Přihlásit se a přidat příspěvek
  • S tímto internetovým obchodem mám velmi špatné zkušenosti - konkrétně s p. Staňkem. Nedodržují reklamační lhůty a v okamžiku, kdy chcete odstoupit od smlouvy, tvrdí, že Vám zboží bylo v reklamační lhůtě vráceno a vy jste si jej nepřevzali. Ovšem bez jakéhokoliv dokladu, že jej předali přepravní společnosti, protože je to už nezajímá. Pan Staněk lže, lže a lže. S vrácením peněž mi po dlouhých peripetiích s p. Staňkem pomohla paní z účtárny, která celou korespondenci u pana Staňka vyhledala, posoudila oprávněnost mého nároku a peníze jsem měla druhý den na účtě. Jí patří veliký dík. Takže nevím, jestli je to špatný obchod nebo jen špatný člověk na místě vedoucího reklamačního oddělení (p. Stanek), ale v každém případě už dlouho přes internet nebudu kupovat. Dodací lhůty, zabalené zboží - to je jedna věc, ale když dojde k reklamaci či jinému problému - podle toho se pozná kvalita internetového obchodu.

  • Negativní zkušenost s obchodem, mám teď také já. Reklamovali jsme 3 krát kávovar s požedavkem odstoupení od kupní smlouvy, bohužel reklamace nám byla zamítnuta. A aby toho nebylo málo, tak jsem po vybalení kávovaru z krabice zjistila, že v jejich autorizovaném servisu nám kávovar poškodili/vylomené plastové částice/, které transportem opravdu nezpůsobíte jak tvrdí arogantní pan Staněk z reklamačního odd.dané firmy.Jako i jiní hodlám se bránit právní cestou.Takže tuto firmu opravdu NE.

  • Zboží označeno velkým zelným nápisem skladem, a hned druhý den po objednání mi posílají email, že zboží je dlouhodobě nedostupno. Nedoporučuji, jsou to lháři.

  • Na dorazy na dostupnost nereagují.

  • Zdravím, tomu to obchodu se obloukem vyhnout, nedokážete si představit jak oni si dělají ze zákazníků dobrý den , doufám, že i na tento obchod brzy dojde a nebude zahlcovat web svou nabídkou které ani nedokáže dostát. Chování zaměstnanců....tragické

  • Tento obchod bych nedoporučil. Manželka objednala pračku. V mailum kde bylo potvrzení objednávky, odepsali že zboží bude připraveno k odběru za 1-3 dny. Objednáno v neděli večer. Chápu že doba běží od pondělí. Ještě ve čtvrtek nebyla pračka připravena k vydání. Vrchol drzosti ze strany obchodu ale byl. že po telefonickém zrušení objednávky dostala manželka mail, že objednané zboží není skladem, objednávka je strany obchodu zrušena.
    Mj. do telefonu se sice omlouvali, ale pracovník se mi snažil tvrdit že na 3 dny dodání (od pondělí) uplynou v pátek. Na webu mají uvedeno 1-4 dny dodání, nic méně potvrdili písemně 3 dny. V telefonu navíc docela arogantní jednání.

  • 24.4. zboží zasláno k reklamaci, do dnešního dne nevyřízeno, nejdříve slibovali dva týdny nové zboží , pak slibovali dva týdny zaslání peněz a nic, absolutní nezájem z jejich strany toto řešit.

  • Anonym: Jo a jak jste na to přišla?A co takhle podpis?Tak já nemám záruční list a ani český návod a Vám to přijde v pořádku?Nenechte se vysmát přeji Vám také takový příjemný nákup za 24000 kč jaký jsem učinila u těchto zlodějů,možná milá osobo že pak to uvidíte jinak až někdo napálí Vás a nebudete mít odvolání ani na úřadech které by měli chránit spotřebitele a né mu vypisovat takové bludy.

  • Recenze které jsou kladné si píší sami znám spoustu lidí a ani jednoho kdo by od této firmy koupil zboží bez problémů.Jsem z vesnice a navštívil mě opravář z Prahy a i on si od nich koupil náhodou zboží a samozřejmě problém.Nemluvím o aroganci neskutečného měřítka s jakou všichni jednají.

  • Doporučuji všem vyhnout se tomuto obchodu oklikou. Na svých stránkách KLAMAVĚ označují svůj obchod za certifikovaný APEK. Když se ale podíváte na stránky APEK o tomto obchodě tam není ani čárky. Podařilo se mi navíc získat stanovisko APEK a to zní následovně: "Dobrý den,
    tento obchod certifikovaný není. Situaci zneužívání loga momentálně řeší náš právní zástupce." Není třeba dalšího komentáře.

  • Pro všechny, kdo by chtěli osobně navštívit jednatele této společnosti : Michal Klouda, Na padesátém 789/5, 10000 Praha 10 - Strašnice a Jakub Vostřák, Mazurská 517/3, 18100 Praha 8 - Troja.

  • Mysa: Můžete tady někdo poradit jak z této neseriózní firmy doatat peníze, když už uplynula 30-ti denní zákonná lhůta na vyřízení mé reklamace?

  • Mysa: Ja mám taky velky problém. Jsou to lháři a jen si vymýšlejí .Nikdy si u nich nic nekupujte NIKDY NIKDY

  • Mysa ; Maarket: ČOI ani policii oslovovat je zbytečné, v jednání proti této firmě Vám pomůže jedině právník a podání žaloby k soudu a nenechte si vyhrožovat pány, kteří si říkají jednatelé.K zákazíkovi, který chce u nich uplatnit jakýkoliv problém, přistupují arogantně a tak, že to zde slušně nejde opsat ...nákupy NEDPORUČUJI a raději hledejte kvalitní firmy, které si rezence zde nepíši sami !!!

  • koukám že dnes už mě nařkl v této diskuzi sám pan reklamační technik za lhářku, to je mi pěkné chování k zákazníkům.. Je mi moc líto že se náš hovor nezaznamenával, docela by bylo zajímavé jednání tohoto arogantního pána uveřejnit..Asi by se začervenal a příště by vážil svá slova... Pro upřesnění to byl 4 pracovní den, samozřejmě počítám datum doručení a né vystavení faktury na vaší prodejně, takové zboží bych opravdu reklamovat nemohla, neboť bylo v rukou spediční služby PPL :-). Chybama se člověk učí a já tento obchod v žádném případě NEDOPORUČUJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! V blízké budoucnosti se udrží na našem trhu jen silné a kvalitní internetové obchody, které mají dobré doporučení, kvalitní služby a jednání se zákazníkem na úrovni a především legálně dovezené zboží s veškerými náležitostmi, které by měly být samozřejmostí pro prodej zboží na českém trhu (český návod, originál záruční list od výrobce.....) Myslím že další detaily rozebírat už nemusím.

  • Ja jsem pri vraceni zbozi zadny problem nemel , zbozi jsem vracel na prodejne , jednalo se o tv 119cm . Po zbezne kontrole , zrejme vzhledem k tomu ze na pristroji byli ponechany ochrane folie , mi bylo zdeleno ze k odstoupeni je uznane , jen ze se omlouvaji , ze castku 20.000kc nevyplati v hotovosti ale bude mi zaslana na ucet . Penize prisli za tyden .

  • Maarket: Vážená paní , vzhledem k tomu že česká policie ani česká obchodní inspekce žádné pochybení neshledala , tak zřejmě není Váš požadavek v souladu se zákonem . Tudíž bude zřejmě neoprávněný .

  • Mysa: Važená paní , po dohledání čísla zásilky jsme zjistil že Vám bylo doručeno již 7 dní před Vámi zmíněnou návštěvou . Takže jste lhala tehdy , a lžete i nyní . Dále k Vašemu odstoupení , nikdo neřekl že jste zboží poškodila , ale že na reklamaci poškozeného zboží po 7 dnech od doručení nelze brát zřetel . Nabídli jsme Vám možnost vzetí zboží zpět se sníženou hodnotou , načež jste reagovala vyhrožováním ČOI , lží ohledně termínu doručení zboží atd. proto Vám bylo sděleno že nelze dle zákona uplatnit odstoupení od kupní smlouvy .

  • Tento obchod nedoporučuji. Sháněla jsem nějaké zboží a zde jsem ho našla nejlevněji a skladem. Měla jsem radost. Tak jsem ho objednala. Nejdřív mi byla objednávka potvrzena vygenerovaným mailem. Další den mi přišel mail, že zboží není skladem a v dohledné době určitě nebude, ať si vyberu jiné zboží! Jenže já přece nechci jiné zboží. Další věc je, že zboží, co jsem chtěla koupit, nechali v nabídce a navíc ho ještě o pár korun v té nabídce zlevnili. A pořád tam uváději, že je skladem. Nakonec jsem vlastně ráda, že to dopadlo takto špatně, protože kdybych tam třeba něco koupila a musela to reklamovat či co, mohlo by to být ještě horší. To je - co by kdyby, nemám naštěstí zkušenost. Ale tu, co mám, mi stačí - a vůbec nikomu tento obchod nedoporučuji.

  • Zdravím všechny,
    bohužel jsem si v internetovém obchodě www.gsmtelefony.cz společnosti EDGE CZ s.r.o. zakoupila produkt,jde o kuchyňský robot Philips HR 7774/90, za cenu 3290 kč. Zboží mi přivezla PPL, bylo poškrábané, balíček neobsahoval záruční list, ani český návod. Dnes jsem chtěla tento produkt vrátit, bylo to 4 pracovní den po obdržení zásilky a bylo mi řečeno s úsměvem, že jsem zboží poškodila já, že od smlouvy neodstoupí, že to bude bráno jako reklamace. Když jsem reagovala a chtěla vrátit peníze, tak se pan reklamační technik začal usmívat a řekl, že do teď uvažoval že by to vzal k posouzení, ale právě se rozhodl, že takový vstřícný krok vůči mně neudělá. Strašně mě taková bezbranost ubíjí. kdyby měl někdo nějaké hromadné řešení, tak se ráda přidám....