Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Drahá doprava a paleta vhodná leda k topení.

    Reakce obchodu Gutta

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás, že jste nebyla spokojená s kvalitou palety. Rádi bychom však zmínili, že Vámi objednaný typ zboží a jeho množství (a především hmotnost) neumožňuje přepravu běžnou spedicí a je tedy nutné jej zavážet speciálními vozy. Vzhledem k váze objednaného zboží je možné, že tedy došlo k poškození palety, na které bylo přepravováno, za což se omlouváme. O ceně přepravy jste byla informována při vytváření objednávky, konkrétně v kroku č. 2, kde je cena za závoz zboží uvedena. Cenu přepravy také máme uvedenu na stránkách eshopu, konkrétně v sekci "O nákupu - doprava a platba".

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • drze nazvaný kousek plechu (cca 10x10 cm) koncovka žlabu za 300 kč. U koncovky s odtokem za 700 kč je to obdobné.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod nekomunikuje

    Reakce obchodu Gutta

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Domníváme se však, že došlo k nedorozumění, protože v době přijetí Vaší objednávky byly naše sklady a systémy uzavřeny kvůli každoroční plánované inventuře. Vaši objednávku jsme tedy mohli zpracovat ihned po jejím dokončení, což se také stalo a následující den Vám bylo zboží z objednávky doručeno. O inventuře a časové prodlevě ve zpracování objednávek jsme s dostatečným předstihem informovali nejen na našem eshopu, ale také na sociálních sítích a doba dodání zboží byla taktéž uvedena až po zmíněné inventuře. Z tohoto důvodu nás mrzí Vaše recenze.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Poštovné 299 kč
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Produkt mi byl doručen znečištěný , vypadá jak by byl již použitý...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    chaos, zmatky, neprofesionalita.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    chaos, zmatky, neprofesionalita.
    3x jsem nakupoval a dost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    stale zasilka nedorazila a komunikace zadna

    Reakce obchodu Gutta

    Dobrý den, paní Fryčová, rádi bychom reagovali na Vaši recenzi:
    Ohledně doručení zboží jste byla informována jak SMS zprávou, tak i telefonátem od řidiče, který Vám zboží doručoval. Vzhledem k nepřístupnosti komunikace však zboží nemohlo být doručeno, o čemž jste také byla informována. Dále jsme Vás následně kontaktovali s možností náhradního termínu doručení zboží. Tudíž veškeré informace jste od nás obdržela, zásilku jsme doručovali a znovu ji doručujeme v náhradním termínu. Vše můžeme také doložit. Velmi nás tedy mrzí Vaše negativní hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    S obchodem jako takovým jsem spokojená, ale zakoupila jsem jen cca 1/2 palety, bohužel zboží nebylo zabaleno/zafixováno na přepravu tak, aby se nepoškodilo.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží bylo doručeno sedmý den po objednání. Dopravní služba nespolehlivá. Zboží bylo po doručení poškozené.

    Reakce obchodu Gutta

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Tímto prosím přijměte naši omluvu za dopravce, který doručil Vaši objednávku se zpožděním a poškozenou, přestože od nás odcházelo vše v termínu. To dokazuje i doklad, který jsme si od dopravce vyžádali. Poškozené zboží prosím reklamujte prostřednictvím emailu na adresu [email protected] .
    Děkujeme a ještě jednou se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Naprosto tragicky zpravovany manual, u skleniku za 30000 bych cekal jiny pristup.obrazky rozpixelovane tak, ze je stezi videt co na nich je, polovina kroku neni zapsana, dily nejsou ocislovane.

    Reakce obchodu Gutta

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Na základě Vašeho podnětu kolegové z technického oddělení daný manuál k objednanému skleníku přepracovávají. Omlouváme se za komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Šachtra dorazila na jiné místo, než jsem chtěl. Do poznámky v objednávce jsem jasně napsal rozdílné místo doručení od sídla společnosti. Šachta byla po rozbalení prasklá, (toto nepovažuji za chybu dodavatele, mohlo se stát v době přepravy)

    Reakce obchodu Gutta

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Při vyplnění objednávky máte možnost uvést rozdílnou adresu fakturační a dodací, což jste neučinil. V takovémto případě bohužel pak může dojít k pochybení při dodání zboží.
    Omlouváme se za poškozené zboží, prosím kontaktujte emailem naše reklamační oddělení na adrese [email protected], zboží Vám obratem vyměníme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do dnešního dne mi zboží nebylo dodáno a nemám žádnou informaci od vás ani od dopravce, kdy bude zboží dodáno mělo být 8.8.2022.
    Od tohoto data platíme 2 zahradníky, kteří čekají na materiál, který nevím z jakého důvodu nedorazil. Dopravce TOPTRANS mi odpověděl, že je to vaše chyba. Nebyl objednán rozvoz na nadměrné zboží. Nevím, kdo ho doručil tedy do meziskladu asi jiná společnost nerozumím tomu. UPOZORŇUJI, ŽE ZÁSILKA MÁ 55KG. Prosím můžete mi odpovědět kdo mi zaplatí zvýšené náklady a nedodržení termínu dopravy. Dopravce to prý určitě nebude, jak jsem byl informován. Jejich jednání je opravdu nevkusné.
    Děkuji za odpověď.

    Reakce obchodu Gutta

    Dobrý den, dovolte nám prosím reagovat na Vaši recenzi. Mrzí nás, že jste měl s doručením našeho zboží problém. Rádi bychom však zdůraznili, že v případě problémů s objednávkou, je vždy lepší prvně kontaktovat naši zákaznickou linku, kde se Vám budeme snažit pomoci, tedy např. urgovat dopravce o doručení zásilky apod.
    K Vaší objednávce: Od nás jste dostal informaci, že zboží jsme 5.8.2022 předali dopravci k rozvozu - tudíž jste byl námi informován.
    Od dopravce Toptrans máme k dispozici doklad s historií zásilky, ze které jasně vyplývá, že ještě téhož dne odešla do cílového rozvozového střediska. Následně však vznikla časová prodleva u dopravce. Podotýkáme také, že zboží z našeho skladu si vyzvedl sám dopravce Toptrans a jako nadrozměrné zboží identifikována nebyla. Z toho vyplývá, že vznikla chyba u dopravce. Zmíněný dokument Vám posíláme emailem.
    Opravdu nás mrzí nepříjemnosti, spojené s Vaší objednávkou a přijměte prosím naši omluvu, přestože chyba nevznikla na naší straně.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží nebylo doručeno kompletní, v současné době zboží reklamuji, resp. objednal jsem a zaplatil 2 ks, přišel pouze jeden

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Drahá doprava, nemožnost způsobu doručení

    Reakce obchodu Gutta

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. O ceně dopravy a možnosti či nemožnosti doručení jste byl informován v nákupním košíku ještě před vyplněním adresy místa doručení. Vždy tedy máte možnost se svobodně rozhodnout, zda cenu budete akceptovat nebo si zboží objednáte jinde. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    dodání zboží trvalo 16 dnů a to je dost dlouho.

    Reakce obchodu Gutta

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Omlouváme se za delší dodací lhůtu zboží, která byla způsobena čekáním na platbu převodem a dále také státními svátky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Drahá doprava by mi nevadila. Také to, že mi objednávka přijde na etapy v různé termíny (ale pochopitelně jen s jedním dodacím listem), bych pochopila. Ale, že mi část objednávky nepřijde vůbec, to nemá obdoby!!!
    Už téměř dva týdny telefonátů: zavolejte v pondělí, zavolejte zítra a nakonec: napište reklamační mail. Od reklamačního mailu už uběhly čtyři pracovní dny plus víkend a stále žádná odezva, ani: řešíme to, ozveme se. Nic.
    Zřejmě je nespokojený zákazník netrápí zdaleka tolik jako mě nedoručený obrubník.

    Reakce obchodu Gutta

    Dobrý den, paní Bortlová, ještě jednou se touto cestou omlouváme za komplikace spojené s Vaší objednávkou. Jak jste si vyjasnili po telefonu s naší kolegyní z reklamačního oddělení, dodávka chybějícího zboží byla zpožděna z důvodů inventury skladu, na kterém se právě Vaše zboží nacházelo. Nicméně jsme rádi, že vše bylo dáno do pořádku. Ještě jednou se velmi omlouváme za způsobené komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Chybou naložení zboží či přepravy, byla část dodávky zničena. Zboží, poškozená část zboží nepřebrána a firma dělá mrtvého brouka, byť je zboží zaplaceno. Voláno a prej musím řešit reklamaci Já? Opravdu Já, když je chyba na straně firmy a má to v papírech od dopravce napsáno? Reklamace tedy podána. Zatím se nikdo neozval. Zamýšlená práce stojí. Takto se k zákazníkovi nepřistupuje.

    Reakce obchodu Gutta

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Prosím přijměte naši hlubokou omluvu za komplikace spojené s Vaší objednávkou. Není však pravdou, že se Vašemu problému nevěnujeme - dle informací z reklamačního oddělení Vám již byla zaslána nová část zboží. Vždy se snažíme reklamace řešit v co nejkratší možné době, nikoliv v zákonné lhůtě 30 dní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Bylo objednáno a zaplaceno převodem 8ks podkladních hranolů, přišlo 7ks, montážní sada 150ks, přišlo 145ks. Byla naše chyba, že jsme zásilku nepřepočítaly při převzetí. Řidič stál v jednosměrce, proto jsme zásilku rychle složily k chodníku aby neblokoval průjezd. Dovedu pochopit, že se někdo může splést u jedné položky. ale u dvou ze tří je to zavádějící.

    Reakce obchodu Gutta

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Dle informací z reklamačního oddělení Vám již byly zaslány chybějící kusy objednaného zboží.
    Prosím přijměte naši omluvu za komplikace spojené s Vaší objednávkou.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Jednání korektní, dodávka ale ztroskotala na požadavku dopravce čekat doma v rozmezí od 8 do 16 hodin, což je pro mě neakceptovatelné. Platbu předem jsem zatím neobdržel zpět.