• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádné
    • Neaktuální stav zboží
    • Nestarání se ani 18 dnech po zadání objednávky o stav či komunikaci klientovi

    Abych si vybral zboží, které hlásí, že je skladem a ani za 18 dní jsem nedostal zprávu, že to zboží ani skladem nebylo. A není možné ho dodat a musel jsem se ozvat já, považuji za tragické

    Reakce obchodu GiftLab

    Dobrý den,
    děkujeme za reakci.

    Je nám velice líto, že jsme Vaši objednávku nemohli vyřidít.

    U objednaného zboží byla dostupnost "na dotaz". Tzn. že produkt není skladem a budeme se snažit produkt zajistit.
    To se bohužel nepovedlo a poté objednávka trochu zapadla a dále se nevyřizovala.

    Omlouváme se za nekontaktování o stavu objednávky.
    Děkuji za pochopení.

    Tým Giftlabu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zatím jsem objednal poprvé a po 14 dnech zboží ještě nedorazilo

    Reakce obchodu GiftLab

    Dobrý den,
    děkujeme za reakci.
    U Vámi objednaného zboží byla zobrazená dostupnost několik týdnů, s tím, že se čekalo na dodání z výroby.
    Termín dodání mohl být 3-10 týdnů, jak bylo zobrazeno u produktu.
    Vaše objednávka byla i tak vyřízena běhěm tří týdnů.
    Doufáme, že Vám výrobek dobře slouží.
    Děkuji za pochopení.
    Tým Giftlabu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pro objednani byl termín doručení 2-3tydny, během této doby se, ale doba prodloužila o několik tydnu, bez jakékoliv informace, přišla jsem na to jen díky dotazu, kde je má objednávka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Inzerovaný čas doručení byl 2-3 týdny, po 4 týdnech nic nedošlo. Objednávku jsem proto zrušil a po dalším týdnu a půl mi došla zpráva, že si zboží můžu vyzvednout.
    Nejen, že objednání u nich nefunguje, ale ono ani zrušení nefunguje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Koberec nebyl na skladě, přestože tak uváděný, a už skoro dva týdny od storna objednávky peníze stále nejsou zpět na účtě.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Velmi drahé, alespoň z pohledu důchodce
    • Zboží objednano, ale zatim nedorazilo, nemam informace, nemohu hodnotit ani zatim doporucit
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo, prože mi bylo sděleno, že hrnky nejsou.

    Reakce obchodu GiftLab

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor.

    Objednáné hrnky byly skladem jedním kusem a od dodavatele šli zajistit ještě další dva kusy.
    Celkově byli dostupné 3 kusy, ale objednávka byla na 4 kusy. Zakázka mohla být vyřízena i částěčně, kde jste ale požadovala zamluvené množství, a tak se objednávka zrušila.

    O nedostatku jsme Vás informovali během několika hodin od vytvoření objednávky.

    Je nám líto, že jsme Vaši objednávku nemohli vyřídit.

    Děkuji.
    Martin Pospíšil
    za tým GIFTLABu

    • Obchod komunikuje bez problémů.
    • Ale zboží žádné nedoručeno. Omluva je, že byly svátky, ale přeci jen už je to 10 dní.... pokud obdržím už zaplacené zboží, tak se rád vyjádřím.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplacené zboží prozatím nedorazilo. Byly svátky, tak doufám, že jde jen o zdržení.

    Reakce obchodu GiftLab

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vaše objednávka byla přijata v pátek 20.12. což byl poslední den na příjem objednávky, tak aby byla vyřízena do vánočních svátků.
    Vámi objednané zboží nebylo naším skladem a termín dodání od dodavatele je cca 1 týden, s tím, že byly svátky a většina dodavatelů nefunguje jako v běžných dnech. A tak se objednávka vyřizuje až bude vše v normálních chodu.

    Systém máme automatizován, kde se zobrazoval termín dodání během Vánočních svátků, což nebylo možné vyřídit.

    Objednávku bude vyřízena v 2. týdnu v Lednu.

    Omlouváme se za komplikace.
    Děkuji za pochopení.

    Martin Pospíšil
    za tým GIFTLAB.cz

  • měsíc marně čekám na dodání zboží

    Reakce obchodu GiftLab

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší zpětno vazbu.

    Vámi objednané zboží jsem neměli všechno skladem a čekalo se na doručení od výrobce, které se o něco déle zdrželo.
    O delším termínu jsme Vás informovali, s tím že jsme doufali, že objednávka bude dořešena do Vánoc.

    I přesto, že jsem artikly z Vaší objednávky přijaly 18/12 a odeslaly 20/12, tak se nestihlo doručit. A dle přepravce byla zásilka jen 23/12 na doručujícím depo, a tak se zásilka nestihla doručit do svátku a přepravce bohužel nefungoval na 100% mezi svátky.

    Objednávka by měla být v nejbližší době doručena.
    Velice se omlouváme za vzniklé komplikace.
    Děkuji za pochopení.

    Martin Pospíšil
    za tým GIFTLAB.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno jako zboží označené-skladem-dodání do vánoc,objednávka přijata,poté nic,žádná zpráva.Po zavolání ubezpečení-dnes odesíláme-další den opět nic.Po opětovném zavolání další den-reakce-asi zboží nemáme,ale něco dnes přišlo ,určitě Vám napíši .Opět nic nepřišlo ani nikdo nevolá.Znovu voláno-sděleno nemáme a nedodáme.Absolutně nedoporučuji tento obchod,pokud chcete mít zboží včas,např.do týdne.V dnešní době mi udivuje,že obchod s tímto jednáním ještě funguje

    Reakce obchodu GiftLab

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá.

    Máte pravdu kdy jste objednával bylo označeno u zvoleného zboží že je skladem, ale bylo uvedeno na stránce že máme 1 ks (a označeno dodání do Vánoc). Vámi bylo objednáno 2 ks, tím pádem 1 ks potřebovali doobjednat od výrobce.

    V předvánočním shonu náš zákaznický servis nestihl informovat vše mailem - to je naše chyba nad kterou pracujeme a budeme zlepšovat.

    Jelikož jsme měli už objednáno zboží od výrobce a čekali na dodání dalšího zboží, když jsme konkretní množství objednaných artiklů.

    Bylo Vám telefonický sděleno, že jakmile zboží dorazí, tak Vám dáme vědět. Bohužel jste nás kontaktoval dříve než jsme stihli vás informovat, že vaše objednávka nemůže být zkompletovaná.

    Velice se omlouváme za tuto komplikace a že jsme nemohli vyřídit objednávku v termínu.

    Michel Matrossov
    za tým GIFTLAB.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednané zboží přišlo ve velmi krátkém termínu. Okamžitá informace o tom, že zboží bude pro předvánoční přetíženost zasláno do zásilkovny, nikoliv jako Uloženka.
    • - Zboží bylo poškozené, 5mm kaz po jedné straně prostírání.
    • - Výdejna zásilkovny dosti podivná, personál nepřívětivý.

    Reakce obchodu GiftLab

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá.

    Objednala jste u nás zboží s dostupnosti 3-5 dnů.
    Vaše objednávka byla vytvořena 16.12.2019 a byla zvolena doprava na výdejní místa Uloženky.

    Kvůli tomu že Uloženka už měla od 17.12.2019 zavřeno na podací pobočky. Z naší strany bylo řešení odeslat vaši objednávku přes výdejní místa Zásilkovny. Na změnu jste byla upozorněna předem.

    Objednávka byla odeslána 18.12.2019. Chtěli jsme abyste dostala objednané zboží do Vánoc.

    Bohužel za personál Zásilkovny nemůžeme ovlivnit.

    Můžete mi prosím poslat na e-mailovou adresu fotky poškozeného prostíraní. Rádi vyměníme za nové.

    Velice se omlouváme za vzniklé komplikace a děkujeme za Vaše pochopení.

    Michel Matrossov
    za tým GIFTLAB.cz

    • .
    • Objednávka byla uskutečněna 30.11. s dodáním 2-3 týdnů. Dnes je 23.12 zboži nedorazilo. Ani zminka od přepravni společnosti ,že by měla dorazit třeba dnes na posledni den . Zítra je Štědrý den ,přitom jsem byla ujištována o opaku .
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží stále nedorazilo, a to tam píšou 3-5 pracovních dní dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zbozi udajne skladem, stale nebylo expedovano

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Koberec jsem uhradila přes účet. I když měl být ve skladu dosud jsem ho neobrdžela.

  • Nemohu hodnotit, zboží zatím nedorazilo. Není už načase ho dodat, co myslíte?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    jeden den jsem objednala a zaplatila 5 věcí, druhý den zavolala paní, že něco z toho nemají a bude to trvat cca 2 týdny.. od té doby se nikdo neozval, nemám ani zboží ani peníze, tak čekám

  • Po vytvoření objednávky mi paní volala a ujistovala, že budu mít zbozi dorucene do 2 týdnů, což bylo napsáno i na stránkách, nicméně už jsem čekala 3 týdny a nikdo mne neinformoval , proč to tak trvá , proto jsem sama objednávku stornovala , kterou i přesto odeslali, takže za mě špatná zkušenost