• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem zaplatila. Bylo mně odepsáno, že není skladem, ať si vyberu jiný produkt. Jsou to již dva měsíce a nic jsem neobdržela.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    moje objednané zboží údajně není skladem:( a mám si vybrat něco jiného,ale chci jen to co jsem si objednala a to naví kdy bude , zatím bez reakce,a že by třeba vrátili peníze ??

    • Zboží nedorazilo ani po deklarovaném dodání v obchodě.
  • Zboží vůbec nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují
    • objednáno a uhrazeno 30.10., zboží do dnešního dne nedorazilo, na webových stránkách je možnost informovat se prostřednictvím chatu, ale odpovědi jsem se nedočkala.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi mi nejen nebylo doručeno, ale hodnocení zboží se liší od toho, co bylo objednáno. Takže jestli od 24.7. čekám na objednávku a pak někdy v říjnu přijde neco jiného, tak jsem fakt naštvaná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávka z 22.2. ještě nedorazila

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Už čekám 2 měsíce a stále nic už jsem 3x psal mail a vždy mi bylo řečeno jen že musím vydržet že objednávka je na cestě
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží bylo poškozeno.

  • Odeslání do 5 dnů, to opravdu ne. Zatím ani neexperovali.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Komunikace nula, zboží zatím nedorazilo. Mělo být k dispozici do 3 dnů, skladem ho neměli. Nicméně zatím nikde nic, pravda, zamíchal se tam i státní svátek. Přesto bych si představovala aspoň komunikaci, abych věděla jak je s objednávkou naloženo a jak postupuje a co se děje.

    • Po nákupu vás bombardují spamem do emailu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Za 9 dnů od platby se vůbec nic nestalo. Nevím, kde je moje objednávka.

  • Objednávka vytvořena a potvrzena 14.2.2021
    15.2.2021 přišlo oznámení o zpracování objednávky
    12.3. 2021 informace , že zboží bude naskladněno na konci března
    Koncem března jsem se informovala telefonicky o stavu objednávky. Sděleno, že začátkem dubna, poté koncem dubna a nabídnuta 10 ti procentní sleva. Opět jsem telefonovala 5.5. 2021 kde sděleno, že zboží nebylo dodáno a že neví kdy bude naskladněno.
    Myslím, že by byla slušnost, aby tým Giftlabu sám informoval zákazníka o stavu objednávky. Proto jsem objednávku zrušila.
    Nepřeji si, aby jste mi zasílali e-mailem vaše nabídky.
    Děkuji Koutská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dostala jsem jiné zboží za neadekvátní cenu.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Příjemní zaměstnanci
    • Přehledné stránky v rámci možností
    • Dlouhé čekání na objednávku
    • Nedoručeno do slíbeného termínu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po deseti dnech zboží nedorazilo

  • Libilo se mi, ze obchod napise skladem a dodani do druhyho dne max 2dny z toho duvodu jsem objednala a uz to bude 14dni a koberec stale nemam..nemuzu hodnotit kvalitu koberce, ale priste objednam jinde

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod nedoručil zboží, nekomunikuje

    Objednal jsem si skládací nákupní tašku do kufru protože byla levnější než jinde, u zboží bylo dodání do 14 dnů, po třech týdnech nic nedorazilo na emaily nikdo neodpovídá, můj první a poslední nákup.