-
V tomto obcode nic nekupujte... lzou o dostupnosti zbozi.... zbozi je ve 90% rpadu bez zarucaku a jsou to arogantní čůr""""
NIKDY VÍCE -
Petr: Naprosto stejný scénář jako u nás, soud Vás čeká, pokud chcete své peníze zpět. Zboží jste nepoškodil, to je jejich stálý vymyšlený "pojem". Peníze dostanete, ale musíte se obrnit trpělivostí, nervy a hlavně sehnat právníka. Jinak nemáte šanci. Naše peníze jsou zpět ... bohužel jiní zákazníci v představě soudu a fin.prostředků za právníky, to vzdají a na tom oni vše staví ....
-
Tomuto obchodu a stejně tak i obchodu www.extrastore.cz, jehož provozovna je umístěna na stejné adrese, se doporučuji vyhnout obloukem. Prodávají zboží, které již dříve někdo z nějakého důvodu vrátil v nějakém jiném obchodě třeba i mimo ČR. Zboží pak prodávají jako nové. Hlavně že na své titulní stránce mají: "Prodáváme výhradně originální zboží od oficiálních distributorů = 100% kvalita a záruka".
Pokud se se zbožím vyskytne nějaký problém, v autorizovaných servisech vám nepomohou (ověřte si třeba na www.samsung.cz (tel.: 800 726 786) - se Samsungem mám zkušenost já, ale podle reakcí jiných zákazníků to bude u dalších značek podobné). Já jsem se pokusil nefunkční zboží vrátit do 14 dnů od zakoupení, ale odmítají ho převzít bez toho, aniž bych podepsal, že jsou na něm škrábance, které tam však nejsou. Tyto imaginární škrábance chtějí nechávat opravit ve svém "značkovém" servisu (skutečný značkový s nimi nechce mít nic společného) a o cenu opravy snížit vrácenou částku. Zřejmě tak mají nastavenou strategii svého podnikání. Mě teď s touto povedenou firmou nejspíš čeká soudní spor. -
Lituji, že jsem si tuto diskusi nepřečetl dřív. Jednoznačně z ní vyplývá, že pokud je vše v pořádku, nikdo nic proti tomuto e-shopu nemá (proč taky, že jo). Opačná situace je ale, když něco v pořádku není. Já jsem bohužel ten druhý případ (viz má recenze). TENTO OBCHOD UŽ NIKDY VÍCE !!!!!
-
SOLIDNI A KVALITNI OBCHOD DOKAZE SLEDOVAT STAV SVYCH SKLADOVYCH ZASOB A AKTUALIZOVAT V REALNEM CASE !
POKUD OBCHOD UVADI ZBOZI SKLADEM A PRITOM HO NEMA,MELO BYT TO BYT PRO KAZDEHO PRVNIM VAROVANIM !
DALSI VECI JE UVADENI SKUTECNYCH CEN NA SVYCH STRANKACH BEZ SKRYTYCH POPLATKU A UCTOVANI PRIMERENEHO (!) POSTOVNEHO.
TOTO JE VAROVANI DRUHE !!
A NAKONEC NEKONECNE VYMLUVY,ZE ZBOZI DORAZI PRISTI, PRESPRISTI, ... TYDEN A SPATNA KOMUNIKACE (NEODPOVIDAJI NEKOLIK DNI) JE POSLEDNIM VAROVANIM !!!
CHAPU, ZE SPOUSTA LIDI JESTE NEUMI NA INTERNETU SPRAVNE NAKUPOVAT, ALE JEDNA Z HLAVNICH ZASAD NENI NAKOUPIT NEJLEVNEJI,
ALE NAKOUPIT NEJLEVNEJI Z KVALITNIHO A ZNAMEHO (=OSVEDCENEHO) OBCHODU.
VYMLOUVAT SE UMI KAZDY, KVALITNI OBCHOD SE NEMUSI VYMLOUVAT, PROTOZE NENI NA CO ;-)
p.s pokud narazite na obchod, kde si zakaznici v minulosti stezovali na pochybne praktiky (prodej zastaraleho a nefunkcniho zbozi,napr. z Polska), rovnou se mu vyhnout obloukem. pokud to udelali jednou, udelaji to s klidem znova. JE TO O PRISTUPU !!! -
Vážený pane Klouda, važte slova! Kdo je u Vás ubožák a hlupák? Pokud je to v tom smyslu, že si u Vás něco objednali a stali se nevědomky účastníky Vašich pochybných praktik, tak to ano! Zvedá se mi z Vás kufr!
Skutečný a ověřený zákazník -
Tato firma se tváří, že je vše v pořádku pouze do doby, než vyvstane nějaký problém ... Pozor na to. Sám jsem u nich koupil pár levnějších "neporuchových" věcí a bez problému, poměrně rychle dodáno, na výdeji vše v pořádku. Nicméně jakmile se vyskytne nějaký problém, začnou vám páni na telefonu mazat med kolem pusy a jsou v tom vesměs poměrně dobří, takže je snadné jim uvěřit ... Ruce pryč ...
-
Martin B.:
rozhodně si připlaťte..aspoň nebudete muset řešit potom problémy s reklamací..když to čtu, tak jsem rád, že nám ty peníze vůbec vrátili...jsou tady tací, kteří se musí soudit.. -
rozhodl jsem se, že tu recenzi přidám i sem..omlouvá se předem za tapetu, ale teprv před chvílí ze mě ten vztek vyprchal..
Dobrý den,
vše začlo tím, že mi přítelkyně chtěla udělat radost a koupit dárek k 25. narozeninám. Rozhodla se pro Ipod Nano 5. generace. Vzhledem k tomu, že chtěla tento produkt ve žluté barvě (má oblíbená) a v osvědčených prodejnách (Alza, Datart,..) ho už neměli, tak jí napadlo koupit ho v této prodejně (informace našla na internetu). 7.10.2010 si tento produkt tedy objednala přes internet. Vzápětí jí přišel potvrzující e-mail ve kterém prodejce uváděl, že se skutečně jedná o žlutý Ipod nano 16 GB 5. generace (pozn. číslo generace je důležité - viz níže) 15.10.2010 jí tento produkt doručila společnost PPL. Produkt jsem od ní dostal na začátku listopadu jako dárek. Už po rozbalení se objevila chyba. Ipod fungoval pouze, když byl připojen k počítači (o tom, že v balení nebyl český návod se ani nemá snad smysl rozepisovat). Kontaktoval jsem proto autorizovaný servis Apple. Pracovník tohoto servisu mi napsal, že mu mám sdělit sériové číslo. Tak jsem učinil a nestačil jsem se divit. Odpověď na sebe nedala dlouho čekat. Bylo mi řečeno, že tento Ipod byl nakoupen právnickou osobou (společností extrastore.cz) v červenci roku 2009 v Polsku - tudíž záruka vypršela v červenci 2010. Zůstal jsem stát s otevřenou pusou. Nedokázal jsem si vysvětlit jak je možné, že produkt, který byl pořízen v říjnu 2010 nemá originální záruku. Pracovník servisu mi poté volal a vysvětlil mi, že některé (pochybné) firmy koupí elektroniku za levnou cenu právě v Polsku a pak tento produkt nabízí jako nový. Také mi sdělil, že se jedná pravděpodobně o závadu na baterii a že mám zkusit kontaktovat firmu, od které byl produkt pořízen (extrastore.cz). Tak jsme s přítelkyní také učinili. Reklamace mi byla uznána, byl vyplněn reklamační protokol. Přítelkyně ho již chtěla podepsat a mít vše za sebou. Nevěřila, že by jí mohli napálit podruhé. Já jsem si protokol však poctivě přečetl a ihned jsem jí zarazil. Reklamační pracovník se totiž "spletl". Místo 16 GB totiž napsal pouze 8 GB. Malá změna v číslovce, avšak velká v částce v Kč...ihned jsem ho upozornil - on se omluvil a vystavil nový (již správný) protokol. Reklamaci vyřídili cca za 3-4 týdny. Dostal jsem nový Ipod - ovšem v životě by mě nenapadlo, že mi dají namísto 5. generace, generaci čtvrtou ! Přítelkyně jim napsala e-mail ve kterém napsala, že nám dodali produkt jiné generace, že má od nich potvrzující e-mail, že se skutečně jedná o 5. generaci a že pokud jí nebude vyměněn, tak že se obrátí na ČOI. Zástupce společnosti jí odpověděl s tím, že nejspíš došlo k záměně a že vše napraví. Dnes jsme proto byli na pobočce společnosti a čekali, že nám správné zboží vydají. Reklamační pracovník si přečetl potvrzující e-mail, e-mail týkající se stížnosti a reklamační protokol a řekl, že vše vyřeší..Čekali jsme cca 20 minut. Poté přišel s tím, že máme tři možnosti. Buď si necháme Ipod 4. generace s tím, že se to dál nebude řešit (jak je tohle vůbec možné?!!!), nebo dostaneme růžový Ipod 5. generace, nebo nám vrátí peníze. To jakým to řekl tónem - s tím jsem se za svých 25 let života ještě nesetkal. Takhle se rozhodně prodejce k zákazníkovi nechová. Přítelkyně samozřejmě argumentovala tím, že když jí napsali, že mají produkt na skladě a bez problémů ho vymění, tak jak je možné, že najednou není.. na to nebyl schopen prodejce odpovědět. Vzali jsme peníze a šli. V tom rozčilení a vzteku jsme si nevšimli, že nám reklamační pracovník nevrátil částku celou, nýbrž bez DPH. Už jsme ale chtěli za touto zkušeností udělat tlustou čáru a dál jsme to neřešili.
ps: paralelně s námi si tam byl vyzvednout nějaký pán objednané zboží (dle jeho slov mu také přišel potvrzující e-mail, že je připraveno) a další z pracovníků se choval také arogantně. Začal se vymlouvat na to, že mu každých 30 vteřin chodí objednávka, že je před Vánoci, mají hodně zakázek, že selhal lidský faktor atd...Ze dvou objednaných věcí tam měl připravenou pouze jednu s tím, že mu řekli, že druhá není na skladě a ani nebude. Že mu mohou nabídnout podobný produkt..10 minut ho hledali ve skladu, pak přišli a řekli, že takový nemají. Když se pán zeptal, jak je to možné a že v tom mají bordel, tak mu řekli ať to zkusí třeba v Alze..takže pán řekl: "víte co? Tohle si vemte a nashledanou"
Závěrem: tuto pseudofirmu nikomu nedoporučuji (podle reakcí níže nejsem sám). Nikdy jsem se nesetkal s tak arogantním chováním. Reklamační pracovník je prototypem podvodníka, který vám s úsměvem na rtech prodá "šmejd"..Už nikdy více.
Pro:
nic
Proti:
- koupený produkt nefunguje, nutná reklamace
- prošlá originální záruční doba produktu
- klamání zákazníka
- neskutečná arogance prodejců -
Michal Klouda - jednatel EDGE CZ s.r.o.:
výlevy ubožáků, hlupáků a konkurence, kterým jsme trnem v oku nebudume žádným způsobem komentovat, protože kdo má zdravý rozum a chce vědět jak se věci opravdu mají, přečte si recenze SKUTEČNÝCH OVĚŘENÝCH ZÁKAZNÍKŮ, kterých už je zde téměř 4000..
Vážený pane Kloudo, vy nejste a ani nemůžete být pro nikoho konkurence, neboť jste jen sprostí arogantní lháři. Radši půjdu do Alzy, Datartu či dalších SKUTEČNÝCH OVĚŘENÝCH PODNIKŮ a připlatím si, než se zahazovat s Vámi! Hanba Vám! -
neskutečné, co si v této pseudofirmě dovolí..nebudu se tu dlouze rozepisovat - to už jsem udělal v recenzi...(kdo chce, nechť si přečte). Nikdy jsem nezažil takhle arogantní chování k zákazníkovi jako tady. Zboží, které jsem si objednal nefungovalo, vyreklamovali mi ho tak, že mi dali nové - ale jiný typ ! Více rezence..
buďte obezřetní ! Jsou to zloději ! -
Absolutně souhlasím s negativními hodnoceními Vašeho obchodováni! A ani já se nenechám Vámi urážet ! Jsem, lépe řečeno jsem bohužel byla Vašim zákazníkem Ona sušička téměř za 2O OOO tis , kterou nelze v záruční době opravit, jen pod podmínkou,že ji dopravíme do PH mluví za vše .A to nemluvím o tom, že byla doručena s německým displeyem,bez překladu,bez záručního listu a vlastně i bez účtu,který byl slibován ,že přijde pošlou! Tak vážený pane, ona nám to Obchodní inspekce rozhodne, zda jsme tak nesolidní zákazníci!
-
Šárka P.: To jste pěkně naivní.Přečtěte si reakce zpětně!! Tohle jsou grázlové a zloději.Zboží závadné nebo zcela nefunkční,bez českých návodůa bez šance opravovat toto zboží v záručních a pozáručních opravnách v ČR!!!Bez šance reklamovat vadné zboží a bez šance dostat své peníze zpět!!!Vy jste asi měla pouze štěstí.
-
Mám až husí kůži z těchto komentářů. Vybírám právě dárky pod vánoční stromeček. Mám v úmyslu nakoupit kvalitní věci, za nemalé peníze... Ale i těm se může někdy přitížit a řešit reklamace způsobem, který zde popisujete. To bych opravdu nerad. Raději připlatím. Děkuji
-
Anonym: Ne, nechapu, protože v mém případě šlo vše hladce. Jen mne zdejší reakce udivily, o je vše! Ale když to vidím, co se tu píše, tak doufám, že ani nebudu potřebovat nic řešit!
-
Šárka P.: Nechápete,???? Jelikož nemáte problém a přeji Vám aby nenastal, jinak pochopíte !!!
-
Také nechápu negativní ohlasy, já jsem objednala, zaplatila převodem a do tří dnů mi telefonovali, že si mohu zboží vyzvednout na prodejně.
Zboží funguje a doufám že bude, když tady čtu jiné ohlasy. -
Jsem překvapen množstvím negativních ohlasů neboť jsem byl při nákupu DVD Phillips nejen příjemně motivován bezkonkurenční cenou ale i rychlostí zpracování objednávky i rychlostí dodání. Navíc - druhý den po mé objednávce se mírně zvýšila katalogová cena přístroje a byl jsem zvědav v jaké ceně vlastně dodavatel přístroj dodá. Cena byla ta nižší, původní a přístroj přišel v nejkratším možném termínu navzdory státnímu svátku uprostřed týdne. Ergo - mám tedy s firmou GSM Telefony dobrou zkušenost a příště ji opět využiji. Totéž jsem sdělil do ankety Heureka.cz.
-
Tento eShop nebrat.
Volal jsem do eShopu s dotazem, zda mají konkrétní zboží !opravdu! skladem. Sdělili mi že ano, ale že mají posledních pár kousků, tak ať s objednávkou nečekám.
Objednal jsem tedy zboží a po pár dnech, když se nic nedělo, jsem opět volal a dostal jsem informaci, že jim dodavatel zrušil jednu dodávku, ale že další týden je určitě budou mít skladem.
Další týden jsem opět dostal informaci, že jim opět zrušili dodávku.
Třetí týden mi sdělili, že už zboží mají skladem. Po dalších dvou dnech mi celkem zmatečně sdělili, že se jim nepodařilo spárovat platbu s objednávkou (platba provedena dle zálohové faktury) a že na mě už zboží "nezbylo" (je o něj značný zájem). Nicméně že prý "zítra" mají další kousky dorazit a tedy nejpozději do konce týdne jej budu mít.
"Zítra" (středa) mi sdělili, že už zboží je skladem, a že se bude odesílat, tedy v pátek NEBO v pondělí mi již přijde.
Další den "dnes" jsem opet volal, zda už zboží expedují, a dostal jsem informaci, že se bude odesílat vše "zítra". Při dotazu, zda mají zboží opravdu skladem, mi potvrdili že ano, že ho mají připravené. To už jsem nechtěl nechávat na "zítra se bude expedovat" a zajistil jsem si auto pro osobní odběr.
Znovu jsem volal, že si zboží vyzvednu osobně, ale pán mi sdělil, že ho nemají přímo na provozovně, a že je na kamionu, že nejde složit, a že v pondělí mi přijde. Když jsem trval na tom, že si ho tedy "zítra" vyzvednu osobně, tak mi pán sdělil, že zboží nebudou dovážet hned k nim na provozovnu, ale na jakýsi "centrální sklad" odkud půjde část přímo zákazníkům a část přímo jim na provozovnu. Takže v podstatě zboží skladem nemají, předpokládám, že teprve očekávají, že jim dorazí od dodavatele, a z nějakého centrálního skladu jej rovnou nechají poslat mě (a dalším zákazníkům). Je to již více jak měsíc a stále zboží nemám skladem, ačkoliv jsem byl na začátku ubezpečen, že jej mají "skladem" a že jej budu mít do dvou/tří pracovních dnů (i v rámci platby zálohovou fakturou, kdy jim platba dorazí druhý den).
Jsem zvědavý, kdy se dočkám ... Respektive, pokud zítra nedostanu podací číslo u přepravce, objednávku ruším. -
Už mám jasno. Po přečtení diskusí u několika významných internetových prodejců si dojdu televizor v hodnotě 23000 Kč zakoupit přes ulici do kamené prodejny elektro. Sice zaplatím o 2000 Kč více, ale vím,že když dojde k nějaké reklamaci nebudu mít problémy s opravou nebo vrácením peněz. Nemusím telefonovat, mailovat, rozčilovat se a doufat že se to snad nějak v dobrém vyřeší. Dobrý obchod se také pozná hlavně podle toho jak dokáže řešit reklamace. Bohužel zde jsem byl zklamán. J.