Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Alarm na kolo v hrozném stavu, dráty zasahují do zásobníku na baterii a hrozí jejich preskubnuti, tlačítka upadla hned pri prvním použití. Dále mi přišlo světlo do výpletu které jsem si vůbec neobjednal ale úplně jiné které se původní objednávce ani nepodobá. Bohužel opadlo moje původní nadšení z toho obchodu a chuť doporučit jej přátelům a dále tady nakupovat

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlé doručení
    • zboží bylo po datu spotřeby

    Zakoupený produkt Adoptuj si plameňáka - pro aktivaci se zadává kód, žel už na obalu je zcela jasně napsané, že doba, do kdy se má kód využít, je duben 2022. Což mi v prosinci 2022 bude asi k ničemu. Samotný výrobce navíc přispěje na živočichy pouze v případě, že je kód aktivován, což se tedy nestalo. Nemyslím si, že je takový problém zkontrolovat datum už několik měsíců “prošlého” zboží, ještě když je uvedeno na obalu a poměrně bijící do očí. I kdyby to přehlédli, nekontrolují snad své produkty pravidelně? Revize skladu?
    V e-mailu mi odpověděli, že mi pošlou kód nový, na skladě produkt v e-shopu ale neměli. Proto, ale i z důvodu jakéhosi zklamání a se skutečností, že už s nimi nechci nic řešit, když tak triviální věc nebyli schopni vyřešit už při odesílání, jsem odstoupila od smlouvy.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zajímavé dárky
    • Rychlé doručení
    • Při pochybení ze strany obchodu rychlé vrácení peněz
    • Člověk platí, i když si zboží chce sám vyzvednout
  • Obchod mě neinformoval, že zboží již není skladem. Den před Štědrým dnem jsem volala k nim do firmy, aby mi paní naprosto bez projevu jakékoliv emoce řekla, že mi chtěli napsat mail, ale že asi neodešel nebo se vrátil nebo na to asi zapomněli. Skvělé zjištění a přístup :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedostali co jsem si objednal.

    Tvrdili, že mají zboží skladem, že mi ho balí a pak zrušili objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Levné věci
    • Objednal jsem si klíčenku, která má na obrázku barvu černou. A v popisku nic nepíšou o barvě. Došla mi červená. Zas tak mi to nevadí, ale trošku mě to štve

    -

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Objednala jsem si samozavlažovací květináče. Jediné, co odpovídalo, byl počet objednaného zboží. Rozměry měli na jejich stránkách chybně uvedené, takže jsem obdržela daleko menší květináče než inzerují. Ty samé, co jsem od nich obdržela, jsem v minulosti kupovala jinde za 20 Kč/kus, od Geekplanet "v akci" za 49 Kč/kus. Jelikož pro ně uvedení špatného rozměru není důvodem k reklamaci, nabídli mi vrácení peněz pouze za zboží, nikoli za dvoje poštovné, které by šlo z mojí kapsy.
    • Na jejich chybu v uvedených rozměrech jsem je upozornila už možná před týdnem. Teď jsem kontrolovala a mají stále uvedené špatné rozměry. A z recenzí jiných kupců jsem zjistila, že asi nemám tento problém jenom já. Takže já už riskovat nebudu a tady nenakoupím...

    Vzhledem k mylně uvedeným informacím o rozměrech zboží, které jsem objednala už v tomto obchodě nenakoupím. Nebudu riskovat další zklamání...

    Reakce obchodu Geekplanet.cz

    Není to pravda. Rozměry jsou správně uvedené. Tato zákaznice nemá pravdu...

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • bez problému vrátili peníze včetně poštovného
    • velmi strohá komunikace

    Zakoupila jsem si produkt, který měl prošlý certifikát. Obchod slíbil zajistit nový platný, ale nezdařilo se, tak vrátil peníze. To je vše v pořádku, jen bych čekala, že si platnost těchto nabízených služeb pohlídají, certifikát byl prošlý už od ledna 2019.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nevim
    • předražený antibakteriální gel
    • jinde jsem 4 ks sehnal o 920 kč levněji
    • špatná komunikace
    • do mejlu se ani nepodepsali

    celková nespokojenost,
    předražené zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji. Nejdříve došel špinavý, nekvalitní župan, který byl cca na úrovni nejlevnéjší objednávky z čínského eshopu. Poté komunikace s eshopem - další nepopsatelný zážitek. NE NE NE NE!

    Reakce obchodu Geekplanet.cz

    Župan byl v pořádku a z naší strany nedošlo k žádnému pochybení...Naše komunikace byla také v pořádku...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zaslání poškozeneho zboži

    Neochota vyměny zboži přesto že jsem měla o něj zajem .byl to darek takže zklamini!

    Reakce obchodu Geekplanet.cz

    Dobrý den,
    výměnu zboží jsme vám nabízeli, ale bohužel už nebylo pak skladem. Z naší strany bylo vše v pořádku...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přišel mi menší druh plyšáka.. objednal jsem 50cm výška a přišel ani né 40cm na výšku..
    • rozumná kompenzace nešla zařídit
    • špatně zabalené
    • lehce špinavé

    Reakce obchodu Geekplanet.cz

    Plyšák přišel tomuto zakazníkovi správný. On jsi ho ale špatně změřil a o kompenzaci ani nepožádal. Jedná se o nepravdivou recenzi. Na naší straně bylo vše v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlé doručení
    • Nelze se dovolat
    • Chybné informace o produktu

    Objednána figurka - jakmile dorazila do zasilkovny, již dle rozměru zásilky se jednalo o jinou než na ilustračním obrázku, tudíž nevyzvednuto. V době doručení již na e-shopu opraveno info o produktu a uveden spravny obrázek - o změně nikdo ani neinformoval, ze mi doručí něco jiného než bylo uvedeno.
    Nelze se dovolat ohledne informace o zboží, ani o skutečnosti, ze objednávku rusim. Zvolil jsem dobírku na základě zdejších recenzi. Pokud bych zboží převzal, pravděpodobně bych tezko získal peníze nazpět z platby předem.

    Reakce obchodu Geekplanet.cz

    Ano. Za tento problem se omlouvame ale šlo o nesoulad mezi skladem a eshopem. To se bohužel někdy stane. Peníze zpátky by jste ziskal. Tento problem je spiše vyjmečný. 99,9 procent objednávek je vyřízených be problemů.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Vyhoda je cena a rychlost.
    • zbozi je jako od vietnamcu z 90let.
    • velmi zaspinene a uvnitr vytekle baterie
    • jen ty nejlevnejsi materialy.

    Radeji nic nekupujte, z obrazku si predstavu neudelate.

    Reakce obchodu Geekplanet.cz

    Za tento problém se omlouváme. Jednalo se pravděpodobně o špatný kus. Všechny naše produkty jsou kvalitní samozřejmě. Nabízíme vám plnou kompenzaci včetně poštovného...

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zatím nevím
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Absolutní nemožnost kontaktovat obchod. Uvedené číslo funguje pro několik eshopů a zjevně jej nikdo nebere. Na email nereagovali. Potřeboval jsem do objednávky přidat ještě jeden kus zboží. Bez reakce. Chtěl jsem objednávku zrušit bez reakce.

    Reakce obchodu Geekplanet.cz

    Dobrý den,
    naše linka je často vytížená. Váš dotaz jsem neobdrželi ani na kontaktní email....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hrozný zde nenakupujte

    Reakce obchodu Geekplanet.cz

    Pan Nováček si objednal zboží duplicitně na dvou našich obchodech. V tomto případě k chybě na naší straně nedošlo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ač inzerují zboží skladem a tvrdí, že expedují skladové objednávky do 24h od objednání, objednané zboží odesílají na expedici "až když je toho víc najednou"
    • vyšší cena než jinde (dle heureka.cz)

    Objednal jsem dárek s tím, že do 24h bude k vyzvednutí na "ulozenka.cz". Schválně jsem vybíral obchod s expedicí do 24h a možností vyzvednutí v Praze (stejně jako je Geekplanet). Kdybych věděl, že to takhle dopadne, objednal bych jinde, levněji a měl bych zboží minimálně za stejnou dobu, ne-li dříve.

    18. 4. 2018 11:48 objednáno, zaplaceno kartou
    19. 4. 2018 dle automatického e-mailu geekplanet zboží "odesláno"
    23. 4. 2018 9:25 jsem telefonoval na číslo 721 753 863 - číslo nedostupné
    23. 4. 2018 9:29 e-mail s dotazem, co je s objednávkou
    23. 4. 2018 10:30 odpověd od Geekplanet s tím, že balíky posílají na úloženku najednou
    25. 4. 2018 dle e-mailu společnosti ulozenka.cz, informace o převzetí zboží od Geekplanet.cz k přepravě.
    26. 4. 2018 e-mail od ulozenka.cz, informace o vyzvednutí

    Reakce obchodu Geekplanet.cz

    Balíky pro Uloženku odesíláme všechny najednou jednou týdně. proto došlo k tomuto spoždění. Omlouváme se komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    14.4. jsem objednala na webu kompresní podkolenky, dodnes nebylo zboží doručeno!

    Reakce obchodu Geekplanet.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za tuto situaci. Uloženka tutu zásilku pravděpodobně ztratila.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Rychlé
    • Krabička s káčou byla lehce poničená