebo německé. S hliníkovou nebo pozinkovanou konstrukcí? Výplň 4 mm nebo 6 mm dutinkovým polykarbonátem. Nově nabízíme i designové skleněné skleníky.

    Ing. Josef Kapek

  • Mam par dotazů. Jak je to s rozvozem skleniku, nerad bych prebiral sklenik pozde vecer, kdy neuvidim v jakem stavu ho prebiram. Je mozna platba na splatky? Jak moc je narocna montaz?

  • Martin Begi Beck: Dobrý den, pane Becku.
    Betonový základ není u skleníku Gardentec nutný, pokud řádně zakopete skleník a udusáte hlínou. Nicméně pokud chcete mít naprostou jistotu. Napište si na [email protected], kde vám poskytnou výkres pro vytvoření základu ze ztraceného bednění 150 mm.

    Ing. Josef Kapek

  • Dobrý den. Dnes mi dorazil skleník Gardentec. Vše proběhlo v pohodě, nicméně si nejsem jistý zdali ho mám postavit do země nebo odložit stavbu a udělat si základ ze šalovaček. Díky

  • u společnosti gutta jsme si objednali sklenník s polykarbonátem. Ani po několika telefonických urgencích skleník nedodali včas. Jejich zaměstnanec nám volal v 17.15 h, již za úplné tmy, že nám za chvílí doručí objednané zboží. Objednávku jsme stornovali, jelikož skleník za tmy opravdu nelze převzít. Komunikace zaměstnanců s námi byla víc než nepříjemná.

  • ladeslades: gutta laka na nize ceny ale kvalite nejen shopu je desiva. Asfaltove pasy nekvalitni uveden posym ale ne uz jaky zda bridlicny atd pak prijde uplne neco jineho. Takze teklamace

  • Provedli jsme objednávku, načež nám bylo zasláno zboží, bohužel dopravce dovezl ke skleníku Trjoška místo objednaného polykarbonátu síly 6mm pouze 4mm. Zboží sice bylo vyreklamováno, dorazilo později než mělo. Byly nám doporučeny obchodem GUTTA 3 montážní partie. 1. z Brna řekla že se rozpadli a nemohou to namontovat, druhá z Ostravy ani nebrala telefon, třetí z Vrbna poslala nabídku, měla přijet montovat ale bez udání důvodů se již neozvala, nedojela a nebere telefony. Asi intervence od prodejce po průvanu který jsem udělal při reklamaci.... Dejte si pozor na tento internetový obchod, hodnotím jej jako nespolehlivého prodejce a nedoporučuji jej. Jsem zvědavý jak se k tomuto vyjádří obchod.......

  • V zakázce za 10 tisíc reklamuji dvě desky kvůli pásu zvlněného povrchu na deskách. Požaduji slevu na nové dvě desky, protože vada je patrná až po odstranění ochranné folie, t.j. až po namontování desek.
    Odpověděli, že prý nelze zboží reklamovat, pokud jsem desky použil (vyvrtal otvory). Zhotovení otvorů nemůže samozřejmě reklamovanou vadu způsobit.
    Takový přístup prodejce k zákazníkům je skutečně neobvyklý.

    Luděk Strnad

  • Dobrý den, pane Olšáku,

    situaci jsem dnes řešil se zmíněným obchodním zástupcem panem Ungermanem, ten má na celou situaci zcela opačný názor s tím, že opravdu v danou chvíli neměl podklady pro zodpovězení vašeho dotazu. Toto Vám však navrhl kompenzovat přepojením telefonu na produktového manažera případně zjištění a opětovné zavolání s plnohodnotnou informací. Tento návrh jste nevybíravým způsobem odmítl. Je pak k zamyšlení, na čí straně je komunikační problém.

    Pavel Fürst

  • Vubec neodporucuji dneska jsem jim volal s dotazem ze potrebuju zastresit pergolu a potreboval bych poradit jakou tloustku makrolonu zvolit chlap byl arogantni neprijemny, nejdrive me odkazoval na jejich stranky kdyz jsem zdelil ze na nich jsem a ze jsem tam nenalezl informaci jaky makrolon zvolit dle sire mezer mezi trami tak mi rekl at tam dam 1 cm a kdyz jsem se dotazoval zda to nebude malo aby se mi to neprohybalo tak mi rekl ze si mam zavolat nekomu jinemu tohle by nemel byt pristup prodejcu vubec nedoporucuji !!!