-
Souhlasím se všemi, co mají s touto firmou špatné zkušenosti. I já koupil - televizor a nestačil se mi rozbít, neboť dorazil již rozbitý. Pak se opravoval neznámo kde, neznámo kým. Byl slíben televizor nový. Opravdu přišel asi za šest týdnů. Prý nový - byl v původní krabici podivně zalepen páskou. Dle pracovníka reklamačního oddělení dávají nové zboží do starých krabic z úsporných důvodů.
Zatím nemám nic. Teď svitla naděje u Sdružení ochrany spotřebitelů. A půjde to na ČOI. Policie nic nezmohla, nebo nechtěla? Souhlasím s podivným chováním pracovníků reklamačního oddělení. Vše slíbili, ale to bylo vše.
Držte mi palce a kdo nevíte jak dál, zkuste SOS -
Velice děkuji za tuto diskuzi,ale velká škoda že jsem si ji nepřečetl dřív.Bohužel i mne se stalo,že jsem u nich nakoupil a výrobek se po třičtvrtě roce porouchal.Mám stejné problémy jako ostatní pisatelé, a když mi včera operátor na reklamační lince oznámil,že mám poslat číslo účtu na vrácení peněz,zajásal jsem.Bohužel asi předčasně,soudě podle vyjádření ostatních pisatelů.Děkuji za vystřízlivění
-
nekvaltní poruchové zboží,neřeší reklamace,nekomunikují,nabízené zboží neni určeno pro český trh.pozor od koho co kupujete.K čemu jsou u nás úřady.Měl by to někdo zatrhnout takové podnikání.
-
NENAKUPOVAT!!!!
Od této "taky společnosti" jsme v předvánočním shonu na nátlak našeho klienta zakoupili 60" televizor, tj. zboží v hodnotě 40 tisíc. Cena nebyla nijak zajímavá, ale jako jediní "měli" televizor skladem, takže jsme jej bez váhání vzali (bohužel nás nenapadlo se podívat např. sem). Televizor samozřejmě skladem nebyl, čekali jsme na něj 14 dní. Po dodání ke klientovi klient po dvou hodinách provozu oznámil, že plasma přestala svítit, resp. neustále se restartuje. A tím začala naše anabáze. Vzhledem k tomu, že od tohoto výrobce bereme televizory běžně víme, že poskytuje záruku toho typu, že pro TV pošle lidi ze své sítě servisů, TV si, pokud nelze opravit na místě, sami odvezou a přivezou do měsíce opravenou (řešili jsme již 2x v minulosti a vždy prakticky do 14ti dní vyřešeno). Až po kontaktu se servisním centrem jsme zjistili, že TV nepochází z české distribuce, tj. výrobce na ní neposkytuje záruku, tu drží v tomto případě prodejce. Nepropadli jsme v tu chvíli panice, na vlastní náklady jsme dovezli plasmu do servisu (klient 320 km od Prahy, Extrastore (GSMTelefony) ale nemají žádné servisní partnery, takže dovezeno do Prahy) - už to nám ale bylo podezřelé. Plasmu převzali a dva týdny před Vánocemi (7. prosince) se honosili tím, že plasma bude zcela určitě do Vánoc opravená, že nejde o nic vážného, že se "to" (blíže nespecifikováno) u těchto obrazovek občas stává. To nás pro tu chvíli uklidnilo. Do Vánoc samozřejmě bez jakékoliv zprávy, kontaktoval jsem je tedy sám mezi svátky, jestli nemají pro nás nějaké pozitivní zprávy - slíbeno, že ve středu by měla být opravená a k dispozic, že mám ale počkat na mail, že budu vyzván k odběru. Toto se bohužel opakovalo další týden a poté stejně tak další týden. Po měsíci, kdy už jsme začali tušit, že něco není v pořádku jsme poprvé zmínili, zda bude plasma opravena v termínu 45 dní, ke kterým jsme se společným podpisem zavázali (předpokládal jsem, že jde o dokument, který podepisujeme pouze my, jakožto nakupující na IČO, pokud zde čtu, že stejný papír podepisují i ostatní, tak upozorňuji, že tímto v podstatě jednostranným prodloužením reklamační lhůty prodejce porušuje zákon). Každopádně v půlce ledna už jsme věděli, díky komentářům zde, s kým máme tu čest. Při posledním telefonátu, kdy jsme už chtěli reklamaci řešit dobropisem, byl telefonista na reklamačním vyloženě sprostý a oháněl se tím, že v případě nákupu na IČO se na nás žádné termíny nevztahují - což je do jisté míry pravda, ale podepsáním opravenky si samozřejmě protiřečí, navíc i zákon na toto pamatuje a ač není lhůta vyloženě dána, je použit termín "přiměřená lhůta potřebná" - ta se v případě sporu určuje dle běžných oprav stejného typu, která samozřejmě znalcem bude určena jako právě max. 30 dní, které jsou dány zákonem. Naše reakce tedy takováto: poslali jsme s doručenkou odstoupení od smlouvy včetně vyfakturovaných nákladů způsobených vadou výrobku (náklady na přepravu do servisu a nového televizoru klientovi), nyní čekáme, jak se Extrastore k situaci vyjádří a v případě, že nijak, podáváme žádost o platební rozkaz, k čemuž máme veškeré potřebné doklady (stačí faktura a opravenka + případně vyfakturované náklady způsobené vadou výrobku).
Každopádně všechny varuji před nákupem u tohoto "takyobchodníka", jde o drzé až sprosté podvodníky, kteří vydávají neoficiální distribuci za distribuci oficiální - z toho plynou veškeré problémy se zárukami. A reakce jednatelů v této diskuzi to jen a jen potvrzují... -
Po přečtení níže uvedených případů by to snad vydalo na pořad typu Černé ovce či Občanské judo , zkusme nasměrovat své stížnosti tímto směrem.
-
Po 3 měsících po reklamaci jsem neobdržel jediné vyjádření ani vrácené zboží. Na emaily zásadně nereagují a po telefonu již 1 měsíc slibují vrácení peněz. Moji stížnost nyní řeší ČOI a živnostenský úřad.Domáhání se svých práv soudní cestou jsem ještě řešit nemusel ale s takto nesolidní firmou to asi jinak nepůjde . Již nikdy více.
-
Vše co se tu píše ohleně reklamací, je bohužel pravda a i já už se pár měsíců marně snažím získat své peníze zpět. Nyní mi bylo doporučeno ohlásit vše na Českou obchodní inspekci, jdu do toho a nejspíš budeme vše řešit i soudně, nehodlám takovým arogantním osobám jen tak pro nic za nic nechat svých 12000,- . Jen je smutné, že jim to stále prochází a nic se neděje, tak snad ČOI pomůže...
-
radek: naprostý souhlas!
-
Koupil jsem od této firmy robotický vysavač Samsung SR8855. Nyní mohu říci, že to byla veliká chyba. Vysavač se zhruba po dvou měsících používání pokazil a tak jsem začal jednat o reklamaci. Bylo poškozeno uložení hlavního kartáče a to takovým způsobem, že byl zcela zdeformován plast, který kartáč pohání. Přístroj jsem jim zaslal a světe div se, za den mi jej již odesílali zpět s tím, že reklamace nebyla uznána, protože jsem výrobek řádně nečistil. Toto tvrzení je nesmyslné hned z několika důvodů, ale hlavní je ten, že kdyby byl přístroj v pořádku nikdy by k takovému poškození nemohlo dojít. Vysavač totiž obsahuje pojistku proti zastavení hlavního kartáče a vypne se, pokud se kartáč zastaví nebo klade zvýšený odpor (např. namotáním třásní, kabelů atd.). Navíc jejich technik nepochopil jak je celý pohon zkonstruován a že jejich tvrzení je nesmysl, protože místo, které označili jako znečištěné se vůči pohonu vůbec netočí. Zkrátka řečeno, technik postrádal i elementární znalosti tohoto přístroje a zřejmě i selský rozum. Tato firma není schopna tyto přístroje vůbec servisovat a protože nejsou autorizovanými prodejci Samsung, tak nemůžete uplatnit záruku u autorizovaného servisu! Jejich reklamační oddělení se chovalo velmi arogantně a neprofesionálně (např. mě opakovaně nepřímo označili za lháře). Je opravdu velmi těžké domoci se svých práv. Jsem bytostně přesvědčen o tom, že pravda je na mé straně, nicméně je velmi obtížné to v konfliktu s tupostí pracovníků této firmy dokázat. Všechny proto varuji před nákupem u této firmy. Chovají se velmi nesolidně a nejsou schopni dostát svým závazkům. gsmtelefony.cz, potažmo EDGE CZ, s.r.o. už nikdy!
-
Objednal jsem si 3 výrobky, celkem za cenu 18000,- jeden produkt neměly skladem (i když to bylo uvedeno na stránkách), tak mi nabídly telefonicky jiný prý podobný za stejnou cenu. Po rozbalení jsem však zjistil že se jedná o jiný typ bez důležitého doplňku, a díky tomu se tento typ prodává běžně o 1000 Kč levněji, i tady ty zloději to mají o 700 Kč levnější. Po telefonické i e-mailové urgenci kde jsem žádal alespoň vrátit rozdíl v ceně skutečné a účtované, nikdo dlouhodobě nereaguje a tak mne okradli o 700 Kč. Jinak to je mimochodem trestný čin podvodu, takže jedině to řešit přes POLICII s těma šmejdama. FUJ FUJ FUJ, za to že člověk ušetří pár korun, to fakt nestojí!!!!
-
Jsem rád, že mi sdělili, že mi zboží za objednanou cenu nedodají, protože, když tu čtu tyto recenze, mohl jsem dopadnout stejně špatně. Podle pana Kloudy jsme však všichni jen ubožáci a hlupáci a nekalá konkurence. Jen doufám, že si další potencionální zákazníci přečtou tyto diskusní stránky, aby se tomuto obchodu vyhnuli.
-
Jak jsem se již tady přesvědčil, tak nejsem sám, který si objednal zboží za "výbornou cenu" a kterému bylo řečeno, že zboží už objednal někdo přede mnou a že pokud mám stále zájem o zboží, tak mi ho zajistí za vyšší cenu, Samozřejmě ta cena je již zcela běžná. Přitom cenu u zboží na svých stránkách nezmění a nechávají ji stále lákavou, aby se zase mohl nějaký trouba nachytat.
-
Jak jsem se již tady přesvědčil, tak nejsem sám, který si objednal zboží za "výbornou cenu" a kterému bylo řečeno, že zboží už objednal někdo přede mnou a že pokud mám stále zájem o zboží, tak mi ho zajistí za vyšší cenu, Samozřejmě ta cena je již zcela běžná. Přitom cenu u zboží na svých stránkách nezmění a nechávají ji stále lákavou, aby se zase mohl nějaký trouba nachytat.
-
Tak aby tady nebylo tech zapornych recenzi malo:
1.zkusenost:
pritelkyni prodali nizsi model holiciho strojku za cenu vyssiho. Do te doby v komunikaci vsude uvadeli Philips 9500, na fakture a doma se vsak objevil 9400 za cenu drazsiho
2.zkusenost (po roce jsem jim dal druhou sanci)
napisi vam, ze zbozi je skladem, ten samy den tam jedete a dozvite se, ze "asi to spatne spocitali" a tudiz si muzete pockat dalsi "tyden az dva"
3.zkusenosr
UZ NIKDY NEBUDE. TENTO OBCHOD BY MELI ZAVRIT!!!
a aby toho nebylo malo, tak vas email spamuji svymi pseduolakavymi nabidkami. Po pokusu o odhlaseni vam nabidek zacne chodit 2x vic! -
Nevážený pane Michale Kloudo - jednateli.
Sám jste ubožák a hlupák, pokud si myslíte, že jste trnem v oku konkurenci. Jste černou skvrnou podnikatelů, a to i s vaším arogantním nohsledem panem Staňkem ve vaší servisní prodejně Vladimírova 12, Praha 4. Právě teď jsem ze sebe zklamán, že celou záležitost nedotáhnu až k soudu. Moje zkušenost potvrzuje staré přísloví, že nejhorší srážka je s blbcem.
Všem radím: vyhýbejte se této společnosti obloukem. -
Připojuji se k ostatním diskutujícím. Reklamci vyřizuju 3 měsíce a průběh za strany obchodu můžu chrakterizovat takto: neodbornost, neochota, arogance !!!! Dejte si všichni pozor!
-
myslím, že si úplně stačí přečíst tohle:
https://obchody.heureka.cz/extrastore-cz/recenze/
stejný obchod pod jiným názvem, stejný jednatelé, stejná adresa..tady na gsmtelefonech je více recenzí a diskuse, ale také proto, že si to dotyční páni z těchto obchodů píší sami.
Nikdy nevěřte těmto obchodům. Zboží není určeno pro český trh (nemýlím-li se tak musí obsahovat český návod podle českého zákonu, či ne?). Pokud koupíte něco, s čím nejste spokojeni a chcete to vyreklamovat, tak vás to stojí hodně času, nervů a někdo se musí obrátit i na soud..
radši se tomuto "obchodu" vyhněte obloukem ! -
michal: Arogance od těch čů.... jen srší při vyřizování reklamace. Takovýdle rádoby podnikatelé patří do basy a ne za pult a okrádat nic netušící lidi. Moje reklamace dopadla tak, že sem to musel řešit s pojišťovnou D.A.S. a proběhlo mimosoudní vyrovnání!!!! NEKUPUJTE U TĚCH ZLODĚJU NIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Přidávám se k početné skupině, která varuje před tímto e-shopem. Ačkoliv můj případ skončil nakonec dobře, s touto firmou nechci mít už nikdy co do činění. Převzali jsme zboží, které přestalo být po 15 minutách funkční, na vyřízení záruční opravy jsme čekali 45 dní, které jsme bohužel nevědomky podepsali při podání reklamace a byla nám odmítnuta výměna zboží se zdůvodněním, že zboží nese známky použití. Pohrdavé až drzé vystupování prodejců je neuvěřitelné. Naštěstí jsme se nedali a při návštěvě prodejny po 45 denní lhůtě, kdy opravené zboží nebylo k dispozici, jsme dosáhli vrácení peněz, ačkoliv nám prodavač tvrdil, že na to nemáme právo a vnucoval nám jiný "nový" kousek. Dokonce mi odmítal potvrdit převzetí mého návrhu na odstoupení od smlouvy pro marné uplynutí záruční lhůty. Nakonec po kratší hádce a jeho dvou konzultacích (nevím s kým), nám peníze vrátil. Přeji ostatním hodně štěstí a trpělivosti!
-
Jana: dobrý den Jano, řeším obdobný problém. Chtěl jsem Vás touto cestou poprosit, zda byste mi mohla poslat na mail kroky, které jste učinila k zdárnému konci (vrácení peněz).
Předem Vám děkuji za odpověď.