Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Tomáš: Jsi jen hlupák,který o obchodu nic neví a myslí si,jak ušetří.Máš kliku,že ti to funguje.

  • Vidím, že to jsou stále stejní podvodníci jako před 4 lety, když jsem si od nich chtěl něco koupit. Divím se, že je ještě nezavřeli.

  • Tomáš: Za blbečka budete, až se robot rozsype! (Šedý dovoz).

  • Tak já si tedy připlatit 3000,- odmítám. Koupil jsem právě tohohle robota u Pixmánie za 10000,-, je to černý dovoz, vše proběhlo hladce a spokojenost maximální. Odmítám být za blbečka a platit o třetinu vyšší ceny jen kvůli nějakým "autorizovaným" prodejcům.

  • POZOR! Důrazně upozorňuji, že jde o zloděje. Přes e-shop jsme v časové tísni (nikoliv kvůli ceně, ta byla vyšší, než máme standardně u distributora) koncem listopadu 2010 pořizovali 2 ks plazmových televizorů. Jde o model, který nebývá často skladem, proto jsme jej, vzhledem k tomu, že distributor očekával dodání "do 3 týdnů" a klient trval na instalaci co nejdříve, zakoupili výše zmíněné televizory na extrastore.cz. Vzhledem k tomu, že ač přes avízo, že je skladem, skladem televizory nebyly, byli schopní je dodat do týdne, což se nám ze začátku celkem líbilo. Potíž byl v tom, že poté, co jsme první televizor odvezli ke klientovi k instalaci, televizor vydržel běžet ca. 30 minut a konec. Zřejmě vadné trafo, nevíme. Od výrobce, resp. distributora odebíráme těchto televizorů desítky, tj. byli jsme zvyklí v případě problému - reklamace - že po nahlášení závady na reklamační lince výrobce pro nás vše končí, z autorizovaného servisu výrobce ke klientovi přijedou, oprvaí, pokud to jde, na místě, nebo na vlastní náklady odvezou a opravené přivezou (případně přivezou nové). Chyba lávky - zakoupený televizor, jak nám totiž bylo sděleno, nepochází z oficiální distribuce (= šedý dovoz) tj. televizor reklamujte u prodejce. Tj. od klienta jsme byli nuceni (den na to, cesta přes celou republiku) televizor stáhnout a odvézt do prodejny Edge CZ (extrastore.cz). Televizor v klidu přijali s informací, že se tohle u tohoto typu televizoru občas stává (to je pravda...) a že by televizor měl být zcela určitě do Vánoc opravený a připravený zpět na prodejně. Ne, neopravili, nenapsali, nezavolali. Pokusy o kontakt před Vánocemi marné. Stále jsme ale ještě nepředpokládali problémy. Víme, že před Vánocemi je to někdy hodně napěchované, byli jsme tolerantní. Problém byl, že to takto ale pokračovalo celý leden. Pokud jsem se už vůbec dovolal na reklamační linku, byl jsem suše upozorněn na to, že jsme nakupujícím na IČO (zřejmě o důvod víc si z nás dělat ještě větší prču, než z ostatních), tj. se na nás zákonný ochranný limit 30 dnů nevztahuje. Na reklamační přijemce jsme však (obě strany) souhlasili s prodloužením lhůty pro opravu na 45 dnů - tj. v tu chvíli byl již prodejce vázán k tomu, že televizor do 45 dnů opraví, nebo vrátí peníze.

    No milé děti, a to je v podstatě poslední kam jsme došli. Je půlka dubna, televizor stále "v opravě". Máme dokonce od vysmátých pánů z prodejny podepsané "odstoupení od smlouvy", faktury na způsobené náklady atd. (už od půlky února). Nicméně to je asi tak všechno, co máme. Nyní podáváme platební rozkaz, snad budou všechny podklady, které máme, stačit. Jako přílohu zasílám soudu výpis zdejších zkušeností s prodejcem, snad to pomůže v jeho rozhodování.

    Jen se bojím, kdy přestane fungovat i druhý televizor...

    ZAPOMEŇTE NA TENTO POCHYBNÝ SUBJEKT, JEDNÁ SE O PODVODNÍKY. PRODÁVAJÍ ZBOŽÍ, KTERÉ NENÍ OFICIÁLNÍ DOVOZ, TJ. NENÍ NA NĚJ PRAKTICKY ŽÁDNÁ ZÁRUKA.

  • Prosím o pomoc ty, kteří již mají soudní zkušenost s firmou Edge CZ s.r.o.

    Zde je můj původní příspěvek z 14.12. 2010: "Tomuto obchodu a stejně tak i obchodu www.extrastore.cz, jehož provozovna je umístěna na stejné adrese, se doporučuji vyhnout obloukem. Prodávají zboží, které již dříve někdo z nějakého důvodu vrátil v nějakém jiném obchodě třeba i mimo ČR. Zboží pak prodávají jako nové. Hlavně že na své titulní stránce mají: "Prodáváme výhradně originální zboží od oficiálních distributorů = 100% kvalita a záruka".
    Pokud se se zbožím vyskytne nějaký problém, v autorizovaných servisech vám nepomohou (ověřte si třeba na www.samsung.cz (tel.: 800 726 786) - se Samsungem mám zkušenost já, ale podle reakcí jiných zákazníků to bude u dalších značek podobné). Já jsem se pokusil nefunkční zboží vrátit do 14 dnů od zakoupení, ale odmítají ho převzít bez toho, aniž bych podepsal, že jsou na něm škrábance, které tam však nejsou. Tyto imaginární škrábance chtějí nechávat opravit ve svém "značkovém" servisu (skutečný značkový s nimi nechce mít nic společného) a o cenu opravy snížit vrácenou částku. Zřejmě tak mají nastavenou strategii svého podnikání. Mě teď s touto povedenou firmou nejspíš čeká soudní spor."

    Již mám podanou žalobu a protože EDGE CZ s.r.o. na své historce o mém poškození výrobku trvá, rád bych i pomocí vašich zkušeností soudu vysvětlil, jaké jsou obchodní praktiky této společnosti.

    Pokud máte nějaký dokument ukazující, že na vás zkoušeli podobné triky jako na mě, prosím o jeho zaslání na adresu [email protected] . Všechny použitelné dokumenty bych také rád předal ČOI, která si je nekalých praktik této společnosti vědoma a ráda přijme další podněty k prošetření.

    Díky za pomoc s bojem proti aroganci lidí z okruhu společnosti EDGE CZ s.r.o.

  • Jana: Dobrý den, chápu správně, že jste se s nimi soudila? My už máme podanou žalobu a rádi bychom soudu ukázali, že nejsme první, na koho zkouší historku o námi způsobeném poškození výrobku. Pomohlo by nám, kdybyste nám například mohla poslat kopii rozsudku, případně jiné dokumenty, že jejich historky se opakují, na tento email: [email protected] . Moc díky.

  • Kdo si chce počíst o tom, jak se vyvíjí jeden případ reklamace u této firmy, nechť čte zde:

    http://roboforum.cz/index.php?topic=7.0

    Jen ve zkratce: koupil jsem vysavač > pokazil se > reklamace nebyla účelově uznána > dal jsem to právníkovi > čekám na soud...Pokud nechcete svůj čas mrhat na souzení se s těma šmejdama, tak se tomuhle "obchodu" vyhněte.

  • Nedávno jsem psala, že pokud nechcete přijít o peníze, tak se tomuto obchodu vyhněte, ale dnes mi po měsíci a 18 dnech peníze přistály na účtu. Ale fakt jsem se bála, že o ně přijdu.

  • Jak jsem četla diskuze u dalších výrobců, kteří nabízejí zboží o 3 tisíce levnější (uvažuji o koupi robotického vysavače iRoomba 581 - všichni autorizovaní prodejci jí nabízejí od 13.000,- Kč a tato společnost i mnohé další - robotickevysavace-levne.cz, dotspot.cz, elektrocr.cz atd. - viz. recenze a diskuze u těchto společností - tento vysavač nabízejí od 10.000,- Kč), tak opravdu si raději připlatím a koupím si zboží u autorizovaného prodejce, než bych se měla dočkat toho, že buď zaplatím dopředu a nebudu mít ani peníze, ani zboží nebo zboží obdržím, ale budu mít problémy ho reklamovat, nebo firma nebude komunikovat, nikde se člověk nedovolá, na emaily nebude nikdo reagovat atd. Nákup je u těchto společností velmi riskantní a já osobně tento nákup neučiním.

    Všem doporučuji podívat se na stránky sdružení ochrany spotřebitele - http://www.spotrebitele.info/ nebo na http://www.bezpecnynakup.cz/.

    Na webových stránkách bezpečný nákup je napsaný 1 bod - Jestliže se cena u jednoho či pár obchodů výrazně liší od běžné ceny většiny obchodů, může se jednat o zboží z tzv. šedého dovozu, tedy může jít o zboží, které není určeno pro český trh. V případě zboží z tzv. šedého dovozu se může jednat o částečnou nefunkčnost (velmi často u mobilních telefonů) či nemožnost uplatnit bezplatnou reklamaci u autorizovaného servisu dané značky. Velmi nízká cena může také značit, že jedná o použité zboží či zboží s vadou. Proto si také důkladně pročtěte obchodní podmínky, jestli v nich není tato skutečnost poznamenána, prodejce by však měl spotřebitele s touto podstatnou informací seznámit přímo u popisu parametrů výrobku.

    Myslím si, že kdyby se všichni kupující na internetu tohoto "výstižného a pravdivého" doporučení drželi, tak by u všech těchto společností nemohly být v podstatě žádné reference, jelikož by u nich nikdo nikdy nenakoupil!!

    Ještě bych všem doporučila navštívit stránky www.doporuc.cz a vyhledat, zda tyto společnosti zde nejsou uvedeny, pokud ne, tak zveřejnit své negativní zkušenosti a v neposlední řadě podat trestní oznámení na PČR, ať policie koná příslušné kroky - od 5 tisíc Kč se jedná o trestný čin, na Českou obchodní inspekci apod.

  • Tady je vidět ze nachytaných lidí je fakt hodně. Taky jsem se spálel.....

  • Zboží deklarované skladem bylo avizováno k vyzvednutí za 4 dny. Ale nebylo. Když jsem dorazil na prodejnu, suše mi sdělili, že zboží není a ten potvrzovací E-mail je omyl, to prý systém dělá. Svůj vlastní návrh na bezplatnou dopravu PPL písemně nepotvrdili a nakonec objednávku jednostranně zrušili, ať si prý vyberu něco jiného :-).

    Moje nejhorší zkušenost s internetovým obchodem (a jak vidím v diskuzi, nejsem sám). To zboží, co jsem chtěl již mám (Sodastream v SuperVyprodej.cz), GSM Telefony opravdu nedoporučuji.

    L

  • Zboží deklarované skladem dorazilo po třech týdnech. Český návod je k jinému typu.

    Jakákoli komunikace ze strany obchodu nastala až po výzvě. Nebyli schopni ani poslat informaci, že zboží není skladem, ani kdy dorazí a když dorazilo volala až přepravní firma.

    Operátoři na lince nepodávají informace, pokud je zboží zaplaceno předem. Pouze emailem, a to ještě až po emailu s dotazem.

    Můj nejhorší nákup na internetu od roku 2004. Už bych jim nikdy nezaplatil předem!

    Mám pocit, že zaměstnanci firmy jsou málo placeni a jakákoli aktivita je obtěžuje, Výmluva typu "nejste jediný" mě utvrzuje v dojmu absolutní neschopnosti a aroganci vůči zákazníkovi.

    Omlouvám se že jsem obtěžoval, příště nebudu!!

  • Chtěl bych se zde podělit o jednu pozitivní zkušenost v záplavě těch negativních.I já jsem si u této firmy koupil výrobek(konkrétně vysavač za 10 000 Kč).I já jsem byl nucen ho asi po třičtvrtě roce reklamovat.Tudíž jsem ho 8.ledna odeslal na reklamaci a čekal co bude.Podotýkám,že jsem v té době nevěděl o existenci těchto stránek s negativními hodnoceními.Po měsíci čekání(čtvrtek 10.2.2011) jsem se telefonicky spojil s reklamačním oddělením(nemusím podotýkat,že jenom se dovolat bývá někdy problém).Bylo mi řečeno,že zboží bylo odesláno v úterý,že počkáme do pondělí.Soukromě jsem si zjistil přes operátorku v PPL,že žádný balík na mou adresu od nich neodešel.V pondělí jsem to řekl na reklamačním oddělení a bylo mi řečeno"že se asi někde zatoulal", s tím ať jim pošlu číslo účtu.Týden se nic nedělo a po mém telefonickém dotazu(úterý 22.2.) mi bylo řečeno,že účetní byla nemocná a že peníze mi přijdou do čtvrtka 24.2..To už jsem nedoufal,že ještě peníze uvidím a připojím se k dlohé řadě lidí kteří nemají ani peníze ani zboží.K mému velikému překvapení jsem ale v pátek 25.2. opravdu peníze na účet obdržel!!!To jenom pro ty kteří nemají takové štěstí jako já.P.S.-Opravdu nejsem nastrčený pisatel a u této firmy si již nikdy nic neobjednám.

  • Jirka: zbývá ti soud nebo najmout vymahačskou firmu-to považuji za nejrychlejší a nejúčinnější.Grázlové se vždy bojí....to jen tady dělají ramena.Je nás takto postižených spousta.

  • Rek: máš kliku,že je TV OK.Já jí měl zcela nefunkční a odzkoušet jí při příjmu na prodejně NELZE.To ti grázlové odmítají.Že není český návod?...no však to není TV z Česka a také ti jí v záruce nikde jinde nevezmou.A když se něco posere,tak jsi namydlený a martyrium teprve začne. Tady bych nikdy už nic nekoupil.!!!!

  • dusanvaculik: dušane,zapomeňte na rychlé vyřízení.Odhaduji to v kladném případě,tzn.že VUBEC nějakou dostanete,tak na 3-4 měsíce.Držím vám palce,nebude to lehké.

  • Mam doma již 3 týdny nový televizor Samsung.Přišel v pořádku ,ve stanoveném termínu.Jen se divím jak se tu píše o reklamacích a neochotě personálu.Měl jsem problém a doufám že je vyřešen jen díky lince přímo na Samsung kde vám rádi poradí a nabídnou pomoc a nemusíte ani volat na obchod. S pozdravem Šumavák PS. Jen mě zaráží že nemám český návod ,ale našel jsem si ho na internetu!

  • Vyřízení reklamace je u této společnosti dosti velký problém.Zatím nemám ani peníze a ani televizor.Dovolat se na infolinku a dobrat se informací je takřka nemožné!

  • Musím se také připojit k negativnímu hodnocení tohoto obchodu. Koupil jsem u nich elektronický mlýnek na sůl/pepř a byl rozbitý (rozpadlý na 2 části). Následná reklamace absolutně ze strany obchodu nefungovala, sami se vůbec neozvali a když jsem si po 30 dne mlýnek šel vyzvednout, opravený nebyl a bylo mi sděleno, že reklamace byla zamítnuta, protože jsem si ho prý rozbil sám a tím to pro ně celé skončilo. O arogantním chování a planých slibech nemluvě. Rozhodně obchod k ničemu. Taky se chci obrátit na ČOI s žádostí o provedení kontroly... rozhodně u nich NENAKUPOVAT !!!